MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 95 of 95
  1. #76
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a*kansei View Post
    hey,

    nee, er worden geen klassen samengevoegd.
    Dank voor je antwoord, heeft al dat lijnen toch nut voor mij, haha.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  2. #77
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Zonde van het geld MDK , als je net zo gaat vechten als bij trainen kun je net zo goed het geld op het WNF storten of gewoon gelijk zeggen dat ze het aan de winnaar moeten geven ofzo. Snap niet waarom je je nu weer zo te kijk moet zetten.
    PS: Kungfu rules

  3. #78
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BJJCORE View Post
    Zonde van het geld MDK , als je net zo gaat vechten als bij trainen kun je net zo goed het geld op het WNF storten of gewoon gelijk zeggen dat ze het aan de winnaar moeten geven ofzo. Snap niet waarom je je nu weer zo te kijk moet zetten.
    PS: Kungfu rules
    Hebbie haar ook weer, waar was je gisteren.... je vriendje miste je......

    ps jou kungfu is zo old school.... ninja is de nieuwe kung fu!
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  4. #79
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a*kansei View Post
    Qua tijdmanagement is een open voor iedereen niet echt aangewezen. Bovendien zijn dat algemene richtlijnen voor elke trial.
    Ik snap je punt met pech kunnen hebben, maar langs de andere kant is het niet zo dat enkel de eerste kan deelnemen.

    En tja, daar kan men natuurlijk over blijven discussieren. Tegenwoordig moet je je op elk toernooi plaatsen voor de open, dus zo uitzonderlijk is het nu ook weer niet. En bovendien is er dan ook totaal geen point om wit en blauw eerst apart te houden. Dan zijn er wel weer die het niet eerlijk vinden om meteen in de groep te worden gegooid met blauwe banden.
    Tijdsmanagement lijkt me in dit geval geen issue omdat er (vooral in de witte banden klasse) in de lagere gewichten niet overal 4 deelnemers zijn. Wanneer je alle deelnemers in wit en blauw -73 optelt kom je tot exact 24 deelnemers, evenveel dus als wanneer je de top 4 van iedere klasse doet bij een volledige bezetting .

    Dat het een richtlijn is voor elke trial en dat jullie daarom aan bepaalde voorschriften gebonden zijn dat kan ik volledig begrijpen. Deze reactie is ook zeker niet gepost om jullie af te vallen ofzo. Het is eigenlijk meer een vraag wat er nou gaat gebeuren aangezien er nergens op de site expliciet staat aangegeven wanneer je voor de open in aanmerking komt en zoals Solar al zei, je bij inschrijving aan kon geven dat je open wilde vechten of niet.

    In londen was het ook een beetje vreemd, daar waren bij de -73 open de eerste 8 van iedere categorie geplaatst en bij de +73 open de eerste vier. Maar dit stond wel op de site vermeld.

    Je geeft aan dat er dan geen point is om wit en blauw appart de doen is inderdaad wel een goed punt. Immers als iedereen toch later samen knokt, waarom zou je dan eerst appart vechten. Persoonlijk vind ik het jammer dat je je tegenwoordig steeds vaker moet plaatsen voor de open. Voor mij was dat altijd een klasse waarin je zonder druk of wat dan ook kon meedraaien en was het altijd een extratje, vooral om nog meer ervaring op te doen.

    Heb in iedergeval zin in het toernooi dus tot morgen!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  5. #80
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal mee eens FlyingDutchman. Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
    Ik zit overigens al sinds gisteren ieder uur op de website te kijken, maar de "Fight Schedule" zie ik er nog steeds niet bij staan.

    Zie jullie morgen!

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  6. #81
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by Solar View Post
    Helemaal mee eens FlyingDutchman. Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden.
    Ik zit overigens al sinds gisteren ieder uur op de website te kijken, maar de "Fight Schedule" zie ik er nog steeds niet bij staan.

    Zie jullie morgen!
    x2!

  7. #82
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    [quote=Solar;890700]Ik zit overigens al sinds gisteren ieder uur op de website te kijken, maar de "Fight Schedule" zie ik er nog steeds niet bij staan.[quote]

    Of het Fight Schedule al online staat is natuurlijk niet de grootste vraag. De grootste vraag is natuurlijk of er Acai is morgen of niet
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  8. #83
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Ha!
    Het was een mooi toernooi! Erg goed geregeld, vlotte partijen.
    Ik hoop dat het volgend jaar weer gewoon terug komt!
    Het niveau was ondanks een niet heel grote opkomst, hoog.
    Leuke partijen gedraaid, mn eerste was goed te doen, maar de tweede jongen was me te snel af.(4-2 verloren)
    En de openklasse ook verloren, maar wel een pluim voor Henk, want zn coaching heeft me echt goed geholpen daar, heel tof.

    Enige commentaar van mij zou zijn dat 5min voor blauweband nogal kort is..
    (de meeste punten uitslagen kwamen niet boven de 5 a 6 punten uit, want meer tijd had je niet)
    En dat loting systeem, waarbij je 4e word als je van de 2e plaats winnaar verliest vindt ik een beetje vaag.
    Zou liever vechten voor een 3e plaats.

    Al met al, heel mooi toernooi dus!
    Sir Chokealot

    The snake

  9. #84
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sebastiaan View Post
    En dat loting systeem, waarbij je 4e word als je van de 2e plaats winnaar verliest vindt ik een beetje vaag.
    Zou liever vechten voor een 3e plaats.
    helemaal mee eens!

    Of 2 derde plaatsen of er voor vechten.

    Als je verliest van de uiteindelijke winnaar wil in mijn ogen niet zeggen dat je ook van de andere halve finale verliezer had gewonnen.

    Je wordt ineens afhankelijk van degene die in de halve final van jou wint in plaats dat je het zelf in de hand hebt.
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  10. #85
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    brussel
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    bedankt.

    We hebben ons best gedaan :-)

    de schema's stonden idd niet online. Het probleem was dat ik de inschrijvingen bijhield en deze update, maar ik ken totaal niets van sites maken en onderhouden etc.

    Bijgevolg heb ik de lijst constant upgedated en doorgestuurd naar iemand die dat deed in de UK voor ons, maar op den duur het bos door de bomen niet meer zag :-)
    Ik denk dat daarom ook de schema's niet online stonden.

    dutchman : ik ben het met je eens ivm de open, maar als iedereen in de open meedoet, dat neemt zoveel tijd in beslag dat veel organisaties dat niet meer zien zitten denk ik. Zeker als je met veel witte en blauwe gordels werkt.
    Nu was het ook zo dat uiteindelijk wel ongeveer iedereen aan de open mocht meedoen denk ik :-) dus das nog wel een meevaller.
    Ik weet dat je ons niet wil aanvallen, maar ik probeer gewoon een eerlijk en volledig antwoord te geven op ieders vragen en opmerkingen, dat helpt ons ook in het werk.

    sebastiaan: het komt op hetzelfde neer maar de redenering is dat diegene die verloren heeft van de winnaar in de halve finale derde plaats heeft. Das een keuze die men maakt, je kan ook een gedeelde derde plaats geven, of ervoor laten vechten, hetgeen ik persoonlijk wel leuker vind. Maar ik kan niet altijd mijn gelijk proberen te halen als je team vormt :-)

    Alleszins, we hebben ons best gedaan en ik hoop dat iedereen het wat leuk vond!

    groetjes

  11. #86
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    maarreh.. uitslagen? Hoe heb jij t gedaan marco?

  12. #87
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    almere
    Posts
    371
    vCash
    126000

    Default

    Sebastiaan wrote:
    "maar wel een pluim voor Henk, want zn coaching heeft me echt goed geholpen daar, heel tof."

    Graag gedaan sebastiaan!!! Je vocht goede partijen.

    Het niveau was inderdaad hoog, mooie partijen gezien.

    Wat betreft de organisatie, strak geregeld echt helemaal top!!!

  13. #88
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het toernooi redelijk georganiseerd, maar ik heb me toch nog wel verwonderd over wat zaken (wederom niet om af te zeiken, hoor. Zie het maar als opbouwende kritiek)
    Misschien waren mijn verwachtingen wat hoog voor een groot internationaal toernooi à €50,-

    Weging was van 8.00 tot 9.30. Wij kwamen om 9.00 binnen en er stond een enorme rij te wachten terwijl er toch niet zo heel veel deelnemers waren. Zie ik er dan net pas iemand met een weegschaal aan komen lopen. Hebben die gasten die er om 8.00 al waren echt een uur moeten wachten?

    3de plaats systeem is echt waardeloos. In een poul van 7, zou iemand met een bye al meteen in de halve finale ziten, verliezen van de uiteindelijke winnaar en dus derde worden met één verloren partij

    Open klasse eveneens. Ik verlies in de blauw -78k van de uiteindelijke winnaar in de kwart finale en mag dus niet meedoen, terwijl iemand die in de wit -78 (4 deelnemers) meteen verliest, wel mee mag doen.

    Ik wirst hoe het werkte van tevoren, maar ik baalde daar toch wel van.
    Het argument dat dat te veel tijd zou kosten, was gisteren niet echt van toepassing. Die paar extra deelnemers zouden het geringe aantal wedstrijden dat er in de meeste gewichtsklassen waren makkelijk compenseren. Daarnaast zag ik de vier matten er zo vaak ongebruikt bijliggen! Toernooi was ook erg vroeg al afgelopen.

    Wil ik afsluiten met het positieve:

    Erg mooie en goed bereikbare lokatie.
    Prachtige medailles
    Goede arbitrage
    Algemene indruk was erg goed.

    Volgend jaar zou ik zo weer mee doen!

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  14. #89
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Solar View Post
    Wil ik afsluiten met het positieve:

    Erg mooie en goed bereikbare lokatie.
    Prachtige medailles
    Goede arbitrage
    Algemene indruk was erg goed.

    Volgend jaar zou ik zo weer mee doen!
    Met de positieve dingen helemaal eens. Vooral de locatie was echt super! Mooie hal, goed bereikbaar, redelijk ruime tribune, genoeg kleedlokalen en de mogelijkheid om eten en drinken te kopen was ook ruim aanwezig.

    Over de open klasse is denk ik al genoeg geschreven en gezegd. Ik denk wel dat (zeker in de -73 open) uiteindelijk de beste hebben gewonnen. Die twee (volgens mij finse) broertjes waren echt goed!

    Wat betreft de derde plaats ben ik er persoonlijk geen fan van om voor de 3e plek te knokken. Ik ben wel voorstander van een gedeelde derde plek.

    Al met al kan ik niet anders dan complimenten te geven voor de organisatie, zeker wanneer je bedenkt dat het toch de eerste keer is dat er door deze organisatoren zo'n prestigieus internationaal toernooi wordt georganiseerd. Chapeau!
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  15. #90

    Default

    Op http://abudhabi-pro.be/ staan de uitslagen, onder het kopje result, Alleen kloppen ze niet allemaal. Mijn poule, de -68 blue belt, klopt iig niet. Ik sta op de site als 2e maar heb hier toch echt een gouden plak liggen...
    Zijn er nog meer uitslagen die niet kloppen?
    Christiaan

    Overigens een goed georganiseerd toernooi!
    Last edited by Chriz1985NL; 21-03-2010 at 18:05.

  16. #91
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    brussel
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    christiaan: als dat zo is, stuur je best een mail naar [email protected] om dit te laten rechtzetten, ik heb alle formulieren aan hem meegegeven, omdat hij die site kan bewerken. Zoals gezegd heb ik daar absoluut geen verstand van :-)

    ivm open en derde plaats. Tja in het frans zegt men "des goûts et des couleurs on ne discute pas" wat iets betekend als smaken verschillen nu eenmaal. Daar zullen altijd veel meningen over bestaan. :-)
    Trouwens ik ben lekker tweede geworden met 1 verloren partij, haha. Ik heb ze toch heel de avond fier aangehouden.:-)

    Solar: Nee hoor, ik was er om 8u05 (ik moest mijn tandjes nog poetsen) en toen stonden er idd wel al wat mensen te wachten, maar slechts een 5 tal. Ter mijner verdediging: ik ben gewoon echt echt echt geen ochtendmens. :-)
    Die weegschaal dat jij zag passeren was er eentje van een deelnemer die blijkbaar zijn eigen weegschaal mee had gebracht.

    Het was vroeg afgelopen, omdat er idd niet zoveel deelnemers waren (130 tal) en omdat de partijen elkaar vlot opvolgden. Persoonlijk vind ik het wel leuk dat iedereen wat op tijd naar huis kan. Ik vind het vreselijk om 's ochtends vroeg (wederom: géééén ochtenmens!) te vertrekken, aan te komen en dan tot 's avonds daar rond te hangen. ik herinner me de spartakiade enkele jaren geleden, om middernacht waren ze daar nog bezig. Ook voor het opruimen is het altijd wat aangenamer als je dan op tijd kan gaan slapen. :-)

    De matten die leeg waren waren leeg omdat de A divisie was afgewerkt buiten enkele finales en omdat dan de grills van de open werden gemaakt.

    groetjes

  17. #92
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    @ kanseï:

    zoals aangegeven mijn kritiek over het niet vechten voor de 3e plaats.
    Verder netjes verzorgd, strak geregeld (heerlijk als je gelijk de mat op kan en niet de halve dag hoeft te wachten).
    Zoals Solar aangaf, erg mooie medailles (jammer dat er niet eentje bij mij thuis ligt...).
    Kortom keurig verzorgd.
    Had wel graag een kraam gezien met wat goodies zoals een t-shirt als souvenier, misschien iets voor de toekomst.

    Hoop dat dit volgend jaar weer in België zal plaatsvinden, dan kom ik zeker weer langs.

    @ de gehele organisatie: Bedankt!

    @ IJsblok:

    Helaas verloor ik de 1e ronde met 4-2.
    Mijn tegenstander heeft de finale bereikt, hoe hij het daar gedaan heeft weet ik niet, ik was dusdanig in mijn verlies teleurgesteld dat ik eerder naar huis ben gegaan...
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  18. #93

    Default

    Ik had idd al een mailtje gestuurd via de contact persoon die op de site staat, het is nu aangepast.
    Bedankt!

  19. #94
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    belgium
    Posts
    40
    vCash
    126000

  20. #95
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    Thanks, mooie foto's

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •