MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 180
  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Thumbs down Yahoo! plaatst een totaal onafhankelijk, inhoudelijk goed stuk over Alistair Overeem

    http://sports.yahoo.com/mma/blog/cag...urn=mma,186790

    When will Strikeforce reach its breaking point with Overeem?
    By Steve Cofield



    Why have championship belts if your fighters never defend them? Cung Le hasn't fought since March of 2008. Alistair Overeem has taken it to ridiculous levels. The Strikeforce heavyweight champ hasn't defended the strap since he won it back in November of 2007 against Paul Buentello.
    It's gotten to the point where Strikeforce heavyweights aren't asking for an Overeem fight. The fight means zippo. The most desired fight is now against champ-in-waiting Fedor Emelianenko.
    Overeem canceled his August 15 fight against Fabricio Werdum because of a mysterious hand injury. Now he's booked for what looks like a K-1 fight next month against Peter Aerts and then another appearance in December. When the heck will he fight in the U.S. again for Strikeforce? Frankly, we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event. He defiantly denied the steroid allegations with Ariel Helwani. The picture shows Overeem growing from a 205-pounder to huge 254-pounder in three years.
    Who knows what the reason is? It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce. It's time to strip him and hold a heavyweight tournament. Make it an eight-man tourney with Fedor as the No. 1 seed. If Overeem wants in, he's welcome to. It'd be a great way to build up the heavyweight roster and further promote Fedor's name in the U.S.
    Last edited by iconian; 05-09-2009 at 20:52.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat we begin 2010 fedor overeem gaan zien. Fedor zei in de laatste episode van inside mma dat hij tegen Rogers zal vechten eind dit jaar, en in februari zijn volgende gevecht zal zijn.
    =

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Echt ongefundeerde stemmingmakerij van kleuterniveau, wie kan zo'n stuk nou serieus nemen? die vent heeft ff op sherdog gekeken zeker wat het beste bij de gemiddelde bevoordeelde WWE fan leeft en heeft dit stukje bij mekaar geplakt in de hoop dat het iets van controverse veroorzaakt:

    Die foto die niemand serieus kan nemen

    The picture shows Overeem growing from a 205-pounder to huge 254-pounder in three years.

    Overeem canceled his August 15 fight against Fabricio Werdum because of a mysterious hand injury

    Who knows what the reason is? It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce.

    kortom: Overeem heeft zn handinjury verzonnen om niet in de VS te hoeven vechten, is 20 kilo gegroeid en is een schande voor strikeforce, en strikeforce is indirect een organisatie van paper champs als cung le en overeem.

    zo'n vent betalen ze niet voor deze hersenloze stemmingmakerij hoop ik?
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

    Jammer maar helaas

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  5. #5
    chief108 Guest

    Default

    ik vind dit zo gek nog niet:

    It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce. It's time to strip him and hold a heavyweight tournament. Make it an eight-man tourney with Fedor as the No. 1 seed. If Overeem wants in, he's welcome to. It'd be a great way to build up the heavyweight roster and further promote Fedor's name in the U.S.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

    Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

    Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

    Okay, let the flaming begin!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het helemaal terecht wat ze over Overeem hebben geschreven!
    Het is volgens mij wel duidelijk waarom
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  8. #8
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

    Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

    Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

    Okay, let the flaming begin!
    mee eens,

    iemand van roids beschuldigen, wat hij in feite doet, moet je wel heel erg mee oppassen en hoort natuurlijk niet in een ook maar een beetje serieus artikel. Hij stelt dat overeem niet in de VS wil vechten, maar let niet op de HW situatie en neemt zijn blessure kennelijk niet serieus.

    "we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event." 'we' denken? dat overeem niet geblesseerd was en bewust niet in amerika wil vechten? flikker op met je we.

    "It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce." Het is duidelijk dat Overeem de titel en strikeforce niet respecteerd? Overeem kun je hier moeilijk als persoon de schuld van geven!

    echt een emmervol schimmelende bagger dit artikel. Ik ben geen GG hugger of wat dan ook, maar als de meest belezen MMA site zo simplistisch en onwetend stemming probeert te maken, is dat toch wel slecht voor de MMA pers en al helemaal dat ze 1 persoon zitten zwart te maken.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

    Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

    Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

    Okay, let the flaming begin!
    Niet mee eens. Je zegt hij is onschuldig van roids totdat het bewezen is maar ja aan de andere kant hij heeft alleen maar in Japan en Nederland gevochten. Landen waar je niet getest word voor roids.
    Ik zie hem liever tegen een paar ' koekebakkers' dan tegen niemand hoor.
    Ik noem Rogers , Randleman , Werdum en Arlovski trouwens geen koekebakkers.

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    mee eens,

    iemand van roids beschuldigen, wat hij in feite doet, moet je wel heel erg mee oppassen en hoort natuurlijk niet in een ook maar een beetje serieus artikel. Hij stelt dat overeem niet in de VS wil vechten, maar let niet op de HW situatie en neemt zijn blessure kennelijk niet serieus.

    "we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event." 'we' denken? dat overeem niet geblesseerd was en bewust niet in amerika wil vechten? flikker op met je we.

    "It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce." Het is duidelijk dat Overeem de titel en strikeforce niet respecteerd? Overeem kun je hier moeilijk als persoon de schuld van geven!

    echt een emmervol schimmelende bagger dit artikel. Ik ben geen GG hugger of wat dan ook, maar als de meest belezen MMA site zo simplistisch en onwetend stemming probeert te maken, is dat toch wel slecht voor de MMA pers en al helemaal dat ze 1 persoon zitten zwart te maken.
    Als je overal gaat vechten behalve in de organisatie waar jij je titel moet verdedigen dan heb je geen respect voor de titel . Het lijkt wel alsof hij de titel helemaal niet waardeert
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #10
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Niet mee eens. Je zegt hij is onschuldig van roids totdat het bewezen is maar ja aan de andere kant hij heeft alleen maar in Japan en Nederland gevochten. Landen waar je niet getest word voor roids.
    Ik zie hem liever tegen een paar ' koekebakkers' dan tegen niemand hoor.
    Ik noem Rogers , Randleman , Werdum en Arlovski trouwens geen koekebakkers.
    1. Speculaties mbt roids begrijp ik maar het verandert niks aan het feit dat Ali nooit betrapt is op iets. Klaar dus.

    2. Je zet niet zo even een titelgevecht neer als je wil proberen je organisatie langer dan een jaar te laten bestaan.
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

    Jammer maar helaas
    Ik weet niet hoeveel hij woog toen hij tegen Buentelo vocht, maar toen vocht hij ook in de VS en in ieder geval op zwaargewicht...

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Je zou gewoon 1x per jaar (minstens) je belt moeten verdedigen...

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Het grappige is dat je nooit betrapt kan worden als je nooit vecht

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Cave View Post
    Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

    Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

    Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

    Okay, let the flaming begin!
    Juist, iemand met gezond verstand!

    Alistair is gehaalt om te verliezen bij Strikeforce, eerst tegen Belfort en daarna tegen Paul. Strikfeforce heeft zichzelf in die situatie gebracht, daardat normaal gezien er in een contract staat: dat als je een tietel veroverd, je verplicht bent je tietel te verdedigen en blab;lab;la.
    Maar dat stond er niet, dus het management heeft pas een paar maanden geleden tot een overeenstemming gekomen voor een nieuw contract. Dat Alistair in die brawl betrokken raakte en daardoor zijn hand infecteerde, is voor Alistair en het management zeker niet leuk geweest. Ten eerste twee vette pay days, ten tweede hadden we een schema gemaakt omdat Alistair ook bij FEG/K-1 onder contract staat. Aangezien er niet veel wedstrijden waren rond de zomer in Japan, hadden we besloten om bij strikeforce te gaan vechten, die waren ook op de hoogte van zijn verplichtingen in Japan.
    Dat er het 50 ct incident heeft plaatsgevonden is rot voor alle betrokken partijen en fans, maar die dingen kunnen gebeuren. Maar ik vindt niet terug in het stuk van 22 maanden dat het Strikforce zelf was die pas enkele maanden geleden met een aanbieding kwam en waaruit een overeenkomst is ontstaan! Ook geen onderzoek of het incident heeft plaatsgevonden of opvragen van een doktor raport!
    Blijkbaar is de betrokken journalist zelf nogal teleurgesteld en zou hij het verhaal eerst eens moeten onderzoeken van twee kanten alvorens hij zijn frustraties publiceert!

  15. #15
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans
    Last edited by Hans Vos; 06-09-2009 at 11:11.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans
    Wie bedoel je precies? Ik had het idee dat deze thread redelijk respectvol bleef, maar misschien heb ik ergens over heen gekeken?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans


    ik had een volwassener reply van jou verwacht, ´ stap in de ring tegen hem´.
    ik kan goed schieten, laat m komen voor een pot paintball, zeg ik t wel tegen m, dat zn lichaam gewoon absurd vol zit met troep, heb ik geen probleem mee.
    ben nooir fan geweeest van de overeems, maar heb wel altijd voor ze gejuicht als ze tegen een niet ndererlander stonden, ik heb ze vaak af gekraakt maar dat was om de GG aanhang de stront in te duwen.
    allistair hoeft tegen over mij niks te verantwoorden, maar er zijn hier wel mensen die hem supporten en tegen over hen zou hij en GG dat wel kunnen doen




    ps ik schiet m bont en blauw.



    ongeveer het zelfde wat ie met mij zou doen in de ring
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  18. #18
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Wie bedoel je precies? Ik had het idee dat deze thread redelijk respectvol bleef, maar misschien heb ik ergens over heen gekeken?
    ik denk namelijk niet dat het stuk hier geplaatst is uit respect maar meer om olie op een bestaand vuurtje te gooien . dat is mijn mening maar ja wie ben ik .ik hou er in ieder geval niet van .groet hans

  19. #19
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dontmindme View Post
    ik had een volwassener reply van jou verwacht, ´ stap in de ring tegen hem´.
    ik kan goed schieten, laat m komen voor een pot paintball, zeg ik t wel tegen m, dat zn lichaam gewoon absurd vol zit met troep, heb ik geen probleem mee.
    ben nooir fan geweeest van de overeems, maar heb wel altijd voor ze gejuicht als ze tegen een niet ndererlander stonden, ik heb ze vaak af gekraakt maar dat was om de GG aanhang de stront in te duwen.
    allistair hoeft tegen over mij niks te verantwoorden, maar er zijn hier wel mensen die hem supporten en tegen over hen zou hij en GG dat wel kunnen doen




    ps ik schiet m bont en blauw.



    ongeveer het zelfde wat ie met mij zou doen in de ring
    ik hou gewoon niet van de manier waarop vechters ( en of dat nu aerts -badr-overeem - schilt of wie dan ook is) naar beneden gehaald worden door een aantal internetridders . ik heb daar op zijn zachts gezegt erg veel moeite mee .ook ik ben geen fan van elke vechter maar je kan ze op z,n minst in hun waarde laten . groet hans

  20. #20
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    lost in space
    Posts
    1.605
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ik denk namelijk niet dat het stuk hier geplaatst is uit respect maar meer om olie op een bestaand vuurtje te gooien . dat is mijn mening maar ja wie ben ik .ik hou er in ieder geval niet van .groet hans
    daar heb je een punt, alleen is het geschreven door een´ objectief´ persoon.
    ik vind het wel geloofwaardig,


    1. Speculaties mbt roids begrijp ik maar het verandert niks aan het feit dat Ali nooit betrapt is op iets. Klaar dus.

    je moet getest worden om tegen de lamp te lopen en wie ontwijkt het???????????????


    doe een dickie vrij, zeg het gewoon eerlijk, hij zei de waarheid en de discussie was ten einde
    waar blijft de tijd?
    hij kom so, ja.......

  21. #21
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    1.668
    vCash
    126000

    Default

    uuhm hans. gelul van je sorry.
    hier op mixfight is het juist een stuk beter dan op fightalk of waar dan ook. Omdat iedereen zijn domme shit kan en mag posten. Dus ook over vechters. EN ik beneen huge fan van alle vechters, nl of niet. Dus ook van overeem. Maar als hij zijn belt niet verdedigd. dan is dat vreemd. Ookal heeft hij de 50 cent accident(goeie bas) dan nog zou het nooit 1,5 jaar mogen duren voor hij weer in strikeforce vecht. Dan krijg je dus natuurlijk de vragen, waarom vecht ie niet?? nuo iedereen ziet zijn groei toch. en volgens jou zouden wij niks mogen vragen dan? ik vecht zelf ook, ben iets van 76 kilo. als ik volgend jaar opeens 120 kilo puur spier ben, mogen best een paar wenkbrowen en vraagjes omhoog gaan vind ik zo. duss... gelul dat je nooit iets over een vechter mag zeggen. dan zou de sport uitsterven, en verdienen zij geen geld. dus fair deal lijkt mij.

    maar nu bas het uitgelegd heeft waarom hij niet in strikeforce vocht, dat dit door strikeforce zelf kwam (naast de blessure). Heb je dus naast roid plasje ook nu andere kant van verhaal.
    kijk dat heeft dit ''bashen'' dus al opgeleverd. weten we dat ook weer.
    next..
    don't let skool interfer with your education
    a female fighter.....a WHORE IOR???

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    http://sports.yahoo.com/mma/blog/cag...urn=mma,186790

    When will Strikeforce reach its breaking point with Overeem?
    By Steve Cofield

    http://a323.yahoofs.com/ymg/ept_spor...IJE1BDIl05Rkqk

    Why have championship belts if your fighters never defend them? Cung Le hasn't fought since March of 2008. Alistair Overeem has taken it to ridiculous levels. The Strikeforce heavyweight champ hasn't defended the strap since he won it back in November of 2007 against Paul Buentello.
    It's gotten to the point where Strikeforce heavyweights aren't asking for an Overeem fight. The fight means zippo. The most desired fight is now against champ-in-waiting Fedor Emelianenko.
    Overeem canceled his August 15 fight against Fabricio Werdum because of a mysterious hand injury. Now he's booked for what looks like a K-1 fight next month against Peter Aerts and then another appearance in December. When the heck will he fight in the U.S. again for Strikeforce? Frankly, we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event. He defiantly denied the steroid allegations with Ariel Helwani. The picture shows Overeem growing from a 205-pounder to huge 254-pounder in three years.
    Who knows what the reason is? It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce. It's time to strip him and hold a heavyweight tournament. Make it an eight-man tourney with Fedor as the No. 1 seed. If Overeem wants in, he's welcome to. It'd be a great way to build up the heavyweight roster and further promote Fedor's name in the U.S.
    Hoezo inhoudenlijk een goed stuk? heb jij daar onderzoek naar gedaan?
    Het is strikeforce zelf die pas anderhalf jaar later met een voorstel komt!
    Ik lees dat namenlijk niet in het "inhoudenlijk goede stuk" ?

  23. #23
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Hoezo inhoudenlijk een goed stuk? heb jij daar onderzoek naar gedaan?
    Het is strikeforce zelf die pas anderhalf jaar later met een voorstel komt!
    Ik lees dat namenlijk niet in het "inhoudenlijk goede stuk" ?
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
    Last edited by iconian; 06-09-2009 at 14:14.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  24. #24
    chief108 Guest

    Default

    bas bas bas....

    je ruikt ook nergens een keer de ironische ondertonen van posts hè....

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sikkwitttet View Post
    uuhm hans. gelul van je sorry.
    hier op mixfight is het juist een stuk beter dan op FT of waar dan ook. Omdat iedereen zijn domme shit kan en mag posten. Dus ook over vechters. EN ik beneen huge fan van alle vechters, nl of niet. Dus ook van overeem. Maar als hij zijn belt niet verdedigd. dan is dat vreemd. Ookal heeft hij de 50 cent accident(goeie bas) dan nog zou het nooit 1,5 jaar mogen duren voor hij weer in strikeforce vecht. Dan krijg je dus natuurlijk de vragen, waarom vecht ie niet?? nuo iedereen ziet zijn groei toch. en volgens jou zouden wij niks mogen vragen dan? ik vecht zelf ook, ben iets van 76 kilo. als ik volgend jaar opeens 120 kilo puur spier ben, mogen best een paar wenkbrowen en vraagjes omhoog gaan vind ik zo. duss... gelul dat je nooit iets over een vechter mag zeggen. dan zou de sport uitsterven, en verdienen zij geen geld. dus fair deal lijkt mij.

    maar nu bas het uitgelegd heeft waarom hij niet in strikeforce vocht, dat dit door strikeforce zelf kwam (naast de blessure). Heb je dus naast roid plasje ook nu andere kant van verhaal.
    kijk dat heeft dit ''bashen'' dus al opgeleverd. weten we dat ook weer.
    next..
    Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat heel vreemd ja, maar als je 196cm bent en altijd al rond de 101 /103 kg heb gewogen en dan super moet afvallen om de 93 kg te halen , is het niet zo moeilijk ALS JE NIET MEE OP JE GEWICHT HOEFT TE LETTEN OM VAN DE 101/103 NAAR 110 OF 115 KG TE GAAN!!!!
    Vanaf Alistair zijn tietel gevecht tegen Paul is hij 3 tot 4 kg aangekomen per jaar! Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat wel heel veel, dat is 44kg, tien keer zoveel als bij Alistair het geval is! Dus waarom maak jij daar een vergelijking van?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •