MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 103
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    omdat ik liddell wel eens in het echt wil zien ipv altijd maar documantaire en ufc dvd's te zoeken in de Media Markt.
    een seminar volgen van liddell zou daarom super zijn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  2. #27
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Drunen
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik zeker heel veel respect heb voor Mr Liddell!!!
    Om erbij te zijn zou al top zijn maar om mee te doen "MASTER"!!!

    Ook omdat ik respect heb voor Furious (waren ook bij Rotterdam Grappling)

  3. #28
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! hahaha zo graag wil ik erbij zijn!
    Last edited by joost; 01-07-2010 at 18:24.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Om mijn jaarlijkse training weer eens te gaan doen, en uiteraard voor vakkennis ........ ik heb immers van alle Nederlanders het meest in de ring gestaan tijdens een mma match....lol
    Ush,
    Marco.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    omdat ik net zoŽn dikke buik als chuck heb

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! hahaha zo graag wil ik erbij zijn!
    Ik ben er natuurlijk bij met fotograaf om dat vast te leggen!! Dat begrijp je natuurlijk wel

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    omdat mijn takedown defence niet echt veel voorstelt, en bij wie kan je dan beter terecht dan bij chuck?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  8. #33
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik ben gewoon een groot fan van de UFC en Chuck en ik vind het bijzonder om van goede vechters les te krijgen en iets mee te krijgen van waarom ze nou zoveel gewonnen hebben.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    die van mij is heel simpel...

    misschien kan hij me dan eindelijk duidelijk maken hoe te winnen.......

    kunne ik en mijn trainer misschien wat aan hebben....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #35
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Ede
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik nu een anderhalf maand met een gekneusde rib zit en deze rond 26 juli wel geheeld is, dit zou een mooi evenement zijn om de draad weer op te pakken.

  11. #36
    Join Date
    May 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik de kaartjes van openlucht gala Fight 058 niet had gewonnen

  12. #37
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    omdat ik spierballen wil vergelijken!

  13. #38
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun het MDK en zoals hij al zei dat zeg ik niet snel ;-)
    Maar zonder gekheid. MDK helpt super veel en probeert altijd wel wat te regelen.... hij moet gewoon een "ALL ACCESS"- pas hebben voor de seminar. Team Furious heeft 1 van de mooiste sportscholen in Nederland en bestaan nog niet zo lang. Dit initiatief is echt super cool..... en al heeft MDK belooft zijn vlees aan mij te geven tijdens de barbeque van 13 juli (MDK dat wist je nog niet maar nu dus wel ;-) ) ik zou het hem toch gunnen. Nogmaals ik stem voor Marco eeeehhh ik bedoel MDK.
    En echt man ik hoop dat je er wat van opsteekt!!!!!

  14. #39
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Chuck is gewoon 1 van mijn favoriete vechters ooit , en aangezien er wel wat aan mijn overhand right gewerkt kan worden en ik ook nog in rotterdam woont zou het toch een hele mooie ervaring te zijn . Ik heb ook mijn training niet kunnen afmaken bij team furious omdat ik me teen brak bij de warming up haha dus 3 uur zou het wel goed maken.

    mzl
    Last edited by Nopain85; 01-07-2010 at 23:27.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Omdat het na 14 Juli weer warmer wordt en de ice man vast wel een frisse wind mee zal nemen en ik daarna cool de zomer wil doorkomen om in de winter steenkoud aan het nieuwe seizoen te beginnen.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Omdat ik helemaal lekker ben gemaakt met het hele MMA gebeuren, en dit een geweldige kans is om me er helemaal in te gooien. Hoe kun je mooier je MMA carriere starten dan met een seminar met een legende?

    Ik heb hard zitten peinzen om iets ironisch te bedenken maar kon maar niks bedenken wat al gezegd was...

  17. #42
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! hahaha zo graag wil ik erbij zijn!
    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Ik ben er natuurlijk bij met fotograaf om dat vast te leggen!! Dat begrijp je natuurlijk wel
    ZIEK dat je daar graag een foto van wilt maken...

    Ik zou als ik die kaarten mocht verdelen, Joost juist aanmoedigen om zijn kleding aan te houden.

    @Joost: probeer anders een lekker wijf te regelen die met airbrush in een string door de straten gaat rennen, denk dat daar meer animo voor is.
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Tilburg
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer wordt bekend gemaakt wie die danslessen heeft gewonnen?

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    334
    vCash
    126000

    Default

    super initiatief !

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Zou mooi zijn als er meer van dit soort seminars volgen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #46
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Heerlen
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Mijn baas is zeker weten de grootste fan Van Chuck liddel hij en zijn vrouw gaan ongeveer 5 x per jaar naar Vegas Naar de UFC
    Ze hebben alle Dvds van de UFC de hele winkel (Be-Fit) hangt vol met Posters/vlaggen van De UFC Vechters vooral van Chuck liddel
    ook gun ik het zeker mijn Trainer die in 2008 Nederlandse Titel MMA Van de WFCA won Die ook elke dag Keihard traint
    en alle Gala's afgaat voor de Mma Jongens van de Gym
    kortom ik vind dat deze 2 zeker weten het meest verdienen En hoop echt dat hun de kans krijgen mee te trainen met Chuck liddel !!!!!

  22. #47
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Als ik wordt uitgeloot voor de Seminar van Chuck Liddel zal ik de hele dag met de tekst mixfight.nl en/of Team Furious op m'n voorhoofd gaan lopen (airbrush paint) en alleen in een string door de straat rennen! hahaha zo graag wil ik erbij zijn!

    je weet dat UITGELOOT betekent dat je de kaarten NIET krijgt heh ouwe. Dus mijn voorstel is om Joost iig NIET de kaarten te geven, kijken of ie een man van zijn woord is.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Heerlen
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Mijn baas is zeker weten de grootste fan Van Chuck liddel hij en zijn vrouw gaan ongeveer 5 x per jaar naar Vegas Naar de UFC
    Ze hebben alle Dvds van de UFC de hele winkel (Be-Fit) hangt vol met Posters/vlaggen van De UFC Vechters vooral van Chuck liddel
    ook gun ik het zeker mijn Trainer die in 2008 Nederlandse Titel MMA Van de WFCA won Die ook elke dag Keihard traint
    en alle Gala's afgaat voor de Mma Jongens van de Gym
    kortom ik vind dat deze 2 zeker weten het meest verdienen En hoop echt dat hun de kans krijgen mee te trainen met Chuck liddel !!!!!

  24. #49
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sheena View Post
    Mijn baas is zeker weten de grootste fan Van Chuck liddel hij en zijn vrouw gaan ongeveer 5 x per jaar naar Vegas Naar de UFC
    Ze hebben alle Dvds van de UFC de hele winkel (Be-Fit) hangt vol met Posters/vlaggen van De UFC Vechters vooral van Chuck liddel
    ook gun ik het zeker mijn Trainer die in 2008 Nederlandse Titel MMA Van de WFCA won Die ook elke dag Keihard traint
    en alle Gala's afgaat voor de Mma Jongens van de Gym
    kortom ik vind dat deze 2 zeker weten het meest verdienen En hoop echt dat hun de kans krijgen mee te trainen met Chuck liddel !!!!!
    Iemand die 5x p/j in Vegas zit en naar de UFC gaat kan volgens mij best zelf een prive seminar betalen..
    (Misschien wil Be-Fit wel een eigen prijsvraag op mixfight zetten, 4x een prijswinnaar die mee mag naar de UFC in Vegas?)

    Bovendien mag ik er toch vanuit dat de 4 kaarten niet allemaal naar 1 persoon gaan maar dat er toch 4x een gelukkige mixfightmember aan het einde van deze prijs zal staan?

    p.s. 1e Post???
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Heerlen
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    jaa idd me 1e post
    ff ingewikkeld:P
    keek normaal alleen de fotos hier en soms eens wat forums
    maar vond dit wel de moeite waard om op te reageren !!
    hij moet voor de winkel Na Vegas maar gaat dan ook Naar de UFC

    tuurlijk kan je die kaartjes toch verdelen maar ik vind dat die 2 toch echt wel een kaartje verdienen
    maar volgens mij bedoelen ze wel dat 1 iemand die 4 kaarten kan winnen toch???

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •