MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default Bas Rutten Thaiboks partij vs Frank Lobman

    http://www.youtube.com/watch?v=B5VyYZFNfXc

    Een thaiboks partij van Bast Rutten.

    Dit is de eerste keer dat ik een thaibokspartij heb gezien van Bas. Ik had eerlijk gezegt meer van hem verwacht. Wat vinden jullie?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Nou je zegt het alsof Bas daar staat tegen een beginnend A-klasser. Hij staat tegenover Frank the animal Lobman heh. Een veteraan op thaiboks gebied. Hij absorbeert Bas zijn lowkicks met gemak. Top partij van beide heren.
    Fat girlz need lovin too!



  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Ik had meer combinatie verwacht, ook grijpt Bas veel naar lowkicks en stond veel voorover gebukt.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    in een interview van een jaar of 2 geleden zei bas dat hij zijn scheen kapot had en weinig controle over zijn benen had omdat hij vlak voor de wedstrijd een één of andere spuit had gekregen.

    Toen begonnen mensen te zeggen dat hij er niks van kon etc. en daarom heeft hij besloten niet meer in nederland te vechten

  5. #5
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Eén of ander spuit?? Waarvoor?

  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Het enige waar ik me twijfels bij trek is de conditie van Bas in deze partij,maar inderdaad respect naar beide heren.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Eén of ander spuit?? Waarvoor?


    vanaf 6:20 heeft hij het erover.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    in een interview van een jaar of 2 geleden zei bas dat hij zijn scheen kapot had en weinig controle over zijn benen had omdat hij vlak voor de wedstrijd een één of andere spuit had gekregen.

    Toen begonnen mensen te zeggen dat hij er niks van kon etc. en daarom heeft hij besloten niet meer in nederland te vechten
    Dat verhaal had ik inderdaad al 's gehoord. Grappig om nu ook is de wedstrijd te zien die erbij hoort. Beetje jammer van beide kanten naar mijn idee..

  9. #9
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Lobman was een fucking beest! Als die 10-12 jaar jonger was geweest had die met gemak mee kunnen draaien bij de top van het K1.

    Toen hij van aerts verloor was hij zo'n 70 partijen achtereen ongeslagen, en toen was hij al 36 of zo.

  10. #10
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    in een interview van een jaar of 2 geleden zei bas dat hij zijn scheen kapot had en weinig controle over zijn benen had omdat hij vlak voor de wedstrijd een één of andere spuit had gekregen.

    Toen begonnen mensen te zeggen dat hij er niks van kon etc. en daarom heeft hij besloten niet meer in nederland te vechten
    Ik meen dat hij dat (ook) vertelde in de Joe Rogan podcast. Het komt mij in ieder geval bekend voor inderdaad.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ja met die spuit had ik ook gehoord, hij kon er niet mee trappen of zoiets.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #12
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Iemand het mp3 nummer van het nummer van bas? El guappooo El guapooooo

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Wel grappig, sinds ik de partij heb geupload op de bekende trekker jaren geleden, is ie overal te vinden.
    Bas heeft een keer aangegeven al zijn muay thai partijen op dvd uit te brengen, net zoals zijn dubbel dvd van al zijn mma partijen destijds.
    Op zijn site staan nog meer korte stukjes van zijn muay thai partijen, onder video's, dus ze zijn er wel!

    Bas rutten had tijdens een dronken bui aangegeven wel te willen vechten tegen Frank Lobman, en kort voor de partij kreeg hij dit te horen, want hij was dit zelf al weer vergeten, dus had weinig tijd om te trainen.

    Ik had de partij trouwens van deze video geripped, is volgens mij gewoon nog te koop.

    Nikko Sportsvideo

    Ik had de video destijds maar gekocht, maar de bijnaam van Bas Rutten kende ik niet, dus wist nooit zeker of hij het was, gelukkig was het hem wel !

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Lekkere beuk partij zeg potverdikkie,

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Super!!

  16. #16
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by clistialm View Post
    Привет!

    Могу порекомендовать интересный ресурс с контентом, недавно повявившейся в просторах Инета.

    Что почитать? Таким вопросом задёшься редко в последней время, потому что в инете сплошной хлам. Но тут всё не так.
    На замечательном проекте нашел немало интересных статей, среди них:
    Как Правильно Сделать Макияж Для Зеленых Глаз и Первый Секс У Девушки: Это Больно? .

    Данные статьи смогли дать полные ответы на мои вопросы, хотя до этого я изрыл весь интернет в поисках истины.

    Спасибо всем за прочтнеия поста и не сочтите за рекламу, уж очень хорош проект.
    Beste antwoorden
    Hi!

    Ik kan iedereen aanbevelen interessante bron met inhoud die recentelijk is povyavivsheysya in Ineta.

    Wat te lezen? Dus de vraag zadeshsya zeldzaam in de afgelopen jaren, want in een internet vaste spullen. Maar alles is niet zo.
    Op een opmerkelijk project vond vele interessante artikelen, onder hen:
    Hoe make-up voor groene ogen en een meisje eerst seks doen: Doet het pijn? .

    Deze artikelen kunnen geven volledige antwoorden op mijn vragen, maar voordat dat ik het hele internet izryl op zoek naar de waarheid.

    Ik dank u allen voor prochtneiya post en niet te overwegen voor reclame, dus een heel goed project.
    WTF??

  17. #17
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben echt fan van Bas,maar het valt me wel op dat hij voor al zijn partijen die hij verloren heeft een excuus heeft.Beetje jammer.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by p dordt View Post
    Ik ben echt fan van Bas,maar het valt me wel op dat hij voor al zijn partijen die hij verloren heeft een excuus heeft.Beetje jammer.
    ben ik het ook met je eens.

    bas had ook in zijn piek never nooit kunnen winnen van Lobman.
    Home mtk-gym.nl


  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Noem een thaibokser die hardere low kicks had dan lobman?

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Voor deze partij had bas een stuk of 15 partijen gewonnen allemaal op KO.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Noem een thaibokser die hardere low kicks had dan lobman?In zijn gewicht niet veel buiten Aerts, maar in andere gewichten zat. Kaman natuurlijk, maar denk ook aan keiharde trappers als Kaitsongrit en Somsong.

    Er zijn wel erg weinig kick/ thaiboksers met zo'n hoge k.o.ratio als Lobman, ik geloof meer dan 90%. Ik geloof dat alleen Jean Yves Theriault daarbij in de buurt is gekomen, maar dat is geen thaibokser.
    Last edited by mokumnised; 29-04-2011 at 14:50.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mokumnised View Post
    Noem een thaibokser die hardere low kicks had dan lobman?In zijn gewicht niet veel buiten Aerts, maar in andere gewichten zat. Kaman natuurlijk, maar denk ook aan keiharde trappers als Kaitsongrit en Somsong.

    Er zijn wel erg weinig kick/ thaiboksers met zo'n hoge k.o.ratio als Lobman, ik geloof meer dan 90%. Ik geloof dat alleen Jean Yves Theriault daarbij in de buurt is gekomen, maar dat is geen thaibokser.
    Lobman moest het juist meer van boksen hebben. Kaman was mischien lichter maar zijn lowkick was onvoorstelbaar hard.
    Denk ook aan Hoost, Jan Wessels en anderen met een keiharde lowkick.

    Ik vond het wel onsportief dat Lobman zijn voet op Rutten zette na de down.

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Denk Yod en Sakmongkol de hardste trap hebben als je het vergelijkt met de andere op gewicht. Jammer houden beide niet van de lowkick meer van de higkkick naar het lichaam of op het hoofd.

    Denk kaman en Hoost de beste waren met lowkicks.

  24. #24
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Deze dan: Frank Lobman tegen Ken Shamrock
    Don't call him skinny leg!!

    Deel 1


    Deel 2
    Last edited by DAJAK; 29-04-2011 at 17:41.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Waarom dat voetje van Lobman op de rug van Rutten? respectloos

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •