MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 177
  1. #51
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pimp-Daddy View Post
    Ik ook niet...

    @ Collina: Ik denk niet dat jij een partijdig antwoord kan geven over deze partij, als de beste vriend van Allistair zijnde. Het maakt niet uit hoe Allistair verliest, het zal altijd onterecht zijn in jouw ogen...
    Goodmorning Pimp Daddy,

    Ik begrijp je antwoord wel, maar zie mijn comments, uiteraard ben ik voor Alistair maar ik blijf wel eerlijk.

    In mijn ogen heeft Remy niet overtuigend gewonnen, als de 8tellen niet waren geweest had de K1 zich geschaamd. (dit zijn overigens hun eigen woorden) Remy wint met hakken over de sloot!

    In mijn ogen blijft Remy de "mooiere" K1 vechter, simpelweg omdat Ali een MMA vechter is. Maar het tactische en strategische spelletje wat GG in samenwerking met Alistair bedenkt werkt 9 van de 10 keer.

    Als Alistair nou slecht had gevochten... oke
    Als Alistair nou KO was gegaan ... oke
    Als Alistair nou onsportief had gevochten ... oke

    Maar laat dit het nou niet zijn geweest, hij heeft een top prestatie geleverd tegen een 3 voudig K1 vechter waarbij iedere vechtsport analist zijn bedenken bij heeft. (De 8tellen) die waren terecht, maaaar.... (vul zelf maar in).

    Collina.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Breda
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by niels View Post
    Hoe kan je dat nou zeggen, hij staat 2 rondes goed te knokken, sterker nog geweldig te knokken, zonder die knock down had hij in mijn ogen gewonnen.

    en dat voor iemand die pro mma vecht, tegen de k1 champ dat is gewoon zwaar respect!
    Zeker!

    Helemaal mee eens.
    Hoi

  3. #53
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Breda
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by JeMalleMoer View Post
    Dat vind ik dus ook. Het ziet er toch niet uit wat hij doet. Ze hebben het geld gezet op zijn spierkracht en niet op zijn kickboxing skills.

    Zullen we een rondje op de pads doen? Nee, doe nog maar wat bicep curls, heb je meer aan.
    Nou ja,

    Het is altijd sensatie als hij vecht en je moet die klappen eens horen vallen als je bij de ring in de buurt zit.

    Prachtige vechter!

    Hij gaat er gewoon voor terwijl anderen in hun dekking liggen en het script van de volgende film doornemen

    Ali heeft dit gewoon gewonnen

    Mma - K-1 1-0
    Hoi

  4. #54
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Breda
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post


    Nou? Waar wachten we op? IJsbeer FTW!

    Serieus, ik snap die verhalen over dat het technisch moet zijn nooit zo goed. Hetzelfde als de kritiek op Schilt. Als ik naar Schilt kijk, doen zijn trappen me plaatsvervangend pijn. Dus dan zal hij wel iets goed doen, denk ik dan.

    Vechten is vechten. We zijn hier niet aan het badmintonnen...

    Bovendien vind ik Ali een hele attractieve stijl hebben: hij combineert veel, gooit er veel knietjes in, beweegt goed, etc...
    x2
    Hoi

  5. #55
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Ik denk dat we allemaal anders praten en doen als ook onze financiële toekomst hiervan afhangt...

    Win bonus = leuke dingen doen voor jezelf en je gezin, je kids blij maken met stuff, een ferrari kopen etc.. Geen extra risico's lopen en op safe spelen.

    Net als met de final 16 400.000 winnen... Daar moet ik heel wat jaartjes voor werken.

    Oke het is niet echt de warrior spirit die iedereen altijd wilt zien, maarja dat is een keerzijde wanneer de sport commercieel wordt en het grote geld mee gaat spelen. Er zijn nog maar enkele vechters die echt gaan voor alles of niets en dat is één van de dingen die ik echt kan waarderen in Badr Hari. Hetzelfde gold voor Enson Inoue. Maakte niet uit wat voor een partij, maar je wist altijd dat het spectaculair zou zijn..

    Kijk maar naar de partijen van eind jaren tachtig / begin jaren negentig. Die gasten kwamen echt om te winnen, koste wat het kost en om een spectaculaire partij neer te zetten. Dat waren soms ware veldslagen, waar ze vaak bijna niks mee verdienden, maar alleen maar om hun naam én die van de school hoog te houden...

    Bovenstaande vind ik fuckedup van de sport (ja ze krijgen eindelijk het geld wat ze verdienen als atleten) plus dat elke debiel nu gaat praten alsof ze er verstand van hebben omdat ze iets hebben gezien op tv of internet; ja ik train K-1.. Ik train UFC.......
    Helemaal mee eens jij begrijpt hoe het spelletje wordt gespeeld .
    War Fedor

  6. #56
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    Veel mensen hebben het hier over Bob Sapp ect.. Ali was juist erg tackties aan het vechten de hele tijd te dicht erop blijven staan zodat Remie zeker zijn spelletje niet kan uitvoeren... oftewel ze waren Ali O zijn gevecht aan het vechten. Het is niet mooi maar het is hetzelfde als wat peter aerts deed tegen schilt (de laaste keer).. en toen was het wel mooi? mwa
    Remie heeft terecht gewonnen daar valt niet over te twisten maar ik vind de down in de laaste ronde het gevecht geen eer aandoen..

    en sja.. ali o is groot.... dus? als ze dat niet zouden willen in jappan dan zouden ze maar dopingtesten in moeten voeren.. of willen jullie beweren dat de rest daar van de pindakaas zo groot geworden zijn? komop zeg..

  7. #57
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Tja Remy vocht niet goed en bleef heel veel in de dubbele dekking staan, maar dat is eenmaal zn stijl en dat weet je vantevoren dus om daar achteraf over te zeiken is ook een beetje kinderachtig. Remy is nou eenmaal een puntenvechter en speelt bijna altijd op safe.

    Alistair deed het aardig maar je ziet gewoon dat zn standup mma gericht is. Ook is zn kin weer eens getest en ik moet zeggen dat ik nog steeds niet overtuigd ben dat ie veel stoten kan nemen.

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    904
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet er eerlijk gezegd wel even aan wennen om allistair te zien kickboksen. Ik ben al jaren fan van hem, alleen heeft hij zich eens in een interview uitgelaten over de reden van vertrek bij Lucien en begrijp zijn huidige acties dus niet meer. Hij gaf toen aan dat de training te veel gespitst was op kickboksen en dat hij all round wil trainen. Nu zie ik hem in krote tijd alweer 2 kickboks partijen draaien en ik kan me voortstellen dat het dan prettig is om lucien in de buurt te hebben. Ik hoop dat de atletische manier van vechten die hij altijd heeft gehad niet veranderd nu hij zo groot geworden is. IK heb zelf het idee dat het een beetje in de weg zit. Maar ja wie ben ik ? een kritische fan, ohja daar doet hij het voor zegt hij altijd.
    WIE EEN KUIL GRAAFT VOOR EEN ANDER MAG GRAAG WERKEN!

  9. #59
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Remy heeft de 1e ronde niets uitgevoerd dus snap niet dat mensen die ronde gelijk vonden opgaan.

    In mijn ogen was het 1e ronde 10-9 2e ronde 10-9 3e ronde 8-10 dus een draw. Maar goed meet deze uitslag kan ik ook leven.

  10. #60
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    212
    vCash
    126000

    Default

    Overeem hoeft zich nergens voor te schamen.

    Bosjasky heeft dan wel (met de hakken over de sloot) gewonnen, maar Overeem heeft hem zwaar aangepakt , en letterlijk de ring door gesmeten.

    Overeem maakte de partij, en zette het grootste deel van de aanvallen in (ik zeg niet dat het technisch mooi kickboksen was wat hij deed).

    Bosjasky wist 1 keer sterk te counteren (met als gevolg een knock down), en dan verliest Overeem de partij, logisch.

    Overeem heeft hier een goede prestatie neergezet.

    Hij heeft de huidige K1 kampioen (in zijn sport) 2.5 ronden zwaar ge-manhandled, om uiteindelijk te verliezen doordat Bosjasky hem een knock down wist te geven (na de hele partij niets gedaan te kunnen hebben).

    Ik weet zeker dat Bosjasky het tegen Overeem niet eens 2.5 minuten zou uithouden in een MMA match (Overeem's sport).

  11. #61
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    2 x

  12. #62
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Alistair domineerde inderdaad alle drie rondes. Als hij 8 tellen kreeg, moest remy zeker drie keer 8 tellen krijgen. Hij werd als een smeerlap behandelt. MMA fans, de doel is bereikt, Alistair hoefde niet te winnen hij liet zien dat MMA vechters 10X gevaarlijker zijn dan K1 vechters en dat K1 vechters mietjes zijn, ja inclusief Badr Hari.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    Alleen Anderson Silva moet Roy Jones zien te domineren en dan is de missie copmleet. MMA will take over the world it will be the biggest sport to ever exist, eventualy it will even defeat footbal.
    Viva MMA, the sport the wolrd was made for!!!!

  14. #64
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik wist gister dat ik die wedstrijd had gezien al dat er flinke discussies over zullen plaatsvinden.Maar je kan er lang en breed over praten,het feit is dat remy gewonnen heeft! En dat volgens mij de meeste mensen het geen mooie wedstrijd vonden! Ik vondt dat remy zich prima heeft weten te weerstaan tegen die reus (1ste ronden counterde remy goed,ondanks de wat vreemde stijl van overheem,2de ronde was wat slorig inderd,en die knock down,zat er gewoon goed op! klaar,eerlijk gewonnen.. (om mijn mening er ook maar eve tussen te plaatsten)

    En dat oscar beelde terug geven!! Grandioos hahahhaha.. golden glory zat maar over sportief reageren te babbelen hier op het forum,maar kom op heey,hoe kinderachtig was het om dat beelde weg te slaan,hahhah. Ik vindt mede door dit soort akties en telkens die kinderachtige posts van bas boon,en jamila dat hele golden glory een beetje triest overkomen..Begint een beetje op dat ajax feyenoord verhaal te lijken,en dat vindt ik niet goed voor de sport.Ze zijn allemaal goeie kickboksers,maar vindt dat het repsect tegenwoordig steeds verder te zoeken is! En dat vindt ik jammer,ik persoonlijk gun het idereen in de K1,ookal het ik ook me idool!

    Ik hoop gewoon dat deze onzin blijft bij n beetje ontschuldig beeldjes geven,en dat dit niet uitgroeid in een bult ellende,maar gezien de vorderingen die mede golden glory maakt,heb ik er een hard hoofd in.Maar goed,ik hoop dat ik het allemaal fout heb,en dat er wel degelijk respect is van beide kanten,want golden glory blijft wat mij betreft een team dat geschiedenis aan het schrijven is,en hoop gewoon niet dat ze de boeken in gaan al een soms wat onsportief team al is het niet door de vechters danwel door het management

    Ik zeg,gewoon respect houden,en er samen de lol van inzien.! Zowel het beeldje ontvangen (haha) en terug krijgen!

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Matige partij.
    Leuk dat Remy de oscar teruggeeft, beetje jammer de reactie vanuit GG.
    Kijk, als je dan een "leuke" grap uit wil halen en iemand wil dissen moet je ook sportief zijn als diegene je een knock-down bezorgt en met de winst naar huis gaat. Laat dan in ieder geval zien dat je, na alle trash talk en "grapjes", sportief bent in plaats van je zo te laten kennen.
    Zie Overeem liever gewoon MMA doen, en zoals Remy ook aangeeft in interview kan hij daar nog genoeg doen om zijn record te verbeteren aldaar.
    Al met al voornamelijk verliezers door deze partij.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    @ Allinn

    niet om het 1 of het ander,maar hoe oud ben jij?

  17. #67
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    212
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Hey, wat voor jou een mawashi geri is, is voor mij gewoon een trap voor je bek, lol.

    Het is wat het is.
    So true....

  18. #68
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Jammer van Alistair, zelf hoopte ik op een overwinning van hem. Dat Remy won was terecht denk ik, gezien de 8 tellen. Maar wat iets anders is... Remy is een world class kickbokser, zeker top 5. Dan zou je mogen verwachten dat hij niet al teveel moeite zou hebben met een MMA vechter. Alistair is buiten die knockdown niet echt in de problemen gekomen had ik het idee.

    Ik vond het dus een weinig overtuigende win voor Bonjasky, respect voor Alistair die bijna gewonnen had van een 3-voudig K-1 kampioen.

    Ik hoop dat Alistair dit jaar weer MMA gaat vechten, daar is hij absoluut een 'force to reckon with'. Overigens kwamen tijdens het gevecht heel wat MMA instincten naar boven bij Alistair had ik het idee, een paar keer Remy op de grond smijten e.d.

    Over het oscar incidentje... dat is jammer, maar ik begrijp het wel: 5 seconden nadat GG de beslissing te horen kreeg werd het beeldje letterlijk in zijn gezicht geschoven. Direct na het gevecht stak Remy zijn tong uit, is ook niet echt netjes...

    Gelukkig heeft de Demolition man Bonjasky later wel gefeliciteerd heb ik gelezen.

    Reps. totally agree
    En heb de oscar-aktie nog eens bekeken, Martijn kon er wel om lachen, alleen had Remy het misschien beter iets later kunnen doen, naar mijn mening..

  19. #69
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    155
    vCash
    126000

    Default

    verwachtte een vurige wedstrijd van Remy nadat ie die ''boks'' niet gaf voor de partij.. maar dat bleef jammer genoeg uit.. ik denk ergens dat als Ali niet zoveel vast had gehouden enz. dat ie misschien wel is gewonnen zou kunnen hebben..

    het zag er niet uit.. al met al een zeer teleurstellende partij mi.


    Fuckers!

  20. #70
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    een vraagje over dat smijten he....volgens mij kreeg Alistair daar geen waarschuwing voor...remy wel voor het thai-clinching en alistair voor holding, maar het is mij niet opgevallen dat ie een waarschuwing kreeg voor dat smijten............dus mijn vraag is of het wel of niet mag.......zoals kakuda de het gevecht deed leiden leek het er op dat het dus wel mag....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  21. #71
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default

    pramouk doet het ook veel.. maar volgens mij mag het..

  22. #72
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat bonjaski helemaal niet de terechte winnaar is. Het kan toch niet zo zzijn dat door 1 actie einde 3de ronde hij de hele partij wint? Ali was alle rondes agressiever, actiever, scoorde veel meer Punten en puntjes. Ali had op zijn minst een extra ronde verdiend. 1ste ronde 10-9 2de ronde ook 10-9 3de ronde 10-8 (of 9-8, omdat hij verder de hele 3de ronde de baas was). Vergelijk deze wedstrijd maar met Badr hari vs Hong man choi, toen had badr hari ook 8 tellen gehad in de 2de ronde maar desondanks kreeg hij wel (TERECHT) een extra ronde!!!

    DE baas van FEG had van te voren gezegd als bonjaski verliest staat de toekomst van K1 op het spel, dus hij kon eigenlijk niet verliezen.

    Conclusie overeem is zwaar bestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. #73
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    1e ronde was 10-10
    2e ronde was 10-9 (volgens de jury overigens ook 10-10, maar in mijn ogen voor Ali)
    3e ronde was 8-10
    dus remy heeft terecht gewonnen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #74
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MrLoverrr View Post
    Ik vind dat bonjaski helemaal niet de terechte winnaar is. Het kan toch niet zo zzijn dat door 1 actie einde 3de ronde hij de hele partij wint? Ali was alle rondes agressiever, actiever, scoorde veel meer Punten en puntjes. Ali had op zijn minst een extra ronde verdiend. 1ste ronde 10-9 2de ronde ook 10-9 3de ronde 10-8 (of 9-8, omdat hij verder de hele 3de ronde de baas was). Vergelijk deze wedstrijd maar met Badr hari vs Hong man choi, toen had badr hari ook 8 tellen gehad in de 2de ronde maar desondanks kreeg hij wel (TERECHT) een extra ronde!!!

    DE baas van FEG had van te voren gezegd als bonjaski verliest staat de toekomst van K1 op het spel, dus hij kon eigenlijk niet verliezen.

    Conclusie overeem is zwaar bestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Deze conclusie klopt helemaal. Ik begreep ook niet dat ze Bonjasky als terechte winnaar zagen. De 1 en 2e ronde was duidelijk in het voordeel van Overeem met 2 keer 10-9. In de 3e ronde stond Overeem ook duidelijk voor in die ronde tot die down. Dat betekent dat die ronde 10-9 voor Bonjasky was. Ook al zou je die ronde 10-8 scoren voor Bonjasky vanwege die down. Dan zou het op z'n minst een extra ronde geweest moeten zijn. Het overhandigen van het beeldje terug, lachte Bonjasky en z'n kamp wel, maar ze mogen zich echt welk eens goed achter de oren krabben, omdat Bonjasky echt een hele slechte wedstrijd vocht.
    Ik heb ontzettend veel geleerd van deze wedstrijd hoe effectief het is om toegestane mma technieken in het kickboksen te gebruiken. Het was een hele lelijke wedstrijd om te zien, maar dat was ten verdienste van Overeem die Bonjasky compleet ontregelde en absoluut niet meer wist wat hij ermee aan moest.
    De k1 moest de wedstrijd ook wel aan Bonjasky geven, omdat een mma vechter die een enkele pot in het k1 heeft gedraaid van de nummer 1 en 2 zou winnen op geen enkele manier te verkopen is tegenover de k1. Deze wedstrijd was voor mij veelzeggend en de morele winnaar is toch wel Overeem en de manier waarop hij het mma toepast in het kickboksen op een reglementaire manier. Ha de k1 zit hier niet op te wachten dat kan ik je wel vertellen, en zal Overeem meer k1 gaan draaien, dan zullen misschien ze de regels wel weer aanpassen, net zoals ze dat toen bij Sem hebben gedaan.
    Last edited by kooivechter; 29-03-2009 at 16:20.

  25. #75
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by barclay View Post
    Nou ja,

    Het is altijd sensatie als hij vecht en je moet die klappen eens horen vallen als je bij de ring in de buurt zit.

    Prachtige vechter!

    Hij gaat er gewoon voor terwijl anderen in hun dekking liggen en het script van de volgende film doornemen

    Ali heeft dit gewoon gewonnen

    Mma - K-1 1-0
    Quote Originally Posted by Allinn View Post
    Alistair domineerde inderdaad alle drie rondes. Als hij 8 tellen kreeg, moest remy zeker drie keer 8 tellen krijgen. Hij werd als een smeerlap behandelt. MMA fans, de doel is bereikt, Alistair hoefde niet te winnen hij liet zien dat MMA vechters 10X gevaarlijker zijn dan K1 vechters en dat K1 vechters mietjes zijn, ja inclusief Badr Hari.
    Dit soort figuren definiëren Alistair Overeem en zijn team. Dat hij nog zulke K-1 wetstrijden vecht gaat alleen om MMA supremacy. Daarom waren hij en zn team gister zulke ziellige losers. Lekker voor jullie.


    Maar goed. Als Ali nog door wilt gaan moet hij eens tegen Schilt vechten, want Remy en Badr zijn ook een klasse te hoog voor hem.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •