MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 73 of 73
  1. #51
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RED SCORPION View Post
    Ik ben zelf, zoals de meeste geen Sem's fan. Maar heb wel veel respect voor hem. Wij oordelen te snel.
    Schilt is niet spectaculair, Schilt is saai, bla bla bla. Maar laten we even normaal denken. Die man is 2.12. Wat willen jullie? moeten we ons overtuigen, dat deze man kan zelefde als iemand van K1-Max? We moeten begrijpen, dat we niet tegen de natuur kunnen. Iemand van 2 meter lang en 150 kg kan gewoon niet hetzelefde als iemand van 1.60 lang en 60 kg zwaar, en andersom natuurlijk.
    Vaak zeggen we, dat Sem wint alleen maar omdat ie zo groot is. Het kan zo zijn, maar het klopt niet. Sem wint omdat hij groot is, en omdat hij kan knokken en omdat hij weet hoe hij moet knokken. We kunnen niet zeggen, dat de langste wint K1. Hong Man Choi is langer en lichamelijk sterker dan Schilt... maar waarom hij niet, en Schilt wel?
    En nou over saai zijn. Als we het nou over boksen hebben, Wladimir Klitchko is niet spectaculair om te zien, Pacquiao wel... maar Klitchko is effectief en wint wel zijn partijen, maar hij kan gewoon niet boksen zoals Pacquiao, is het schuld van van Klitchko? nee!
    Sem kan gewoon niet als Aerts of Hari vechten, hij vecht gewoon op manier wat hem goed uitkomt.
    We kunnen zeggen niet de beste, maar wel de meest effectieve vechter, en de beste op papier. Hij wint dit jaar ook, ben ik van overtuigd, en misschien volgend jaar ook, zal iemand het ook bereiken? weten we niet.
    Sem is niet de beste, maar wel de meest effectieve vechter. En daar moet je respect voor hebben.
    niet de beste maar wel de effectiefste?? rare uitspraak. de man is de beste. hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt in de k1 en heeft iedereen verslagen en alle toppers zo'n beetje 2 keer. niemand heeft dat ooit geėvenaard in de k1. dan ben je toch de allerbeste. Hij is de allerbeste mede door z'n effectieve vechtstijl.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    @ RED SCORPION... Ik begreep je punt wel. Wat jij probeert te zeggen is dat hoe groter de vechter in lengte is, hoe trager de motoriek wordt. Dit viel mij al op toen ik jonger was. Uitzonderingen daargelaten, maar lange sporters (2,00 cm +) zijn vaak minder 'vlug en vaardig' dan kleinere sporters. Of het nou boksen, kickboksen of voetbal is.

    Enige reden dat ik zei dat die vergelijking mank liep, is omdat iemand als Hong Man Choi betrekkelijk kort aan kickboksen doet, hij een achterstand heeft en onverantwoord snel voor de leeuwen is gegooid zoals iemand al opmerkte. Verder kon ik me voor een groot deel vinden in je post.

    @ baraa... Ik gun het Saki als geen ander, want hij is een van mijn favoriete vechters, maar ik denk niet dat hij met de titel naar huis gaat. Hij is een van mijn favo vechters, omdat hij zo allround is en omdat zijn vechtstijl mij aanspreekt...

  3. #53
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    wanneer heeft die dan tegen overeem gevochten?

  4. #54
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    kooivechter, ik bedoelde niet de beste wat techniek en spectaculairiteit betreft, maar als vechter wel de beste.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    niet de beste maar wel de effectiefste?? rare uitspraak. de man is de beste. hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt in de k1 en heeft iedereen verslagen en alle toppers zo'n beetje 2 keer. niemand heeft dat ooit geėvenaard in de k1. dan ben je toch de allerbeste. Hij is de allerbeste mede door z'n effectieve vechtstijl.
    Zo raar vind ik die uitspraak niet.

    Hij is de meest succesvolle of "effectiefste" als je sec naar de cijfers kijkt, maar de beste zal hij nooit zijn. Hij is, in aanvallend opzicht, vrij beperkt. Hij doet, zoals ik eerder heb aangegeven, eigenlijk maar drie dingen in aanvallend opzicht. Er is een wezenlijk tussen de meest effectieve vechtstijl hebben en de beste vechtstijl hebben. Het is geen toeval dat hij zo impopulair bij de fans/ kenners etc. is.

    Om een vergelijking met voetbal te trekken. Duitsland won in '74 het WK, maar zij waren niet de best voetballende ploeg. Dat was Nederland, maar Duitsland won dat WK toch.

    Ik wil wel benadrukken dat ik erg veel respect voor de prestaties van Sem heb.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post

    Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt.

    Hij gaat voor zover ik weet niemand uit de weg en sluit z'n meeste partijen winnend (en voortijdig) af. Bedoel je misschien dat ie de neiging heeft om met z'n linkerhand naar beneden te gaan en tegen de touwen te hangen als ie onder druk wordt gezet?
    Anyway, ik ben benieuwd wat je hiermee bedoelt...
    [FONT=Tahoma]
    Nou hij verschuilt achter zijn lengte en hoeft niet veel te vrezen van 9 van de 10 tegenstanders. Als hij dan wel een grotere man als Aerts en Hari tegemoet komt zie je zijn angst en verliest hij eigenlijk grotendeels omdat hij geen hart heeft als zijn tegenstander. Als je naar een Hoost of Andy Hug kijkt zie je dat ze zovaak tegen grotere tegenstanders moesten vechten maar toch doorbijten en kunnen winnen. Dat is een groot verschil en daarom zie ik Schilt niet als de #1 ooit. Het gaat niet om zijn skills of vechtershart, hij wint omdat hij groter is.

  7. #57
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Nee vind ik niet, SChilt wint vaak puur door zijn lengte.

    Vind hem niet bijzonder goed vechten al stopt hij er wel zijn leven in en weet wel degelijk wat vechten is.

    De beste? nee
    From Best!

  8. #58
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Als hij puur door zijn lengte zou winnen dan zou inderdaad Hong Man Choi beter zijn.
    Sem kan wel degelijk zeer goed knokken alleen mist die explosiviteit. En heeft zeer veel techniek.
    Hij maakt wel heel goed gebruik van zijn lengte = ook techniek.
    De beste is hij niet, wie wel? geen idee denk niet dat je zo de beste aan kan wijzen.
    Maar weet wel dat hij een hele goede vechter is. Ik vind hem wel bijzonder goed, anders win je niet 4 keer de K1,

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  9. #59
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Schilt heeft de meeste titels en het beste record. Dat zegt genoeg.

    ls hij dan wel een grotere man als Aerts en Hari tegemoet komt zie je zijn angst en verliest hij eigenlijk grotendeels omdat hij geen hart heeft als zijn tegenstander.
    Wat een bullshit!! Als iemand een vechtershart heeft dan is het Schilt wel. Schilt geeft nooit, maar dan ook never nooit op. Dat had ie vroeger al tijdens zijn MMA partijen, toen werd ie af en toe tot moes geslagen, maar opgeven deed ie niet.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    meeste overwinningen en snelste overwinning....

    Ja dus!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #61
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Niks meer als respect voor Sem,maar de beste kickbokser is het bij verre weg niet!! Als ik bij wijze van spreken een gemiddelde Thai,of zelfs Nederlander een serie lowkicks zie geven op een trapkussen,of een mooie combinatie op de zak neerzet op rap tempo 2 minuten lang,dan zie ik Sem dat ondanks zijn kunnen absoluut niet doen,die soeplesse heeft Sem naar mijn idee absoluut niet... heeft verder niks te maken met inzet of instelling...Je hebt dat,of je hebt dat niet..En Sem heeft dat niet,die heeft zijn vechtershart,en zijn lengte / gewicht...

    De 1 heeft dit de ander heeft dat.. Maar om nou te zeggen dat Sem hierdoor de beste kickbokser is,Nee,dat geloof ik geen seconde!

  12. #62
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    De beste ben je als je van iedereen wint is de hoogste klasse, en dat doet Sem.

    Natuurlijk kan hij niet met dezelfde snelheid combinaties maken op de pads als een 60kg Thai, dat is fysiek onmogelijk.

  13. #63
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    De beste ben je als je van iedereen wint is de hoogste klasse,
    hari heeft ook alle toppers op bonjasky na niet verslagen en schilt op overeem na...

  14. #64
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    hari heeft ook alle toppers op bonjasky na niet verslagen en schilt op overeem na...
    Dus hij heeft van iedereen verloren behalve van Bonjasky?

    mooi verhaal chef... hahaha
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #65
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja kom net van buiten af en het sneeuwt waardoor ik helemaal in de war was en toen ik thuis kwam was alles.... ach laat maar hier lul ik me niet meer onderuit

  16. #66
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Is dat hele toernooi niet bedacht om te kijken wie de beste is? Dan is Schilt momenteel (als huidige kampioen) de beste.

    Voor de rest moeten ze dan maar een stijlprijs invoeren ofzo

  17. #67
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Schilt heeft de meeste titels en het beste record. Dat zegt genoeg.


    Wat een bullshit!! Als iemand een vechtershart heeft dan is het Schilt wel. Schilt geeft nooit, maar dan ook never nooit op. Dat had ie vroeger al tijdens zijn MMA partijen, toen werd ie af en toe tot moes geslagen, maar opgeven deed ie niet.
    Hij heeft wel hart, maar niet zoveel als andere K1 legendes en ik had al uitgelegd waarom hij dat niet heeft.
    Als we gaan bepalen wie de beste ooit is, dan komt Schilt daardoor tekort vergeleken met Aerts en Hoost. Dit is nou eenmaal een criterium die ik gebruik.

  18. #68
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Sorry hoor, maar volgens mij mis ik iets.
    Sem kan Alistair toch pas in de finale tegen komen ???

    http://www.k-1.co.jp/en/event/2010/1...ent_101211.gif

    In dat geval lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat Sem deze partij niet wint.
    In een losse partij heeft Alistair imo idd een behoorlijke kans, maar gezien de vechtstijlen van beide heren en de blessure gevoeligheid kan ik me niet voorstellen dat Sem deze pot niet gaat winnen.
    x2. Overeem mag dan ongetwijfeld doorstoten naar de finale, helemaal vlekkeloos zal het niet gaan. Ik zie Saki bijvoorbeeld best wat kicks uitdelen op z'n benen, en een walk-over zal die partij (als alles gaat zoals ik verwacht) niet worden.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Mister T.;978920]Als hij puur door zijn lengte zou winnen dan zou inderdaad Hong Man Choi beter zijn.

    volgens mij heeft sem verloren van hong man choi. of het terecht was is een ander verhaal, maar je kon wel zien dat hij hem moeilijk kon bevechten vanwege zijn lente.

  20. #70
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Al wint hij hem mensen zullen hem herinneren als een lange onaantrekkelijke weliswaar effectieve vechter.

    Spong gaat dit winnen(heb ik gedroomd en ik gun het hem ook wel op zo een jonge leeftijd), hij wordt onderschat en iedereen denkt dat het voor overeem een walkover wordt, mark my words overeem gaat het heel moeilijk krijgen met spong al is het gewichtsverschil zo groot.

    War spong en/of aerts.
    oneens, overeem rolt over spong heen.

  21. #71
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Achja we zullen zien wat Overeem de komende jaren gaat doen, in mijn ogen veel completere en betere vechter.
    From Best!

  22. #72
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Het zal in ieder geval goed voor de populariteit van K-1 zijn als iemand anders dan Schilt de titel pakt.
    Die Japanners lopen volgens mij totaal niet warm voor de huidige kampioen en dat is natuurlijk geen goede zaak.
    De poster alleen al zegt al genoeg... je zou toch verwachten dat de kampioen daar groots op afgebeeld zou staan

  23. #73
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    spong wint van alistair las ik dat nou goed dat gebeurt never nooit alistair slaat dwars door hem heen..............vrees toch dat schilt vs alistair de finale word.....en denk zelf dat sem kampioen word al hoop ik dat mijn stadsgenoot hem wint...............badr moet snel weer terug komen in de k1 dat blijft voor mij de beste en de mooiste vechter.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •