MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 83
  1. #26
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt mij ook beter dat hij stopt maar de keuze is natuurlijk aan hem.
    Aerts zijn dekking is nooit zijn sterkste punt geweest en hij heeft wel al ongelofelijk veel zware harde partijen gedraait. Hij kan waarschijnlijk nog wel mee maar vanuit gezondheids oogpunt lijkt me nu stoppen wel verstandig.
    Iedereen zegt al jaren dat ze hem nog een keer gunnen de k-1 te winnen en hij is er een aantal keer dichtbij geweest... maar objectief gezien is het al meer dan 10 jaar geleden dat hij hem voor het laatst won...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    ik snap t idee van de topic wel! vergelijkingen met crocop doen er naar mijn mening niet echt toe...

    ben een enorm crocop fan, maar bij crocop was t meer de wil om te vechten die ontbrak, hij nam niet echt superveel klappen maar was meer het gevecht aan het ontwijken)...

    aerts staat blijft wel staan en gaat het gevecht wel aan! Nu heeft die verloren van Badr (groot talent) en overreem (groot talent en ook nog eens HUGE ASS)...
    geen schande! moet wel zeggen dat als die nog een paar x zo op zn donder krijgt het maybe wel moet overwegen!

    maar een champ komt nederlagen te boven, dus als die na deze twee gewoon weer verder knalt is er niks aan de hand! als die het steeds blijft afleggen, dan moet die pas overwegen om te kappen! Nu nog niet het geval
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  3. #28
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Als Aerts nou ineens alles kansloos verliest oke, maar Badr en Overeem zijn gewoon top.
    Je mag Aerts niet afrekenen omdat hij nu 2 keer verloren heeft.
    Ik moet eerst maar eens zien wie Overeem wel kan stoppen en Badr, tja daar heeft ook iedereen het moeilijk tegen.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Niet eens met de stelling, 2 verliespartijen zijn geen reden om te stoppen.
    Wel schrok ik ff van de reactie van Peter zelf in zijn post-fight interview, maar meestal zeggen juist die interviews niet zo veel.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het knap van hem dat hij het tot de decision had overleeft tegen Overeem. En aangezien hij hiervoor nog een paar goede partijen heeft gevochten is het wel duidelijk dat hij nog steeds een van de betere is. Maar een toernooi winnen zie ik hem nu niet meer doen, dus ik zou het wel beter vinden als hij nu stopt. Maar het is absoluut zijn keus.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik dan de enige die Peter apart/raar vind praten..... Dat is niet normaal hoe die praat serieus je verstaat hem bijna niet meer.

    Peter is een grote held, grondlegger, kampioen.

    Maar het is wel tijd om wat stappen terug te doen. Het incasseren van de stoten begint wel zijn tol te eisen....

    Alhoewel ik het zwaar jammer zou vinden als Peter stopt.... Maar aan al het mooi komt een eind.....
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Neeehhh das Brabants...

    Als die gasten gezopen hebben is het nog erger.
    Daar lijkt het wel op , op een dronkenmans tongval....
    Brabants klinkt KEI anders man
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Maar als je met een nieuwe coach, nieuw regime en een afgetraind lijf het qua snelheid aflegt tegen een spierbundel als Overeem, dan ligt het dus niet aan de voorbereiding.
    Objection, your honor!
    Ten eerste is Peter een volwassen man en een topatleet, die zijn eigen lichaam beter kent dan menig dokter. Het is een prof, en moet ervan leven. Hij weet zelf heus het beste wanneer de tijd rijp is.

    Ten tweede spreekt bovenstaande quote boekdelen over jouw kennis van sport. Alsof iemand met grote spiermassa langzamer is dan iemand met een normale spiermassa. Dat is dus echt zooo '70 uit de vorige eeuw, die gedachte.

    Dit impliceert dus dat het wel degelijk aan de voorbereiding kan liggen. Je traint, je kijkt video's van je tegenstander, je maakt een plan op, en dan gaat het verkeerd. Dat zou dus makkelijk aan het plan kunnen liggen. Neem Sem als voorbeeld. Een paar jaar geleden was hij onverslaanbaar met zijn vechtstijl. Peter heeft toch een tactiek gevonden om daar weerstand aan te bieden, en dat is door de vechters gecopieerd, waardoor Sem nu ook zijn partijen verliest.
    Ook Ali heeft zijn sterke punten, maar ook zeker zijn zwakke. Punt is nu dat iemand die weet bloot te leggen in de ring, en daar schaal ik Peter toch zeker heel hoog voor in.

    Feit: hij wordt ouder en gaat moeilijker praten.
    Counterfeit: Hij wordt een meer geslepen vechter en gaat zeker nog een paar goeie potten winnen, en nog wat pensioen bij elkaar scharrelen.

    En werkelijk iedereen gunt het hem......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  9. #34
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    War Peter!!! Zou super zijn als hij via de superfight de finale alsnog haalt, ik schrijf hem in elk geval nog lang niet af.

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Ha ha, wat een verrassing dat sommigen zo over hun toeren raken...

    NOgmaals, het gaat er niet om of hij nog een aantal partijen van de subtop kan winnen, het gaat om z'n gezondheid. En de ervaring leert dat een vechter meestal de eerste is om zichzelf op z'n oude dag te overschatten. Ik hoop alleen maar dat ie over tien jaar nog als een gezonde kerel in de rondte loopt, that' all.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben beter verstaanbaar als ik gedronken heb.

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Doet ie het om nog een keer de k1 te winnen, dan ja dan kan hij beter stoppen. Tuurlijk Overeem en Badr zijn toppers maar zulke vechters moet je wel kunnen verslaan om de k1 nog te kunnen winnen en dat kan hij niet meer.

    Doet ie het uit 'liefde' voor de sport bij wijze van, dan moet ie vooral doorgaan als ie dat zo graag wil.

    Los van Aerts zelf lijkt het me overigens niet goed voor de sport als een op 5 december 39 jarige man de k1 wint. Dit geeft namelijk aan dat het niveau van de competitie niet heel erg hoog ligt....

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    073
    Posts
    422
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Los van Aerts zelf lijkt het me overigens niet goed voor de sport als een op 5 december 39 jarige man de k1 wint. Dit geeft namelijk aan dat het niveau van de competitie niet heel erg hoog ligt....
    Leeftijd heeft niets te maken met niveau......

    Maar Aerts komt voor nu wel te kort helaas......
    "If it's not street applicable, energy efficient, and based on natural body movements, it's not pure Gracie Jiu-Jitsu."

  14. #39
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Doet ie het om nog een keer de k1 te winnen, dan ja dan kan hij beter stoppen. Tuurlijk Overeem en Badr zijn toppers maar zulke vechters moet je wel kunnen verslaan om de k1 nog te kunnen winnen en dat kan hij niet meer.

    Doet ie het uit 'liefde' voor de sport bij wijze van, dan moet ie vooral doorgaan als ie dat zo graag wil.

    Los van Aerts zelf lijkt het me overigens niet goed voor de sport als een op 5 december 39 jarige man de k1 wint. Dit geeft namelijk aan dat het niveau van de competitie niet heel erg hoog ligt....
    Cikatic won met 39 de eerste K-1 titel. Hoost was 38 toen hij zijn 4de won.
    Ah ik ben vandaag in een pisbui. Negreps.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    blackadder heeft gelijk. Leeftijd is maar een nummer. Vraag dat maar aan mijn buurmeisje lol.

  16. #41
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Peter aerts heeft allles opgeofferd voor geld en eer , zijn hersens + zijn lichaam.
    Hij hoeft niet te stoppen , alleds wat kapot kan is toch al kapot. waarom zou die niet doorgaan ? Ik denk dat na 10 klappen op je hoofd je nooit meer kan worden wat je kon qua denkvermogen m dus laat m maar door gaan want alle K1 vechters zijn toch allemaal het zelfde wat dat betreft.,,

    Aerts is nummer 1

    Het is niet zijn fout dat hersen schuddingen slechte gevolgen hebben, dat is zoiets als zeggen dat vrouwen weinig selfkennis hebben,..

  17. #42
    Join Date
    May 2009
    Posts
    46
    vCash
    126000

    Default

    Wat is er met jouw buurmeisje ?
    Is dat een makkie , ?
    zoals alle vrouwen?

  18. #43
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het helemaal eens met Mjokkie en ik snap echt niet dat zo veel van jullie het anders zien. Laat ik beginnen met te zeggen dat Aerts altijd mijn favoriete vechter is geweest. En daarom doet het me ook zo'n pijn om hem nu "zo" te zien vechten. Hij is vele malen trager en mist vaak zijn balans. De partij tegen Zimmerman won hij wel maar de eerste ronde kreeg hij ook veel te veel klappen te verduren. En tegen Hari en Overeem weten we allemaal hoe het gelopen is.

    De man was al wereldkampioen toen hij 18 was. Jongste ooit! Het is mooi geweest.
    Hij moet inderdaad helemaal niks maar ik hoop dat hij nog 1 afscheidspartij vecht en dan er mee stopt. Want hij loopt zo ontzettend veel schade op. Het is gewoon Aerts onwaardig om zo veel klappen te krijgen van jongens die bijna de helft van zijn leeftijd zijn.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vandaan View Post
    Ik ben het helemaal eens met Mjokkie en ik snap echt niet dat zo veel van jullie het anders zien. Laat ik beginnen met te zeggen dat Aerts altijd mijn favoriete vechter is geweest. En daarom doet het me ook zo'n pijn om hem nu "zo" te zien vechten. Hij is vele malen trager en mist vaak zijn balans. De partij tegen Zimmerman won hij wel maar de eerste ronde kreeg hij ook veel te veel klappen te verduren. En tegen Hari en Overeem weten we allemaal hoe het gelopen is.

    De man was al wereldkampioen toen hij 18 was. Jongste ooit! Het is mooi geweest.
    Hij moet inderdaad helemaal niks maar ik hoop dat hij nog 1 afscheidspartij vecht en dan er mee stopt. Want hij loopt zo ontzettend veel schade op. Het is gewoon Aerts onwaardig om zo veel klappen te krijgen van jongens die bijna de helft van zijn leeftijd zijn.
    Nee.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    ben je zijn vrouw?
    lol. Je hebt potentie thefxr, maar je mot wel je avatar veranderen. FUCK F1!!

  21. #46
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJrajawali View Post
    Daar lijkt het wel op , op een dronkenmans tongval....
    Brabants klinkt KEI anders man
    Offtopic: "Je ken de groeten uit Brabant krijgen KUT!" haha toffe reclame 10 keer per dag.


    Ik vindt het jammer dat Aerts niet tegen Schilt kon. Ik denk dat hij het beter doet tegen de wat oudere jongens als Sem en Remy die je niet zo snel bull rushen.

  22. #47
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    peter heeft gewoon goed gevochten maar alistair was gewoon veel te sterk voor hem maar hoeft zeker niet te stoppen dan een mooie afscheids partij in de arena of zo

  23. #48
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sendur View Post
    De hele top van de K-1 heeft moeite met Overeem zijn kracht.

    Badr en Bonjasky ook.

    het is geen schande dat Peter heeft verloren en ja hij had met moeite met de kracht en oxplosiviteit van Overeem maar dat hebben er meer.

    Peter kan nog makkelijk wat jaren meedraaien.

    ben ik het helemaal mee eens

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het met de topicstarter eens. Ik ben een grote fan van Peter al sinds hij in het Imperium Lobman versloeg en heb, het voorrecht gehad, zijn laatste 4 gevechten ook live te mogen aanschouwen.

    Ik denk echter dat hij sinds december 2008 meer schade aan zijn hoofd heeft opgelopen dan alle jaren ervoor. Tegen Badr, Errol (afgezien van de winst) en Allistar heeft hij zoveel moeten 'nemen'.

    Maar goed ik kan de beslissing niet maken natuurlijk. Dit is aan Peter en zijn team zelf. Ik denk alleen dat het niet onverstandig is het minimaal te overwegen. Voor diegenen die allemaal roepen dat het onzin is vraag ik je de genoemde partijen vanaf dec 2008 met uitzondering van Nishijima (welke geen zichtbare schade bij Peter kon maken) te bekijken. Aan de andere kant zal Peter als krijger nooit zijn handschoenen aan de wilgen hangen en al zou hij dat doen dan is een strijder als Peter zo weer uitgedaagd door iedere vechter en/of organisatie die zegt dat 'hij niet durft te vechten tegen die en die...'

    Ik wil benadrukken dat ik de sportieve prestaties (dus de verliespartijen) niet een reden vind om te stoppen alhoewel ik me wel afvraag of hij met de toppers zoals Badr, Remy en Allistar wel meekan en van ze kan winnen. Het gaat mij om de gezondheid van Peter; partijen zoals tegen 'rasbeukers' zoals Badr, Errol, Allistar, Ghita en Sem lijken mij nou niet echt bevordelijk en ook zijn reactiesnelheid neemt evenredig aan het ouder en versletener (raar woord) af.

    Iedere vechtsportliefhebber houdt van Peter!

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Een jaar of anderhalf geleden stond er een intervieuw in de Ringsports met Peter waar de vraag werd gesteld hoe zijn lijf reageert op alle klappen die hij heeft gekregen. Hij geeft daar heel eerlijk antwoord op, het antwoord rechtvaardigt de zorgen die sommigen hier hebben.

    Peter heeft voor vele Nederlandse vechters deuren geopend in het buitenland, hij zou er in mijn ogen goed aan doen om nu zijn naam op een andere manier te gelde gaan maken...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •