MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 103
  1. #76
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    en we hebben een keyboard warrior....

    Soww zeg dat wel!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    HITOTSU! KEKKI NO YU O IMASHIMURU KOTO!
    REFRAIN FROM VIOLENT BEHAVIOR!

  2. #77
    chief108 Guest

    Default

    whatever...
    get it on!!!!

    enne....
    opnemen die handel hè??

  3. #78
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Nee, Jitsinho, ik heb enkel op "witte" scholen gezeten.
    Ik weet dat er ook vele varkens onder de nederlanders zitten, over de marine heb ik weleens wat gepost, dat schorem is net zo fout!

    Over je uitdaging
    Lijkt me cool Jitsinho!
    Wat voor ervaring heb je?

    Ik heb wel wat voorwaarden;

    Een sportschool die iemand ter beschikking kan stellen.
    Freefight regels
    Geen pottekijkers en andere mensen erbij, locatie geheim voor de buitenwereld!
    Ieder een cheerleader mee mag (mag ook allochtoonse chicka zijn, ik neem dan een "white power allochtoonse" mee wellicht)
    Cameraman mag filmen
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    haha we hebben weer een key-board warrior in da house! Wie gaat flmen voor mixfight?


  5. #80
    chief108 Guest

    Default

    paspoes?

  6. #81
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Cool! Vechtuh vechtuh vechtuh!!!

    Maar even om weer ontopic te komen....


    De twee homoseksuele mannen die vorige week in de Reguliersdwarsstraat zijn belaagd, hebben klappen gekregen van één jongen. Hij zit nog vast.
    Volgens het Openbaar Ministerie (OM) waren niet alle jongens in de groep van zes gewelddadig. Eén van hen zou zelfs hebben geprobeerd zijn vriend tegen te houden en weg te trekken.
    De mannen werden in de nacht van donderdag 28 juni op vrijdag 29 juni mishandeld. De politie arresteerde zes verdachten. Onderzoek heeft vooralsnog uitgewezen dat beide slachtoffers vermoedelijk één klap hebben gekregen van één jongen.

  7. #82
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    IT's ON!!!!

  8. #83
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    De PVDA heeft deze lui uitgenodigd in de jaren'70 zonder de mensen te laten integreren en zonder duidelijkheid te geven dat ze terugmoesten.
    Je moet de rollen NIET omdraaien.
    Wij zijn meer dan schappelijk geweest....
    ten eerste was het de in de jaren 60.. en in die periode waren het constant de christelijke partijen die aan de macht waren wisselend met de pvda en de vvd.. dus aljeblieft hou je feiten een beetje op een rijtje...

    daarnaast is er van regeringskant ervanuit gegaan dat de gastarbeiders weg zouden gaan dus hoeven ze niet te integreren.. (hey een oorzaak van de integratieproblemen)

    pas in 1984 is er toegegeven dat ze bleven en toen was aan macht... juist cda & d'66

    Sinds het eerste kabinet in de jaren '60 (quay) tot 1984 (van agt III) is de pvda 3 keer aan de macht geweest en de vvd 6 keer... voor de rest waren het de continue de christelijke partijen die deelname hadden in het kabinet.. eerst als kleine partijen daarna als cda.. dus ga me alsjeblieft niet vertellen dat het aan de pvda ligt...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  9. #84
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zijn de gastarbeiders niet weggegaan?
    Het ligt WEL aan de PVDA en de slappe halve politiek die bedreven wordt en nog steeds doorgaat.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  10. #85
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    zou het niet een stuk rustiger en vrede lievender worden op dit forum als guru gewoon gebanned word??
    over vechtsport heeft hij verder toch nooit echt iets te melden, en zijn nazi-achtige uitspraken maken dit forum er niet leuker op...

    guru begin zelf een forum waar je met jou ''soort genoten'' vrolijk kan discuseren over dit soort zaken,

    en voor ijsbier respect!!

  11. #86
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Guru bannen is de dood van de vrijheid van meningsuiting.. Je hoeft t niet met m eens te zijn, je hoeft zelfs zijn posts niet te lezen, maar een ban zou de pilaren waarop NL gebouwd is af laten brokkelen.

  12. #87
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik heb wel wat voorwaarden;

    Een sportschool die iemand ter beschikking kan stellen.
    Freefight regels
    Geen pottekijkers en andere mensen erbij, locatie geheim voor de buitenwereld!
    Ieder een cheerleader mee mag (mag ook allochtoonse chicka zijn, ik neem dan een "white power allochtoonse" mee wellicht)
    Cameraman mag filmen
    Zwak om eisen te gaan neerleggen...

    Hoeveel mensen hebben op dit forum een sportschool die ze ter beschikking willen stellen?
    Welke sportschooleigenaar heeft een MMA-ring?
    Welke sportschooleigenaar met een MMA-ring wil er een gevecht laten plaatsvinden zonder toezicht en medisch personeel?


    Om het haalbaar te houden:
    Gewoon buiten omdat je toch nooit een locatie kan vinden
    Open voor iedereen die actief is op mixfight.nl (grote groep dus het gaat heus geen grote knokpartij worden, want wie begint en gaat het opnemen tegen 50 man die hem tegelijk aanpakken omdat hij de boel aan het verzieken is?)
    Met een scheidsrechter (moet toch te vinden zijn op dit forum)...



    Nu is de vraag wie zich het eerst terug gaat trekken van de twee keyboard warriors....
    Last edited by Eric468; 09-07-2007 at 00:26.

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    waarom zo ingewikkeld? Gewoon tijdens de Mixfightdag 2007, dan is direct de hele doelgroep toch al aanwezig.


  14. #89
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    waarom zo ingewikkeld? Gewoon tijdens de Mixfightdag 2007, dan is direct de hele doelgroep toch al aanwezig.
    KLINKT PERFECT, ZIJN DE VECHTERS DAN OOK KLAAR?

  15. #90
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    paspoes?
    Dan zien we niks van het gevecht, alleen de 'cheerleaders'
    HITOTSU! KEKKI NO YU O IMASHIMURU KOTO!
    REFRAIN FROM VIOLENT BEHAVIOR!

  16. #91
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Waarom zijn de gastarbeiders niet weggegaan?
    Het ligt WEL aan de PVDA en de slappe halve politiek die bedreven wordt en nog steeds doorgaat.
    goed argument...

    je kunt alleen politiek voeren als je in het kabinet zit.. als je al een partij de schuld wil geven is het de cda (en oorspronkelijke christelijke partijen) en daarna de vvd (met 6 keer deelname aan kabinetten) en pas als laatste de pvda (met 3 keer deelname aan kabinetten)..

    (en de gastarbeiders bleven in die periode omdat het terugkeerbeleid niet uitgevoerd werd... en aangezien de vvd 2x zo vaak in die periode aan de macht was ligt de fout eerder bij de vvd en de cda dan bij de pvda)..
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  17. #92
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    waarom zo ingewikkeld? Gewoon tijdens de Mixfightdag 2007, dan is direct de hele doelgroep toch al aanwezig.

    prachtig!!!

    Quote Originally Posted by Kato View Post
    Dan zien we niks van het gevecht, alleen de 'cheerleaders'
    is ook weer waar...
    maar op de mixfight dag komen wel meer fotogeeks dus dat komt wel goed dan....

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    LMAO das lang geleden dat we hier keyboard warriors hadden!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  19. #94
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Keyboardwarriors zijn zo 2003

  20. #95
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Hier is de scheids, gratis...........

  21. #96
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    bring it on bitches!! hahahah regel het maar op de mixfight dag dan staat er een sportschool (die van Bob en Irma) ter beschikken én daar is een ring! HAHA super ik ben zeker van de partij!!

  22. #97
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Geregeld:

    * Locatie
    * Ring
    * Scheids
    * Publiek

    Niet geregeld:
    * Jitsinho
    * Guru

    Heren kemphanen, wat is hierop uw antwoord? Wat valt u ten dele... ? eeuwige roem of eeuwig hoongelach tot ver in de eeuwigheid, geschaard tussen de helden, Benny en Ray.


  23. #98
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ray was een echte pendekar

  24. #99
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik doe het alleen, als het gelijk niveau is!
    Ik heb in een ver verleden weleens getraind, maar ben geen trainingsfreak.
    Heb wel wat verstand van vechtsporten, hoewel mijn posts dat niet tonen, weet wel verschil tussen ground'n pound en een lowkick.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  25. #100
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Leiden
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik doe het alleen, als het gelijk niveau is!

    Komt op mij over als een "ik doe het alleen als ik win" mentaliteit.

    En dat had je eerder moeten bedenken, toen de bedreigingen en uitdagingen begonnen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •