MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 124
  1. #51
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Bedankt! Spreek je japans?

    Ik gun hem die laatste superfight wel! Tegen Spong als Spong geen wildcard krijgt, hehe
    Doumo arighato google heeft een vertaaloptie, gewoon rechtsonder op dat driehoekje klikken en japanese-english kiezen, osu
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    Doumo arighato google heeft een vertaaloptie, gewoon rechtsonder op dat driehoekje klikken en japanese-english kiezen, osu
    Ik heb dat gehoord ja, ik ga meteen even die toolbar downen. Arigato! Osu
    =

  3. #53
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop echt dat overeem niet mee doet vind overeem echt een goeie knokker hoor maar aerts MOET gewoon in de finale en ik zou het echt zuur vinden als ali o hem naar huis tikt snap ook echt niet waarom die japaners 'm erbij willen hebben gun het veel meer een echte kickboxer bijv een slovinski of glaube feitosa die jongens zetten zich al jaren in voor de k1 en laten altijd mooie partijen zien

  4. #54
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    ik hoop echt dat overeem niet mee doet vind overeem echt een goeie knokker hoor maar aerts MOET gewoon in de finale en ik zou het echt zuur vinden als ali o hem naar huis tikt snap ook echt niet waarom die japaners 'm erbij willen hebben gun het veel meer een echte kickboxer bijv een slovinski of glaube feitosa die jongens zetten zich al jaren in voor de k1 en laten altijd mooie partijen zien
    Ben je echt zo bang dat Alistair Aerts eruit tikt?
    =

  5. #55
    Join Date
    May 2006
    Posts
    156
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, Manhoef heeft 2 keer duidelijk verloren van Bonjansky. Laatste keer was wel heel ereg duidelijk. Zie Manhoef liever tegen 1 van de andere vechters staan. Tegen een Leko of Arrab bijvoorbeeld.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastajc View Post
    Jammer, Manhoef heeft 2 keer duidelijk verloren van Bonjansky. Laatste keer was wel heel ereg duidelijk. Zie Manhoef liever tegen 1 van de andere vechters staan. Tegen een Leko of Arrab bijvoorbeeld.
    Heel ereg duidelijk is wel heel ereg overdreven, vind je niet.

    De laatste keer (anderhalf jaar geleden btw) ging Manhoef pas in de 3de ronde onderuit, en het was absoluut geen walk-over van Remy. Ik denk dat Manhoef zeker wel kans maakt deze keer!

  7. #57
    chief108 Guest

    Default



    WAR MANHOEF!!!

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Hari was nog compleet in de kreukels tegen Overeem.
    Dus hij kon die wedstrijd onmogelijk winnen...
    Rematch?
    Yep, op mma-regels... zoals oorspronkelijk afgesproken
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Als dit inderdaad de matchmaking is dan hebben de Japanners wel weer heel tactisch Maeda tegen de zwakste schakel gezet

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post

    Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

    Peter Aerts vs Onbekend(waarschijnlijk Alistair Overeem of Junichi Sawayashiki)

    Semmy Schilt vs Daniel Ghita

    Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

    Badr Hari vs Zabit Samedov

    Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

    Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

    Ewerton Teixeira vs Musashi

  10. #60
    Join Date
    May 2006
    Posts
    156
    vCash
    126000

    Default

    Waarschijnlijk heb ik een andere partij gezien. 3 keer 8 tellen noem ik niet bepaald aan elkaar gewaagd. Lengte verschil en Remy zijn goede dekking is iets wat voor Manhoef lastig te bevechten is. Niks ten nadele van Manhoef maar ik zie hem liever tegen iemand die net als hem naar voren gaat. Remy zijn style is nou eenmaal moeilijk te bevechten. Jammer dat Saki er niet bij is, Saki tegen Manhoef dat lijkt me nou een mooie pot!!!

  11. #61
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastajc View Post
    Saki tegen Manhoef dat lijkt me nou een mooie pot!!!
    ik denk dat het een hele korte pot word...
    dank melvin op KO in ronde 1

  12. #62
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastajc View Post
    Waarschijnlijk heb ik een andere partij gezien. 3 keer 8 tellen noem ik niet bepaald aan elkaar gewaagd. Lengte verschil en Remy zijn goede dekking is iets wat voor Manhoef lastig te bevechten is. Niks ten nadele van Manhoef maar ik zie hem liever tegen iemand die net als hem naar voren gaat. Remy zijn style is nou eenmaal moeilijk te bevechten. Jammer dat Saki er niet bij is, Saki tegen Manhoef dat lijkt me nou een mooie pot!!!

    In de Arena was het Melvin die het publiek waar voor zijn geld gaf. Als het aan Remy lag liep hij nu nog steeds rondjes in de ring met zijn handen bij zijn hoofd. Als jij dat niet hebt gezien dan heb je inderdaad een andere partij bekeken.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Damn wanneer gaat overeem nou eindelijk weer eens MMA vechten en zijn titel verdedigen?!

  14. #64
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    overeem verdient het niet om daar te vechten. Veel te weinig gepresteerd op k1 gebied. En ja hij won van hari maar dat kan altijd een x gebeuren. Vind dat er andere mensen hadden moeten staan op de plek van overeem. Hij moet zich op mma gaan richten. Ben wel benieuwd hoe hij het doet tegen Aerts, maar denk dat Aerts hem langzaam aan sloopt op zijn benen...

  15. #65
    Join Date
    May 2006
    Posts
    156
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    In de Arena was het Melvin die het publiek waar voor zijn geld gaf. Als het aan Remy lag liep hij nu nog steeds rondjes in de ring met zijn handen bij zijn hoofd. Als jij dat niet hebt gezien dan heb je inderdaad een andere partij bekeken.
    Pfff, jij bent weer heel erg objectief...Remy rondjes rennen...hahaha. Ik vind het ook aantrekkelijker om een naar voren vechtende vechter te zien. Maar wanneer je iemand 3X een knockdown weet te geven en wint dan ben je toch echt wel overduidelijk de betere die avond!

  16. #66
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Heel ereg duidelijk is wel heel ereg overdreven, vind je niet.

    De laatste keer (anderhalf jaar geleden btw) ging Manhoef pas in de 3de ronde onderuit, en het was absoluut geen walk-over van Remy. Ik denk dat Manhoef zeker wel kans maakt deze keer!
    ohnee? hoeveel knockdowns hebben er in die partij ookweer plaatsgevonden dan?

  17. #67
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mastajc View Post
    Pfff, jij bent weer heel erg objectief...Remy rondjes rennen...hahaha. Ik vind het ook aantrekkelijker om een naar voren vechtende vechter te zien. Maar wanneer je iemand 3X een knockdown weet te geven en wint dan ben je toch echt wel overduidelijk de betere die avond!
    Je doet net alsof de bel van de eerste ronde ging en Manhoef 3x 8 tellen achterelkaar kreeg. Nee dit was niet het geval kijk de beelden er maar op terug wat daartussen gebeurde. Het was een interessante partij maar totaal geen walk over dat wil ik ermee duidelijk maken. Die partij was niet zo zwart-wit was als jij hem schetst. Dat heeft niks met objectiviteit te maken dat is gewoon verder kijk dan je neus lang is.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    GG vs GG? Dan winnen ze tenminste weer eens een partij

    dubbel hier
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  19. #69
    Join Date
    May 2006
    Posts
    156
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Je doet net alsof de bel van de eerste ronde ging en Manhoef 3x 8 tellen achterelkaar kreeg. Nee dit was niet het geval kijk de beelden er maar op terug wat daartussen gebeurde. Het was een interessante partij maar totaal geen walk over dat wil ik ermee duidelijk maken. Die partij was niet zo zwart-wit was als jij hem schetst. Dat heeft niks met objectiviteit te maken dat is gewoon verder kijk dan je neus lang is.
    Remy is geen enkel moment in de problemen gebracht. Solide verdediging. Manhoef kwam er nier door heen. Net als laatst tegen Leko. Toen kwam hij er ook niet door heen. Je kan wel aanvallen, maar als je tegenstander met goede counters je 3 x naar het canvas stuurt is het verschil volgens mij toch zeker toonbaar. Daar heb ik geen lange neus voor nodig!

    We zullen het tijdens de final 16 wel zien. Het zal me niet verbazen als we weer precies zo'n partij krijgen als in de Arena...

  20. #70
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    overeem verdient het niet om daar te vechten. Veel te weinig gepresteerd op k1 gebied. En ja hij won van hari maar dat kan altijd een x gebeuren. Vind dat er andere mensen hadden moeten staan op de plek van overeem. Hij moet zich op mma gaan richten. Ben wel benieuwd hoe hij het doet tegen Aerts, maar denk dat Aerts hem langzaam aan sloopt op zijn benen...
    Dat hij het niet verdient valt over te twisten. Ik denk dat in een finale de besten moeten staan. Ik denk dat Overeem beter is dan de helft van de mensen die bij de laatste 16 staan. Ik begrijp ook dat hij weinig in K1 heeft geknokt, maar ik weet niet of dat een referentiekader moet zijn.

    Ik begrijp zelf Alistair überhaubt niet dat hij dit gaat doen. Een uitstapje naar de K1 is leuk om Badr op dat moment zijn mond te snoeren, maar als je titel bij Strikeforce verdedigd moet worden, heeft dat in mijn beleving prioriteit. Maar goed, wie ben ik en wie weten zijn de feiten wel anders...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  21. #71
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Yep, op mma-regels... zoals oorspronkelijk afgesproken


    "If you have to stop and think, it's too late"

  22. #72
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Je doet net alsof de bel van de eerste ronde ging en Manhoef 3x 8 tellen achterelkaar kreeg. Nee dit was niet het geval kijk de beelden er maar op terug wat daartussen gebeurde. Het was een interessante partij maar totaal geen walk over dat wil ik ermee duidelijk maken. Die partij was niet zo zwart-wit was als jij hem schetst. Dat heeft niks met objectiviteit te maken dat is gewoon verder kijk dan je neus lang is.

    Melvin had geen schijn van kans.

    Het is dat hij op dat moment heel veel kon incasseren (wat hij normaal niet kan) anders was hij de 2de ronde KO gegaan.

    En Remy was aanvallender dan ooit die avond.. vergeleken met zijn laatste partijen.

  23. #73
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Heb gisteren (vannacht) Valentijn even gesproken in de kroeg. Ali vecht inderdaad tegen Peter (maar dat was al bekend) en als alles goed gaat (qua blessures) zal hij dit jaar nog een title defense in Strikforce doen. Tegenstander voor het Glory gala is ook nog niet bekend.

    Heb het ook nog even over Bloemendaal gehad, maar daar wilde hij niet al teveel over kwijt
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  24. #74
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    jw komt uit Amersfoort?
    Nee zo'n 10 km noordelijker. Aan de oude zuiderzee!
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jw View Post
    Heb gisteren (vannacht) Valentijn even gesproken in de kroeg. Ali vecht inderdaad tegen Peter (maar dat was al bekend) en als alles goed gaat (qua blessures) zal hij dit jaar nog een title defense in Strikforce doen. Tegenstander voor het Glory gala is ook nog niet bekend.

    Heb het ook nog even over Bloemendaal gehad, maar daar wilde hij niet al teveel over kwijt

    thanx

    zie wel, dit soort info staat niet op de portal!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •