MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 25 of 26 FirstFirst ... 15212223242526 LastLast
Results 601 to 625 of 639
  1. #601
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    badr is de men!! :P
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Graag gedaan mensen~!

  2. #602
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Darkness View Post
    Oke haal ff je haatbril weg en doe je LEES bril op.
    Wat hij laat ZIEN is legendarisch,dat Badr legendarisch zelf is dat is een kwestie van tijd.
    Een legende daagt de MMA wereld niet uit om vervolgens als een oud wijf te gaan liggen. Wat hij toen liet zien was inderdaad een soort van legendarisch. Zette de hele K-1 voor lul en Bonjasky moest het voor 'm opknappen.

  3. #603
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    wáárom moet er, iedere keer dat badr vecht en wint toch weer een blik van die "Badr-is-de-beste-en-de-rest-speelt-vals-en-is-kut" fans open getrokken worden.
    doodvermoeiend.
    Deels ben ik het met je eens maar deels ook niet. Zoals er een hoop "Badr-is-de-beste-en-de-rest-speelt-vals-en-is-kut" fans opduiken als Badr moet vechten zijn er ook zovelen die het allemaal gaan bagatelliseren en het bijna als 'geluk' afdoen wat die jongen presteert. Dat is ook helemaal niet terecht.

  4. #604
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Een legende daagt de MMA wereld niet uit om vervolgens als een oud wijf te gaan liggen. Wat hij toen liet zien was inderdaad een soort van legendarisch. Zette de hele K-1 voor lul en Bonjasky moest het voor 'm opknappen.
    En hij zou ook nog een keer op Overeems regels gaan vechten. Want hij houdt van vechten op wat voor regels dan ook. Maakt hem allemaal niks uit. (Jaja..niks van waar. Heeft ie nooit gezegd. Nooit onderwerp van gesprek geweest. jadajada)

  5. #605
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KayOne View Post
    badr is de men!! :P
    nu al in koninklijk meervoud?

    Je hebt altijd haters en nuthuggers, en altijd zullen ze elkaar daar van beschuldigen... helaas staat dat een objectief onderbouwde, inhoudelijke discussie in de weg, anders was het eigenlijk wel grappig.

    Er stonden vandaag geen koekies in de ring, er stonden daar 16 gasten in de ring die in de K-1 en/of bij andere wereldwijde organisaties hebben laten zien dat ze weldegelijk kunnen vechten en die plaats bij de laatste 16 hebben verdiend.

    Je kunt discussieren over Aerts, LeBanner en Mushashi of ze niet gewoon te oud zijn, of Samedov, Manhoef, Karaev en Maeda niet gewoon te licht of geen natuurlijke superzwaargewichten zijn, je kunt je wagen aan voorspellingen over de GP (wil degene met de glazen bol zich bij mij melden, ik heb nog wat los geld over om te vergokken) en over het feit waarom je wel of niet fan bent van een bepaalde vechter.

    Er zijn ook zaken waarvan ik vindt dat ze niet kunnen (alhoewel ik het stiekem wel leuk vindt om zo nu en dan een beetje olie op het vuur te gooien) en dat is respectloos gedrag in de richting van vechters waar je schijnbaar geen fan van bent, respectloos gedrag in de richting van andere forumleden en van die idiote posts met on-onderbouwde kreten waar niemand wat mee kan en die absoluut geen toegevoegde waarde hebben in een lopende discussie. Het trieste is als je al die posts weg zou gooien is de inhoud van alle topics van vandaag op één A4'tje af te drukken.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  6. #606
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    lol, wat is jouw probleem? jij lijkt wel een ongesteld wijf..
    het was gewoon een grapje om te mensen zoals jou in zeiken te nemen en als ik jou reactie lees heeft het wel gewerkt he

    tjongejonge tegenwoordig moeten anderen bepalen hoe je op forum moet reageren

    Graag gedaan mensen~!

  7. #607
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    ah gelukkig heeft iemand bij sbs6 eerst de band van de homevideos weer gestart, die zou je ook maar missen door dat k1-geweld, zeker om te zorgen dat de shownieuwskijkers niet teveel schrikken als ze de tv nog aan hebben staan

  8. #608
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    ah in ieder geval 2 uur genieten

  9. #609
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    overeem blockt wel erg goed de lowkicks van peter he
    maar heeft iemand gemerkt dat er iets gebeurde met overeems borstspier tijdens gevecht? zag er heel raar uit lol

    Graag gedaan mensen~!

  10. #610
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Was weer een mooie K-1 ik heb genoten.
    Weet niet waarom Melvin en Badr Remy zoveel "haten"
    Ik had gehoopt dat Remy Melvin "KO" had geslagen (gemept), dan was al dat gelul (gehaat) afgelopen.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  11. #611
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KayOne View Post
    overeem blockt wel erg goed de lowkicks van peter he
    maar heeft iemand gemerkt dat er iets gebeurde met overeems borstspier tijdens gevecht? zag er heel raar uit lol
    niet op gelet, was meer aan het kijken of ik het verlies al kon verwerken

  12. #612
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    haha jah het was best pijnlijk om te zien
    check die stukje van de borst spier, zijn hele schouder zat vast
    Peter Aerts vs Alistair Overeem precies op 10:00 min

    Graag gedaan mensen~!

  13. #613
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KayOne View Post
    haha jah het was best pijnlijk om te zien
    check die stukje van de borst spier, zijn hele schouder zat vast
    Peter Aerts vs Alistair Overeem precies op 10:00 min

    Ja dat zag ik ook, hij moest hem ff 'terugzetten'...

  14. #614
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    1 Men moet ophouden over dat steroid gedoe met Alistair. je gaat er echt
    niet beter door vechten. hij krijgt geen asterix en obelix krachten zoals
    Bas al aangaf.

    2 Badr word nooit K1 champ, niet vanwege zijn vechtkwaliteit maar puur
    vanwege het niet hebben van Champ mentaliteit ! En nee ik haat hem
    niet, ja hij vecht goed. maar het is wel een lul.

    oesh
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  15. #615
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    sorry hoor, maar er mag niet over anabolen gesproken worden wat betreft Overheem maar wel over de slechte mentaliteit van Badr?

    Mag ik even heel hard ?


    Zeg dan niks...

  16. #616
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    sorry hoor, maar er mag niet over anabolen gesproken worden wat betreft Overheem maar wel over de slechte mentaliteit van Badr?

    Mag ik even heel hard http://feyenoord.netwerk.to/forums/i...ilies/lach.gif http://feyenoord.netwerk.to/forums/i...ilies/lach.gif http://feyenoord.netwerk.to/forums/i...ilies/lach.gif ?


    Zeg dan niks...
    Steroids staan een weg naar de titel niet in de weg ?
    Een slechte mentaliteit/houding/denkwijze wel......

    dat bedoel ik ermee.
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  17. #617
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Met een slechte mentaliteit haal je de final 16 niet eens. Hij moet gewoon zorgen dat hij geen kortsluiting meer in zijn kop krijgt.

  18. #618
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Met een slechte mentaliteit haal je de final 16 niet eens. Hij moet gewoon zorgen dat hij geen kortsluiting meer in zijn kop krijgt.

    Het is dan ook nog zijn houding zijn denkwijze zijn gedrag. Kortsluiting is iets wat ineens ontstaat.

    Bonjasky 3 x champ = een rustige jongen tegenovergestelde van Badr.
    nooit negatief en respectloos.

    Schilt Champ = een rustige jongen tegenovergestelde van Badr.
    Het enige wat hij ooit heeft gezegd is "Mam ik heb hem weer"

    Hoost, Aerts allemaal rustige jongens. Echte kampioenen. Als Badr dat nu had dan was die allang K1 Champ geweest
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  19. #619
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    En toch denk ik dat als hij zichzelf een beetje onder controle krijgt hij het wel kan redden. Er zijn ook vechters geweest die nooit kampioen zijn georden maar er wel degelijk goed genoeg voor waren. Ignashov en Le Banner zijn twee voorbeelden, en als er iemand altijd rust uit straalde en geen gekke dingen deed was Ignashov het wel.

    Bovendien, Tyson had altijd kortsluiting en was toch best een aardige kampioen, ook al was dat in de bokssport.

  20. #620
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    En toch denk ik dat als hij zichzelf een beetje onder controle krijgt hij het wel kan redden. Er zijn ook vechters geweest die nooit kampioen zijn georden maar er wel degelijk goed genoeg voor waren. Ignashov en Le Banner zijn twee voorbeelden, en als er iemand altijd rust uit straalde en geen gekke dingen deed was Ignashov het wel.

    Bovendien, Tyson had altijd kortsluiting en was toch best een aardige kampioen, ook al was dat in de bokssport.

    Ja dat klopt Tyson heeft constant kortsluiting! hahah

    Ik denk ook dat als Badr zich gedraagd (alleen zie ik dat niet snel gebeuren) hij zeker een grote kans zoniet de grootste kans maakt op de titel.
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  21. #621
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KayOne View Post
    lol, wat is jouw probleem? jij lijkt wel een ongesteld wijf..
    dat is nou wat ik bedoel, de heren moderators weten wat er speelt en ik kan er werkelijk niet bij waarom dit wel goed gevonden wordt...

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    sorry hoor, maar er mag niet over anabolen gesproken worden wat betreft Overheem maar wel over de slechte mentaliteit van Badr?

    Mag ik even heel hard http://feyenoord.netwerk.to/forums/i...ilies/lach.gif http://feyenoord.netwerk.to/forums/i...ilies/lach.gif http://feyenoord.netwerk.to/forums/i...ilies/lach.gif ?


    Zeg dan niks...
    zie mijn post hierboven die me de titel ongesteld wijf heeft opgeleverd, iedereen moet zo nodig posten maar met de verstandelijke vermogens van een debiel konijn komen ze niet verder dan beledigingen aan het adres van mensen die ze niet eens kennen en die zogenaamd als grapjes moeten worden opgevat... dan zie ik liever smilies
    Last edited by Mephisto; 27-09-2009 at 11:44.
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  22. #622
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Wat een power die Badr! Hij is nog completer dan hij al was. Hij lijkt niet te stoppen. Ik ben benieuwd.

  23. #623
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    badr zit nog steeds op de 101kg, ik zou met zijn lengte toch wel 110-115 willen zien, met wat extra massa kan hij nog dominanter worden
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  24. #624
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Toevallig?? Hij gaf op door een harde, welgeplaatste stoot van Badr. Of was die stoot ook toeval?
    Wellicht begrijp je de context van de zin beter als je helemaal leest... (of quote)

    Die stoot was niet toevallig, dat was een zeer knap uitgevoerde leverstoot met rechts, zeer knap opgezet ook.

    Maar daarmee zeg je nog steeds niet dat deze overwinning beter of knapper is dan die van de andere 7 winnaars. Ik vind zelf de overwinning van Zimmerman bijvoorbeeld knapper (maar weer niet beter), die kreeg tenminste nog slaag terug...

    oh ja Bonjasky pakt zijn vierde titel
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  25. #625
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Nou, ik vond het geen spectaculaire bedoeling.
    De koning van het saaie gedoe, Bonjasky, deed weer eens helemaal niets. Melvin nam afstand, liet hem komen en wat denk je wat, hij komt niet! Beetje Arnold Vanderlyde puntje GAAP!!! puntje.... Jeuh, gewonnen. Sorry hoor maar daarvoor zit ik niet te kijken. Op punten winnen na een goede pot prima. Maar doe eens wat. Hij kan wel wat, zo is het niet, maar ik zie het zo weinig. Die afwachtende houding stoort.

    Zoals ik het zie zijn Badr en Overeem de sterkste twee. Dat zal gezien de loting wel de halve finale worden. Dat lijkt me nou wel een leuke pot. Dan is het te hopen dat de winnaar van die pot niet zo gesloopt is dat hij in de finale nog steeds staat.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •