MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de main event ?

Voters
36. You may not vote on this poll
  • Conor McGregor

    22 61,11%
  • Nate Diaz

    14 38,89%
Page 16 of 20 FirstFirst ... 6121314151617181920 LastLast
Results 376 to 400 of 483
  1. #376
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    Conor toch een beetje gefrustreerd? (Staredown na de persconferentie)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    May 2013
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    "All I want from you is a thank you. Or a dance. Dance for me. Nate. And don't look me in the eye while you dance."

  3. #378
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    weetje wat me opvalt dat conor gewoon gescript word.. dit soort one liners heeft ie gewoon ingestudeerd niks puurs meer aan, zie trouwens pronk zeggen komt niks uit nate..nee duidelijk wat hij wil daar ook niet zijn..

    na ik gisteren dacht denk dat nate er helemaal geen zin in heb ben ik nu van mening dat het geld hem ook niet meer boeit maar nu vol erin wil...

    word een SLAUGHTER HOUSE

  4. #379
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Conor toch een beetje gefrustreerd? (Staredown na de persconferentie)
    Hij zit gewoon te k*tten, wordt nog wat met de weging

  5. #380
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Ik denk dat het wel werkt wat Conor doet. Als ik om mij heen kijk op de social media's zijn er veel mensen die de beelden van de staredown inmiddels hebben bekeken en gedeeld. Door de acties trekt hij gewoon veel meer aandacht van mensen die normaal nooit naar een partij kijken.

    Zelf vind ik het jammer dat hij Diaz daadwerkelijk moest slaan, maar dat komt meer door het feit dat ik van beide fan ben.

  6. #381
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by fww View Post
    weetje wat me opvalt dat conor gewoon gescript word.. dit soort one liners heeft ie gewoon ingestudeerd niks puurs meer aan, zie trouwens pronk zeggen komt niks uit nate..nee duidelijk wat hij wil daar ook niet zijn..
    Bullshit, er zijn genoeg vragen die conor niet had kunnen voorspellen die hij toch scherp beantwoord. Hij doet altijd onderzoek naar zijn tegenstander dus hij weet zijn sterke en zwakke kanten. Hij denkt daar natuurlijk over na en enkele dingen heeft hij misschien voorbereidt, maar om te zeggen dat hij script wordt en er niets puurs meer aan is, slaat gewoon nergens op.

  7. #382
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Appielwt View Post
    Ik denk dat het wel werkt wat Conor doet. Als ik om mij heen kijk op de social media's zijn er veel mensen die de beelden van de staredown inmiddels hebben bekeken en gedeeld. Door de acties trekt hij gewoon veel meer aandacht van mensen die normaal nooit naar een partij kijken.

    Zelf vind ik het jammer dat hij Diaz daadwerkelijk moest slaan, maar dat komt meer door het feit dat ik van beide fan ben.
    Sorry, mij bekruipt enorm het gevoel dat ik het verschrikkelijk zielig vind, apengedrag is het. het zal allemaal wel leuk zijn schijnbaar maar ik vind het zielig. Zie je die Dana ertussen springen om ze ''uit elkaar te houden'' maar het is gewoon semi-toneel.
    Het trekt het publiek van tegenwoordig, hetzelfde publiek dat ook dagelijks naar TLC kijkt maar wat mij betreft mogen ze allemaal opsodemieteren want ik vind het vechtsport onwaardig.
    En ik ben alles behalve een moraalridder en een beetje hypen is leuk maar dit vind ik gewoon schandalig.

  8. #383
    Join Date
    May 2015
    Posts
    627
    vCash
    127886

    Default

    Ik denk dat we ons echt niet moeten verkijken op de vorm van Diaz. In de Embedded ziet hij er echt wel goed uit, six pack, weinig vet en volgens mij heeft hij echt wel zin om te vechten. Mcgregor klimt 12 kilo, het is echt een ander spelletje daar.

  9. #384
    Join Date
    Sep 2015
    Location
    Lisbon
    Posts
    185
    vCash
    125900

    Default

    dat is wat ik bedoelde eerder dacht echt dat nate gewoon geld kwam halen maar schijnbaar is hij gewoon topfit en heeft hij er idd echt zin in en zeker nu met druk van stockton achter zich..

    en niks puurs?? ok hij doet onderzoek maar kom op man elk antwoord wat hij nog niet heeft bedacht komt hij weer met geld antwoorden hoe rijk hij wel niet is..prima voor de vechters dat ze meer geld krijgen maar kom op man...met ze el chapo act, met ze gazelle, dan weer met andere vergelijkenissen tis gewoon me ding niet dat WWE gedoe

  10. #385
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by viTRTor View Post
    Ik denk dat we ons echt niet moeten verkijken op de vorm van Diaz. In de Embedded ziet hij er echt wel goed uit, six pack, weinig vet en volgens mij heeft hij echt wel zin om te vechten. Mcgregor klimt 12 kilo, het is echt een ander spelletje daar.
    Qua skills maak ik me ook echt geen zorgen, het is inderdaad het gewicht dat niet niks is. Maar ja, Mcgregor heeft ondertussen wel bewezen dat hij een uitzonderlijk goede vechter is, als iemand in staat is om twee gewichtsklassen hoger te vechten is hij het wel.

  11. #386
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Opnhet kanaal van de UFC staat weer een nieuwe embedded online, deel 4

  12. #387
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Bullshit, er zijn genoeg vragen die conor niet had kunnen voorspellen die hij toch scherp beantwoord. Hij doet altijd onderzoek naar zijn tegenstander dus hij weet zijn sterke en zwakke kanten. Hij denkt daar natuurlijk over na en enkele dingen heeft hij misschien voorbereidt, maar om te zeggen dat hij script wordt en er niets puurs meer aan is, slaat gewoon nergens op.
    Idd ,totaal niet gescript, en zelf de journalisten vinden het geweldig hoe hij zo adrem is.
    hij is zit gewoon in zijn comfort zone.

  13. #388
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


  14. #389
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Tate heeft er ook een paar nieuwe tieten in laten zetten?
    Train for perfection but aim for more

  15. #390
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ja die heb ze al ff volgens mij.
    Jammer dat als ze naar beneden kijkt enkel der neus ziet.

  16. #391
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Neus valt best mee en so be it. Als je je daar al druk om maakt, stelletje virgins

  17. #392
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Tate heeft er ook een paar nieuwe tieten in laten zetten?
    Ze had altijd al wel lekkere titn.

  18. #393
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ze had altijd al wel lekkere titn.
    Nee zeker niet.. google maar eens naar foto's uit haar strikeforce tijd en vergelijk ze met deze

    url
    Train for perfection but aim for more

  19. #394
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


  20. #395
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Nee zeker niet.. google maar eens naar foto's uit haar strikeforce tijd en vergelijk ze met deze

    url
    Je hebt gelijk, ben effe gaan googlen en ze schijnt idd implants te hebben.

    Neemt overigens niet weg dat ik wel een trucje op haar kan.

  21. #396
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    lol

  22. #397
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Aldo, Mendes en Poirier are scared little women!

    I dont even know what a gazelle is, this is America motherfucker, get your shit right.

    Hilarisch! Lekker bezig Nate!

  23. #398
    Join Date
    May 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Hoe laat zou de main card beginnen morgen? Denk er over om hier toch even voor uit bed te kruipen...

  24. #399
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Nate and his gazelle team

  25. #400
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Tentakel View Post
    Hoe laat zou de main card beginnen morgen? Denk er over om hier toch even voor uit bed te kruipen...

    rond een uur of 04:00.
    It's okay to be white

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •