MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 59 of 59
  1. #51
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by nick View Post
    Nog zal hier wel enorm van balen
    x2, 2e keer dat ie een halve titel heeft.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    snel gescreend

    maar dit is toch respectloos t.o.v Nog of nie?

    Een 5 ronden is toch een titel gevecht? of gooien ze er weer een inter ...hw championship belt tegen aan?
    Last edited by 123trisweat; 03-09-2008 at 22:20.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    [quote=Tony;601297]and the bottom line van dit alles is: MMA op top niveau is niks anders dan business. En dat geldt ook gewoon voor Couture.

    Hij zegt zo mooi dat ie terugkomt omdat ie van vechten houdt... Nou, volgens mij komt het meer omdat ie zoveel van geld houdt.


    quote]


    t is inderdaad schandalig dat ie geld wilt verdienen

  4. #54
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by tom l View Post
    Ik denk dat Randy het haalt tegen Brock. Randy is technisch beter als Brock, hij vecht slimmer en hij weet goed de zwakheden van zijn tegenstander uit te buiten en zijn eigen spel op te dwingen. Hij heeft daarenboven ook nog een pak meer ervaring. Randy is volgens mij ook gewoon een betere worstelaar als Brock. Het enige waar ik Brock het mee zie halen is uiteraard zijn pure kracht en zijn hoger gewicht. Ik hoop (en denk) alleszins dat het Randy wordt!



    1. Technisch beter? Heb je de laatste partijen gezien van Couture en Lesnar?
    2. "Eigen spel op te dwingen"??? Imposing his will, imposing his will, imposing his will... Leuke kreet, maar als die UFC commentatoren het nou nog heel veel vaker zeggen, schiet ik me voor mn kop.
    3. Betere worstelaar? Are you kidding?

    Ik vind Brockje helemaal niet sympatiek, of wat dan ook, maar hij is wel een brute vechter! Alleen Nog maakt een kans tegen hem in de UFC, denk ik.

  5. #55
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    [QUOTE=ICON;602285]
    Quote Originally Posted by Tony View Post
    and the bottom line van dit alles is: MMA op top niveau is niks anders dan business. En dat geldt ook gewoon voor Couture.

    Hij zegt zo mooi dat ie terugkomt omdat ie van vechten houdt... Nou, volgens mij komt het meer omdat ie zoveel van geld houdt.


    quote]


    t is inderdaad schandalig dat ie geld wilt verdienen
    je quote nu een post van me uit een ander topic..

    Waar ik op doel is dat Couture niks anders is dan een zakenman.. geef hem eens ongelijk.. Maar ga niet anderhalf jaar schijnheilig lopen doen dat de ufc zo klote is en geen respect toont en wat nog meer allemaal... en dan na anderhalf jaar lekker een nieuw contract signen onder het mom van "ik mis het vechten".... dat is kantklare bullshit.

    maar ik geef hem geen ongelijk hoor... zeer zeker niet.. het blijven zaken en niks anders...
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    ik vind het weak... als ik NOG was zou ik mooi pleite gaan... totaal geen respect voor vechters...

  7. #57
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    ik vind het weak... als ik NOG was zou ik mooi pleite gaan... totaal geen respect voor vechters...
    Dana White heeft het toch uitgelegd, Randy zou tegen Nog moeten vechten. Maar omdat Nog en Frank Mir al bezig zijn met TUF nu, stond hun gevecht voor het interim titelgevecht al gepland. De winnaar daarvan mag het opnemen tegen de winnaar van Brock vs Randy, voor alsnog de echte titel zeker te stellen!

    En daarbij vind ik het belachelijk dat Brock na zo weinig wedstrijden al een kans als deze krijgt, alleen voor de kijkcijfers!? Er zijn vechters die veel harder hebben moeten zweten voor een kans die ze nu word afgenomen door een nieuweling met een bekend gezicht/naam.

  8. #58
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Wie heeft er na Nog meer recht om tegen Randy te knokken dan?????

    Hearing heeft een seminair gehad van Lesnar...

    Kongo???? kom op hè...

    Denk dat Lesnar helemaal niet zo`n gekke is...

    mijn vraag is meer.....wat doet Mir tegen Nog?????

    wie hoortr nu niet waar...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #59
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Wie heeft er na Nog meer recht om tegen Randy te knokken dan?????

    Hearing heeft een seminair gehad van Lesnar...

    Kongo???? kom op hè...

    Denk dat Lesnar helemaal niet zo`n gekke is...

    mijn vraag is meer.....wat doet Mir tegen Nog?????

    wie hoortr nu niet waar...
    Ja oké, maar dat is meer ultimate fighter traditie hé.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •