MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 161
  1. #1
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default Overeem sleept Golden Glory voor de rechter!!! (engels)

    Bron: UFC Badass Alistair Overeem Sues -- My Managers are Morons | TMZ.com

    MMA pain machine Alistair Overeem -- the guy who's set to fight Brock Lesnar next month -- claims he's been stabbed in the back by his management team ... and he almost paid the price in the ring.

    Long story short -- Overeem filed a lawsuit against his Netherlands-based management team -- claiming they duped him into signing the worst MMA contract ever ... and then tried to book him into high profile fights when he wasn't healthy enough to perform.

    According to the lawsuit, filed in L.A. County Superior Court, Overeem stupidly agreed to give his managers 35% of his pre-tax income in exchange for their services -- but the managers failed him miserably.

    Overeem claims the managers have refused to pay him more than $151,000 in earnings -- including a bigtime bonus he was supposed to rake in when he signed with the UFC.

    Overeem is suing for unspecified damages -- and he wants a court order to break his contract with the management team ASAP.

    Overeem is scheduled to fight Lesnar on Dec. 30 -- a fight worth millions of dollars that he clearly doesn't want his managers to get their hands on.


    Als ik het goed begrijp kan hij maar 151.000 dollar verdienen als wordt hij bij wijze van een miljoen uitbetaalt.
    Zou toch best gaar zijn en terecht dat hij ze aanklaagt dan.
    Goed ik denk dat we het allemaal vanzelf gaan horen uit de beide kampen en dat de waarheid dan ergens in het midden ligt.

    Ben benieuwd hoe dit zich gaat afspelen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    #paktpopcorn#

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Hoppa! 35% van de IBIT.... Holy shit!! Dan verdiende GG na tussenkomst van de belasting (ik gok 52%) meer dan Alistair zelf aan zijn gevechten (voor de belasting voor GG). Puik stukje management
    Als dit waar is snap ik dat Dana de vechters van GG niet via het management wilde betalen. Vrij schandalig en achteraf ook niet echt slim; is een beetje als de kip met de gouden eieren slachten.
    Ben benieuwd wat er in de rechtzaal wordt besloten... Ik vind het nog steeds wel jammer dat dit soort managementzaken een breuk tussen Alistair en bv Martijn de Jong teweeg heeft gebracht.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Ik vind het nog steeds wel jammer dat dit soort managementzaken een breuk tussen Alistair en bv Martijn de Jong teweeg heeft gebracht.
    precies, aan de ene kant ben ik blij dat Alistair van die Bas Boon verlost is, maar vind het aan de andere kant dood en dood zonde dat dit ook tot een breuk met Martijn heeft geleid

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik niet snap is dat ie naar een Amerikaanse rechter stapt. Zoiets hoort toch door een Nederlandse rechtbank beslist te worden?

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin het is precies andersom
    wat is precies andersom Micha?

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ja micha vertel.....zo te horen is er een reden voor je booshweid....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin het is precies andersom
    En daar hebben we hem weer........

    Verklaar u nader.

    Is het complete verhaal onzin of alleen een gedeelte.
    Wat is er precies andersom, houd Alistair geldt van GG vast in plaatst van dat GG geld van alistair vast houdt.
    En als het precies andersom was waarom klaagt AO GG aan en niet andersom.
    En wat is je bron.
    Dus verklaar je aub nader.


    Ps. vindt je alistair nu hij niet meer bij GG zit, niet meer lief en de beste van de wereld zoals voorheen

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    wat is precies andersom Micha?
    Alistair krijgt maar 35% van GG?

    Als Alistair 35% afstond aan GG vóór belastingen dan houdt ie zelf ongeveer 32% over na belastingen en GG ongeveer 18%. Maar percentages zeggen ook niet alles; er zullen vast ook wel aparte deals zijn geweest voor sponsoring, verdeling van kosten, andere inkomsten, etc.

    Ben benieuwd hoe het precies zit, maar als er een rechtzaak komt gaat er vast duidelijkheid komen.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat die rechtzaak niet in NL is, anders was ik zeker even een kijkje gaan nemen op de publieke tribune

  12. #12
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk omdat de contracten waar over het gaat Amerikaans zijn UFC/Strikeforce.

    Ben benieuwd hoe dit alles afloopt denk dat de waarheid ergen in het midden ligt..

  13. #13
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Dan moet ik in sommige gevallen altijd denken aan deze qoute: No one can earn a million dollars honestly. - William Jennings Bryan

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin het is precies andersom
    Kom er maar in Micha......Wat is andersom?

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou dat kan nog een langdurige kwestie gaan worden ben ik bang.. Waarom ook nu in de voorbereidingen naar Lesnar toe..

    Report: Alistair Overeem Files Lawsuit Against Former Managers
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    hoelang heeft Overeem nou bij GG gezetten dit soort zaken zullen wel vaker voor gevallen zijn of leest die zijn contracten niet?maar goed komt wel vaker voor dat vechters uitgeknepen worden door het Management
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by delightone View Post


    Als ik het goed begrijp
    Je begrijpt het niet goed.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Zeker nu Bas Boon samen met Mr Iishi een nieuwe organisatie opzet weet ik zeker dat hij nooit geprofiteerd heeft van zijn personeel die 2 komen zo betrouwbaar over.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Wel triest, beiden zitten fout denk ik. Weet me nog te herinneren dat Allistar ook wel eens in het verleden met team hardcore om de tafel gezeten heeft!!! Het gaat alleen maar om geld!!! Succes voor beiden, hoop dat beiden partijen eruit komen. Hoop niet dat dit invloed heeft op zijn UFC debut, want hij moet natuurlijk wel winnen.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Wel triest, beiden zitten fout denk ik. Weet me nog te herinneren dat Allistar ook wel eens in het verleden met team hardcore om de tafel gezeten heeft!!! Het gaat alleen maar om geld!!! Succes voor beiden, hoop dat beiden partijen eruit komen. Hoop niet dat dit invloed heeft op zijn UFC debut, want hij moet natuurlijk wel winnen.
    Dat ging destijds om de verkoop van zijn magazine Royal Rumble aan Dhr Kuipers. Voor de liefhebbers nog een hele aardige topic om eens door te lezen - Royal Rumble... watskeburt?
    Last edited by Richelieu; 10-11-2011 at 08:14.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Wel triest, beiden zitten fout denk ik. Weet me nog te herinneren dat Allistar ook wel eens in het verleden met team hardcore om de tafel gezeten heeft!!! Het gaat alleen maar om geld!!! Succes voor beiden, hoop dat beiden partijen eruit komen. Hoop niet dat dit invloed heeft op zijn UFC debut, want hij moet natuurlijk wel winnen.
    Beiden zitten fout?
    Wie vecht, wie vang de klappen op, wie riskeert zijn gezondheid, voor wie komen de toeschouwers ?
    De vechters hebben altijd gelijk, de managers, zaakwaarnemers etc etc, bij hun gaat het alleen maar om geld het zijn net als POOIERS, de dames het vuilen werk laten doen !

  22. #22
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Beiden zitten fout?
    Wie vecht, wie vang de klappen op, wie riskeert zijn gezondheid, voor wie komen de toeschouwers ?
    De vechters hebben altijd gelijk, de managers, zaakwaarnemers etc etc, bij hun gaat het alleen maar om geld het zijn net als POOIERS, de dames het vuilen werk laten doen !
    Er zal wel meer gebeurd zijn dan wij weten......

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dat ging destijds om de verkoop van zijn magazine Royal Rumble aan Dhr Kuipers. Voor de liefhebbers nog een hele aardige topic om eens door te lezen - Royal Rumble... watskeburt?
    Idd.. Maar wat ik begrepen heb, had Allistar toen ook al wat problemen met GG!!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Wat een voorbereiding heeft Overeem op deze manier... Ik kan me niet voorstellen dat dit samen met alle andere veranderingen hem gaat helpen voor 31 december.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Als Alistair dat contract al heeft getekend dan wordt het een zware dobber... a contract is a contract is a contract.... Je hebt het zelf getekend


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •