MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ik /wij zijn er wel bij...hoppa geen gezeur en gaan met die banaan...Dennuz even een vette overwinning zien pakken daar...sfeer is altijd top in zonnehuis dusssss moet goed komen...
    Vergeet Clayton niet
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    woehaa....2 toppers uit het oosten...ik zeg niks mis mee.....ik ben d`r ...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #28
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    De burgerlijkheid waar dit vanuit voortkomt is echt een ziekte. Dit is echt een schandalige actie van de gemeente en ze moeten hier niet mee wegkomen.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  4. #29
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik ben net gebeld door de promotor van dit gala dat het gala gecancelled is . ook in het zonnehuis gaat het niet lukken om diverse redenen . helaas want andre heeft het goed voor met het mma . ik ben nu wel op zoek naar een partij voor jermain voetman -90 kg want die staat te popelen om te knokken en was helemaal klaar voor dit weekend . groet hans

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    HMMMMMMMMMMMMMM vieze vette klotenzooi
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    en was geen kooi...
    een dutch octagon... misschien wat om hem neer te zetten in een gym en de pers erbij uit te nodigen...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ik ben net gebeld door de promotor van dit gala dat het gala gecancelled is . ook in het zonnehuis gaat het niet lukken om diverse redenen . helaas want andre heeft het goed voor met het mma . ik ben nu wel op zoek naar een partij voor jermain voetman -90 kg want die staat te popelen om te knokken en was helemaal klaar voor dit weekend . groet hans
    Ik heb nog niet van Andre gehoord dat het niet door gaat, maar dit zou klote zijn. Er vechten een paar jongens van mij die er hard voor hebben getraind. Volgens mij is de organisatie al tijden bezig met dit evenement en het zou zonde zijn als het toch op het laatste moment in het water valt.

  8. #33
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Ik begreep ook dat het afgelast is in het Zonnehuis...waarom is hier geen nieuwe topic over gemaakt door de organisator?
    Ik begreep ook dat het in Ede ook niet mogelijk was in een gewone ring. Ik hoop niet dat het nu voor goed verpest is om in Ede gala's te organiseren. In Ede zijn er al best veel gala's georganiseerd en was altijd leuk.
    Dan kun je wel met een vooruitstrevend idee komen om een kooigevecht in nederland te houden, maar daarmee wordt er ook risico gelopen dat er helemaal niets meer mag als de politiek zich ermee gaat bemoeien.....dus hopelijk loopt dit goed af......

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Weer niet knokken..

    Damn...

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Dit zou heel bitter zijn, maar laten we even afwachten tot de promoter het definitief heeft bevestigd.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #36
    chief108 Guest

    Default

    mooi klote allemaal...

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Dit zou heel bitter zijn, maar laten we even afwachten tot de promoter het definitief heeft bevestigd.
    Kreeg net een voicemail van Andre - hij kreeg me niet te pakken - en hij bevestigde dat het niet door gaat. Erg jammer natuurlijk, maar het is niet anders. In de loop van de dag komt DOC met een persbericht.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Dat is echt jammer! Had gehoopt dat het toch op zondag nog door zou kunnen gaan, omdat dan alle moeite die de promoter dr in heeft gestoken neit helemaal voor niets is geweest. Nu is alle werk weggegooid door zo'n kUt actie van een of andere burgemeester die waarschijnlijk niet eens weet waar hij het over heeft en ergens de term kooi heeft horen vallen en het dus maar afblaast.....

    FF afwachten wat DOC vanmiddag officieel naar buiten brengt maar het blijft gewoon balen dat het niet doorgaat!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Utreggg
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Wat is eigenlijk de officiele reden waarom de vergunning is ingetrokken??
    Ben wel benieuwd ..
    "When I be losing I be gettin’ my ass whupped. But when I be winnin' I be doing the ass whuppin'!"

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Utreggg
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Cees van der Knaap heet de beste man....
    "When I be losing I be gettin’ my ass whupped. But when I be winnin' I be doing the ass whuppin'!"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •