MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 112

Thread: Bedankt!!

  1. #76
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Demolition Man View Post
    Gokhan Saki: Zelf vond ik dat hij de partij tegen Ghita al na 3 ronde had moeten krijgen maar hij vocht een geweldige partij en heeft zijn sportieve wraak kunnen nemen voor Zimmerman & Kharitonov. Een 3e plek opgeven doe je niet zomaar dus respect voor Saki om toch tegen over mij te staan. Voor de mensen die roepen dat het een spelletje van GG zou zijn, zou ik willen zeggen; kijk naar Peter Aerts die gaat ook zijn finaleplaats niet zomaar afstaan en die zal vast ook blessures hebben gehad. Het blijft een toernooi en blessures is part of the game.

    Peter Aerts: Ja, wat moet ik daar van zeggen. Een legende die met zijn 40 jaar nog steeds mee doet voor de titel. Zijn overwinning op Schilt kan gezien worden als de wedstrijd van de avond en heb veel respect voor deze man. Naarmate je ouder wordt moet je nog harder werken om fit te blijven dus ik weet hoeveel hij er voor over heeft. Dus dat op zich verdiend al respect. Schilt had een off day maar die zal er volgende jaar weer bij zijn en zoals altijd één van de kanshebbers zijn.
    Allereerst gefeliciteerd.

    Toch vind ik een paar dingen die je opnoemt niet kloppen. Of het een GG spelletje is of niet, dat laat ik in het midden.
    1) Peter Aerts is geen GG lid, dus is het appels met peren vergelijken.
    2) Een finaleplek afstaan is ook iets anders dan een halve finaleplek afstaan. Saki had mogelijk 2 gevechten moeten doorstaan wat de kans op de eindtitel een stuk kleiner maakt als in het geval van Aerts.
    3) Zeggen dat Sem een off day had klinkt niet netjes tegenover Aerts. De eerste twee rondes waren in evenwicht. Daarna trok Aerts duidelijk de partij naar zich toe. Aerts paste dezelfde strategie toe als in hun vorige ontmoeting en zorgde er weer voor dat Sem zijn spelletje niet kon spelen.

    Verder ben ik net als de anderen benieuwd naar je plannen. Ga je door met K-1, of ga jij je nu volledig op het MMA concentreren?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Kwik, Kwek en Kwark

  2. #77
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem Gefeliciteerd met je prestatie.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #78
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Allereerst gefeliciteerd.

    Toch vind ik een paar dingen die je opnoemt niet kloppen. Of het een GG spelletje is of niet, dat laat ik in het midden.
    1) Peter Aerts is geen GG lid, dus is het appels met peren vergelijken.
    2) Een finaleplek afstaan is ook iets anders dan een halve finaleplek afstaan. Saki had mogelijk 2 gevechten moeten doorstaan wat de kans op de eindtitel een stuk kleiner maakt als in het geval van Aerts.
    3) Zeggen dat Sem een off day had klinkt niet netjes tegenover Aerts. De eerste twee rondes waren in evenwicht. Daarna trok Aerts duidelijk de partij naar zich toe. Aerts paste dezelfde strategie toe als in hun vorige ontmoeting en zorgde er weer voor dat Sem zijn spelletje niet kon spelen.

    Verder ben ik net als de anderen benieuwd naar je plannen. Ga je door met K-1, of ga jij je nu volledig op het MMA concentreren?

    Jonge jonge is het nu ook nooit goed , er staat hier nu toch gewoon een zeer sportief realistisch stukje van de champ! , vond jij Schilt op zn best dan??

  4. #79
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Jonge jonge is het nu ook nooit goed , er staat hier nu toch gewoon een zeer sportief realistisch stukje van de champ! , vond jij Schilt op zn best dan??
    Het kan me geen moer schelen wie het schrijft. Oke, het is leuk dat Alistair hier post, maar ik ga me echt niet als een ja knikker gedragen zoals de meeste hier doen.
    Sem vecht zoals altijd hetzelfde en is de moeilijkste tegenstander om te verslaan. Echter, weten we inmiddels allemaal wat de strategie is om hem te verslaan. De eerste die dat toepaste was Aerts en dat heeft hij weer netjes gedaan. Dat heeft in mijn ogen niks met een off day van Schilt te maken.
    Kwik, Kwek en Kwark

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    daar heb je gelijk in straight... het is gewoon schaamteloos hoe anuslikkend veel reacties in dit topic zijn. als ze hem op straat tegenkomen of bij een gala... he Ali, ik ben sjors van mixfight, je kent me wel van dat ene topic toch. vet man

  6. #81
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Het kan me geen moer schelen wie het schrijft. Oke, het is leuk dat Alistair hier post, maar ik ga me echt niet als een ja knikker gedragen zoals de meeste hier doen.
    Sem vecht zoals altijd hetzelfde en is de moeilijkste tegenstander om te verslaan. Echter, weten we inmiddels allemaal wat de strategie is om hem te verslaan. De eerste die dat toepaste was Aerts en dat heeft hij weer netjes gedaan. Dat heeft in mijn ogen niks met een off day van Schilt te maken.
    Gast hij geeft aerts complimenten is het nog niet goed...En als iemand verliest op dit niveau heb je volgens mij altijd een offday , het is de vorm van de dag of niet dan?

  7. #82
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    daar heb je gelijk in straight... het is gewoon schaamteloos hoe anuslikkend veel reacties in dit topic zijn. als ze hem op straat tegenkomen of bij een gala... he Ali, ik ben sjors van mixfight, je kent me wel van dat ene topic toch. vet man


    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Gast hij geeft aerts complimenten is het nog niet goed...En als iemand verliest op dit niveau heb je volgens mij altijd een offday , het is de vorm van de dag of niet dan?
    Je hebt helemaal gelijk. Mighty Mo had gewoon een off day toen hij van Aerts verloor.
    Kwik, Kwek en Kwark

  8. #83
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post




    Je hebt helemaal gelijk. Mighty Mo had gewoon een off day toen hij van Aerts verloor.
    ....Ik neem aan dat je wel snapt dat ik met "dit niveau" de kanshebbers op de titel bedoel.Maargoed ik hou op met deze discussie , want dit gaat nergens heen.Dit topic zal vast en zeker gemaakt zijn om Aerts te kort te doen..En het was beter geweest als erin had gestaan dat Schilt een toppartij had gedraaid..

  9. #84
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    jullie beseffen je wel dat jullie een topic (overigens top) van de REEM aan het verkrachten zijn?

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Alistair gratz man, ik ben trots.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    bergen op zoom
    Posts
    262
    vCash
    126000

    Default

    goed gevochten man congratz!!

  12. #87
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    2 belts left to be a real legend.
    Gefeliciteerd vanuit Heemstede

    (ook namens de fam. Schreuder)

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default



    Gefeliciteerd Alistair !! Je bent de terechte kampioen !
    Prachtig hoeveel respect je voor de anderen heb.

  14. #89
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    foto zegt meer dan woorden.....respect!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #90
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default


    Hier me de geld jonge!

  16. #91
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor het behalen van je titel! Alsnog gefeliciteerd!!!

  17. #92
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Morele winnaar = absoluut Peter Aerts op 40 jarige leeftijd nog zo'n prestatie neerzetten doet NIEMAND hem na!!
    Maar het wordt Ali ook wel gegund hoor Sem een off day?? kan, die had Peter tegen Badr ook,het blijft mensenwerk he???
    En soms heb je een beetje geluk nodig denk aan Hoost die uitgeschakeld werd door Sapp en toch door de gebroken hand van diezelfde Sapp door mocht en zn vierde titel won..................
    Hoop echt dat Alistair de UFC op gaat ruimen en die redneck van een Dana White de mond gaat snoeren!!

  18. #93
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Allereerst gefeliciteerd.

    Toch vind ik een paar dingen die je opnoemt niet kloppen. Of het een GG spelletje is of niet, dat laat ik in het midden.
    1) Peter Aerts is geen GG lid, dus is het appels met peren vergelijken.
    2) Een finaleplek afstaan is ook iets anders dan een halve finaleplek afstaan. Saki had mogelijk 2 gevechten moeten doorstaan wat de kans op de eindtitel een stuk kleiner maakt als in het geval van Aerts.
    3) Zeggen dat Sem een off day had klinkt niet netjes tegenover Aerts. De eerste twee rondes waren in evenwicht. Daarna trok Aerts duidelijk de partij naar zich toe. Aerts paste dezelfde strategie toe als in hun vorige ontmoeting en zorgde er weer voor dat Sem zijn spelletje niet kon spelen.

    Verder ben ik net als de anderen benieuwd naar je plannen. Ga je door met K-1, of ga jij je nu volledig op het MMA concentreren?
    Beste Straight,

    Zal niet op elke topic reageren omdat ik daar helaas simpelweg de tijd niet voor heb maar toen ik jou reactie zag wilde ik perse reageren:

    1) Juist omdat Peter geen GG lid is gaf ik hem juist als voorbeeld, zodat ook mensen buiten het team een beslissing kunnen maken die risico's met zich mee brengt ipv een beslissing te maken voor het teambelang. Omdat Aerts geen GG vechter is geef ik juist aan dat zij ook voor dezelfde dilemma stonden, door vechten met een blessure of je plek afstaan. Zij kozen net als Saki voor doorgaan, vandaar mij vergelijking.

    2) Zelf ben ik niet met je eens, als Saki van mij had kunnen winnen dan werd hij minimaal 2e dus dan zou hij van de 4e plek naar de 2e plek gaan. Verder denk ik als hij van mij had gewonnen (1e ronde) de strijd in de finale redelijk gelijk zou zijn, zowel Saki als Peter hadden een blessure. En hoe groot een kans ook is, als die er is, is het altijd de moeite waard om die te nemen.

    3) Aerts heeft terecht gewonnen!! Zijn tactiek en gameplan werkte net als de vorige keer toen Peter won. Alleen ik dacht dat Sem deze partij zou winnen omdat hij zou hebben geleerd van zijn eerdere verlies van Peter maar dat is niet gebeurt. Waarom ik het als een off-day bestempel is omdat ik nog steeds overtuigd ben als beide weer tegen elkaar staan dat Sem gaat winnen. Dat neemt niks weg van de prestatie van Peter Aerts. Zo denk ik nog steeds dat Peter een offday had toen hij van Kyotoro verloor....

    Om te reageren op je vraag; 2011 zal ik M.M.A. gaan vechten en zal ik minimaal 2x voor Strikeforce uitkomen. Als ik tussen de bedrijven door een K-1 partij kan draaien dan zal ik dat zeker doen maar dat ligt een beetje aan het schema voor 2011. Ik heb er zin in!!

    Osu

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Top Alistair!

    Bedankt voor je reacties!

  20. #95
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Dan toch maar ff een vraagje aan Ali, weetniet of ie antwoord maar:
    Om ff terug te komen op het MMA, je hebt nu je staande werk tot een dusdanig niveau bewerkt dat je de beste in de wereld bent op het moment.
    Ga je nu ook weer wat aan je grondwerk doen, een titel daarin behalen of iets dergelijks zodat je skills op MMA niveau weer "gelijk trekken", een tijd geleden heb je een ADCC titel gehaald.
    Misschien een wat kromme bewoording maargoed.
    Fighting is poetry in motion

  21. #96
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Demolition Man View Post
    Beste Straight,

    Zal niet op elke topic reageren omdat ik daar helaas simpelweg de tijd niet voor heb maar toen ik jou reactie zag wilde ik perse reageren:

    1) Juist omdat Peter geen GG lid is gaf ik hem juist als voorbeeld, zodat ook mensen buiten het team een beslissing kunnen maken die risico's met zich mee brengt ipv een beslissing te maken voor het teambelang. Omdat Aerts geen GG vechter is geef ik juist aan dat zij ook voor dezelfde dilemma stonden, door vechten met een blessure of je plek afstaan. Zij kozen net als Saki voor doorgaan, vandaar mij vergelijking.

    2) Zelf ben ik niet met je eens, als Saki van mij had kunnen winnen dan werd hij minimaal 2e dus dan zou hij van de 4e plek naar de 2e plek gaan. Verder denk ik als hij van mij had gewonnen (1e ronde) de strijd in de finale redelijk gelijk zou zijn, zowel Saki als Peter hadden een blessure. En hoe groot een kans ook is, als die er is, is het altijd de moeite waard om die te nemen.

    3) Aerts heeft terecht gewonnen!! Zijn tactiek en gameplan werkte net als de vorige keer toen Peter won. Alleen ik dacht dat Sem deze partij zou winnen omdat hij zou hebben geleerd van zijn eerdere verlies van Peter maar dat is niet gebeurt. Waarom ik het als een off-day bestempel is omdat ik nog steeds overtuigd ben als beide weer tegen elkaar staan dat Sem gaat winnen. Dat neemt niks weg van de prestatie van Peter Aerts. Zo denk ik nog steeds dat Peter een offday had toen hij van Kyotoro verloor....

    Om te reageren op je vraag; 2011 zal ik M.M.A. gaan vechten en zal ik minimaal 2x voor Strikeforce uitkomen. Als ik tussen de bedrijven door een K-1 partij kan draaien dan zal ik dat zeker doen maar dat ligt een beetje aan het schema voor 2011. Ik heb er zin in!!

    Osu
    Alistair gewoon een duidelijk verhaal! wel weer typisch Nederlands dat je je als wereldkampioen MMA en K1 aan een paar keyboard warriors verantwoording moet afleggen maar dat is nou eenmaal zo. De K1 winnaar is meestal de vechter die met de minste blessures zijn partijen doorkomt. Roepen dat Alistair een makkie heeft gehad doordat Saki en Aerts gebleseerd zijn is een schande. Alistair heeft bewezen dat hij fysiek drie partijen op een avond aankan en dat zijn lichaam dus het sterkste is.

    Alistair ik kan niet wachten om je in 2011 weer voor Strikeforce te zien vechten tegen Werdum en Fedor ;-)

  22. #97
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Je bent een Topper Ali.

    Ik heb 5 miljoen V cash door je verdient, alleen daardoor ben je al een held!

    Echt een topprestatie, je bent nu al een legende. Hollands trots!

    Osu!
    Home mtk-gym.nl


  23. #98
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Alistair gewoon een duidelijk verhaal! wel weer typisch Nederlands dat je je als wereldkampioen MMA en K1 aan een paar keyboard warriors verantwoording moet afleggen maar dat is nou eenmaal zo.
    Wat een onzin. Kom je ooit op sherdog? want daar gebeurd precies hetzelfde en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal Nederlanders zijn....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #99
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    190
    vCash
    126000

    Default

    Knap gedaan Alistair, proficiat met je K-1 titel !

    Om te reageren op je vraag; 2011 zal ik M.M.A. gaan vechten en zal ik minimaal 2x voor Strikeforce uitkomen. Als ik tussen de bedrijven door een K-1 partij kan draaien dan zal ik dat zeker doen maar dat ligt een beetje aan het schema voor 2011. Ik heb er zin in!!
    Top ! Zie je toch liefst MMA partijen draaien, imho is het je 'maximum potential'. Op K-1 regels moet je je nog teveel gaan inhouden. hopelijk ga je tegen Fedor, Werdum & matchup met Lashley zou ook vet zijn . Zo kan je ook Dana White de mond snoeren, alhoewel ik je ook graag in de UFC zou zien vechten. Er was hier ergens een suggestie om tegen Barnett te vechten, dat lijkt me ook een mooie pot ! Moest de UFC nu eens soepele contracten aanbieden...

    On another note .. wanneer gaan we es sparren ? ( liefst niet op full power dan ) Ben wel benieuwd naar je ground game... Binnenkort ga ik hopelijk met je broer beginnen trainen hier in de buurt

  25. #100
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Wat een onzin. Kom je ooit op sherdog? want daar gebeurd precies hetzelfde en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal Nederlanders zijn....
    Ik kom regelmatig op Sherdog, Dirk en ik snap wat je bedoelt. Wat ik probeer aan te geven is het feit dat Alistair Overeem de moeite neemt
    om hier een bedankje te posten en dat mensen daar alsnog negatief op reageren. Ik weet dat dit een forum is en dat men hier zijn mening mag ventileren, maar ik vindt dat we ook wel wat zuiniger mogen zijn op onze helden

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •