MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    74
    vCash
    124563

    Default Tyrone Spong vs Alistair Overeem *spoiler*

    Ben ik nou de enige die zegt dat Tyrone beter was?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Beter is wel overdreven, hij heeft wel laten zien dat hij echt bij de zwaargewichten hoort respect voor hem. Heeft zich nu zeke bij de k1 in de kijken gespeeld
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    74
    vCash
    124563

    Default

    Ik heb de beelden paar keer bekeken en ik vind gewoon dat Spong betere kanten hebt laten gezien dan Overeem.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Welkom op Mixfight en graag de volgende keer even spoiler in je topic titel zetten

    Tyrone Spong is IMO technisch gezien een betere kickbokser dan Overeem en de eerste ronde was hij zeker beter.
    Hij kon het tempo echter niet vol houden en kreeg ook nog 8 tellen dus terecht verloren.

    Wel credits voor Spong want hij zag er goed uit en hield het 3 rondes vol wat ik niet verwacht had.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Welkom op Mixfight en graag de volgende keer even spoiler in je topic titel zetten

    Tyrone Spong is IMO technisch gezien een betere kickbokser dan Overeem en de eerste ronde was hij zeker beter.
    Hij kon het tempo echter niet vol houden en kreeg ook nog 8 tellen dus terecht verloren.

    Wel credits voor Spong want hij zag er goed uit en hield het 32 rondes vol wat ik niet verwacht had.
    ??
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    74
    vCash
    124563

    Default

    Dank u wel Wheelie voor je advies.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    ??
    aangepast

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Tyrone Spong deed het verrassend goed tegenover Overeem. Hij had het Overeem best moeilijk gemaakt in de eerste ronde maar het leek dat hij moe werd in de tweede ronde en bewoog ook niet meer zoveel.
    veel respect voor Spong.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    tyrone heeft erg goed gevochten. Weinig mensen houden het 3 rondes vol tegen overeem.

    Wel was zijn gas tank op na de 1e ronde.

    Saki vs overeem zou echt een vette match zijn geworden. Prachtig hoe saki met 1 arm vocht.
    Home mtk-gym.nl


  10. #10
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Beter is wel overdreven, hij heeft wel laten zien dat hij echt bij de zwaargewichten hoort respect voor hem. Heeft zich nu zeke bij de k1 in de kijken gespeeld
    Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mimoen View Post
    Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.
    Haha het kan ook zo zijn dat ik in mijn droom alleen de eerste ronde heb gezien en daaruit mijn conclusie heb getrokken.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mimoen View Post
    Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.
    Wat een onzin zeg. Overeem terecht gewonnen.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Ware kampioen is toch aerts respect voor hem blijf toch walgen van die " stal" orders van gg om sali toch te laten vechten ondanks zijn arm het geld gaat blijlbaar voor de gezondheid van een vechter!!!! Ghita vs overeem dat was dan pas warrr geweest en als overeem dan had gewonnen ok maar nu is dit toch een smetje op zijn kampioenschap jammer jammer jammer de verliezers zijn de fans!!!!!!
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mimoen View Post
    Helaas was die droom van de shaitan. Ik was ook voor Tyron en hij deed het heel goed. Overeem heeft via competitie vervalsing dit toernooi gewonnen.
    want? was allemaal eerlijk hoor!

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ware kampioen is toch aerts respect voor hem blijf toch walgen van die " stal" orders van gg om sali toch te laten vechten ondanks zijn arm het geld gaat blijlbaar voor de gezondheid van een vechter!!!! Ghita vs overeem dat was dan pas warrr geweest en als overeem dan had gewonnen ok maar nu is dit toch een smetje op zijn kampioenschap jammer jammer jammer de verliezers zijn de fans!!!!!!
    Slechte verliezer??? Ga jij als bas boon maar eens saki verbieden in de halve finale te staan... lukt je niet die jongen heeft een vechtershart en geeft niet op!!
    Last edited by -=AL CAPONE=-; 11-12-2010 at 15:38.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    want? was allemaal eerlijk hoor!



    Slechte verliezer??? Ga jij als bas boon maar eens saki verbieden in de halve finale te staan... lukt je niet die jongen heeft een vechtershart en geeft niet op!!
    Zoiezo heeft saki zelf in de post-intervieuw gezegd dat hij wilde stoppen alleen hebben ze (gg) druk op hem gezet.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Zo jammer dat deze twee in de kwart finale al tegen elkaar stonden... Had ze zo graag in de (halve) finale tegen elkaar zien knokken! Toch had ik het Spong meer gegund, hij deed het echt heel netjes tegen een beest als Overeem! Op hoeveel kilo vocht Overeem vandaag? Het verschil leek erg groot!

  17. #17
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Spong en Badr worden de komende Champs. Overeem heeft voor deze titel weinig gedaan, Saki geblesserd en Aerts was na de partij tegn Semmy helemal gesloopt. Alsnog van harte voor Overeem!

  18. #18
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik zit nu te kijken en vraag me af waarom overeem heeft gewonnen?? 1R was voor spong + 1min punt voor overeem die de scheids gaf dus 10-8, 2R was een duidelijke 10-10 en 3R was een 10-8 voor overeem vanwege die down dus 28-28.... of ben ik de enige die er zo over denk?

    had eerst 29-28 voor overeem maar de scheids heeft hem 1min punt gegeven die ik in die stream heb gemist dus 28-28

  19. #19
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik zit nu te kijken en vraag me af waarom overeem heeft gewonnen?? 1R was voor spong + 1min punt voor overeem die de scheids gaf dus 10-8, 2R was een duidelijke 10-10 en 3R was een 10-8 voor overeem vanwege die down dus 28-28.... of ben ik de enige die er zo over denk?

    had eerst 29-28 voor overeem maar de scheids heeft hem 1min punt gegeven die ik in die stream heb gemist dus 28-28
    zo scoorde ik het gevecht ook... ik kwam ook later pas erachter dat er een punt aftrek was voor alistair

    achjaa it's k-1... stranger things have happend there

  20. #20
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    overigens had alistair wel gewonnen in R4 naar alle waarschijnlijkheid, maar you never know

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Spong heeft super gevochten, iets meer aan zijn gewicht wennen en iets beter naar zijn hoek luisteren dan gaat deze gast hoge ogen gooien in de K1

  22. #22
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    over 2 jaar

    finale


    Spong-Hari
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  23. #23
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Sinds Spong HW is vond ik m alleen maar tegenvallen, maar met deze partij heeft ie echt bewezen bij de top HW te horen!
    Respect!!!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ja echt een top prestatie van Spong. Het meest indrukwekkende ervan vond ik het feit dat hij niet neerging na al die stoten en knietjes?? Ik herriner me niet dat Spong zo'n stalen kin heeft, kolere zeg. Wat kan hij toch veel incasseren(ook gezien tegen Le Banner).

    Ik geef hem nog een paar jaar en dan kan hij waarschijnlijk van bijna iedereen winnen. Het enige wat hem nog tegenhoud is idd grootte maar dat kan nog wennen. Kijk naar Saki

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    zo scoorde ik het gevecht ook... ik kwam ook later pas erachter dat er een punt aftrek was voor alistair

    achjaa it's k-1... stranger things have happend there
    ??

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •