MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 59 of 59
  1. #51
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    ten eerste mijn excuses aan iedereen die dit een nutteloze/kansloze/gelul enz. thread vinden, ik was gewoon benieuwd

    natuurlijk is overeem een geweldige kickboxer en als hij wint dan bewijst die ook gelijk dat hij misschien wel de allerbeste kickboxer is op dit moment. maar nogmaals hoe je wendt of keert alistair wordt door veel mensen gezien als een MMA'er. en als deze geweldige sportman de K1 wint lijkt het misschien voor jullie allemaal niet maar voor andere alsof een MMA'er de meest prestigieuze titel van het K1 wint. en nu is het alistair maar ik zag vorig jaar op 31. dec gegard mousasi, musashi een pak rammel geven. nu is musashi niet echt een goede graadmeter voor de absolute K1-top maar stel mousasi denkt bij zichzelf "ach weet je wat ik doe volgend jaar ook effe mee aan de K1 want 4ton op een avond is lekker meegenomen" en hij wint wat qualificaties in japan en doet uiteindelijk mee aan de finals en wint, dan zal het niet lang duren dat alle MMA'er dit zien als een part-time baantje ofzo. als alistair dit jaar wint is het nog geen man over boord, want alistair(vind ik) op dit moment de allerbeste mixed martial arts vechter die er is. maar wat als volgend jaar meer MMA'ers gaan denken van oh laat ik is ook aan die K1 meedoen en ze gaan overnemen. dan lijkt het me wel EXIT K1....
    Que?
    Vind Alistair wel altijd zwaar overschat worden in het MMA, ik vind hem een erg goede vechter maar je kan hem toch niet de beste MMA vechter noemen als hij zich nog nooit gemeten heeft met de echte top van het MMA in de heavyweight divisie. Ik geef toe dat hij de partijen die hij vecht wel duidelijk wint, maar dat zullen waarschijnlijk alle top 10 HW's doen tegen een can als tegenstander.

    Om ontopic te blijven:
    Zou het vet vinden als Ali O wint. en vind niet dat dit afbreuk doet op het imago van het K1. Het principe van K1 is toch om te kijken wie er de sterkste staande vechter is, dan zou dit ook een vechter uit een andere sport dan het kickboxen kunnen zijn. Zo ook Schilt die nu al 3 keer gewonnen heeft hij komt toch ook van het karate af? Ik vind niet dat dit afbreuk heeft gedaan op de reputatie van de K1.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Geloof mij Alistair gaat de titel echt niet winnen! Neem dat van mij aan, badr is in bloedvorm! Hij hoopt echt op een rematch en gaat dit zeker en vast rechtzetten!

  3. #53
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Rotterdam
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Mijn menig? Is geen enkel probleem.
    alistair is ook een kickboxer, toch?

    Deze post is het beste vind ik:

    Quote Originally Posted by Koike88 View Post
    Ik snap het probleem niet zo. Er wordt nog steeds op k1 regels gevochten. Als je de techniek beheerst, prima toch?

    Het is niet zo dat Alistair de ring in komt, Badr (bijvoorbeeld) naar de grond werkt en in een RNC legt. Dán verslaat MMA K-1, nu niet.

  4. #54
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Dit topic slaat nergens op.

    Staand vechten is staand vechten k-1 mma of teakwonde het maakt geen fuck uit.


    Het is vechter vs vechter en niet achtergrond vs achtergrond
    Last edited by Sendur; 02-12-2009 at 17:02.
    From Best!

  5. #55
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Dacht zelfs dat ie nog gevoetbald had ook, die voetballers pakken dus nie alleen het grote geld...nu ook de K1, shit zeg

  6. #56
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by oliebol View Post
    Que?
    Vind Alistair wel altijd zwaar overschat worden in het MMA, ik vind hem een erg goede vechter maar je kan hem toch niet de beste MMA vechter noemen als hij zich nog nooit gemeten heeft met de echte top van het MMA in de heavyweight divisie. Ik geef toe dat hij de partijen die hij vecht wel duidelijk wint, maar dat zullen waarschijnlijk alle top 10 HW's doen tegen een can als tegenstander.

    Je doet je naam wel eer aan; nog nooit van Pride gehoord en zijn carriere daar?

  7. #57
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    daarom zet ik er achter in de heavyweight divisie...

  8. #58
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Dacht zelfs dat ie nog gevoetbald had ook, die voetballers pakken dus nie alleen het grote geld...nu ook de K1, shit zeg
    reps hhahahaha Melvin en Remy hebben ook lang gevoetbald. K1 stelt niks meer voor man voetballers winnen van iedereen.
    =

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •