MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 87
  1. #51
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    de pet is vol . kom je hem ophalen in Breda?
    Begin jij nou ook al te dreigen?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    In elke post van bas boon komen een paar onderwerpen terug, eten, success, school, taartjes, en jeugdtrauma's.

    De ideale baan voor bas zou een motivational speaker zijn voor schoolverlaters en obesitas patienten.
    beter opletten!

    Bas Boon reageerd op onderwerpen als jeugdtrauma's en frusti'die worsten broodjes eten!

  3. #53
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Begin jij nou ook al te dreigen?
    De pet is vol kom je um halen? Wat is daar nu dreigend aan?

  4. #54
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    De pet is vol kom je um halen? Wat is daar nu dreigend aan?


    "Ik zal je naam doorspelen aan Ron N."

    Wat is daar nou dreigend aan?
    Last edited by NielsN; 13-09-2009 at 18:59.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    haha, of het een dreigement is weten we achteraf pas...

    vanaf hier spuug je zo Breda in, wat spreken we af Micha kom ik een kopje koffie doen in de dojo, het lijkt me geweldig om die eens in het echt te zien
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  6. #56
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post


    "Ik zal je naam doorspelen aan Ron N."

    Wat is daar nou dreigend aan?
    Zat jij samen met Reverm bij dat meer pado's te snoepen?

  7. #57
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    haha, of het een dreigement is weten we achteraf pas...

    vanaf hier spuug je zo Breda in, wat spreken we af Micha kom ik een kopje koffie doen in de dojo, het lijkt me geweldig om die eens in het echt te zien

    Mixfight on tour!

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post


    "Ik zal je naam doorspelen aan Ron N."

    Wat is daar nou dreigend aan?



  9. #59
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Als jij 15 euro wilt betalen voor M-1 (is dat een wasmiddel?) moet jezelf weten. Welke verfrissende bende bedoel je? Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
    Wow, jij leert snel niet alle mixfighters pissen azijn hoor, maar jij bent er inderdaad een van met een heel verfrissende straal commentaar.....
    beste bas ,ik vind dit wel een beetje kort door de bocht als je eigen patner en mede oprichter zelf ook niet helemaal schoon is .
    ik denk ook dat je een beetje jaloers bent ze hebben natuurlijk 2 wereld toppers in huis en hebben de mogelijkheid om co promoties te doen iets wat ik glory nog niet zo snel zie doen en de begeleiding en game plans zijn daar wat mma betreft beter

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    beste bas ,ik vind dit wel een beetje kort door de bocht als je eigen patner en mede oprichter zelf ook niet helemaal schoon is .
    ik denk ook dat je een beetje jaloers bent ze hebben natuurlijk 2 wereld toppers in huis en hebben de mogelijkheid om co promoties te doen iets wat ik glory nog niet zo snel zie doen en de begeleiding en game plans zijn daar wat mma betreft beter
    Wij schuiven het verleden ook niet onder stoelen of banken (had overigens niks met vechtsport te maken), maar er werdt geproken over een frissende organisatie, noem je dat fris?
    Nee zeker niet jaloers, ik ben trots op Gerard Mushashi en van Fedor kennen we allemaal het echte verhaal hoe die bij M-1 is gekomen!
    Die mogelijkhied van co-promoties is gewoon een afpersing omdat ze zelf in kut zaaltjes wereldwijd proberen voor 10 euries en 15 euries kaartjes te verkopen.Begeleiding en game plans, hahahahahahahahahah je bedoelt in een computerspelletjes?
    Je bedoelt die manager die beweerde dat hij van iemand binnen UFC had gehoord dat ze een bepaald bedrag hadden geboden voor Gerard Mushashi wat te laag was, die manager die niet direct in contact staat met Joe Silva of Danna White maar die van een geheimzinnige annonieme figuur iets had gehoord van de UFC?
    Dit indianen verhaaltje alleen maar om Gerard ook bij Strikeforce te houden voor eigen belang met co-promotie activiteiten waar Gerard nooit een stuiver van ziet, je bedoeld dat ik daar jaloers op zou moeten zijn?
    Die manager die Pride afperste om ze te laten meebetalen aan die twee catastrofale promoties hier in Nederland omdat Pride anders Fedor niet meer zouden krijgen?

    Hahahahahaha, ja goed geregeld!
    Dat komt natuurlijk omdat hij jaren les heeft gegeven op een soort lomschool daar krijg je wel unieke organisatorische ervaringen van en natuurlijk is dat een soort vooropleiding tot manager, promoter, Tv deskundige en en en.....

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Effe uit interesse: hoeveel tafels zijn er eigenlijk? Ze vliegen er namelijk al maanden uit, dus het moeten er wel heel veel zijn.
    Op de site van de promotor is goed te zien hoeveel tafels er zijn en hoeveel het e.e.a. kost Sebas. Voor zover de leken het kunnen zien zijn de eerste twee ringen om de wedstrijdring niet meer beschikbaar, dus die zijn dan uitverkocht (aanname Bas?) De overige ringen zijn nog te bestellen.

  12. #62
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Hey, ik heb een deja vu.



    En alle bezoekers die daardoor de groei van Glory mogelijk hebben gemaakt mogen nu niet bij het jubileumfeestje zijn. Nou ja...mag wel alleen moet je ff 7x zoveel neerleggen als eerder, terwijl de line-up niet 7x beter is.


    Ik hoop voor Glory dat die mensen tegen die tijd nog willen komen en dat ze niet teveel goodwill hebben verspeeld. Gelukkig zet Martijn op de 'normale' Glory's altijd wel een vette line-up neer


    Effe uit interesse: hoeveel tafels zijn er eigenlijk? Ze vliegen er namelijk al maanden uit, dus het moeten er wel heel veel zijn.

    x2

    Ik ken maar weinig mensen die 250 euro uitgeven op een avondje stappen, en zelf doe ik het ook echt niet.
    Maar Niels...met 35 euro red ik het ook weer niet (maar ik snap je punt)



    En ondertussen zelf maar verwijten rondstrooien over aannames...


    Tja, de een geeft opdracht voor moord en de ander doet het zelf.
    Is het niet de promotor die zijn nek uitsteekt, door een zaal te huren vechters haalt en veel promotie maakt om daar klanten mee te trekken! Er is verschil van smaak en omdat azijn zeikerds zoals jezelf buiten de deur willen houden is de opzet nu al geslaagd!

    Wij baseren dit soort ondernemingen niet op hoop van forumwarriors, het is diezelfde Martijn die in samenwerking met Bert en GG nu ook de line up verzorgd!!

    Nee ik strooi geen verwijten, ik doe wel constateringen en schrijf de waarheid!

    En jij haalt ouwe koeien van 10 jaar geleden uit de sloot om nog iets naars te vinden en op die manier probeer je een 10 jarig feestje zwart te maken van een heel succesvol team! Je had er zo graag bij willen zijn dus dan maar je frustraties posten.
    De ultieme post van een zeer gefrusteerd forum warrior, die zo graag wil maar niks kan!
    Last edited by anoniem gg; 13-09-2009 at 22:52.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.136
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Op de site van de promotor is goed te zien hoeveel tafels er zijn en hoeveel het e.e.a. kost Sebas. Voor zover de leken het kunnen zien zijn de eerste twee ringen om de wedstrijdring niet meer beschikbaar, dus die zijn dan uitverkocht (aanname Bas?) De overige ringen zijn nog te bestellen.
    Nee gewoon goed uit je doppen kijken!

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    de sfeer wordt grimmiger..... kent iemand niet een goede mop?

  15. #65
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    de sfeer wordt grimmiger..... kent iemand niet een goede mop?
    Tja, we gaan het allemaal zien. Volgens Bas zijn de eerste twee ringen uitverkocht en volgens Micha vliegen de andere tafels als warme broodjes over de toonbank, kortom het word een uitverkocht VIP gala de 17de.

    Over zo'n gala met zulke financiele belangen en kosten zijn niet echt veel grapjes over te maken.

  16. #66
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Bas, komt er nog een live stream van het evenement?

  17. #67
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Wij schuiven het verleden ook niet onder stoelen of banken (had overigens niks met vechtsport te maken), maar er werdt geproken over een frissende organisatie, noem je dat fris?
    Nee zeker niet jaloers, ik ben trots op Gerard Mushashi en van Fedor kennen we allemaal het echte verhaal hoe die bij M-1 is gekomen!
    Die mogelijkhied van co-promoties is gewoon een afpersing omdat ze zelf in kut zaaltjes wereldwijd proberen voor 10 euries en 15 euries kaartjes te verkopen.Begeleiding en game plans, hahahahahahahahahah je bedoelt in een computerspelletjes?
    Je bedoelt die manager die beweerde dat hij van iemand binnen UFC had gehoord dat ze een bepaald bedrag hadden geboden voor Gerard Mushashi wat te laag was, die manager die niet direct in contact staat met Joe Silva of Danna White maar die van een geheimzinnige annonieme figuur iets had gehoord van de UFC?
    Dit indianen verhaaltje alleen maar om Gerard ook bij Strikeforce te houden voor eigen belang met co-promotie activiteiten waar Gerard nooit een stuiver van ziet, je bedoeld dat ik daar jaloers op zou moeten zijn?
    Die manager die Pride afperste om ze te laten meebetalen aan die twee catastrofale promoties hier in Nederland omdat Pride anders Fedor niet meer zouden krijgen?

    Hahahahahaha, ja goed geregeld!
    Dat komt natuurlijk omdat hij jaren les heeft gegeven op een soort lomschool daar krijg je wel unieke organisatorische ervaringen van en natuurlijk is dat een soort vooropleiding tot manager, promoter, Tv deskundige en en en.....
    als ik de mma resultaten bekijkt stelt het niet veel voor buiten alistair en ik denk toch dat m1 meer doet en bereikt met mma .wat jou persoonlijke vetes ook zijn ik vind je hypocriet en jaloers

  18. #68
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kingster View Post
    Bas, komt er nog een live stream van het evenement?
    ben ik ook benieuwd naar, wil het graag zien!

  19. #69
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Effe alle replay's gelezen. pfff...

    Mijn mening: Ik oordeel eigenlijk nooit negatief over GG en ik snap de opzet van VIP tafels ook best wel. Maar als fan van vechtsport in het algemeen en van een aantal GG vechters had ik hier best bij willen zijn. Maar voor mij is de prijs voor een viptafel (cq stoel) te hoog. Nu kan iedereen makkelijk zeggen, dan ga je toch gewoon naar een ander gala (BOTE etc..) Maar hier gaat het nu niet om. GG had er in mijn beleving ook rekening mee kunnen houden dat er vechtsportliefhebbers en fans van GG vechters zijn die eenvoudigweg krapper bij kas zitten en geen viptafel kunnen betalen.

    Ik hoop in iedergeval dat dit via een stream te zien is.

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    als ik de mma resultaten bekijkt stelt het niet veel voor buiten alistair en ik denk toch dat m1 meer doet en bereikt met mma .wat jou persoonlijke vetes ook zijn ik vind je hypocriet en jaloers
    Ik denk dat een vergelijk tussen M-1 en Golden Glory er één is van appels en peren.

    De uitleg van Micha over een Las Vegas VIp editie ligt me wel, zo had ik het nog niet bekeken en las het een succes wordt, petje af.

    @Bas Boon; ik heb het niet over een verfrissende organisatie gehad...
    Quote Originally Posted by Mephisto View Post
    ... en het verfrissende daar was ...
    Ik vond de hele ervaring verfrissend, goed zicht, mooie zaal met een prima atmosfeer en een puik publiek (op zaterdag), ik heb het zelfs nog vergeleken met een Shooto gala omdat het publiek de wedstrijden enorm waardeerden.

    Wat mij wel beviel was dat ik niet allemaal dezelfde koppen zag als op de andere gala's, in mijn ogen wordt het Nederlandse MMA in stand gehouden met een vaste poule vechters waar maar weinig ruimte is voor nieuwelingen, nieuwelingen die komen leggen het in het begin vaak af tegen de ouwe garde en worden na een paar verliespartijen afgeschreven. Het niveau van die bestaande poule stelt blijkbaar niet zo heel veel voor gezien de status van het Nederlandse en wellicht Europese MMA in de wereld, positieve uitzonderingen als Alistair en Gegard (dus niet Gerard) en wellicht Antoni Hardonk daargelaten... Ik hoop dat wanneer MMA in Nederland meer mainstream wordt deze situatie doorbroken wordt en nieuwe talenten meer kansen krijgen om zich te ontwikkelen zonder in de schaduw te blijven van de gevestigde orde. M-1 speelt in mijn ogen daar nu een belangrijke rol in...

    Wie er achter zit, en wat voor schurken dat al dan niet zijn boeit me niet, dat is achter de schermen en daar kom ik niet...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  21. #71
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    023
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Er zal vast geen stream komen als het gala niet uitverkocht raakt. En als misja zo zijn best doet om het er op te laten lijken dat de tafels heel hard gaan dan weet ik al genoeg..

    Worden er nog kortingen uitgedeeld als er in de laatste week nog 100 tafels over zijn?

  22. #72
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Heb ik niet naar gekeken Harmen. Ben een keer op de site geweest voor de line-up, en naar aanleiding daarvan heb ik niet de moeite genomen om te kijken of er nog kaartjes/tafels zijn.
    http://www.unitedglory.nl/index.php?...id=89&TreeId=1

    Zijn nog aardig wat tafeltjes te reserveren. Hoop wel dat ze flink uitverkopen (of bijna dan). Misschien een andere markt aanboren dan alleen de vechtsportliefhebbers.

  23. #73
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Is het niet de promotor die zijn nek uitsteekt, door een zaal te huren vechters haalt en veel promotie maakt om daar klanten mee te trekken! Er is verschil van smaak en omdat azijn zeikerds zoals jezelf buiten de deur willen houden is de opzet nu al geslaagd!

    Wij baseren dit soort ondernemingen niet op hoop van forumwarriors, het is diezelfde Martijn die in samenwerking met Bert en GG nu ook de line up verzorgd!!

    Nee ik strooi geen verwijten, ik doe wel constateringen en schrijf de waarheid!

    En jij haalt ouwe koeien van 10 jaar geleden uit de sloot om nog iets naars te vinden en op die manier probeer je een 10 jarig feestje zwart te maken van een heel succesvol team! Je had er zo graag bij willen zijn dus dan maar je frustraties posten.
    De ultieme post van een zeer gefrusteerd forum warrior, die zo graag wil maar niks kan!
    over ouwe koeien gesproken je doet zelf niet anders en je als een kind van twaalf gedragen ,als er een gefrusteerd is ben je het zelf

  24. #74
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Als jij 15 euro wilt betalen voor M-1 (is dat een wasmiddel?) moet jezelf weten. Welke verfrissende bende bedoel je? Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
    Wow, jij leert snel niet alle mixfighters pissen azijn hoor, maar jij bent er inderdaad een van met een heel verfrissende straal commentaar.....
    bas mischien is het je ontgaan maar m1 /strikeforce doen toch co promoties? dus gaat alistair voor een wasmiddel vechten ,word hij lekker schoon van oepsssssss

  25. #75
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap de kritiek dat er voor het 'gewone volk' dat geen tafel kan betalen er geen normale plek is op het gala. Echter, het wordt volgens Micha uitgezonden op TV, dus dat is al 1 plus erbij. Als er ook nog eens een livestream wordt geregeld, (wie weet voor een klein bedrag) zijn er denk ik al een hoop "zeurkousen" minder.

    Dussss, komt er een livestream? Ik zou er in ieder geval wel geld voor overhebben, mits het een goede is.
    =

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •