MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het op zich wel met je eens hoor, maar dan nog staat dat los van nationaliteit...... En nogmaals, wat doe je dan met de 'autochtone' probleem jongeren? waar stuur je die dan heen?
    Ik ken helaas genoeg Nl'dse jongeren / mensen die niet eens normaal ABN kunnen praten dus dat gaat ook niet helemaal op.
    En wat veel mensen nog steeds niet begrijpen, die jongeren verzetten zich echt niet tegen de NLdse staat, alleen door de stemming van afgelopen jaren voelen zij zich in een hoek gedrukt en doordat ze schijnbaar niet nuchter na willen of kunnen denken verzetten ze zich tegen alles. Wie was er niet een rebel vroeger.
    Wat ik probeer te zeggen dat dit niks te maken heeft met afkomst of geloof, maar met mentaliteit en daar moet iets mee gedaan worden. Die heropvoedings kampen sta ik helemaal achter, maar dat geld dan voor alle zogenaamde 'groepen' probleem jongeren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    949
    vCash
    126000

    Default

    Daar sluit ik mij dan ook bij aan, het kan natuurlijk niet zo zijn dat allochtone jongeren verplicht in heropvoedingskampen worden gestopt, terwijl autochtone jongeren dit niet hoeven. Ben ik 100% met je eens.

    Mischien is het invoeren van de dienstplicht of een verkapte vorm hiervan niet zo´n slecht idee. Zulke kampen zijn iig beter als de zgn. snoepreisjes om vlinders te vangen op kosten van de belastingbetaler.......

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Ik ben het op zich wel met je eens hoor, maar dan nog staat dat los van nationaliteit...... En nogmaals, wat doe je dan met de 'autochtone' probleem jongeren? waar stuur je die dan heen?
    Ik ken helaas genoeg Nl'dse jongeren / mensen die niet eens normaal ABN kunnen praten dus dat gaat ook niet helemaal op.
    En wat veel mensen nog steeds niet begrijpen, die jongeren verzetten zich echt niet tegen de NLdse staat, alleen door de stemming van afgelopen jaren voelen zij zich in een hoek gedrukt en doordat ze schijnbaar niet nuchter na willen of kunnen denken verzetten ze zich tegen alles. Wie was er niet een rebel vroeger.
    Wat ik probeer te zeggen dat dit niks te maken heeft met afkomst of geloof, maar met mentaliteit en daar moet iets mee gedaan worden. Die heropvoedings kampen sta ik helemaal achter, maar dat geld dan voor alle zogenaamde 'groepen' probleem jongeren.
    Ik maak geen enkel onderscheidt tussen allochtone en autochtone probleemjongeren. Heb ook nergens geschreven dat de kampen alleen maar voor allochtone jongeren zouden zijn. Een klootzak is een klootzak.


  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik maak geen enkel onderscheidt tussen allochtone en autochtone probleemjongeren. Heb ook nergens geschreven dat de kampen alleen maar voor allochtone jongeren zouden zijn. Een klootzak is een klootzak.
    Blijkbaar ben ik niet de enige met deze ideeën... In zeewolde is er iemand die dit op vrijwillige basis in de praktrijk brengt.

    http://player.omroep.nl/?aflID=45923...17201ae87d639e


  5. #30
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    De woorden positief en islamisering kunnen eigenlijk niet eens in dezelfde zin gebruikt worden.

    maar het is je toch maar weer mooi gelukt

    p.s. vervelende hangjongeren en moslims zijn niet perse dezelfde.
    hoe graag die geblondeerde blaaskaak ons dat ook wil laten geloven

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Voor die mensen die dachten slim te zijn, duhhhhhh, ff uitleggen, ik zeg dus ook niet voor niets "kunnen eigenlijk niet"... Daarop doel ik dus dat het wel mogelijk is... Bitches.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •