MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default Henk Kuipers wil politiek in

    De voorman van motorclub No Surrender, Henk Kuipers, heeft politieke ambities. De oud-beveiliger van André Hazes en Bill Clinton heeft zowaar een eigen partij opgericht met de naam: 'Rechtdoor'. Kuipers heeft als doel om als lijsttrekker mee te doen aan de Kamerverkiezingen in maart volgend jaar.

    Op de vraag waarom Kuipers een politieke partij heeft opgericht, antwoordt hij: "Uit onvrede met de partijen die er nu zijn. We hebben een schijndemocratie waarin politici elkaar de bal toespelen. Iemand zal zijn mond open moeten doen. Ook vindt Kuipers dat zijn motorclub No Surrender onterecht als een 'motorbende' wordt gezien. Hij stelt dat het pas echt een bende is in politiek Den Haag, zo meldt het AD.

    Ook maakt Kuipers zich niet druk om het feit dat hij er niet uitziet als een prototype politicus. Hij zegt: "Ik zie er misschien apart uit, maar het gaat om mijn verhaal. Neem Jos van Rey. Die krijgt 240 uur werkstraf, terwijl ik meteen vast zou worden gezet. Ik wil dit land niet zonder slag of stoot (figuurlijk) overgeven aan de regering. In september hebben we onze eerste vergadering. Het is tijd om aan de bel te trekken, het ontspoort in dit land."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Trots op onze Captain.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik ben benieuwd hoe het partijprogramma zal zijn
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Wat een onzin dit.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Goed plan. Eerst maar eens een VOG aanvragen...

    Bent U de laatste 10 jaar betrokken geweest bij een strafrechterlijke vervolging ?
    Bent U de afgelopen 10 jaar betrokken geweest bij een faillissement ?

  6. #6
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ik kan niet zo goed tegen de schijnheiligheid door net te doen alsof het gewone clubs zijn. Het is een beetje als een slechte B-film bij veel van die 1% clubs.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Het is ook een gewone club, je mag een keer een kijkje kome nemen op een clubavond.

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    'tuurlijk, Dalfour en Ramakers waren immers Lone Wolves in de organisatie...nog maar niet te spreken over Klaar Otto en Bas....daarentegen waren dat gewoon echt toffe peren waar je goed mee kon lachen. En tja, wat ze in hun eigen tijd deden, heeft niets met de MC te maken natuurlijk...'k Geloof wel dat jij werkelijk denkt dat het gewoon een MC is, maar betekent dat je nog niet in de Circle of Trust zit Willem.
    It's okay to be white

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    MC's zijn niet echt een criminele organisatie. (dwz dat ze het doel hebben om criminele activiteiten te ontplooien). Dat geloof ik wel. Maar als je een crimineel bent is het wel verrekte handig om bij een MC te zitten. Ze hebben omerta voor alles wat binnen de club besproken wordt.

  10. #10
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    MC's zijn niet echt een criminele organisatie. (dwz dat ze het doel hebben om criminele activiteiten te ontplooien). Dat geloof ik wel. Maar als je een crimineel bent is het wel verrekte handig om bij een MC te zitten. Ze hebben omerta voor alles wat binnen de club besproken wordt.

    'k denk juist wel dat ze het doel hebben om criminele activiteiten te ontplooien. Kijk naar wie die clubs oprichten, zijn allemaal of worden allemaal veroordeelde criminelen, zitten in of verdovende middelen, prostitutie of andere schimmige zaken waar zwart veel geld mee te verdienen is. En er is nog een bovenmaatse sterfpercentage. En niet omdat ze een ongeluk krijgen met de brommer. If it looks like a duck and walks like a duck, it probably is a duck...
    Maar dat niet iedereen daarbij betrokken is, denk aan nieuwe leden of casual leden, dat is duidelijk en die krijgen dan ook niet alles te weten of hoeven geen toestemming te geven voor zaken die ze niets aangaan. Maar de top van elke MC probeert zoveel mogelijk binnen te halen.
    En juist de lager gerankte leden die een scheve schaats rijden, worden geroyeerd om als voorbeeld te dienen. lol
    It's okay to be white

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik ben benieuwd hoe het partijprogramma zal zijn
    Je doelt op de spelfouten? Of bedoel je het inhoudelijke verhaal?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k denk juist wel dat ze het doel hebben om criminele activiteiten te ontplooien. Kijk naar wie die clubs oprichten, zijn allemaal of worden allemaal veroordeelde criminelen, zitten in of verdovende middelen, prostitutie of andere schimmige zaken waar zwart veel geld mee te verdienen is. En er is nog een bovenmaatse sterfpercentage. En niet omdat ze een ongeluk krijgen met de brommer. If it looks like a duck and walks like a duck, it probably is a duck...
    Maar dat niet iedereen daarbij betrokken is, denk aan nieuwe leden of casual leden, dat is duidelijk en die krijgen dan ook niet alles te weten of hoeven geen toestemming te geven voor zaken die ze niets aangaan. Maar de top van elke MC probeert zoveel mogelijk binnen te halen.
    En juist de lager gerankte leden die een scheve schaats rijden, worden geroyeerd om als voorbeeld te dienen. lol
    Dit geloofik ook.
    Niet iedereen in een MC is bijvoorbaat een crimineel, maar de hele structuuris wel een ideale basis voor minder frisse praktijken.




    • Omerta naar de politie
    • Zien als “familie” het is dus lastig om iets te weigeren.(stashen van spullen.)
    • De kosten kunnen navenant zijn (roadtrips, vakantie,meetings)
    • Het altijd klaar staan tijdens de prospect fase (lastigmet een normale baan)


    Ik wil bestaannemen dat Willem033 geen crimineel is, maar ook hij moet toegeven dat hetallemaal toch wel erg aantrekkelijk is voor bepaalde “type” mensen. (laten we het de "vrije jongen" noemen)


  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

  14. #14
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik ben benieuwd hoe het partijprogramma zal zijn
    http://www.partijrechtdoor.nl
    It's okay to be white

  15. #15
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat een poppenkast weer, clubhuisje sluiten en platgooien omdat Captain Henk zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wat een poppenkast weer, clubhuisje sluiten en platgooien omdat Captain Henk zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt.
    Hahaha, jouw kop in het zand zeker. Ik weet inmiddels van jouw voorkeur voor criminaliteit. Maar in Nederland kan je niet zo maar een clubhuis plat gooien en een aantal gebruikers opsluiten. Daar zit meer achter.

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Wat een poppenkast weer, clubhuisje sluiten en platgooien omdat Captain Henk zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt.
    Maar hoe hebben ze die afluister-apparatuur daar binnengekregen? Was er eerder een 'inval' geweest of zo?
    It's okay to be white

  18. #18
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik denk dat ze gewoon ingebroken hebben, iets hebben geplaatst, en maar afluisteren, of dat helemaal volgens de regels is weet ik niet, maar het staat natuurlijk goed op de voorpagina als het motorclub gerelateerd is.
    En dan de volgende dag weer no surrender in het nieuws, de man zou zijn vrouw mishandeld en gegijzeld hebben, die kerel is al anderhalf jaar geen lid meer.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hahaha, jouw kop in het zand zeker. Ik weet inmiddels van jouw voorkeur voor criminaliteit. Maar in Nederland kan je niet zo maar een clubhuis plat gooien en een aantal gebruikers opsluiten. Daar zit meer achter.
    Ik heb niets met criminaliteit te maken. Het schijnt zo te zijn dat er voor een bepaald gedeelte van het clubhuis geen vergunning was, dus daarom mket het plat, net voor de 2e kamer verkiezingen, terwijl het clubhuis er al 20 jaar staat.
    Als kers op de taart sluiten ze de president van Emmen op, waarbij helemaal niets is gevonden tijdens een huiszoeking.
    Wie heeft er hier zijn kop in het zand.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hmmm, de politie geeft aan dat ze het clubhuis sinds 2014 afluisteren en dat ze genoeg bewijs hebben om een drugsbende op te rollen die vanuit het clubhuis handelt. 1 van de bestuursleden is de hoofdverdachte. Kuipers is ook verdacht maar nog niet aangehouden.

    Maar ik zal het wel mis hebben dan.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als ze al vanaf 2014 afluisteren en een drugsbende op kunnen rollen, waarom zijn er verder geen arrestaties dan?
    Ik snap wat je bedoelt, maar de mainstream media doet niks anders dan paniek zaaien met die kneus van den heuvel voorop.
    Als je het mij vraagt is het gewoon een aktie om Cap Henk uit de politiek te houden.
    Ben benieuwd hoeveel veroordelingen hier uit voort komen, ik zeg geen enkele veroordeling.

  22. #22
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Maar zo'n bedreiging is hij toch niet voor de reguliere politiek? Dit soort gasten krijgen vrij weinig sympathie van de niet 1% MC-leden.
    It's okay to be white

  23. #23
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik denk dat iedereen met een grote achterban een bedreiging vormt voor de gene die er nu zitten en ons land al decennia lang structureel naar de klote helpen.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik denk dat iedereen met een grote achterban een bedreiging vormt voor de gene die er nu zitten en ons land al decennia lang structureel naar de klote helpen.
    Die paar honderd/duizend leden zijn natuurijk geen grote achterban...

  25. #25
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Maar die paar honderd leden hebben natuurlijk allemaal vrienden en familie.
    Dat het tijd wordt voor verandering in Den Haag lijkt me duidelijk.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •