MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default Yamma: Ground and Pound was nog nooit zo gemakkelijk **spoiler**

    Ten eerste, dit is volgens mij de eerste keer dat ik een event wilde afzetten vanwege de ringspeaker. Wat een zeldzaam slecht stemgeluid. Naarmate het event vorderde werdt zijn stem ook heser en heser vanwege de onnatuurlijke sound die de man wilde neerzetten. De man zouden ze per direct moeten uitzenden naar Irak om informatie los te peuteren van terroristen, geheid een succes.

    Dan de cage zelf, het leek vooraf leuk maar naar mijn mening voegt het niets toe aan MMA en geef je grapplers een tool in handen om wel heel gemakkelijk aan een take down te komen. Weliswaar neem je saaie clinchen tegen de kooi weg maar creeër je met deze setting wel een situatie die in het nadeel is van staande vechters of mensen die veel werken met take down defence.

    Ook zag ik meerdere malen dat vechters weggleden op de rand en daardoor vielen/uitgleden in een voor hun ongunstige positie. Je kan je vraagtekens zetten of het wel of niet goed is voor de gewrichten maar belangrijker is dat de hellende ring gevaarlijke maar bovendien lullige situaties creeërd. Vechters gebruikte de rand meer om hun vallende tegenstander daarna goed op neer te leggen om er op in te beuken.

    De show zelf was vooral matig maar desondanks leuk voor de liefhebbers die de sport al een hele tijd volgen. Met namen als Kerr en Taktarov op het menu wil je het toch even meepikken. Kerr verloor door een beenklem van de oude rot Taktarov. Daarna werdt tussen neus en lippen door Butterbean nog even KO geslagen door Smith. De winnaar van het toernooi was de geroutineerde Travis Wiouff die won in de halve finale van Ricco "Suave' Rodriguez en in de finale van Chris Tuchscherer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    en voor 't gemak spoil j het ff. dat kost je reps

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    en voor 't gemak spoil j het ff. dat kost je reps
    En voor het gemak lees je de titel en besluit je om het topic niet te openen.


  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik wil gewoon reps hebben ok

  5. #5
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Spoiler
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Spoiler
    O11 -> Ik wil niets weten over Yamma

    Mixfight topic -> Yamma: Ground and Pound was nog nooit zo gemakkelijk

    Wat verwacht je dan domme lul? dat ik ga schrijven over het weer ofzo?


  7. #7
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Ik verwachte dat je ging schrijven over de ring en technieken.

    Je lijkt trouwens geïrriteerd.
    Effe knuffele?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  8. #8
    chief108 Guest

    Default


  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Het hele evenement viel me erg tegen. Niet echt een goeie show, matige vechters en matte partijen. Die hellende rand is een leuk probeersel maar idd behoorlijk in het nadeel van de staande vechter. Het doet bovendien nogal "onnatuurlijk" aan.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default

    Vond die partij van Oleg leuk om te zien, maar voor de rest was het weinig soeps.
    Die ringspeaker was dramatisch. Leek wel een slechte imitatie van Karl uit Slingblade.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Het hele evenement viel me erg tegen. Niet echt een goeie show, matige vechters en matte partijen. Die hellende rand is een leuk probeersel maar idd behoorlijk in het nadeel van de staande vechter. Het doet bovendien nogal "onnatuurlijk" aan.
    Wat mij ook stoorde aan het event was het hele "badass" image gedoe. Hele agressieve marketing. Leuk dat er meer MMA is, maar al dat stoere praatjes gedoe hoeft van mij echt niet. Is in mijn ogen alleen maar schadelijk voor het imago. Bij de intro dacht ik even dat ik per ongeluk de film judge dred had aangeklikt. "this is the law". "No escape" blabla redneck blabla

    Daarna die terminator ring speaker eroverheen met zijn domme one liners bij de vechters introductie: "You don't want to mess with this men", "Vicious is his middle name" wat een Ezel van man. Doe mij maar de japanse aanpak, spreekt mij veel meer aan.


  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ten eerste, dit is volgens mij de eerste keer dat ik een event wilde afzetten vanwege de ringspeaker. Wat een zeldzaam slecht stemgeluid. Naarmate het event vorderde werdt zijn stem ook heser en heser vanwege de onnatuurlijke sound die de man wilde neerzetten. De man zouden ze per direct moeten uitzenden naar Irak om informatie los te peuteren van terroristen, geheid een succes.
    x2!!

  13. #13
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Het hele evenement viel me erg tegen. Niet echt een goeie show, matige vechters en matte partijen. Die hellende rand is een leuk probeersel maar idd behoorlijk in het nadeel van de staande vechter. Het doet bovendien nogal "onnatuurlijk" aan.
    nadeel?
    juist niet.. tenminste als je in t midden blijft komt je tegenstander
    steeds weer terug naar je toe en kan ie niet zo veel vluchten.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    nadeel?
    juist niet.. tenminste als je in t midden blijft komt je tegenstander
    steeds weer terug naar je toe en kan ie niet zo veel vluchten.
    Een staande vechter is vooral in het nadeel als hij een takedown moet verdedigen. Je kunt niet meer op een natuurlijk manier teruglopen. Ook wegdraaien wordt een stuk lastiger omdat in de lijn die je dan volgt een hobbel kan liggen.

    De hellende rand zorgt er in principe voor dat een gevecht makkelijker naar de grond gaat doordat je stabiliteit weg is bij de rand van de kooi en door het hoogte verschil dat er ontstaat. En het voordeel om een partij makkelijker naar de grond te kunnen brengen lijkt mij toch echt in het nadeel van de staande vechter.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    hele gala gezien.

    Ik vond het niet zo denderend. Dat man toernooi was toch wel vaak een kwestie van een takedown en dan 5 minuten controleren en winnen.

    Butterbean is een kermisattractie. Die vent kan niet eens opstaan als hij ligt.

    Ik vond de Pit ook niet echt heel indrukwekkend. Je mist er toch een hoop dirty boxing door. Volgens mij is het ook moeilijk om te sprawlen op die gladde helling.

    En dan de announcer. Wat figuur. Nog nooit zulke lange aankondiginen gehad. Kwam geen einde aan... Geef mij maar Michael en Bruce Buffer.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    die ringspeaker haHAHAHAHA

    LEEK WEL EEN GRAP

    dat kan toch gewoon niet, zo triest en zo nep. klinkt echt niet

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Hmmm, ik heb wat gemist. Ben benieuwd wat jullie bedoelen met die helling enzo. Is er ergens nog wat te zien van dit evenement?
    Als je nog wat kunt vinden dan waarschuw ik je vast: je gaat je vervelen
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #18
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Wat mij ook stoorde aan het event was het hele "badass" image gedoe. Hele agressieve marketing. Leuk dat er meer MMA is, maar al dat stoere praatjes gedoe hoeft van mij echt niet. Is in mijn ogen alleen maar schadelijk voor het imago. Bij de intro dacht ik even dat ik per ongeluk de film judge dred had aangeklikt. "this is the law". "No escape" blabla redneck blabla

    Daarna die terminator ring speaker eroverheen met zijn domme one liners bij de vechters introductie: "You don't want to mess with this men", "Vicious is his middle name" wat een Ezel van man. Doe mij maar de japanse aanpak, spreekt mij veel meer aan.

    Jips, goeie opmerking. Die hele stoerdoenerij verspreidt zich trouwens meer en meer in MMA wereld. Moet je eens kijken wat voor volk je tegenkomt op een doorsnee Belgisch gala. Een niveau om bij te huilen, maar wel allemaal een smerige vuile bek.
    Ach, echte toppers doen hier niet aan mee en dit zie je ook in hun prestaties. Geen vieze ruige gasten, maar respect tussen vechters, zo hoort het.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pepe View Post
    Jips, goeie opmerking. Die hele stoerdoenerij verspreidt zich trouwens meer en meer in MMA wereld. Moet je eens kijken wat voor volk je tegenkomt op een doorsnee Belgisch gala. Een niveau om bij te huilen, maar wel allemaal een smerige vuile bek.
    normaal zou ik m'n land verdedigen, maar helaas moet ik je deze keer gelijk geven

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •