MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    @ michael bedankt voor je PM ik zal mijn sales medewerkers wel een brochure laten sturen als je even je mail adress achterlaat

    sportgroeten Len
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    HAHAHAHAHA

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MichaelFreeFight View Post
    Nou, als iemand een lowkick wil geven is de enige manier volgens mij je poot optrekke en opvangen met je knie/scheenbeen.. en als die flink uithaalt en hij komt op je scheenbeen doet het aardig zeer..

    ohja, toen ik begon met mijn techniek was het 5x trappe en ik gaf al op, nu een maand later, kan ik 1 tot anderhalve minuut op de stoelpoot blijve trappen, dus vooruitgang is er wel..
    maargoed, als jullie zeggen het is helemaal niet goed voor je enz enz, dan stop ik ermee?

    Michael
    Als je goed de wedstrijd analyseert dan zie je dat ze de trap afweren met het scheen, maar wel het been schuin houden zodat de trap over je been glijd en de kracht niet vol op je bot terecht komt.

    Ga jij je scheen strak houden (recht) dan krijg je bot op bot contact en dat doet zeer en gebruik jij de verkeerde techniek.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Talking

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Als je goed de wedstrijd analyseert dan zie je dat ze de trap afweren met het scheen, maar wel het been schuin houden zodat de trap over je been glijd en de kracht niet vol op je bot terecht komt.

    Ga jij je scheen strak houden (recht) dan krijg je bot op bot contact en dat doet zeer en gebruik jij de verkeerde techniek.
    Klinkt erg logish.. bedankt, maar dan heb ik nog een vraag aan jou..
    Stel dat ik met mijn techniek doorga, en dat mn schenen hard worden, en ik kom tegenover iemand te staan waarvan de schenen minder hard zijn, en ik blok m dus wel recht.. dan is hij diegene die meer pijn heeft dan mij.. en dan krijg je toch ook een zeer effectief effect ?

  5. #30
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MichaelFreeFight View Post
    Klinkt erg logish.. bedankt, maar dan heb ik nog een vraag aan jou..
    Stel dat ik met mijn techniek doorga, en dat mn schenen hard worden, en ik kom tegenover iemand te staan waarvan de schenen minder hard zijn, en ik blok m dus wel recht.. dan is hij diegene die meer pijn heeft dan mij.. en dan krijg je toch ook een zeer effectief effect ?
    Je kunt je schenen 'harden' zoveel je wilt, als jij een trap met recht scheenbeen gaat blokken kan ik je verzekeren dat niet alleen hij maar ook jij daar enorm last van gaat krijgen, dus zo effectief is dus nog niet.

    Ik zou me gewoon aan de juiste technieken houden.

    En ik zou zeker dat setje van Len bestelen, superspul!

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Il Loco View Post
    Je kunt je schenen 'harden' zoveel je wilt, als jij een trap met recht scheenbeen gaat blokken kan ik je verzekeren dat niet alleen hij maar ook jij daar enorm last van gaat krijgen, dus zo effectief is dus nog niet.

    Ik zou me gewoon aan de juiste technieken houden.

    En ik zou zeker dat setje van Len bestelen, superspul!
    Als ze me de brochure stuurt doe ik dat misschien wel wil wat uitgebreide info over dat setje..

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MichaelFreeFight View Post
    Klinkt erg logish.. bedankt, maar dan heb ik nog een vraag aan jou..
    Stel dat ik met mijn techniek doorga, en dat mn schenen hard worden, en ik kom tegenover iemand te staan waarvan de schenen minder hard zijn, en ik blok m dus wel recht.. dan is hij diegene die meer pijn heeft dan mij.. en dan krijg je toch ook een zeer effectief effect ?
    Zoals Il Loco al aangeeft, het zal geen ene moer uitmaken. Kwestie van de juiste techniek trainen en deze toepassen.

    Succes.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Troll
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  9. #34
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Troll
    oh duhhhhhh

    maar zeg dat nou niet man
    straks wil hij me ook nog nog een kopstoot geven

  10. #35
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    internetz.. my god

  11. #36
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MichaelFreeFight View Post
    Als ze me de brochure stuurt doe ik dat misschien wel wil wat uitgebreide info over dat setje..
    Owhhh pleasseeee...


  12. #37
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1.163
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    oh duhhhhhh

    maar zeg dat nou niet man
    straks wil hij me ook nog nog een kopstoot geven
    Zal ik je vast met tafelpoot tegen je hoofd slaan, kun je vast je hoofd hardenen
    - 98% of forum users copy these messages from other people to put in their sig...If you're one of the 2% that don't, put this in your sig -

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •