MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 61 of 144 FirstFirst ... 115157585960616263646571111 ... LastLast
Results 1.501 to 1.525 of 3576
  1. #1501
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    http://www.wtf.nl/spotlight/4897/kic...er-de-lul.html

    Commentaar van Bonjasky op het Badr verhaal. Het zijn eigenlijk maar twee quotes en voor de rest gezever van de auteur, want je moet natuurlijk de panorama bestellen voor het hele interview. Toch zijn die twee quotes al niet bijzonder handig vind ik zelf.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1502
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Maar gelijk hebt ie wel.

  3. #1503
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Of nog een beetje botox
    Wel makkelijk bij het verhoor als ze haar gezicht strak in de plooi houdt.

  4. #1504
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

  5. #1505
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Bloed op een handdoek bewijst nog niks, tenminstehet geeft aan dat Badr gelogen heeft.
    Maar zegt verder weinig over onder welke omstandigheden het bloed er op is gekomen, misschien is het wel een residu van een bloody mary immers Badr deed wel de vaat. Ben wel benieuwd of hij Dreft heeft gebruikt, immers de vaat moet wel schoon zijn.

  6. #1506
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    588
    vCash
    126000

    Default

    Inmiddels is de recherche ook op zoek naar twee familieleden van Badr Hari. De recherche wil graag spreken met een neef en een broer van de vechtsporter in verband met een andere zware mishandeling in een Amsterdamse horecazaak.


    Het slachtoffer zegt zeker te weten dat Badr Hari de dader was, maar deze beweert zelf dat mogelijk zijn neef en broer achter die mishandeling zitten.


    De politie heeft de mannen ontboden op het bureau, maar ze zijn niet verschenen, waarna een opsporingsbevel is uitgevaardigd.

  7. #1507
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Fijne familie.

  8. #1508
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Van je familie moet je het hebben ;-)

  9. #1509
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Gratis naaien.

  10. #1510
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Badhr Hari
    Profiel

    http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1102838

    Hij won wedstrijden door spectaculaire knockouts: Badr Hari is de meest gevreesde kickbokser ter wereld. Profiel op de huid van een vechter.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  11. #1511
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Holland
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    pff

  12. #1512
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default Slachtoffer Badr Hari 'revalideert vijf uur per dag'

    Slachtoffer Badr Hari 'revalideert vijf uur per dag'


    Koen Everink, de zakenman die zou zijn mishandeld door kickbokser Badr Hari, zal behalve schadevergoeding ook smartengeld eisen van verdachte Badr. Dat heeft Everinks advocaat Alexander de Swart gezegd. Hij laat weten dat zijn cliënt vijf uur per dag revalideert na de mishandeling.

    Hoe hoog het schadebedrag zal zijn, is nog niet te zeggen, omdat onduidelijk is hoe lang Everinks revalidatie nog gaat duren, meldt Metro.

    Koen Everink werd zaterdagnacht 7 juli in een vipbox in de Amsterdam Arena ernstig mishandeld. Op dat moment was dancefeest Sensation aan de gang. Badr Hari wordt verdacht van poging tot doodslag. Ook Ferhat Y. is verdachte in de zaak. In het AD verklaarde Everink eerder dat hij door beide mannen werd toegetakeld.

    De verwondingen waren ernstig te noemen: volgens zijn eigen verklaring bungelde Everinks voet aan zijn onderbeen. Artsen stelden vast: een open breuk tussen kuitbeen en enkel; in- en afgescheurde enkelbanden; een gebroken oogkas, jukbeen en neus, plus lichtere verwondingen.

    Deze week kreeg de politie nieuw bewijs in handen waaruit blijkt dat Badr Hari heeft gelogen over zijn rol bij de mishandeling. Een theedoek die die avond in de skybox werd aangetroffen, blijkt bloedsporen te bevatten van zowel Badr Hari als Everink. Over die theedoek had Badr eerder verklaard dat hij er alleen glazen mee had afgedroogd. Het OM verdenkt Badr Hari van nog vijf mishandelingen.

    Op 2 november is de eerste zitting.
    Last edited by Son & Breugel!; 19-10-2012 at 14:31. Reason: Geen titel

  13. #1513
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    Ik had nog niet gereageert op dit topic, maar toen ik dit leesde moest ik het toch postte,
    Vind het een beetje apart dat er staat slachtoffer van Badr Hari, want in Nederland is iedereen toch onschuldig tot het tegendeel is bewezen. En zover ik het nieuws heb gevolgt is het toch nog niet duidelijk dat badr het heeft gedaan.
    Daar stoor ik me een beetje aan, natuurlijk waar rook is is vuur!! Vind dat de titel ook kon zijn: koen Everink revalideert 5 uur per dag. Maar ja dat is mijn menig maar, alleen vind ik wel dat er een heksen jacht word gemaakt op em. En dat de media elk nieuw ''feit'' aan grijpt om dat te doen. En wat ik ook bizar vind dat john van de heuvel zo veel inside informatie heeft dat kan nooit helemaal koosjer zijn!!!

  14. #1514
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Net was op radio 1 een intervieuw met Leon de Winter over Badr Hari.
    Daar zegt de Winter iets interessants; Hij weet dat er meer is gebeurt dan tot nu toe is verteld, en snapt dat Badr los kon gaan. Zegt zelfs dat hij dat ook had gedaan. Hij wou niet in detail treden, maar komt er op neer dat Everink beledigend optrad jegens zijn vrouwtje.

  15. #1515
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    En wat zegt dat nu eigenlijk? Dat moet je je afvragen.

  16. #1516
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Son & Breugel! View Post
    Ik had nog niet gereageert op dit topic, maar toen ik dit leesde moest ik het toch postte,
    Vind het een beetje apart dat er staat slachtoffer van Badr Hari, want in Nederland is iedereen toch onschuldig tot het tegendeel is bewezen. En zover ik het nieuws heb gevolgt is het toch nog niet duidelijk dat badr het heeft gedaan.
    Daar stoor ik me een beetje aan, natuurlijk waar rook is is vuur!! Vind dat de titel ook kon zijn: koen Everink revalideert 5 uur per dag. Maar ja dat is mijn menig maar, alleen vind ik wel dat er een heksen jacht word gemaakt op em. En dat de media elk nieuw ''feit'' aan grijpt om dat te doen. En wat ik ook bizar vind dat john van de heuvel zo veel inside informatie heeft dat kan
    nooit helemaal koosjer zijn!!!
    BN'er zijn heeft ook zijn nadelen.

  17. #1517
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    Net was op radio 1 een intervieuw met Leon de Winter over Badr Hari.
    Daar zegt de Winter iets interessants; Hij weet dat er meer is gebeurt dan tot nu toe is verteld, en snapt dat Badr los kon gaan. Zegt zelfs dat hij dat ook had gedaan. Hij wou niet in detail treden, maar komt er op neer dat Everink beledigend optrad jegens zijn vrouwtje.
    godnondeju!!!! hij trad beledigend op.... Tijd om een aangezicht te verbouwen en om een been in tweeen te trappen...

    sticks and stones buddy, sticks and stones.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #1518
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    Net was op radio 1 een intervieuw met Leon de Winter over Badr Hari.
    Daar zegt de Winter iets interessants; Hij weet dat er meer is gebeurt dan tot nu toe is verteld, en snapt dat Badr los kon gaan. Zegt zelfs dat hij dat ook had gedaan. Hij wou niet in detail treden, maar komt er op neer dat Everink beledigend optrad jegens zijn vrouwtje.
    Oh echt...? nee dan snap ik Hari wel.. goed gedaan kerel

  19. #1519
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    godnondeju!!!! hij trad beledigend op.... Tijd om een aangezicht te verbouwen en om een been in tweeen te trappen...

    sticks and stones buddy, sticks and stones.
    Idd: Sticks and stones will break my bones
    But words will never harm me. Oftewel woorden doen geen pijn, stokken en stenen wel

  20. #1520
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    Net was op radio 1 een intervieuw met Leon de Winter over Badr Hari.
    Daar zegt de Winter iets interessants; Hij weet dat er meer is gebeurt dan tot nu toe is verteld, en snapt dat Badr los kon gaan. Zegt zelfs dat hij dat ook had gedaan. Hij wou niet in detail treden, maar komt er op neer dat Everink beledigend optrad jegens zijn vrouwtje.
    Het is ook wel erg moeilijk om jezelf te beheersen en je als een beschaafd mens te gedragen hè...
    Je kunt ook gewoon lachen en verdergaan met je leven als iemand iets vervelends zegt...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  21. #1521
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    360
    vCash
    126000

    Default

    http://www.radio1.nl/terugluisteren staat het fragment tussen voor de geïnteresseerde!!!

  22. #1522
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mavi View Post
    Oh echt...? nee dan snap ik Hari wel.. goed gedaan kerel

    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #1523
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Hari zit waar hij hoort, simpel zat

    als hij Koen een ouderwetse wangvledder had gegeven, had ie hem goed voor schut gezet en had men Koen uitgelachen, maar nee hoor, iemands been moest natuurlijk aan gort getrapt worden
    Last edited by Illest; 19-10-2012 at 18:37.

  24. #1524
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    iedereen heeft het maar over die Koen

    maar Badr is ook geen lieverdje hoor!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  25. #1525
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Hari zit waar hij hoort, simpel zat

    als hij Koen een ouderwetse wangvledder had gegeven, had ie hem goed voor schut gezet en had men Koen uitgelachen, maar nee hoor, iemands been moest natuurlijk aan gort getrapt worden
    Je weet wel goed wat hij allemaal gedaan heeft. Misschien ben je wel slimmer dan ik dacht.
    Max. 400 x 125

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •