MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 17 FirstFirst ... 67891011121314 ... LastLast
Results 226 to 250 of 407
  1. #226
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    top Partij Mcgregor maakte geen schijn van kans? he The Grizly! Leuk dat je weer post hier
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Van sommige dingen blijf je gewoon af en Khabib heeft dat dubbel en dwars aan McGregor en vooral meeloper Danis duidelijk gemaakt.

    McGregor had staand zelfs geen schijn van kans, Khabib bleef gewoon voor 'm staan wachtend op die klappen. Heerlijk dominant.

    Enige excuus voor McG is ring rust, we gaan het zien met een 6-fight contract.
    It's okay to be white

  3. #228
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Jezus man, zie alleen maar khabib fans op twitter zn acties half goed praten. Je krijgt 25 min in die ring, lijkt mij tijd genoeg om je gewoon op conor af te reageren.

  4. #229
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Zit net Ferguson-Pettis te kijken. Wat een top-partij. Jammer van die hand.

  5. #230
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Wat een super triest gedoe zeg van Khabib en zn corner..

  6. #231
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Mcgregor heeft het alweer over een rematch op twitter ... 😂😂😂

  7. #232
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Als je dit goed praat dan ben je hartstikke gek.
    We hebben Conor het zelfde zien doen in zijn twee partijen tegen Diaz en tegen Mayweather.
    Daar ook totale shit storm in de media en na afloop gewoon respect voor de oorlog die ze uitgevochten hebben. Gewonnen of verloren.



    Khabib en zijn buddies zijn zo gestoord dat ze echt denken dat ze hier mee weg kunnen komen.

    Khabib flipt uit terwijl hij net gewonnen heeft en bestormt de andere hoek.
    Dan zie je gewoon 2 a 3 gasten van Khabib de ring in stormen om Conor te rossen.

    https://www.dumpert.nl/mediabase/753...aftermath.html

    Sorry hoor, maar dit kan niet.
    Dat met Groenhart hebben we hier ook niet goed gepraat.
    https://www.youtube.com/watch?v=pLpcXo-ksrE

    Khabib krijgt een dikke schorsing van de NSAC en boete.
    Wat de UFC gaat doen geen idee, maar de NSAC zal hier niet mals in zijn.

  8. #233
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ik neem aan dat je op mij doelt, dus bij deze:
    Conor en zijn team hebben: De bus aangevallen, 15 tegen 1 ofzo, de vader van Khabib beledigd, de religie beledigd (maar t15 ziet niet in wat daar verkeerd aan is), hem bedreigd, gister de handen niet thuis gehouden bij de weging, maanden lang lopen zieken.

    Khabib heeft Danis aangevallen en een van zn vriendjes heeft Conor aangevallen.

    Dom gelul over vooroordelen, schorsen en weet ik veel wat is volkomen selectief en als je dat niet ziet ben je niet bijster intelligent.
    Als je dit goedpraat voor zo'n reden ben je zelf zo intelligent als een pak ham(lekkere ontbijt gehad trouwens). Alles wat je beschrijft gebeurde buiten de octagon(en nogmaals alleen een imbeciel als jij negeert de "two wrongs don't make a right" argument) niet tijdens PPV tijd zodat de hele wereld MMA als een show voor tuig kan zien en ja, met meerdere zwakke mannetjes op 1 persoon zoals gisteren blijft een eigenschap waar zijn soort bekend om is dus ik liet je weten dat het hypocriet is als ze huilen om vooroordelen. Oh Conor beledigd zijn religie?(heb ik trouwens nooit gehoord) Religie van vrede meent Khabib? Dus wat doet hij om dat te bewijzen, hij spuugt op een verslagen tegenstander(die hij zoveel mogelijk wou martelen. volgens het boekje he) en valt meerdere mensen aan omdat zijn fragiele neanderthaler kop het niet aankan. Geen plek voor in vechtsport, eruit ermee.

  9. #234
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Moet jij nou altijd religie erbij halen als reden? Vermoeiend man. Ga lekker een dagje uit of zo. Even met je neus uit je muffe rukbunker

  10. #235
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Van sommige dingen blijf je gewoon af en Khabib heeft dat dubbel en dwars aan McGregor en vooral meeloper Danis duidelijk gemaakt.

    McGregor had staand zelfs geen schijn van kans, Khabib bleef gewoon voor 'm staan wachtend op die klappen. Heerlijk dominant.

    Enige excuus voor McG is ring rust, we gaan het zien met een 6-fight contract.
    X2!

    Wat een baas die Khabib.
    Dat die fool van een Mcgregor nu n koekje van eigen deeg krijgt is karma.

    Een tijd geleden bestormde Mcgregor ook de ring toen een teamgenoot van hem moest vechten. Hij wilde de scheids toen te lijf gaan. En zo kan ik nog wat voorbeelden opnoemen.

    Hij legt het gewoon af tegen goede grondvechters.

    Mcgregor wilde tegen Anderson Silva vechten toch? Lol:-)
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  11. #236
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    X2!

    Wat een baas die Khabib.
    Dat die fool van een Mcgregor nu n koekje van eigen deeg krijgt is karma.

    Een tijd geleden bestormde Mcgregor ook de ring toen een teamgenoot van hem moest vechten. Hij wilde de scheids toen te lijf gaan. En zo kan ik nog wat voorbeelden opnoemen.

    Hij legt het gewoon af tegen goede grondvechters.

    Mcgregor wilde tegen Anderson Silva vechten toch? Lol:-)
    Khabib zijn meedogenloze manier van worstelen heeft hem doen winnen. Hij pakt je vast en is pas tevreden als je op de grond ligt en dan zet hij meteen druk.

  12. #237
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default


  13. #238
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Als je dit goed praat dan ben je hartstikke gek.
    We hebben Conor het zelfde zien doen in zijn twee partijen tegen Diaz en tegen Mayweather.
    Daar ook totale shit storm in de media en na afloop gewoon respect voor de oorlog die ze uitgevochten hebben. Gewonnen of verloren.

    https://mmasucka.com/wp-content/uplo...regor-diaz.jpg

    Khabib en zijn buddies zijn zo gestoord dat ze echt denken dat ze hier mee weg kunnen komen.

    Khabib flipt uit terwijl hij net gewonnen heeft en bestormt de andere hoek.
    Dan zie je gewoon 2 a 3 gasten van Khabib de ring in stormen om Conor te rossen.

    https://www.dumpert.nl/mediabase/753...aftermath.html
    Hij heeft er zelf om gevraagd dit noemen ze zelfverdiging


    Sorry hoor, maar dit kan niet.
    Dat met Groenhart hebben we hier ook niet goed gepraat.
    https://www.youtube.com/watch?v=pLpcXo-ksrE

    Khabib krijgt een dikke schorsing van de NSAC en boete.
    Wat de UFC gaat doen geen idee, maar de NSAC zal hier niet mals in zijn.

  14. #239
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Als je dit goedpraat voor zo'n reden ben je zelf zo intelligent als een pak ham(lekkere ontbijt gehad trouwens). Alles wat je beschrijft gebeurde buiten de octagon(en nogmaals alleen een imbeciel als jij negeert de "two wrongs don't make a right" argument) niet tijdens PPV tijd zodat de hele wereld MMA als een show voor tuig kan zien en ja, met meerdere zwakke mannetjes op 1 persoon zoals gisteren blijft een eigenschap waar zijn soort bekend om is dus ik liet je weten dat het hypocriet is als ze huilen om vooroordelen. Oh Conor beledigd zijn religie?(heb ik trouwens nooit gehoord) Religie van vrede meent Khabib? Dus wat doet hij om dat te bewijzen, hij spuugt op een verslagen tegenstander(die hij zoveel mogelijk wou martelen. volgens het boekje he) en valt meerdere mensen aan omdat zijn fragiele neanderthaler kop het niet aankan. Geen plek voor in vechtsport, eruit ermee.
    ‘Waar zijn soort om bekend staat’
    Wat lul je allemaal.
    Connor heeft een hele waslijst aan misdragingen .dat vind iedereen prachtig 😏.
    Connor heeft khabib lopen stangen , maar in de ring zag je niks terug vab dat stoere mannetje . ik praat het gedrag zeker niet goed van khabib wat ik heel jammer want iedereen praat daarover nu en de wedstrijd is nu bijzaak.
    over de wedstrijd , wat een partij van khabib .een baas . Connor was nergens

  15. #240
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default


    haha je bent zo een domme racist met een kleine persoonlijkheid.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  16. #241
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    https://postimg.cc/56VdNCQmhttps://i.postimg.cc/56VdNCQm/Scherm...m_14.26.12.png
    haha je bent zo een domme racist met een kleine persoonlijkheid.
    Ga nou niet zielig doen nadat je dit zelf allemaal uitlokt(Dit klinkt ook als je idool trouwens) met je al je theorieën over intelligentie, wat nu ironisch blijkt aangezien je niet het verschil weet tussen ras en religie.

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Connor heeft een hele waslijst aan misdragingen .dat vind iedereen prachtig 😏.
    Connor heeft khabib lopen stangen , maar in de ring zag je niks terug vab dat stoere mannetje . ik praat het gedrag zeker niet goed van khabib wat ik heel jammer want iedereen praat daarover nu en de wedstrijd is nu bijzaak.
    over de wedstrijd , wat een partij van khabib .een baas . Connor was nergens
    2 jaar uit de game en dan de eerste man worden die een ronde tegen Khabib wint en het volhouden tot in de championship rounds, lijkt me wel dat hij ergens was. Laat die rematch maar komen.
    https://twitter.com/TheNotoriousMMA/...65614197010432
    Last edited by T15Boxing; 07-10-2018 at 15:44.

  17. #242
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    95
    vCash
    121500

    Default

    Hahaha Conor fanboys hebben een ijzerenplaat voor hun kop. Khabib is op dit moment de nummer 1 en dat zal ook zo blijven.

  18. #243
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ga nou niet zielig doen nadat je dit zelf allemaal uitlokt(Dit klinkt ook als je idool trouwens) met je al je theorieën over intelligentie, wat nu ironisch blijkt aangezien je niet het verschil weet tussen ras en religie.





    2 jaar uit de game en dan de eerste man worden die een ronde tegen Khabib wint en het volhouden tot in de championship rounds, lijkt me wel dat hij ergens was. Laat die rematch maar komen.
    https://twitter.com/TheNotoriousMMA/...65614197010432
    Hij was er anders heilig van overtuigd dat hij khabib effe zou pakken .

    Winters have plans, losers excuses

  19. #244
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Beste reactie tot nu toe: Conor won de 3e ronde . Dan zie je nog eens lichtpuntjes die er niet zijn.

    T15 baas van het internet vandaag.

  20. #245
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Beste reactie tot nu toe: Conor won de 3e ronde . Dan zie je nog eens lichtpuntjes die er niet zijn.

    T15 baas van het internet vandaag.
    Nou wil ik niet t15 verdedigen, maar volgens de jury was dat wel zo. Khabib heeft dus zijn eerste ronde ooit verloren en het record van GSP in de ufc van 33 rondes blijft dus staan (tegen de 31 van khabib).

  21. #246
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    @T15 please shut the fuck up!
    Je kraamt zoals altijd een hoop bullshit uit.

  22. #247
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Ugg dat we het hierro niet met elkaar eens zijn. okay dat kan ik nog wel hebben.
    De meeste hier hebben een liefde voor MMA en kickboksen en volgen het al jaren en trainen waarschijnlijk zelf ook of hebben dat gedaan, maar al die malloten die nog nooit 1 dag in hun hele leven 1 keer gespard hebben en dan allemaal een mening hebben op mijn Facebook timeline. Niet te doen.

  23. #248
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    voorlopig hoef ik geen rematch te zien. Conor werd totaal overklast. Hij had totaal geen antwoord op een steeds maar komende Khabib. in de 1e rond kon hij de schade beperkt houden maar ik hoef voorlopig geen rematch want die wint Khabib weer met gemak. Dat durf ik nu te zeggen

  24. #249
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by fifi23 View Post
    Ugg dat we het hierro niet met elkaar eens zijn. okay dat kan ik nog wel hebben.
    De meeste hier hebben een liefde voor MMA en kickboksen en volgen het al jaren en trainen waarschijnlijk zelf ook of hebben dat gedaan, maar al die malloten die nog nooit 1 dag in hun hele leven 1 keer gespard hebben en dan allemaal een mening hebben op mijn Facebook timeline. Niet te doen.
    Haha maar echt, het aantal dagjesmensen is echt enorm. Wel goed voor de sport natuurlijk, dus eigenlijk mogen we er niet over klagen.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  25. #250
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    2 top vechters maar khabib is toch echt een maatje te groot voor CM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •