MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89

Thread: Bitje ??

  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    ik heb op gran canaria 2 nieuwe gekocht, een rode en een fel oranje
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Waar zit dan het verschil in?
    Nou, het verschil zit erin dat mijn tandarts niet zulke goeie afdrukken kan maken als RisingSun ofzo want die van mij zat totaal niet goed

    Ik heb echt een heel moeilijk gebit en heb veel bitjes gepast die nooit goed pasten, of die me tandvlees openhaalden, eruit flikkerden ga maar door.
    Deze bestaat gewoon uit 2 delen, waardoor die gel alle kanten uitkan zeg maar als je hem "klaarbijt" voor gebruik en dus niet dat hele bitje hoeft te vervormen.
    En die gel word gewoon goed zacht als je m warm maakt en vloeit dan gewoon om je tanden heen.
    Afkoelen en klaar is kees, word keihard daarna (heb nog nooit gehad dat er stukjes afbraken of dat t weer vloeibaar werd).

  3. #28
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    zo heb ook een schock docter gekocht , en das wel een goed bitje zeg

    zit best wel goed

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Nou, het verschil zit erin dat mijn tandarts niet zulke goeie afdrukken kan maken als RisingSun ofzo want die van mij zat totaal niet goed

    Ik heb echt een heel moeilijk gebit en heb veel bitjes gepast die nooit goed pasten, of die me tandvlees openhaalden, eruit flikkerden ga maar door.
    Deze bestaat gewoon uit 2 delen, waardoor die gel alle kanten uitkan zeg maar als je hem "klaarbijt" voor gebruik en dus niet dat hele bitje hoeft te vervormen.
    En die gel word gewoon goed zacht als je m warm maakt en vloeit dan gewoon om je tanden heen.
    Afkoelen en klaar is kees, word keihard daarna (heb nog nooit gehad dat er stukjes afbraken of dat t weer vloeibaar werd).
    Dus je baseerd op een eigen ervaring dat ze niet goed zijn. Als een bitje van de tandarts niet past, wat ik al raar vind, ga je gewoon terug. Tevens kunnen niet alle laboratoria de geschikte maken.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook zo'n shockdoctor, maar ik vind m veel te groot. Leuk die gelvulling, maar je hebt wel je hele bek vol zitten. Wat dat betreft is die iets goedkopere shockdoctor (die zwart-witte met bliksems) meer iets voor mij.
    Maar ik heb sinds een paar maanden ook zo'n bitje laten maken bij de tandarts en die zit echt fantastisch. Ben er heel tevreden mee, maar het is alleen wel zo dat dit bitje alleen je tanden beschermt. Shockdoctors hebben die gel om de impact van een stoot op je hersenen te verminderen. Het is dus maar net wat je wil

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Utrecht
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb ook zo'n shockdoctor, maar vind hem best wel kut om eerlijk te zijn. Hij steekt bij mij veel te ver uit aan de voorkant waardoor hij niet achter m'n bovenlip past en deze dus opduwt.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Je tandarts vragen of ze ook playsafe mondstukken kunnen leveren.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Bij mijn tandarts hangt gewoon een folder waar ze sportbitjes aanbieden.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RtoDeep View Post
    zo heb ook een schock docter gekocht , en das wel een goed bitje zeg

    zit best wel goed
    zei het toch

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    QPO
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap ) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!
    Heb ook zo'n bitje vind het echt ideaal en past perfect.
    Had hiervoor zo.n gel bitje maar vond ik toch net niet hoor....
    `Make your body your machine`Train hard fight easy`Pain is temporary pride forever`
    `May god have mercy upon my enemies because in won't`Go hard or go home`Better sweat in training than bleed in battle`there is no substitute for victory

  11. #36
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap ) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!
    100euro voor met gipsafdruk bij?????!!!!!Is veel te veel man.Ik heb mijn bitje ook bij een tandarts laten maken,met gipsafdruk bij en die vraagt 30euro!!!!!!!Het past perfect en de gipsafdruk heb je voor altijd.By the way,hij maakt zen gipsafdruk zelf onmiddelijk en niet in een labo.

  12. #37
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    heeft iemand al eens zijn tok op maat laten maken?

  13. #38
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    heeft iemand al eens zijn tok op maat laten maken?
    HAHAHAH


    uh nee eigenlijk niet xxxxl en hij paste

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    100euro voor met gipsafdruk bij?????!!!!!Is veel te veel man.Ik heb mijn bitje ook bij een tandarts laten maken,met gipsafdruk bij en die vraagt 30euro!!!!!!!Het past perfect en de gipsafdruk heb je voor altijd.By the way,hij maakt zen gipsafdruk zelf onmiddelijk en niet in een labo.
    Dan ben ik zwaar genaaid...

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    gisteren blij dat ik een bitje in had, mensen die invechten mijn hun hoofd zijn niet altijd fijn

  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default Bitje

    Hallo jongens

    ik zit nu een paar maanden op kickboxen en ik moet een bitje hebben die op maat zit kan ik die bij de tandarts op maat laten maken dan

    alvast bedankt

  17. #42
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Emmen
    Posts
    406
    vCash
    126000

    Default

    Moet je ff de vorige berichten lezen! Heb ook bij tandarts laten maken. Zit perfect, moet em er ook echt uittrekken, zo passend is ie dus. Kostte volgens mij ongeveer 80 euro, maar gedeelte werd ook nog vergoed door ziekenfonds. Dus al met al was ik ongeveer 20 euri kwijt! Je hebt ook van die goedkope dingen van 2,50 euro die niet te vormen zijn.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Smile

    Enkel op een Nederlands forum vind je iemand die hulp vraag bij het herstellen van zijn 8-jaar oude bitje.

    Het heeft tenslotte ooit bijna een tientje gekost, toch?

  19. #44
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Enkel op een Nederlands forum vind je iemand die hulp vraag bij het herstellen van zijn 8-jaar oude bitje.

    Het heeft tenslotte ooit bijna een tientje gekost, toch?
    hahahaha gekregen zelfs, maar mn nieuwe bitje zit lekkers, dus heb er geen spijt van ( de oude heeft nog wel een plekje in mn tas )

  20. #45
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Is met bitjes trouwens net als met condooms; twee over elkaar is dubbel zo veilig!

  21. #46
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Breda
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Is met bitjes trouwens net als met condooms; twee over elkaar is dubbel zo veilig!
    Zal ook wel heel charmant staan en lekker makkelijk ademen!
    Noël


  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Is met bitjes trouwens net als met condooms; twee over elkaar is dubbel zo veilig!
    iemand ervaring met die dubbele bitjes?

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ik heb altijd van die 3.50 dingen had.. zitten heerlijk... en als je goed bijt en drukt bij het vormen zitten ze goed vast
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  24. #49

    Default

    Bitje bij de tandarts laten maken is superduur, een bitje van 2.50 zit super en is bijna net zo goed..

    Quote Originally Posted by colt2181 View Post
    Hallo jongens

    ik zit nu een paar maanden op kickboxen en ik moet een bitje hebben die op maat zit kan ik die bij de tandarts op maat laten maken dan

    alvast bedankt

  25. #50
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Iemand ervaring met bitjes die ook bescherming bieden voor de ondertanden? Soort dubbel bitje. Zie boksers er weleens mee? Enige toegevoegde waarde?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •