MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 91
  1. #51
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Zojuist bekeken. Waardeloze beslissing zeg.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    belachelijk ...ik zie hier ook geen enkele mogelijke redenering om dit goed te praten.....machida is gesloopt door shogun....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    echt een aanvluiting voor de UFC dit,,,,ze kunnen nooit meer wat over pride roepen.......

    shogun 4 rondes zeker
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #54
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Wat we gezien hebben is het grote nadeel van het 10-point must systeem. Er moet per ronde een winnaar zijn. De eerste drie rondes waren heel erg close (er gebeurde weinig), als je die aan Machida toe schrijft, dan is de winst terecht (volgens het systeem). De laaste twee rondes waren duidelijk voor Shogun, en daar deed hij ook het meeste damage. Maar dan is het nog 3 - 2
    Oplossing is om draws toe te staan per ronde, of om de hele wedstrijd in zijn geheel te beoordelen ipv per ronde.

  5. #55
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Heb net de pot gezien en sleep mezelf naar m'n bed met de beelden van een jankende Shogun in de kleedkamer..bad night for MMA...
    Ik zeg regels aanscherpen voor wat betreft judges, eerst tip van mij:
    ze mogen in ieder geval niet blind zijn...
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  6. #56
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben een machida fan maar moet eerlijk zeggen dat ik deze zeker aan shogun geef.
    Ze dijbenen waren volledig beurs getrapt, ze middel werd zowat in tweeen getrapt.

    Respect voor shogun de winnende verliezer...

  7. #57
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Niemand een video reactie van Dana gevonden?
    u vraagt

    YouTube - Dana White UFC 104- Post Press Conference
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  8. #58
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Wat we gezien hebben is het grote nadeel van het 10-point must systeem. Er moet per ronde een winnaar zijn. De eerste drie rondes waren heel erg close (er gebeurde weinig), als je die aan Machida toe schrijft, dan is de winst terecht (volgens het systeem). De laaste twee rondes waren duidelijk voor Shogun, en daar deed hij ook het meeste damage. Maar dan is het nog 3 - 2
    Oplossing is om draws toe te staan per ronde, of om de hele wedstrijd in zijn geheel te beoordelen ipv per ronde.
    Shogun was ook beter in de 1e en 2e ronde, de enige ronde die close was was de 3e omdat het de enige was waar machida initiatief toonde

  9. #59
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Fout ligt niet bij het puntensysteem, maar bij de judges.
    =

  10. #60
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Beetje dubieuse beslissing idd.

    Volgende keer beter.
    From Best!

  11. #61
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Viel bijna van mn stoel door die beslissing. Hoop dat Shogun aangifte gaat doen want dit was gewoon regelrechte diefstal.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  12. #62
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    En hierbij de Judges scorecards:

    After Lyoto Machida’s victory over Mauricio Rua on Saturday night, UFC President Dana White said, “there will be an immediate rematch.” Although the light heavyweight champ successfully defended his title at UFC 104, his unanimous decision doesn’t appear to be as UNANIMOUS as the judges thought.
    For those that were wondering what fight the judges were watching, here’s a copy of their UFC 104 notes:

    Marcos Rosales (Machida 48-47):
    1stRound: Machida 10-9
    2ndRound: Machida 10-9
    3rdRound: Machida 10-9
    4thRound: Rua 10-9
    5thRound: Rua 10-9

    Cecil Peoples (Machida 48-47):
    1stRound: Machida 10-9
    2ndRound: Machida 10-9
    3rdRound: Machida 10-9
    4thRound: Rua 10-9
    5thRound: Rua 10-9

    Nelson Hamilton (Machida 48-47):
    1stRound: Rua 10-9
    2ndRound: Machida 10-9
    3rdRound: Machida 10-9
    4thRound: Machida 10-9
    5thRound: Rua 10-9
    There’s no denying the rounds were close and very difficult to score. By the looks of it, only rounds two, three and five were viewed the same way by all three officials. No matter what anybody says, Machida still took the belt home with him and nothing is going to change that.
    So regardless of what the thousands in attendance at the Staples Center in LA, CA witnessed, or what the millions saw at home, or what White says, Machida won the fight in the eyes of the three that he needed to impress the most, the judges.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #63
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    212
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik de enige die denkt dat judges wel eens worden omgekocht?

    Wellicht door de grotere bookies ?

    Hamil vs Bisping
    Shogun vs Machida


    Rampage vs Forrest, Wand vs Franklin en aan paar anderen vallen nog goed te praten, maar deze 2 ...... somebody got paid off!!!!

    Snap trouwens niet dat Forrest wel de belt pakte met de strategie die hij destijds implementeerde (veel lowkicks),
    maar Shogun met een soortgelijke strategie niet wint in de ogen van de jury. -> maar 1 conclusie mogelijk , ik zeg het nogmaals: somebody got paid off!
    Last edited by tap-out; 26-10-2009 at 10:10.

  14. #64
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    boh ja... hamil-bisping... dat was me toch ook ff een zielige judge decision.. bah bah.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  15. #65
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    ja Belcher -Akiyama was echt een total rob. Henderson- Franklin ook

  16. #66
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    de Judges hebben hun V-cash all in op Machida gezet. Ze waren bang om op nul te staan bij Mixfight.nl

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    kan de beslissing nog terug gedraaid worden eigenlijk ?? mocht shogun protest aantekenen...

  18. #68
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Hoogstens dat ze misschien een second opinion aan kunnen vragen bij de NASC en zodoende het gevecht achteraf als draw kunnen verklaren.. lijkt me stug dat shogun ineens de winnaar wordt en alsnog de titel krijgt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #69
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    212
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Hoogstens dat ze misschien een second opinion aan kunnen vragen bij de NASC en zodoende het gevecht achteraf als draw kunnen verklaren.. lijkt me stug dat shogun ineens de winnaar wordt en alsnog de titel krijgt.
    draw zal het niet worden, eerder NC volgens mij.

    maar goed, gezien het feit dat ze niks aan belcher-akiyama, hamil-bisping hebben gedaan verwacht ik hier ook niets van.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Hoogstens dat ze misschien een second opinion aan kunnen vragen bij de NASC en zodoende het gevecht achteraf als draw kunnen verklaren.. lijkt me stug dat shogun ineens de winnaar wordt en alsnog de titel krijgt.
    Maar dat moet in principe toch mogelijk zijn?(Dat het alsnog een draw wordt) Want het slaat gewoon nergens op en het schaadt de reputatie van de UFC

  21. #71
    Join Date
    May 2009
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Ik had misschien Machida 1 ronde gegeven en Shogun sowieso 4, misschien zelfs wel 5 en Machida 0, ik snap dit echt niet, kunnen ze wel roepen you have to BEAT the champ to be the champ, hij won het gevecht op punten, dus hij heeft de champ verslagen, dat hoeft helemaal niet dmv KO of submission te zijn naar mijn mening.

  22. #72
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ja Belcher -Akiyama was echt een total rob. Henderson- Franklin ook
    in beide gevallen ben ik het met je oneens.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  23. #73
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    212
    vCash
    126000

    Default

    *belcher-akiyama , wand-franklin , rampage-forrest en veel anderen vallen goed te praten.

    shogun-machida en hamill-bisping niet, dat waren overduidelijk verkeerde jury beslissingen, vanwege corruptie en / of incompetentie van de juryleden




    *de meningen zijn ongeveer fifty/fifty over deze match

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Maar dat moet in principe toch mogelijk zijn?(Dat het alsnog een draw wordt) Want het slaat gewoon nergens op en het schaadt de reputatie van de UFC
    lijkt me inderdaad echt bizar als dat niet kan.. als je nog een keer onafhankelijk gaat kijken en de stats er op na slaat en blijkt gewoon dat shogun echt gewonnen heeft.. wtf heb je dan aan een draw ?? dan blijft machida alsnog kampioen....

    maar goed zal allemaal wel weer doodbloeden en machida zal wel gewoon kampioen blijven..

  25. #75
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    lijkt me inderdaad echt bizar als dat niet kan.. als je nog een keer onafhankelijk gaat kijken en de stats er op na slaat en blijkt gewoon dat shogun echt gewonnen heeft.. wtf heb je dan aan een draw ?? dan blijft machida alsnog kampioen....

    maar goed zal allemaal wel weer doodbloeden en machida zal wel gewoon kampioen blijven..
    Lijkt me niet meer dan logisch dat het aan de hand van statistieken wordt nagecheckt, maar of het gebeurt is een tweede. De schade is gedaan en ze kunnen nu niet ineens Shogun kampioen maken, maar hij verdient geen loss in zijn record hiervoor, net zoals Machida hier geen win voor verdient. De beste optie lijkt mij een draw of no contest en dan een rematch.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •