MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Die zinnen op de muur vind ik een geweldig idee.

    Si te cansas, te mueres vind ik erg mooi.

    Wat staat nou onderin geschreven? In geen enkele foto zie ik de zin in z'n geheel.

    Bruine band, nou ik nog... :P

  3. #28
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    dik verdiend christophe zeker weten ik heb je noch in wit weten vechten weet je noch toen ben ik ook begonnen in 2004 of 2005 topper mooi om te zien dat je het allemaal goed gaat met je club en gezin congratz amigo see you soon.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Nogmaals bedankt voor de coole reacties.

    De "Wall of Motivation is inderdaad de moeite, ik ben er echt blij mee. Ik zal alle zinnen die ik erop heb staan hier eens neerzetten.

    Gisterenavond kwam een vriend kijken naar de training, en hij begon te filmen en te spelen met zijn iPhone. Toen de training voorbij was, had hij dit filmpje al helemaal klaar (ongelooflijk maar waar). Hij heeft het op Youtube gezet, best leuk en jullie krijgen er een goed beeld van de "Wall of Motivation" mee:

    http://www.youtube.com/watch?v=MqNnuKK28DU
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Christophe! Leuk filmpje ook, thanks.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Feli man. Goed bezig.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    god bles you respect amigo dubbel en dik verdiend ik zou wel eens op stage bij jou willen komen echt grtz mr 1 leg

  8. #33
    Join Date
    May 2010
    Location
    Tilburg
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteers Christophe! Keep up the good work over there!



    Zohair
    www.jiujitsufactory-brabant.nl

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Daar ga ik binnekort meer werk van maken. Natuurlijk zijn al mijn Mixfight-makkers meer dan welkom om me eens een bezoekje te brengen, maar ik ben er ook over aan 't denken om het in de toekomst iets "georganiseerder" aan te pakken. Ik merkte bij mijn laatste bezoek aan Rio dat het leven daar behoorlijk duur geworden is en bovendien zitten de meeste gereputeerde instructeurs inmiddels over de hele wereld verspreid (grotendeels USA natuurlijk).

    León, Guanajuato - de stad in Mexico waar ik woon - heeft goede verbindingen met de Verenigde Staten dus het is perfect doenbaar om een goede Black Belt (Rodrigo Comprido, Saulo Ribeiro, Demian Maia, ...) over te laten komen voor een weekje stage. Bovendien ligt León perfect centraal, dus het is ideaal gelegen om van hieruit enkele leuke plekken in Mexico te bezoeken. En mijn school is meer dan ruim en comfortabel genoeg om een groep van 20 tot 50 mensen goed te laten trainen. Reken daarbij dat de reis naar León vanuit België, Nederland, ... niet al te duur is (zeker buiten het hoogseizoen) en dat de "cost of life" hier behoorlijk lager dan in Europa is (dus je doet meer voor minder) ... en ik denk dat het interessant kan zijn voor jullie om eens een "Mixfight Black Belt Camp" te doen hier.

    Laat maar weten wie geïnteresseerd is hierin, en welke periode perfect zou zijn. Welk budget doenbaar zou zijn en hoe lang jullie zouden willen komen (1 week trainen, 1 week rondtrekken of 10 dagen trainen zonder rondtrekken, of ...).
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  10. #35
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    sounds good.....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #36
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou jullie alleen maar bang maken met m'n amazing white belt skills. Kan ik je niet aandoen.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    TOP helemaal GEWELDIG!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Om het overzichtelijk te houden, is het misschien beter als jullie reageren in Mixfight BJJ Black Belt Camp in León, Guanajuato, Mexico

    Bedankt!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Ergens in de randstad
    Posts
    2.042
    vCash
    126000

    Default

    Had deze thread even gemist maar goed , proficiat kerel !
    Iemand die zoveel ziel en zaligheid in z'n sport steekt heeft een promotie als deze dubbel en dwars verdiend hoor !
    " I live in darkness, i exist in the shadows ... "
    ---
    NTT-FX @ Japan 2011 : The 6th mystery ... The mystery starts october the 6th !

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •