MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 120
  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default mixfight goes international: part 2

    Zelfs een van de grote vijf bericht nu over Overeem/Bas Boon...

    Zo zie je maar hoe snel misplaatst nieuws zich verspreid.

    It's Starting to Look Like Alistair Overeem Is Avoiding...Something



    (One day this picture will fail to make us giggle like little girls. Today is not that day.)

    We've made our share of wild speculations as to why female reporter-abuser Alistair Overeem is in no hurry to defend his Strikeforce heavyweight title. Either the money is too good to resist in K-1, or he just can't bring himself to risk further injury to his street-fighting hand by strapping on the little gloves, or (our favorite) he misplaced the Strikeforce belt and is scared to tell Scott Coker. But in a forum post written in what appears to be a made-up language (or Dutch, one of the two), Overeem's manager is adding another reason/excuse to the mix: it's M-1's fault.


    Golden Glory's Bas Boon reportedly called M-1 "crooks" and said Overeem's deal with Strikeforce was signed "before this bunch of robbers came along," implying that Overeem doesn't want to fight on any co-promoted cards. Since the only Strikeforce fight that makes any sense for Overeem at the moment would be against Fedor Emelianenko, and since we all know Fedor won't fight a traffic ticket unless M-1 gets a piece of the action, that creates a serious barrier for Strikeforce to work around.


    Look, we're not going to disagree with Boon's assessment of M-1 as a shady bunch of characters, but the Strikeforce/Overeem problem is obviously deeper than that. M-1's involvement with Strikeforce is a very recent development. Overeem hasn't competed for them in almost two years, and he's never defended his Strikeforce title. His manager might get a little more sympathy from us if only Overeem hadn't spent the last couple years finding reasons not to fight in the U.S. where, let's just say it, they make you pee in a cup before and after you fight.



    He couldn't fight in August because his hand was giving him trouble, and yet he had no problem accepting a kickboxing bout in late September. We have to assume that he's preparing for that fight by punching things and/or people, so his hand must be in pretty decent shape, though it's hard to imagine that an extra couple weeks could have made all the difference.
    Now it's M-1's fault that Overeem isn't fighting for Strikeforce. We'll be the first to admit that maybe Vadim Finkelchtein was out sick the day they covered ethics in business school, but Overeem and his camp can't lay this all on the crazy Russians. He's been avoiding something, whether it's Strikeforce or the U.S. or drug tests or owning up to the belt that went missing the morning after a wild party. Whatever the problem is, he either needs to get it sorted out or Strikeforce needs to move on without him. There's no point in having a champ who would rather make excuses than title defenses.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    LOL @



    (One day this picture will fail to make us giggle like little girls. Today is not that day.)

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    WTF man...
    Of Overeem weet zelf meer......( bijv : pee in cup )
    Of iemand is zn carrière vakkundig aan het afbreken.
    *kuch bb kuch*

    Dit zijn geen aanname's, dit zijn hersenspinsels. Na een paar pakkies Tjolk heb ik er daar nogal veel van.....

  4. #4
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Top al die aandacht!
    Zo werpt mij mix fight therapie nog vruchten af ook!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Top al die aandacht!
    Zo werpt mij mix fight therapie nog vruchten af ook!
    Goedemorge Boon(tje)

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunt stellen dat dit het imago van GG geen goed doet.

    Je kunt nog zo hard roepen dat ze beter slecht over je lullen dan helemaal niet, maar met de grote kampioenen die GG in zijn stal heeft heb je al voldoende positieve aandacht van jezelf en is het moordend als je imago om zeep gaat...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  8. #8
    chief108 Guest

    Default

    ach d'r wordt internationaal wel over Overeem gepraat
    en dat terwijl hij de laatste tijd als MMA-er nou niet erg veel heeft kunnen laten zien

    wie weet vind Dana dat geruzie en gestook van BB wel zo grappig dat Ali toch bij de UFC mag komen spelen
    weet jij veel....

    het kan natuurlijk ook averechts werken en dat de mooie deal die GG had met Strikeforce nu via het toilet verdwenen is
    en dat niemand zaken wil doen met die blaaskaak

    alles kan...

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    ik denk dat je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunt stellen dat dit het imago van GG geen goed doet.

    Je kunt nog zo hard roepen dat ze beter slecht over je lullen dan helemaal niet, maar met de grote kampioenen die GG in zijn stal heeft heb je al voldoende positieve aandacht van jezelf en is het moordend als je imago om zeep gaat...
    Kun jij er niet meer van slapen dan?
    Nee wacht icon krijgt zijn worstenbroodjes niet meer door zijn strot omdat andere forumwarriors iets "negatiefs" posten over GG!
    Wisguy, heeft moeite met slapen, Reverm slaapt helemaal niet meer, Domjopie heeft constant traanogen, Snip gaat het uitmaken met zijn relatie door al dit slechte nieuws, moderatoren worden nerveus, er zullen zeker kamervragen gesteld gaan worden.

    Plons!

  10. #10
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    snip heeft geen relatie
    jij nog op zoek?

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Bas, net als ik ben je zelf verantwoordelijk voor wat je allemaal communiceert met de buitenwereld. Echter mijn belang is 0, jij vertegenwoordigd buiten je eigen belang blijkbaar ook dat van GG en van de vechters onder contract.

    Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat de organisatie of de vechters die ze vertegenwoordigd blij zijn met de onzin die jij hier spuit en de manier wordt enkele internationaal gerespecteerde fora hier op inhaken...

    Ik uit slechts mijn verbazing, ik slaap er geen seconde minder om...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Bas, net als ik ben je zelf verantwoordelijk voor wat je allemaal communiceert met de buitenwereld. Echter mijn belang is 0, jij vertegenwoordigd buiten je eigen belang blijkbaar ook dat van GG en van de vechters onder contract.

    Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat de organisatie of de vechters die ze vertegenwoordigd blij zijn met de onzin die jij hier spuit en de manier wordt enkele internationaal gerespecteerde fora hier op inhaken...

    Ik uit slechts mijn verbazing, ik slaap er geen seconde minder om...
    So True.
    Bas waarom verkloot je nou alles ????

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Zelfs een van de grote vijf bericht nu over Overeem/Bas Boon...

    Zo zie je maar hoe snel misplaatst nieuws zich verspreid.
    Hoezo misplaatst eigenlijk? We hebben allemaal kunnen zien dat dit Bas' mening is en het lijkt me ook wel zeker nieuwswaarde hebben.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel goed eigenlijk zo'n soap waar iedereen aan meedoet in tijden van de Mexiaanse griep.


  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Bas, net als ik ben je zelf verantwoordelijk voor wat je allemaal communiceert met de buitenwereld. Echter mijn belang is 0, jij vertegenwoordigd buiten je eigen belang blijkbaar ook dat van GG en van de vechters onder contract.

    Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat de organisatie of de vechters die ze vertegenwoordigd blij zijn met de onzin die jij hier spuit en de manier wordt enkele internationaal gerespecteerde fora hier op inhaken...

    Ik uit slechts mijn verbazing, ik slaap er geen seconde minder om...
    Waarom vindt jij dat ik onzin post, omdat het jouw niet bevalt wat ik heb te zeggen?
    Ik slaap er geen seconde minder om over wat jij je wel of niet kan voorstellen.
    Die internationale forums haken er niet op in, iemand dacht hey dat is leuk ik vertaal dat in het engels en post dat op een paar buitenlandse forums en sites. En die bedoelingen waren negatief, maar zoals het gezegde gaat, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!
    Het is zeer goed ontvangen en heeft voor veel publiciteit gezorgd en nog meer (dat is iets wat ik niet kan posten), niet alles is geschikt voor forum warriors oortjes!

    Maar we zijn blij met al deze publiciteit

  16. #16
    chief108 Guest

    Default

    @iedereen:

    wel een beetje ontopic blijven aub

    eerste waarschuwing is alweer uitgedeeld

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    lol @ "written in what appears to be a made-up language"
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    lol @ "written in what appears to be a made-up language"

    Voel je je aangesproken Micky ?

  19. #19
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Dana white heeft een team achter hem die al zijn trashtalk keurig plant en naar buiten brengt, mini-dana Boon doet het toch echt verkeerd zo.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Waarom vindt jij dat ik onzin post, omdat het jouw niet bevalt wat ik heb te zeggen?
    Ik slaap er geen seconde minder om over wat jij je wel of niet kan voorstellen.
    Die internationale forums haken er niet op in, iemand dacht hey dat is leuk ik vertaal dat in het engels en post dat op een paar buitenlandse forums en sites. En die bedoelingen waren negatief, maar zoals het gezegde gaat, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!
    Het is zeer goed ontvangen en heeft voor veel publiciteit gezorgd en nog meer (dat is iets wat ik niet kan posten), niet alles is geschikt voor forum warriors oortjes!

    Maar we zijn blij met al deze publiciteit
    Bas, ik doe in ieder geval nog een poging om op een respectvolle manier met je te communiceren.

    Door deel te nemen aan een forum als Mixfight behartig je PR-belangen van je organisatie en vanuit dat oogpunt ben je simpelweg de boel aan het verkloten.

    Op het forum zijn diverse links te vinden naar internationale sites en fora waar het gedrocht Mixfight in al zijn Glory te aanschouwen is, ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit niet goed is voor GG en zijn vechters, maar erger nog; ik denk dat dit niet goed is voor het forum zelf. Elk weldenkende vechtsportorganisatie, of het nu een management, sportschool of promotor is, mijdt dit forum straks als de pest want je wordt er door de mangel gehaald.

    En dat zou ik pas erg vinden, want voor een normale sterveling als ik lijken mijn helden opeens erg dichtbij als ik op dit forum verkeer...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  21. #21
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    Dana white heeft een team achter hem die al zijn trashtalk keurig plant en naar buiten brengt, mini-dana Boon doet het toch echt verkeerd zo.
    Reps

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Bas, ik doe in ieder geval nog een poging om op een respectvolle manier met je te communiceren.

    Door deel te nemen aan een forum als Mixfight behartig je PR-belangen van je organisatie en vanuit dat oogpunt ben je simpelweg de boel aan het verkloten.

    Op het forum zijn diverse links te vinden naar internationale sites en fora waar het gedrocht Mixfight in al zijn Glory te aanschouwen is, ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit niet goed is voor GG en zijn vechters, maar erger nog; ik denk dat dit niet goed is voor het forum zelf. Elk weldenkende vechtsportorganisatie, of het nu een management, sportschool of promotor is, mijdt dit forum straks als de pest want je wordt er door de mangel gehaald.

    En dat zou ik pas erg vinden, want voor een normale sterveling als ik lijken mijn helden opeens erg dichtbij als ik op dit forum verkeer...
    Road open for Overeem to join the UFC - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

    tienduizend hits en meerendeel positief, top

    Jullie willen graag dat de boel verkloot wordt omdat je afgunstig en gefrustreerd bent. Je had ook zo graag maar je kan niet want sus en zo!
    OOOH hoor je dat Mixfight management!!!!! Mephisto denkt dat dit niet goed voor het forum is, dat vindt hij zelfs erger als publiciteit voor GG.
    Ik wist niet dat ik hier veel weldenkende vechtsportorganisaties, management en promotors re vinden waren, wat leuk wie zijn dat?
    Ja eng he, als je helden dichtbij komen, beter veraf anoniem achter een PC, dat voelt iets prettiger, dat begrijp ik ook wel.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    Elk weldenkende vechtsportorganisatie, of het nu een management, sportschool of promotor is, mijdt dit forum straks als de pest want je wordt er door de mangel gehaald.
    De geschiedenis leert dat dat wel meevalt Sterker nog, de grote internationale fora varen er zelfs wel bij (Sherdog.com MMA.tv/TUF).

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    Dana white heeft een team achter hem die al zijn trashtalk keurig plant en naar buiten brengt, mini-dana Boon doet het toch echt verkeerd zo.
    En jij weet dat want jij bent een forumwarrior en zit elke avond bij Dana op de bank!

  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    @ Bas Boon.
    Je moet het uiteraard zelf weten.
    Maar waarom reageer je op alles, en reageer je verdedigend ?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •