MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Hopen dat Overeem of Schilt gehakt maakt van Hari bij de Final8 want ik ben die gast echt beu onsportieve lul!

    En mocht Overeem niet doorgaan dan mogen Saki, Zimmerman & Aerts het proberen maar hierbij is de kans aanzienlijk kleiner!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Badr & Ali zijn de enige twee vechters die Sem kunnen stoppen.

    Deze 3 blijven buiten catogerie, zij hebben de meeste kans op de titel.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Hopen dat Overeem of Schilt gehakt maakt van Hari bij de Final8 want ik ben die gast echt beu onsportieve lul!

    En mocht Overeem niet doorgaan dan mogen Saki, Zimmerman & Aerts het proberen maar hierbij is de kans aanzienlijk kleiner!

    Al Capone was ook niet echt sportief he.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Ik vraag me af hoe getraind en gemotiveerd Badr aan de start verschijnt. Ik zie hem zelfs nog wel verliezen van de mindere goden verliezen tenzij hij zich wel heeft voorbereid maar ja..

  5. #30
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Ik vraag me af hoe getraind en gemotiveerd Badr aan de start verschijnt. Ik zie hem zelfs nog wel verliezen van de mindere goden verliezen tenzij hij zich wel heeft voorbereid maar ja..
    Maar dat geldt voor iedere vechter.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ik ken Edwards niet, maar kan er ook niet veel vinden op internet. Overeem maakt gehakt van hem in de eerste ronde, eerste minuut.
    En dan hoop ik dat hij de titel dit jaar pakt! en daarna zich volledig op MMA gaat richten (UFC?)
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Hari-Gerges 2 is ook wel grappig.
    Kijken of Hari het nu wel netjes afmaakt.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Hari-Gerges 2 is ook wel grappig.
    Kijken of Hari het nu wel netjes afmaakt.
    kijken of hari niet weer veels te snel al zijn kruit verschiet en rare dingen gaat doen als ie weet dat de volgende rondes voor de tegenstander gaan worden

  9. #34
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Vecht Hari wel? In de Panorama van deze week staat dat ie nog voortvluchtig is, lastig trainen lijkt mij??

  10. #35
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja want buiten nederland zijn er geen gyms waar je kunt trainen.... en badr is een winnaar net als de meeste die meedoen en gaat niet net als jerome effe z'n poen snel pakken en naar huis... en hij staat niet voor niets gematched tegenover hesdy(alleen nog geen bevestiging) hij zal ook wel revanche gevoelens hebben en ik snap niet waarom iedereen twijfelt aan z'n conditie en of die getraind heeft.. ik heb hem nog nooit een match-up niet afgetraind gezien en het s niet de eerste keer dat badr moet vechten terwijl er zaken rondom lopen en tot nu toe was die gewoon de badr die we kennnen gaan voor de KO in de 1e ronde of anders een onsportiefe actie in de 2e ronde dus ik verwacht gewoon een normale hari

  11. #36
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat er wel een heel groot verschil is tussen voorbereiden bij Mike's Gym of in Marokko.
    Komt ie uberhaupt wel uit voor Mike's Gym?

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja want buiten nederland zijn er geen gyms waar je kunt trainen.... en badr is een winnaar net als de meeste die meedoen en gaat niet net als jerome effe z'n poen snel pakken en naar huis... en hij staat niet voor niets gematched tegenover hesdy(alleen nog geen bevestiging) hij zal ook wel revanche gevoelens hebben en ik snap niet waarom iedereen twijfelt aan z'n conditie en of die getraind heeft.. ik heb hem nog nooit een match-up niet afgetraind gezien en het s niet de eerste keer dat badr moet vechten terwijl er zaken rondom lopen en tot nu toe was die gewoon de badr die we kennnen gaan voor de KO in de 1e ronde of anders een onsportiefe actie in de 2e ronde dus ik verwacht gewoon een normale hari
    De eerste keer tegen Ali was hij niet afgetraind, had hij zelfs helemaal niet voor getraind.

    Dat was toen net paar weken na de final 8.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig staan de smoezen voor deze keer al klaar;

    "geen goede voorbereiding door dat gezocht zijn enzo"

    Dan hoeft hij deze keer geen uitweg te zoeken om niet "normaal" te verliezen...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #39
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    ik bemoei me maar niet met deze discussie, teveel badr fans...

    War Bonjasky omdat dit waarschijnlijk zijn laatste jaar wordt als hij althans nog meedoet.

  15. #40
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Gelukkig staan de smoezen voor deze keer al klaar;

    "geen goede voorbereiding door dat gezocht zijn enzo"

    Dan hoeft hij deze keer geen uitweg te zoeken om niet "normaal" te verliezen...
    nou ik zeg je zelfs zonder voorbereiding moet die hesdy kloppen welliswaar niet zo overtuigend als hij normaal zou doen maar zeker wel kloppen, mij hoor je iniedergeval 'smoezen' posten als die zou verliezen

    @irishlover

    hij was wel afgetraind... alleen hij was nog niet gerecupereerd van die toernooi wat ik trouwens wel begrijp want iedereen had verwacht dat die overeem er niks van kon(k1 dan hé)
    Last edited by Petrosyan188; 03-09-2010 at 14:24.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    ik bemoei me maar niet met deze discussie, teveel badr fans...

    War Bonjasky omdat dit waarschijnlijk zijn laatste jaar wordt als hij althans nog meedoet.
    Op de K1 website staat dat Remy niet meedoet omdat ie nog aan het herstellen is van de oog operatie.

  17. #42
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    5 uit 5?? 5 uit 6 zul je bedoelen.. 2008 stopte Mr. K-1 himself hem en 2010 gaat het de Golden Boy worden. dus uiteindelijk 4 uit 6
    ach schei uit. In die partij hebben ze er alles aan gedaan om Sem te laten verliezen. Er is maar 1 tegenstander die Sem het moeilijk kan maken om de grand prix niet weer te winnen en dat is de k1 organisatie zelf. Dat is zijn allergrootste tegenstander

  18. #43
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    lol, doe even normaal man sem is nummer 1 maar niet onoverwinnelijk.. wil je soms beweren dat de jury verkeerde beslissing had genomen in 2008?? peter had gewoon verdiend gewonnen! en was het niet bijna 1 jaar geleden nog dat sem de canvas mocht kussen

  19. #44
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    5 uit 5?? 5 uit 6 zul je bedoelen.. 2008 stopte Mr. K-1 himself hem en 2010 gaat het de Golden Boy worden. dus uiteindelijk 4 uit 6
    Ik had het ook over 5 WGP Finals, moeilijk zeg.

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja want buiten nederland zijn er geen gyms waar je kunt trainen....
    Ja trainen kan overal, sparringspartners op dit niveau is een ander verhaal. Maar daar zit Marokko vol mee natuurlijk(mocht ie daar zitten hoor). Hesdy traint met Aerts en Le Banner?? Heeft Hari niet nodig natuurlijk.

  20. #45
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Alleen Ali kan Sem stoppen, maar dat wilt GG niet!

  21. #46
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    ach schei uit. In die partij hebben ze er alles aan gedaan om Sem te laten verliezen. Er is maar 1 tegenstander die Sem het moeilijk kan maken om de grand prix niet weer te winnen en dat is de k1 organisatie zelf. Dat is zijn allergrootste tegenstander
    Wat een lulverhaal. Wil je zeggen dat Sem die partij had moeten winnen dan??? Hou toch op.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •