MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    6% heeft voor hem gekozen, 94% niet. In die zin is het een heel, heel klein deel van de mensen die een stem hebben uitgebracht
    Zijn partij is bij de laatste verkiezingen echter wel met een oneidig aantal procent gegroeid, terwijl dit bij de SP helemaal niet zo was. Dat zegt natuurlijk ook wel iets
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Zijn partij is bij de laatste verkiezingen echter wel met een oneidig aantal procent gegroeid, terwijl dit bij de SP helemaal niet zo was. Dat zegt natuurlijk ook wel iets
    Ik reageerde ook alleen op de opmerking dat een groot deel van Nederland voor hem heeft gekozen

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Uiteraard, maar daar ging deze discussie niet over


    6% heeft voor hem gekozen, 94% niet. In die zin is het een heel, heel klein deel van de mensen die een stem hebben uitgebracht

    In dat opzicht heb je helemaal gelijk.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Zijn partij is bij de laatste verkiezingen echter wel met een oneidig aantal procent gegroeid, terwijl dit bij de SP helemaal niet zo was. Dat zegt natuurlijk ook wel iets
    tja dat was met pimmetje ook zo.. paar jaar later is daar ook niets van over...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat niemand bang hoeft te zijn in Nederland voor de PVV.
    Geert is immers geen rechhts-extremist en is zelf in arabische landen geweest en weet waar hij over praat.
    Hij heeft zich er namelijk wel in verdiept en zijn mening toch even iets anders dan bijv. Filip de Winter.
    Pim is genegeerd en geschoffeerd door een bepaalde groep in Nederland.
    Je ziet dat Pim veel gematigder was dan Geert, Pim heeft ideeen doorgevoerd die in iedere partij enigzins in bepaalde mate zijn opgenomen.
    Je ziet nu na dat Fortuyn-beweging fysiek is verdwenen (niet geestelijk bij de mensen) dat de nieuwe partij, in dit geval PVV extremer uit de hoek is gekomen.
    Als Geert genegeerd wordt of in het ergste geval geliquideerd zou worden, dan wordt de kans op extremisme en nieuwe partijen nog groter.
    En reken maar dat die aanhang gaat groeien, daar kan je vergif op innemen.
    Het is kiezen of delen denk ik.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    tja dat was met pimmetje ook zo.. paar jaar later is daar ook niets van over...
    Tja, dat effect heeft het nu eenmaal he, doodgeschoten worden...

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Je ziet dat Pim veel gematigder was dan Geert, Pim heeft ideeen doorgevoerd die in iedere partij enigzins in bepaalde mate zijn opgenomen.
    En hoe heeft hij die ideeën doorgevoerd dan? Volgens mij is het bij Pim in persoon alleen maar gebleven bij het ventileren van zijn mening.

  8. #33
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Tja, dat effect heeft het nu eenmaal he, doodgeschoten worden...
    tja.. ik doelde eigenlijk meer op de lpf/ln.. maar zoals ik het boven zei heb je gelijk...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Geen steun voor Wilders in hard 'Arib-debat'

    De motie die de PVV gisteren indiende tegen PvdA-Kamerlid Khadija Arib heeft, afgezien van Wilders' eigen partij, geen enkele steun gekregen in de Tweede Kamer. Tijdens het spoeddebat over de activiteiten van Arib in een Marokkaanse adviescommissie, liepen de gemoederen hoog op. Na een paar zinnen had Wilders al bijna de gehele Kamer tegen zich in het harnas gejaagd.

    GroenLinks-leider Femke Halsema verweet Wilders een dubbele standaard en betoogde dat hij alleen islamitische Kamerleden op de korrel heeft. Een ''schandelijke insinuatie'', aldus Wilders. Als hoongelach uit de Kamerbankjes opklinkt, antwoordt hij: ''Ik vind dit een heel sterk antwoord van mezelf.'' Halsema gaf de PVV'er te verstaan dat hij van haar fractiegenoten af moest blijven. ''Van mijn mensen blijft u af, want ik lust u rauw.'' Dat laatste was weer een verwijzing naar een uitspraak uit 2004 van Wilders, dat als het aan hem lag hoofddoekjes per direct zouden worden verboden en dat hij ze rauw lust als ze daartegen demonstreren.

    PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem, die eerder al verklaarde trots te zijn op het werk van Arib, haalde hard uit naar Wilders: ''Hoe durft u de integriteit van een Kamerlid in twijfel te trekken dat nota bene zelf gevangen heeft gezeten in Marokko? Meneer Wilders, u moet zich schamen.'' Maar Wilders schaamde zich allerminst en vroeg zich af waarom hij geen debat mocht voeren over het onderwerp. Het verleden van Arib deed er volgens hem niet toe.

    Als de ChristenUnie Wilders voor de voeten werpt dat hij het debat niet op een fatsoenlijke manier voert, laat dit Wilders totaal koud. ''Als de toon u niet bevalt, is dat uw probleem. Ik ga op volle kracht vooruit om zaken op dezelfde manier aan de orde te stellen. Morgen doe ik dit weer. Ik laat niets onder het tapijt schuiven.''

    'Schande'
    Wilders bleef erbij het een ''schandelijke'' kwestie te vinden dat een Kamerlid werkt voor de buitenlandse overheid. Hij hekelde ook uitspraken die Arib deed in interviews. Zo noemde Wilders het een ''schande'' dat Arib voor de radio gezegd heeft dat ze 'niet loyaal' is aan Nederland en niet aan Marokko. En vond hij het ook een ''schande'' dat Arib gezegd had blij te zijn met haar dubbele paspoort, omdat zij dan nog uit het land weg zou kunnen als mensen als Wilders hier aan de macht zouden komen. Wilders beaamde overigens wel dat Arib niet in strijd met de wet handelt.

    Een merkwaardige wending kreeg het debat toen CDA en D66-voorman Alexander Pechtold over de integriteit van PVV-Kamerlid Dion Graus begonnen. Ze wilden weten waarom Wilders nooit zijn eigen onderzoek naar de vermeende mishandelingen van Graus, heeft geopenbaard. Maar volgens Wilders was dit niet aan de orde en verder weigerde hij er op in te gaan.

    VVD
    Na de PVV deed VVD'er Kamp nog een kleine duit in het zakje. Hij was ook tegen de rol van Arib in de adviescommissie omdat het de integratie niet ten goede zou komen, maar wilde er verder geen conclusies aan verbinden. Tot woede van Halsema die vindt dat de VVD Arib heeft geslachtofferd in haar electorale strijd met Wilders.

    Kamp botste ook nog met CDA'er Sybrand van Haersma Buma die niet begreep waar Kamp het over had en zei dat de Kamer zich echt wel druk maakt om de integratieproblematiek. Kamp: ''U maakt zich belachelijk. Ik sprak al in de Kamer over integratie toen u nog in korte broek liep.''

    Blij en gelaten
    Uiteindelijk wordt motie van Wilders, die Arib er toe moet dwingen haar rol in de adviescommissie op te zeggen, afgestemd. Na het debat reageert lijdend voorwerp Arib gelaten. Ze is blij met de steun van de Kamer maar voelt zich geraakt door de harde aanval van Wilders.

    Het Kamerlid met de meeste ervaring, SGP'er Bas van der Vlies, zei met de nodige gêne het debat te hebben aanschouwd. Wilders had volgens hem best de procedure over dubbele functies op de agenda mogen zetten, maar geen Kamerlid op de korrel moeten nemen die juridisch gezien niets fout doet. Het getuigt volgens hem niet van respect dat Wilders de integriteit van een collega-Kamerlid in twijfel trekt, dat in volle rechte haar functie uitoefent maar iets doet wat in zijn ogen onwenselijk is. ''Daarmee plaatst hij zich buiten de loyaliteit zonder welke een parlementaire democratie niet behoorlijk kan functioneren.''

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Het is toch ook te genant voor woorden ook....

  11. #36
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Mischien moet Wilders zijn eigen partij eens doorlichten voordat hij kamerleden te pas en te onpas(onterecht)aanvalt:


    http://www.nrc.nl/dossiers/verkiezin...it_veroordeeld

  12. #37
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik vind dat niemand bang hoeft te zijn in Nederland voor de PVV.
    Geert is immers geen rechhts-extremist en is zelf in arabische landen geweest en weet waar hij over praat.

    -
    -
    ---Wat bomt dat nou? Hij is toch politicus in NL?
    Vandaar dat zijn argumenten meestal beginnen met "Ja, maar in Matokko".
    Hij komt uit een gehucht met een miniem aantal alochtonen en weet dus geen reet van Nederlandse allochtonen, net zoals de meeste polirici niks weten van de samenleving.
    Veel van die gasten hebben nooit een echte baan gehad.
    Ze studeren tot hun dertigste en gaan dan weken van vijftig uur werken zodat ze geen moer weten van de buitenwereld.
    Als je constant met gelijkgezinden optrekt is het lastig om je eigen mening te vormen en te ontdekken hoe de maatschapij werkt.
    Hierdoor zien ze politiek succes als een doel en niet als een middel.
    En dat is gevaarlijk, geldingsdrang kan dan catastrofale gevolgen hebben.
    Wilders zal wel "goeie" bedoelingen hebben, maar ik denk dat hij zoals te veel politici een beetje te wereldvreemd is om de humanitaire gevolgen in te zien van het wantrouwen dat hij opstookt.
    -
    -


    Hij heeft zich er namelijk wel in verdiept en zijn mening toch even iets anders dan bijv. Filip de Winter.
    Pim is genegeerd en geschoffeerd door een bepaalde groep in Nederland.
    Je ziet dat Pim veel gematigder was dan Geert, Pim heeft ideeen doorgevoerd die in iedere partij enigzins in bepaalde mate zijn opgenomen.
    Je ziet nu na dat Fortuyn-beweging fysiek is verdwenen (niet geestelijk bij de mensen) dat de nieuwe partij, in dit geval PVV extremer uit de hoek is gekomen.
    Als Geert genegeerd wordt of in het ergste geval geliquideerd zou worden, dan wordt de kans op extremisme en nieuwe partijen nog groter.
    En reken maar dat die aanhang gaat groeien, daar kan je vergif op innemen.
    Het is kiezen of delen denk ik.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Als je dit een giller vindt heb je niet veel van de discussie in de 2e kamer begrepen.

    Daarom zal ik het je nog een keer op hurkhoogte uitleggen:
    Het wordt pas een punt van aandacht als de vrouw van Wilders een bestuurlijke functie gaat uitoefenen waardoor er een verstrengeling van belangen kan ontstaan.

    Wat mij betreft zou ze zelfs dan nog geen afstand van haar Hongaarse paspoort hoeven te doen omdat Hongarije een volwaardig EU-lid is.
    -
    -
    Wat als z'n vrouw Amerikaans was?

    Wederom kan je gerust zeggen dat je bruine mensen niet vertrouwd als je dat vindt.
    No hard feelings.
    -
    -

    Ja het klopt de vrouw van Wilders twee paspoorten heeft en hij heeft gezegt dat op het moment dat dat systeem wordt afgeschaft ook zij een keuze moet maken.

    -
    -
    En op het moment dat er regelgeving komt die de dubbele nationaliteit verbiedt zullen ook de bewindslieden hun dubbele nationaliteit afleggen.
    Waarom dan nu al problemen maken?
    -
    -
    Geen uitzonderingen zei Geert!
    -
    -
    Amen.
    -
    -
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    En hoe heeft hij die ideeën doorgevoerd dan? Volgens mij is het bij Pim in persoon alleen maar gebleven bij het ventileren van zijn mening.
    Pim's ideeen zijn wel in een gematigder en andere vorm door CDA,VVD,PVDA doorgevoerd in de AOW problematiek,Integratie,WAO en niet te vergeten de zorg, hoewel ik zeker weet wat Pim de zorg beter zou hebben aangepakt want dat is kommer en kwel en de premies en kosten stijgen de pan uit.
    Al deze partijen zijn een klein stapje richting Pim gegaan.
    Vreemd dat je dat niet wist?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  15. #40
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Negeer je mijn reply's nou?

    Ze verdwijnen heus niet als je ze maar lang genoeg negeert.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Pim's ideeen zijn wel in een gematigder en andere vorm door CDA,VVD,PVDA doorgevoerd in de AOW problematiek,Integratie,WAO en niet te vergeten de zorg, hoewel ik zeker weet wat Pim de zorg beter zou hebben aangepakt want dat is kommer en kwel en de premies en kosten stijgen de pan uit.
    Al deze partijen zijn een klein stapje richting Pim gegaan.
    Vreemd dat je dat niet wist?
    Mijn vraag was: "En hoe heeft hij die ideeën doorgevoerd dan? Volgens mij is het bij Pim in persoon alleen maar gebleven bij het ventileren van zijn mening." Feit is dat hij die ideeën niet heeft doorgevoerd en hij om tragische redenen alleen zijn mening heeft kunnen ventileren.

  17. #42
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Beetje het Kennedy effect.
    Van ons weggerukt voordat ie zijn beloftes kon waarmaken.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Mijn vraag was: "En hoe heeft hij die ideeën doorgevoerd dan? Volgens mij is het bij Pim in persoon alleen maar gebleven bij het ventileren van zijn mening." Feit is dat hij die ideeën niet heeft doorgevoerd en hij om tragische redenen alleen zijn mening heeft kunnen ventileren.

    Hij heeft een politieke cultuur omslag gemaakt, dat zeggen ze zelfs zijn politieke tegenstanders (los van Melkert uiteraard).
    Toch wel typisch dat Kok,Melkert,Rosenmuller opstapten daarna...
    Kleefde toch teveel bloed aan de handen?
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Negeer je mijn reply's nou?

    Ze verdwijnen heus niet als je ze maar lang genoeg negeert.
    Sorry, heb geen tijd meer.

    The Smiths - What Difference Does It Make

    http://www.youtube.com/watch?v=DMy3COkO1Ro
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Hij heeft een politieke cultuur omslag gemaakt, dat zeggen ze zelfs zijn politieke tegenstanders
    En waar zie je mij dat ontkennen? Ik zeg alleen dat hij zelf die ideeën niet heeft doorgevoerd... ff goed lezen Guru

  21. #46
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    En waar zie je mij dat ontkennen? Ik zeg alleen dat hij zelf die ideeën niet heeft doorgevoerd... ff goed lezen Guru
    Zijn we dat daar over eens, hij was toen al omgelegd door een Groen Links hond met een IQ van -50.
    Last edited by Guru; 10-03-2007 at 07:51.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  22. #47
    chief108 Guest

    Default

    tssss....
    nou doe je net alsof dat iets slechts was....

  23. #48
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Zijn we dat daar over eens, hij was toen al omgelegd door een Groen Links hond met een IQ van -50.

    Omdat Volkert een overdreven statement maakte, is hij nu ineens een hond? Wat een islamitische uitdrukking!
    En dat uit jouw mond!


    tsss tsss


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  24. #49
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Hij heeft een politieke cultuur omslag gemaakt, dat zeggen ze zelfs zijn politieke tegenstanders (los van Melkert uiteraard).
    Toch wel typisch dat Kok,Melkert,Rosenmuller opstapten daarna...
    Kleefde toch teveel bloed aan de handen?

    Maar o wee als er iemand iets over die kleine blonde Adolf schrijft wat misschien wel eens niet waar kan zijn?

    Jij meet met twee maten 'maat'.......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •