MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Paganstars View Post
    Is het niet zo dat er 3 jaar verschil tussen mag zitten?? dus in jou situatie en en de ouders gaan er mee accoord en zij ook dan is er toch in principe niks aan het handje of zie ik het nou fout?? Want zoiets staat me iig bij!
    Volgens de wet mag je als 18 jarige best een relatie hebben met een 14 of 15 jarige. Zolang je maar geen seks hebt.

    Als je wel seks hebt dan wordt je gearraresteerd, vrijgesproken en krijg je een voorwaardelijke leerstraf. En als je haar doodslaat, in stukken snijt en in de rivie dumpt en onverhoopt wordt gepakt dan krijg je 3 weken voorlopige gevangenisstraf, als je een arme kannsenjongeren bent die een moeilijke jeugd heeft gehad dan wordt je zelfs vrijgesproken want het is de schuld van de instanties en vervolgens wordt je op vakantie gestuurd of ha je samen met de politie een weekendje survivallen in de Ardennen.

    Dit is helaas geen grapje...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    ik moet eerlijk gezegd zeggen dat sex met een minderjarige hard wordt aangepakt, tegenwoordig is slechts het hebben van sex met een minderjarige een vereiste. De opzet op het hebben van sex MET een minderjarige is niet eens vereist, dus als je het niet wist of zelfs als ze er over liegt en minderjarig blijkt te zijn ben je de sjaak. Heel kut alllemaal aangezien elke chick van 12 aan de pil zit en op 15 jarige leeftijd al aardige jetsers heeft. Let wel: men moet het bewijs wel hard kunnen maken...

    Maargoed die gasten mogen overigens wel weer branden in hell
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Boeien, dat zielige kind is gewoon een hoer...
    Ik zou je moeten bannen voor deze opmerking .
    Wacht maar tot je zelf kinderen hebt dan lul je wel anders.
    Blijkbaar vind jij het heel normaal om 13 jarige meisjes te misbruiken

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Wacht lets back it up voor 1 moment: die opmerking was met de gedachte dat de rechter (een onafhankelijke rechter, die daarvoor langer heeft gestudeerd dan de meesten hier ooit hebben gedaan en zullen doen) het NIET bewezen acht dat het meisje onvrijwillig heeft meegedaan aan de orgie.

    En dan zeg ik: moeten die gasten seksles krijgen, of juist dat meisje? Want serieus, als er sprake was van een brute verkrachting (met tape en weet ik t waar jullie t allemaal over hebben), dan zouden de straffen écht wel hoger zijn hoor. Niet te naief he, dames...

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Overigens erg ironisch dat de mensen die hier allemaal van schade en schande spreken mij anoniem mededelen dat zij hopen dat hetgeen in de eerste post van deze thread staat vermeld, mijn moeder mee gaat maken.

    Ik zeg ironisch, omdat ik mezelf voor de gek zou houden als ik het woord `zielig` zou gebruiken, omdat het dan net lijkt alsof meningen die door anonieme nobodies worden gedaan, mij enigzins zouden kunnen raken, wat uiteraard totaal niet van toepassing is. Happy Queensday..

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    MTE:
    Het gaat er dus om dat het rechtssysteem in nederland zo halfbakken is.
    Je moet dus blijkbaar op de een of andere manier kunnen aantonen dat je verkracht bent. Best lastig. Iemand kan tegen haar wil worden gedwongen tot sex, zonder verzet te plegen. Heeft dan alleen maar nee gezegd, of op een andere manier te kennen hebben gegeven dat ze niet wil. Of durft simpelweg door de (psychische) druk niet nee te zeggen.
    En in NL mag je blijkbaar gewoon een meisje misbruiken en dan kom je er weg mee.
    Als je bedoelt te zeggen dat het misschien wel anders is gegaan, dan zal het gewoon een pittige discussie worden. Misschien wilde ze het idd wel.. al lijkt het me sterk..
    Maar de manier waarop je het in eerste instantie bracht, laat bij iedereen het bloed koken!
    En dat lijkt me een normale reactie.
    Voortaan dus even nadenken voor je dergelijke opmerkingen maakt.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Als mensen niet snappen dat dit fout is moeten die echt eens wat minder hun kop in het zand steken.


  8. #33
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Je moet dus blijkbaar op de een of andere manier kunnen aantonen dat je verkracht bent.
    Gossie, echt waar?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Oss, The Netherlands
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    Is dit nieuws??
    Niet echt volgens mij... iedereen weet dat we een slappe wetgeving hebben!!

    "Together we are strong"

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Gossie, echt waar?
    jaha, keiharde kennis


    idd beetje domme opmerking,
    .....
    je snapt wel waar ik heen wil..?

  11. #36
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Geef me 1 minuut met die gasten (1 voor 1 natuurlijk )

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Overigens erg ironisch dat de mensen die hier allemaal van schade en schande spreken mij anoniem mededelen dat zij hopen dat hetgeen in de eerste post van deze thread staat vermeld, mijn moeder mee gaat maken.

    Ik zeg ironisch, omdat ik mezelf voor de gek zou houden als ik het woord `zielig` zou gebruiken, omdat het dan net lijkt alsof meningen die door anonieme nobodies worden gedaan, mij enigzins zouden kunnen raken, wat uiteraard totaal niet van toepassing is. Happy Queensday..
    waarom, als je moeder het toch uitlokt, heeft ze het toch ook verdiend?

    ik schreef die opmerking trouwens, onbewust anoniem, maar ik had je van te voren ook al met mijn naam een anale verkrachting toegewenst, dus ben maar niet bang dat ik zoiets alleen anoniem tegen je wil zeggen....

    mensen die zo reageren, zoals jij deed, weten niet wat een meid haar hele leven lang voor traumaas aan zoiets overhoudt, als je zelf zoiets van dichtbij meemaakt, dan piep je er wel anders over, en nee, ik wens en zeg niemand zoiets toe,normaal, zelfs jouw moeder niet , omdat ik geen een wijf zoiets toewens, maar ik zou ook nooit reageren alsof het haar eigen schuld is.....zoals jij wel deed,wat je nu doet hiermee, mag je zelf weten, maar denk ef in het vervolg na voor dat je zoiets zegt, aub


    op de vot dermit

  13. #38
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen schijnt dat meisje te kennen, lijkt het wel.

    Nou ja, als ze het wel wilde is het zielig, en als ze het onvrijwillig deed is het ook zielig......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  14. #39
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    PigDog is correct.. Want MB schijnt inderdaad te weten hoe t voelt om als meisje verkracht te worden........

    Maar ik ga in dezen met Focus mee, die gast praat ten minste correct.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •