MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Buentello zou een mooie partij kunnen worden
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    tegen bob schreiber

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk wil ik dat"onze" Gilbert wint,maar..... Gilbert is lang zo explosief niet meer als in zijn beginjaren onder Luciën waar in op Bob na iedereen kapot werd gemaakt ja kompleet gesloopt werd door Gilbert zn vliegende knieën.
    In de tussentijd is Gilbert zn groundgame wel verbeterd maar dat geldt ook voor andere vechters oa Kongo....
    Dus ik vind dat Gilbert zn borst wel nat mag gaan maken hier in de UFC want de UFC league is toch echt geen makkie met "vanzelfsprekende overwinningen"
    Al hoop ik heel chauvinistisch, dat Gilbert wel serieus potten gaat breken in de UFC!!!
    War Yvel!!!!!

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Gabriel Gonzaga lijkt me een goeie tegenstander voor Yvel
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  5. #30
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dtgerald View Post
    Re match tegen Congo.
    Dat zal een pittige partij worden voor Yvel. Ik vind Congo een betere vechter dan voorheen, hij heeft zich goed ontwikkeld.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    1st feed him a tuf-er 2nd against the head hunter... 3th against kongo... en zo langzaam richting contendership...

  7. #32
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam !!
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    ben net terug van ufc 108... heb weer bij paul daley in de hoek gestaan. alles ging weer zoals plan behalve gewicht halen.. sorry daar voor, waren te laat begonnen met sauna. ze waren er niet blij mee,omdat we co main event waren moeten we een voorbeeld zijn voor vechters en je gewicht niet halen..... dat vinden ze bijna net zo belangrijk als je partij winnen. dus dat gebeurd niet meer.. gilbert jammer. sprak met hem meteen na zijn partij, hij was erg nerveus voor zijn ufc debut en het ging niet zoals plan.. maar dat hadden we al gezien. maar hij krijgt ze kans wel weer en hopen dat hij het dan beter doet. hebben nog en leuke after gehad met gilbert erbij;] ben benieuwd waneer we weer gaan, denk rond maart of april. tegen koscheck,alves wie weet. ik ben er zeker bij.
    ACAB

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •