MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 157
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Exclamation Promotor bedreigt Mixfight Reporter

    Vanmiddag kreeg ik het bericht dat een van onze beste reporters is bedreigd door Galid Bachir, de promotor van Ringsensation.

    Voor het gala van RingSensation is Mixfight.nl uitgenodigd om een verslag te verzorgen. Een medewerker van RingSensation heeft hierover contact opgenomen met ons. Roy (Justinian) gaf tijdens het telefoongesprek aan dat hij wel wilde gaan als verslaggever en als backstagefotograaf wilde hij Harmen meenemen. De medewerker van RingSensation gaf onmiddellijk aan dat Harmen niet welkom is. Roy zijn reactie was dat hij dan ook niet zou komen, omdat Mixfight achter de crew staat.

    Op andere fora is gespeculeerd over het al dan niet doorgaan van het gala RingSensation. Er zouden problemen zijn en het gala zou helemaal niet doorgaan. Dit stond de promotor kennelijk niet aan en hij is van mening dat Harmen hierachter zit. Dit is niet het geval. Vandaag werd Harmen gebeld door de promotor Galid Bachir. Hij beschuldigde Harmen van het posten van deze berichten, waarop Harmen reageerde met ‘Luister, ik…’. Nog voordat Harmen zijn zin kon afmaken viel Chalid hem in de rede en bedreigde hem. Als hij Harmen in de komende drie maanden zou tegen komen dan zal hij ‘al zijn vingers afknippen’! Harmen heeft het telefoongesprek hierna beëindigd.

    Harmen zal vandaag aangifte gaan doen bij de politie, zodat dit voorval in ieder geval vast ligt mocht Galid woord bij daad voegen. We maken dit ook om deze reden publiekelijk bekend. Het kan niet zo zijn dat een promotor een reporter van ons op deze wijze bedreigd. Mixfight.nl bestaat nu ruim 5 jaar en dit is de eerste keer dat een van onze crewleden op grove wijze is bedreigd.


    Mocht Galid naar aanleiding van dit bericht de behoefte hebben aan een gesprek dan mag hij contact met mij opnemen!

    Kevin Chin - Mede Eigenaar Mixfight.nl

    Telefoonnummer: 06-23156442
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Goed bezig Kevin, Roy en Harmen, dit gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #3
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    pff ronduit belachelijk zo'n bedreiging! Juist gehandeld om aangifte te doen en dit voorval openbaar te maken op mixfight, meteen de kop indrukken dit soort gedrag!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Deze man bedreigt meer mensen heb ik begrepen. Wat een idioot. Heel goed dat Harmen aangifte gaat doen.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    HARMEN JIJ BENT EEN KANJER!
    Ik heb jou leren kennen als een degelijke en objectieve tijger. Doe aangifte en laat je niet door de eerste de beste bedreigen!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Slechte zaak, goed dat jullie zo achter het team staan..

  7. #7
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Met z'n allen ringsensation boycotten en geen aandacht meer aan besteden.

    Iedereen oproepen om geen kaartje te kopen,..gelijk korte metten maken met dit soort gespuis.
    Last edited by Marquis; 07-12-2009 at 14:33.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    goed dat jullie het op deze manier brengen. Wat een sukkels lopen er toch rond op deze planeet.

    gelijk boycotten die zooi!

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Belachelijk zeg ... sterkte jongens!

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.003
    vCash
    126000

    Default

    Harmen - you both are welcome at S-8 in Germany on 03.04.2010 in Germany.
    Our sport needs the reporters that promote the events and let the people and fans
    outside know what happens inside the halls.


    Cu soon
    Frank
    Workshops, Camps & Education: www.K-1StarsLive.com - Fightsports Management: www.StarCreator.eu

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    bedreigingen zijn een no-no
    bedreigingen aan het adres van Harmen is mijns inzien een nog grotere NO-NO

    Als er één mixfight fotograaf is die zich altijd keihard inzet en week in-week uit stad en land afreist om reportages te maken, dan is het harmen wel. (niks ten nadele van de andere fotografen.. het zijn allemaal toppers)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Hier de meneer in kwestie:

    about ringSensation


    Naam: Galid Bachir

    Leeftijd: 34 jaar
    Beroep:
    Eventmanager / Organisator

    Dagelijks ben ik intensief bezig met sporten (voornamelijk Thaiboksen). Ik streef erna om jaarlijks meerdere (grote) gala’s te organiseren. Dit geldt voor zowel Den haag als voor andere steden in Nederland.
    Bij het samenstellen van mijn gala’s wil ik zoveel als mogelijk A- partijen programmeren, naast B en C- toernooien. Tevens organiseer ik gala’s voor jeugd en nieuwelingen. Tenslotte verdienen zij een goede kans om door te groeien naar de ‘TOP’.

    Ik maak graag gebruik van sponsors. Tenslotte zijn deze noodzakelijk om de gala’s te kunnen realiseren. Mocht u goede ideeën hierover hebben, of vernieuwende ideeën over het kickboksen willen bespreken, kunt u vrijblijvend contact met mij opnemen.
    Met sportieve groet,

    Galid Bachir
    Eventmanager / Organisator
    +31(0)641302414 |
    [email protected]
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #13
    Join Date
    May 2009
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Goede actie om dit gelijk bekend te maken. En helemaal goed van Harmen om gelijk aangifte te doen.

    Mixfight crew, blijf één blok vormen met jullie team, zo weten ze tenminste dat er met mixfight niet te sappelen is.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Normaal reageer ik niet op deze topics, maar bedreigen doe je niet zomaar dus het lijkt me dat deze meneer(promoter) in kwestie behoorlijk in het nauw zit!

    En lijkt wel dat iedere promoter kapot gaat als een promoter een gala wil organiseren in Ahoy!!

    Harmen succes en maak je niet druk.. het lijkt mij dat het allemaal praatjes zijn van iemand die zijn zaken niet goed geregeld heeft, en die aan het zoeken is naar een zonde bok voor zijn eigen grote fouten!

  15. #15
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat ze hem oppakken.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Hij bedreigt harmen omdat hij zou zorgen voor slechte publiciteit met als gevolg dit topic. Ironisch
    Max. 400 x 125

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Belachelijke actie van deze promotor! harmen bedreigen is zeker een NO-NO!!!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    De kit gaat sowieso niets doen alleen als het pas te laat is of er moeten nog meer mensen die bedreigd zijn aangifte doen tegen hem of hij moet een bekende zijn van de politie met geweldsdelicten achter zijn naam.

    Anders gaat de politie gewoon door met dagelijkse bezigheden als mensen flitsen en fietsers bekeuren die geen lichtje hebben.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Ongelofelijk!!

    Boycotten die gast..

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    erg vervelend, bedreigen is zo kinderlijk

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    succes...

    Ringsensation staat nu dus bij mij op de boycotlijst
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Schandalig !
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Beetje jammer dit.. ik vraag mij serieus waar ie mee bezig is

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Het moet ook niet gekker worden.

    En Harmen is juist een van de meest relaxte en fijne mensen die ik ken.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  25. #25
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hij bedreigt harmen omdat hij zou zorgen voor slechte publiciteit met als gevolg dit topic. Ironisch
    Hier een topic die door Harmen is geopend afgelopen zomer: Mixfight.nl Forum
    Als er 1 iemand positieve reclame maakte voor z'n gala.. was het Harmen wel !! kan er nog steeds met mn kop niet bij..

    Harmen we staan 100% achter je!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •