MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 161
  1. #51
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Breach of contract Fraud and deceit Totrious interference. Allemaal woorden die in zulke zaken gaan vallen.
    De woorden what, and, en or zullen ook wel vallen denk ik.
    Nog even en we kunnen wordfeud spelen bij de rechtzaak.

    Zeg of niks of spreek je mening uit maar dit gelul hebben we niks aan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default Alistair Overeem Sues Golden Glory For Over $150,000 In Unpaid Earnings

    TMZ, of all outlets, has more details on Alistair Overeem’s beef with his former Golden Glory management.

    According to the report published earlier this evening, Overeem has filed a lawsuit in L.A. County Superior Court against Golden Glory, claiming they owe him over $150,000.

    According to the lawsuit, filed in L.A. County Superior Court, Overeem stupidly agreed to give his managers 35% of his pre-tax income in exchange for their services — but the managers failed him miserably.

    Overeem claims the managers have refused to pay him more than $151,000 in earnings — including a bigtime bonus he was supposed to rake in when he signed with the UFC.

    Overeem is suing for unspecified damages — and he wants a court order to break his contract with the management team ASAP.


    35% sounds pretty ridiculous, but LiverKick.com points out that Golden Glory provided “free” training, which can be costly for fighters, and 25-30% isn’t unheard of in Europe. In other words, it may not be “the worst MMA contract ever” as TMZ sensationalized it, but clearly Overeem wasn’t happy with at least something in the contract since he left the team. My first question is did Overeem leave the team because they wouldn’t pay him his $150k or did GG withhold the $150k because they believe he breached their contract?

    There’s definitely a lot of questions and surely more to come as both sides give their side of the story. We’ll keep you posted.

    Alistair Overeem Sues Golden Glory For Over $150,000 In Unpaid Earnings
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb vandaag contact gehad met Ron Nyqvist en andere betrokkenen (trainers) en zij hebben me hun kant van het verhaal gegeven. Dat ben ik nu aan het verwerken in een stuk. Ik probeer het vandaag of anders morgen te plaatsen.

  4. #54
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb vandaag contact gehad met Ron Nyqvist en andere betrokkenen (trainers) en zij hebben me hun kant van het verhaal gegeven. Dat ben ik nu aan het verwerken in een stuk. Ik probeer het vandaag of anders morgen te plaatsen.
    ben benieuwd

  5. #55
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb vandaag contact gehad met Ron Nyqvist en andere betrokkenen (trainers) en zij hebben me hun kant van het verhaal gegeven. Dat ben ik nu aan het verwerken in een stuk. Ik probeer het vandaag of anders morgen te plaatsen.
    Thnx Justi,

    Mijn voorkeur gaat uit naar vandaag, morgen duurd nog zoooooo lang haha

  6. #56
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb vandaag contact gehad met Ron Nyqvist en andere betrokkenen (trainers) en zij hebben me hun kant van het verhaal gegeven. Dat ben ik nu aan het verwerken in een stuk. Ik probeer het vandaag of anders morgen te plaatsen.
    Kijk,. nu wordt het interessant, ben benieuwd

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MaartenManaus View Post
    Kijk,. nu wordt het interessant, ben benieuwd
    Anders ik wel.
    Oh. En hoezo een Amerikaanse rechter? Wat hebt die daarmee te maken?

  8. #58
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb vandaag contact gehad met Ron Nyqvist en andere betrokkenen (trainers) en zij hebben me hun kant van het verhaal gegeven. Dat ben ik nu aan het verwerken in een stuk. Ik probeer het vandaag of anders morgen te plaatsen.

    Oke netjes man ben benieuwd wat GG hier als reactie op heeft.

    En justin ik weet niet of je ook in contact kan komen met Alistair

    Ben ook heel erg benieuwd naar zijn kant van het verhaal. TMZ is en blijft een celebs/roddelsite.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb vandaag contact gehad met Ron Nyqvist en andere betrokkenen (trainers) en zij hebben me hun kant van het verhaal gegeven. Dat ben ik nu aan het verwerken in een stuk. Ik probeer het vandaag of anders morgen te plaatsen.
    Topactie! Ben benieuwd naar hun kant van het verhaal.

    Kan natuurlijk ook een preventieve actie van Alistair zijn om een onderhandelingspositie te creëren voor ontbinding van zijn contract met GG... the plot thickens!

  10. #60
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    kijk.....een reactie ,van Ron zelf is helemaal ok........nu ben ik benieuwd...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Top Roy, ben heel benieuwd naar de reactie van de betrokken partijen.

  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Topactie! Ben benieuwd naar hun kant van het verhaal.

    Kan natuurlijk ook een preventieve actie van Alistair zijn om een onderhandelingspositie te creëren voor ontbinding van zijn contract met GG... the plot thickens!
    Of om makkelijker aan een greencard te komen. Hij wil ja toch weg.

  13. #63
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    pfff.....wat een story weer.

  14. #64
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Overeem is sinds jaar en dag bij GG en traint al jaren met M. de Jong en Cor etc etc
    Overeem moet zich voorbereiden voor de allerbelangrijkste partij van z'n carriere.
    Dan kan ik alleen maar concluderen dat ie zich zwaar maar dan ook zwaar genept voelt door GG of iemand specifiek van het management van GG, anders neem je zo'n beslissing niet op dit moment in je carriere...

    ik ben zeeeeeeeer benieuwd naar de andere kant van het verhaal, maar weet niet zeker of ik alvast een korreltje zout klaar moet leggen....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #65
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin het is precies andersom
    Als jij dat zegt moet het wel zo zijn, want jij bent heel objectief.

  16. #66
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    hoe denk je dat BB dat paradijsje in o.a. thailand heeft "Gefinancierd"?? niet door bollen te pellen
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  17. #67
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    het lijkt me sterk dat ie al tien jaar lang z'n vechters afzet....daar doe je z'n vechters mee tekort....en dan was GG ook echt niet zo'n major force in de vechtsport geworden, want dat zijn ze of je ze mag of niet.....

    Dat het nu met Overeem en het UFC contract mis is gelopen wil niet zeggen dat ze al tien jaar hun vechters afzetten of streken leveren...das me wat te kort door de bocht...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #68
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    nou ik kan je verzekeren dat dat wel het geval is
    "If you have to stop and think, it's too late"

  19. #69
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    nou ik kan je verzekeren dat dat wel het geval is
    Kun je dat nader toelichten?

  20. #70
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik heb vandaag contact gehad met Ron Nyqvist en andere betrokkenen (trainers) en zij hebben me hun kant van het verhaal gegeven. Dat ben ik nu aan het verwerken in een stuk. Ik probeer het vandaag of anders morgen te plaatsen.
    Ik ben blij dat ze allemaal hun verhaal doen maar ik kan er echt met de pet niet bij hoe het kan dat een veroordeelde crimineel vanuit zijn cel interviews kan gaan geven (laat staan zijn zaken runnen).

  21. #71
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ben blij dat ze allemaal hun verhaal doen maar ik kan er echt met de pet niet bij hoe het kan dat een veroordeelde crimineel vanuit zijn cel interviews kan gaan geven (laat staan zijn zaken runnen).
    X2

  22. #72
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    Godfather 3 ...pas nog gezien
    ahhhh jaja dat was hem ! thx

  23. #73
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Tja criminelen hebben hun bezoekuurtjes en telefoontijd!

    En als die zijn documenten krijgt bij de post o.i.d. dan heeft die genoeg tijd en weinig afleiding om zijn zaak te runnen! opzich niet vreemd dus!

  24. #74
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ben blij dat ze allemaal hun verhaal doen maar ik kan er echt met de pet niet bij hoe het kan dat een veroordeelde crimineel vanuit zijn cel interviews kan gaan geven (laat staan zijn zaken runnen).
    Wat een onzin...... hoeveel mensen die een eigen zaak hebben blijven hoofdlijnen bepalen als ze binnen zitten....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  25. #75
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    En we hebben een reactie uit het Golden Glory kamp, dit stond zojuist op MMAJUNKIE:


    In a statement released by The Law Offices of Roderick J. Lindblom, KOI and Golden Glory allege their own issues:

    "This lawsuit is a preemptive action on the part of Mr. Overeem and his counsel in response to KOI's recent notification to Mr. Overeem of numerous violations by him of his management agreement with KOI, including but not limited to his failure to pay commissions for past fights and endorsement deals secured by KOI and Golden Glory.

    "KOI and Golden Glory are respected organizations committed to securing the best fight deals and training for their team of fighters. Mr. Overeem's continued suggestions to the contrary are scurrilous and will be vigorously defended in the proper forum.

    "Alistair Overeem is a striker – he wants to throw the first punch. But this misguided decision to file a lawsuit as a preemptive strike leaves Mr. Overeem vulnerable in ways our clients wished to avoid."

    In July, Overeem was cut from his Strikeforce contract in the midst of his participation in the promotion's heavyweight grand prix. UFC president Dana White cited Golden Glory's insistence on routing fighter payments through their company as the reason the fighter was released from the Zuffa-owned company.

    Golden Glory head Bas Boon later told MMAjunkie.com he had no issues paying fighters directly. He did, however, threaten legal possible legal action if Overeem did not fulfill the terms of the contract he negotiated.


    Beetje vaag allemaal maar in iedergeval iets tot justinian ons van verdere info voorziet vanuit het GG kamp
    Last edited by delightone; 11-11-2011 at 00:17.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •