MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    Alles onder de nek amputeren bjjcore... heb je nergens meer last van... Zeker geen last van nare blessures!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    What am I? Flypaper for freaks?!


  2. #27
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Hahahaha ja zal kijken bij de dokter of dat de oplossing is. Maar ik denk dat er 2 opties nu zijn. Alles onder de nek amputeren of intapen.... hmmmm wordt moeilijke keus

  3. #28

    Default Pittig ?

    Pittige training ?

    Hmm... kan me herrinneren dat er 2 heren langs de kant zaten, sorry lagen; die maar liepen (hoop actieve werkwoorden zeg) vol te houden dat hun conditie zooooo goed was, maar ondertussen toekeken hoe Pierrot ronvloog
    Ik blijf het een mooi gezicht vinden hoe Ronald in staat is om iemand (ook van 120Kg) op te tillen en de zaal rond te keilen, maar dat is even niet ter zake doende.

    Tijdens een, ik kan niet anders zeggen; zeer gelijk opgaande strijd met onze Pannekoek gaf ik mijn arm weg (ik heb er immers toch twee, dus waarom niet !), om hier na een seconde toch maar op terug te komen. Helaas lagen we toen al in de klassieke armklem-positie.
    Op dat moment zijn er 4 opties:
    1. Aftikken (waar ik nog geen zin in had)
    2. Om mijn lengte as gaan draaien en dan naar de tegenstander toe bewegen (meest technische oplossing).
    3. Mijn eigen arm een klein stukje naar mij toe halen, zodat mijn elleboog niet meer voorbij de heup is en de kans op overstrekking tgv de hefboombeweging een stuk kleiner wordt, vervolgens omhoog komen en de arm verder los trekken. De zogenaamde 'lompe, ik ben te moe voor iets anders' methode.
    4. Mijn arm aan flarden laten trekken (ja, het blijft altijd een optie).

    Na langdurig beraad (zeker 3/10 van een seconde) koos ik volledig te gaan voor optie 3 wat resulteerde in een gekneuse rib. Op het moment dat ik omhoog wilde komen, zette onze Pannekoek de klem aan. Juist op dat moment gaf mijn rib even aan dat torsie krachten op mijn lichaam toch net even teveel waren. De arm was los, maar de rib ook

    Vol goede moet toch maar even het resterende uurtje sparren volgemaakt met de 'lichte' jongens van 110+Kg (doet ook wonderen voor je rib !!) om vervolgens met mijn beste Darth Veder imitatie achter het stuur van mijn stad-cruiser te kruipen en huiswaarts te gaan.
    Deed er precies een uurtje over om er te komen. Vervolgens nog een half uur om uit de auto te komen

    Dus BJJcore, pittige training is een understatement !
    Op het HQ van het BTT zullen ze vast trots op ons zijn (daar zie ik ze ook altijd maar op de grond liggen )

    Hopelijk weer tot Dinsdag !

    gr,

    Charlinho
    Last edited by Team_CBC; 04-04-2008 at 09:59.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Team_CBC View Post
    Pittige training ?

    Hmm... kan me herrinneren dat er 2 heren langs de kant zaten, sorry lagen; die maar liepen (hoop actieve werkwoorden zeg) vol te houden dat hun conditie zooooo goed was, maar ondertussen toekeken hoe Pierrot ronvloog
    Ik blijf het een mooi gezicht vinden hoe Ronald in staat is om iemand (ook van 120Kg) op te tillen en de zaal rond te keilen, maar dat is even niet ter zake doende.

    Tijdens een, ik kan niet anders zeggen; zeer gelijk opgaande strijd met onze Pannekoek gaf ik mijn arm weg (ik heb er immers toch twee, dus waarom niet !), om hier na een seconde toch maar op terug te komen. Helaas lagen we toen al in de klassieke armklem-positie.
    Op dat moment zijn er 4 opties:
    1. Aftikken (waar ik nog geen zin in had)
    2. Om mijn lengte as gaan draaien en dan naar de tegenstander toe bewegen (meest technische oplossing).
    3. Mijn eigen arm een klein stukje naar mij toe halen, zodat mijn elleboog niet meer voorbij de heup is en de kans op overstrekking tgv de hefboombeweging een stuk kleiner wordt, vervolgens omhoog komen en de arm verder los trekken. De zogenaamde 'lompe, ik ben te moe voor iets anders' methode.
    4. Mijn arm aan flarden laten trekken (ja, het blijft altijd een optie).

    Na langdurig beraad (zeker 3/10 van een seconde) koos ik volledig te gaan voor optie 3 wat resulteerde in een gekneuse rib. Op het moment dat ik omhoog wilde komen, zette onze Pannekoek de klem aan. Juist op dat moment gaf mijn rib even aan dat torsie krachten op mijn lichaam toch net even teveel waren. De arm was los, maar de rib ook

    Vol goede moet toch maar even het resterende uurtje sparren volgemaakt met de 'lichte' jongens van 110+Kg (doet ook wonderen voor je rib !!) om vervolgens met mijn beste Darth Veder imitatie achter het stuur van mijn stad-cruiser te kruipen en huiswaarts te gaan.
    Deed er precies een uurtje over om er te komen. Vervolgens nog een half uur om uit de auto te komen

    Dus BJJcore, pittige training is een understatement !
    Op het HQ van het BTT zullen ze vast trots op ons zijn (daar zie ik ze ook altijd maar op de grond liggen )

    Hopelijk weer tot Dinsdag !

    gr,

    Charlinho
    Rollen er bij jullie alleen van die grote beesten ofzo?
    Welke gym is dit?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  5. #30
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    de meeste trainen in een grote gym met kleine beesten.
    wij hebben er voor gekozen om in een kleine gym te trainen met grote beesten,lol.

    Laat ik het als witte bander van 78kg zo zeggen,

    ik train met grote beesten met een witte band die ongeveer gelijkwaardig zijn qua techniek dus:

    techniek gelijk + ik minder kracht + zij meer kracht= fucked up voor mij!

    ik train ook met mensen met een blauwe of paarse band met hetzelfde gewicht als ik dus:

    gewicht gelijk + ik minder techniek + zij meer techniek= fucked up voor mij!

    Eigenlijk kom ik dus nu tijdens het typen tot de conclusie dat ik gewoon van pijn hou....

    Dus BJJCORE ik neem geen lollies mee! BABY HURT ME ONE MORE TIME LOL.
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  6. #31
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Hahahaha ja mr CBC dat even langs de kant zitten en zeggen dat mijn conditie vooruit ging was weer een toppertje. Maar ademen door 1 neusgat sucks dus moet dat zelf in de gaten houden. En het afzetten van jou op mijn gebroken teen hielp ook niet echt mee aan mijn actieve deelname hahahaha. Dokter vond dat ik mijn teen mocht houden, maar alles er boven moest amputeren hahahaha. Wel ff-ies foto's laten maken omdat hij vond dat het er gek uit zag en dacht dat het bot te ver was uitgeschoten ofzo. Het bleek ook dat een pees was afgescheurd(ingescheurd...what ever) en die voor een flinke bloeduistorting zorgt. Naja ff de pijn verbijten en zaterdag en zondag weer ff-ies zwemmen :-) en volgende week ben ik er gewoon weer samen met Pannekoek

    En 011 dat van die grote beesten valt mee hoor. De meesten zittrn rond de 75kg en 86kg, maar er zijn 2 uitschieters en ze zien er gevaarlijker uit dan ze zijn want zijn super ok-je gasten. Ze doen het nu ongeveer een jaar maar pakken het heel goed op en hebben hiervoor kickboxen gedaan dus hebben een bere conditie. Maar iedereen traint gewoon met iedereen, altijd super relaxe sfeer, maar dat is volgens mij overal met BJJ wel.

    En MDK .... ik laat de lollies thuis....heb ze zelf al opgegeten na het huilebalken bij de dokter We pakken de draad dinsdag gewoon weer op we will see what happens ....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •