MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default Hofland naar Feyenoord

    'Hofland voor vier miljoen naar Feyenoord'

    18/6/2007 17:03

    Feyenoord en VfL Wolfsburg hebben elkaar naar verluidt gevonden in een afkoopsom voor Kevin Hofland.

    Hofland (28) weet dat Feyenoord zich vorige week officieel heeft gemeld bij Wolfsburg. De zevenvoudig international maakt er geen geheim van open te staan voor een overgang naar Rotterdam. Maar de verdediger houdt zich nog afzijdig totdat de clubs het eens zijn.
    Volgens de Wolfsburger Allgemeinen Zeitung is dat nu gebeurd. Feyenoord zou het nog tot medio 2008 lopende contract van Hofland afkopen voor een bedrag van vier miljoen euro.
    VfL Wolfsburg heeft bovendien al een opvolger van Hofland op het oog. Volgens AS Nancy-voorzitter Jacques Rousselot hebben de Wölfe een bod van acht miljoen euro neergelegd voor de 22-jarige Senegalees Pape Diakhate.

    bron:vi.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt mij een goede zaak. Ik hoop dat het snel rondkomt.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Volgens ard tekst is het al rond,volgens een paar mensen die zich insiders noemen komt het morgen definitief rond.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    4 miljoen is niet niks

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Het is naar verluid(wederom die insiders)2 miljoen.

    Het blijft natuurlijk afwachten,maar het begint er nu toch echt sterk op te lijken dat hij komt.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Kijk Hofland is ongetwijfeld beter als die Bahia maar hij is en blijft traag dus of hij er nu voor zorgt dat de Feyenoord verdediging weer dicht zit....ik heb mijn twijfels....ik las op Feyenoord netwerk al dat iedereen op P.S.V. netwerk het een ramp zou vinden wanneer Hofland voor Feyenoord zou gaan spelen....daar klopt weinig van! Hofland is altijd een echte P.S.V.er geweest (is/was overgens ook actief op P.S.V. netwerk) en het is een sympathieke hardwerkende jongen maar ik denk dat ie voor de echte top tekort komt...toch hoop ik dat ie het goed gaat doen bij Feyenoord

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Kijk Hofland is ongetwijfeld beter als die Bahia maar hij is en blijft traag dus of hij er nu voor zorgt dat de Feyenoord verdediging weer dicht zit....ik heb mijn twijfels....ik las op Feyenoord netwerk al dat iedereen op P.S.V. netwerk het een ramp zou vinden wanneer Hofland voor Feyenoord zou gaan spelen....daar klopt weinig van! Hofland is altijd een echte P.S.V.er geweest (is/was overgens ook actief op P.S.V. netwerk) en het is een sympathieke hardwerkende jongen maar ik denk dat ie voor de echte top tekort komt...toch hoop ik dat ie het goed gaat doen bij Feyenoord

    Er zullen ongetwijfeld individuen zijn die dat roepen maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het de algehele mening is.
    Er zijn naturlijk ook leden op PN die het pijn doet,en wel omdat hij al jaren roept alleen naar PSV te gaan als hij terugkomt naar Nederland,dus het gaat meer om emotie dan om kwaliteit,die hij trouwens wel degelijk bezit.
    Maargoed,ik zal hem eerdaags eens uitnodigen om op FN te komen.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    Hofland wil Feyenoord-transfer snel afhandelen

    23/6/2007 10:48

    VfL Wolfsburg en Feyenoord hebben nog geen akkoord, maar Kevin Hofland wil binnen enkele dagen duidelijkheid verschaffen.
    'We hebben nog een paar dagen', zegt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen in Wofsburger Allgemeiner Zeitung. 'We werken eraan dat de overgang voor de eerste training is afgerond. '

    Hofland, die naar verluidt een prijskaartje van vier miljoen euro om zijn nek heeft hangen, heeft er geen geheim van gemaakt open te staan voor een overstap naar Feyenoord. In Rotterdam zou een contract voor vier jaar klaar liggen.

    Wolfsburg-trainer Felix Magath heeft de openheid van Hofland gehekeld. Dat versterkt de gedachte dat de Nederlandse verdediger kan vertrekken bij Die Wölfe, waar zijn contract nog een jaar doorloopt.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    Feyenoord kan ook Kevin Hofland verwelkomen

    27/6/2007 11:59

    Het nieuwe Feyenoord krijgt steeds meer vorm. De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken, maar ook Kevin Hofland is al op weg naar Rotterdam.
    'We hebben het nog niet zwart op wit staan', bevestigt Wolfsburg-trainer Felix Magath in Kicker de aanstaande transfer. 'Maar zoals het er nu naar uit ziet, zullen we er met Feyenoord uitkomen. Ik heb Kevin al gezegd dat we zijn verzoek kunnen inwilligen.'

    De 28-jarige Hofland is op weg naar Rotterdam, waar hij een medische keuring ondergaat. Als die geen problemen oplevert, wordt de zevenvoudig international een dezer dagen in De Kuip gepresenteerd.

    Feyenoord en Hofland waren er al uit. Maar de afkoopsom die VfL Wolfsburg vroeg voor het nog een jaar lopende contract leek de overgang te gaan frustreren.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Nice!!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Yep...
    Het werd ook hooste tijd voor een paar fatsoenlijke versterkingen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •