MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default Ruud de Bruut naar Real

    Van Nistelrooy mag zich een Madrileen noemen

    Het heeft even geduurd, maar Manchester United heeft zich nu toch kunnen vinden in het bod van Real Madrid. En dus kan Ruud van Nistelrooy in de Spaanse hoofdstad zijn handtekening gaan zetten.
    Zoals al werd gespeculeerd gaat Van Nistelrooy voor drie jaar tekenen bij Real Madrid, dat geen mededelingen heeft gedaan over de hoogte van het transferberdrag. Naar verluidt heeft De Koninklijke vijftien miljoen euro moet neerleggen voor de Nederlandse international.

    Manchester United toonde een geduchte tegenstander in de onderhandeling met Real Madrid. Hoewel duidelijk was de toekomst van Van Nistelrooy niet op Old Trafford lag, weigerde de Engelse club zich makkelijk gewonnen te geven.

    Terwijl ook Bayern München zich in de strijd om Van Nistelrooy mengde, dreigde de vraagprijs van ManU de wens van de Nederlander te frustreren. Van Nistelrooy diende deze zomer een transferverzoek in. Een terugkeer op Old Trafford zag hij vanwege een vertroebelde verhouding met manager Alex Ferguson niet zitten.

    Omdat de onderhandelingen meer tijd in beslag namen dan verwacht, meldde Van The Man zich wel in Manchester voor de eerste training, die meteen ook een van zijn laatste bleek te zijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    15 miljoen ? :shock:
    Daar hadden ze Kuijt ook voor kunnen hebben whahaha

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zal mij benieuwen.... 15 miljoen is trouwens best een schijntje, maar ja toch mooi meegenomen

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.324
    vCash
    126000

    Default

    Top voor Ruud!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    leuk voor ruud maar ik vind het een domme zet...
    kvind het helemaal geen speler voor de spaanse competitie en dan ook nog is real madrid.... :?
    hij had naar mijn mening beter naar bayern kunnen verhuizen! maarja geld speelt ook een rol he!

  6. #6
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Kan hij saman met die dikke in de spits spelen.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hidman
    leuk voor ruud maar ik vind het een domme zet...
    kvind het helemaal geen speler voor de spaanse competitie en dan ook nog is real madrid.... :?
    hij had naar mijn mening beter naar bayern kunnen verhuizen! maarja geld speelt ook een rol he!
    nah de spaanse competitie is technischer en minder hard als die engelse dus misschien gaat ruudje wel de superspits worden in spanje

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Veenendaal
    Posts
    1.662
    vCash
    126000

    Default

    we zullen zien!

  9. #9
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •