MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31
  1. #1
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default Alistair Overeem vs Antonio 'Bigfoot' Silva likely for October



    Scott Coker in gesprek met Ariel Helwani
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    rond 2.40

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik vind het best een prima matchup... Antonio is zeker geen can. Had liever Werdum gezien maar ach... dat gaat 'm niet meer worden dit jaar.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    pff. Hoe krijg coker het toch IEDERE keer voor elkaar de matchup te regelen die ik niet hoef te zien.
    Dat hij onderhand eens een goede matchmaker in dienst neemt in plaats van zelf aan te klooeien.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    It's kind of a boring Matchup. Another walk over for Overeem

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    pfff strikeforce is a joke! sorry hoor maar het is echt een trieste organisatie. jammer want ze hebben een aantal zeer goede vechters, maarja ik zie die vechters persoonlijk ook liever naar de ufc gaan..

    dat brock lesnar na een win al een title shot kreeg was belachelijk... maar strikeforce lijkt hier een gewoonte van te maken eerst rogers die voor de titel mocht vechten nadat ie KO was geslagen door fedor... en nu bigfoot die na een win al een title shot krijgt

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    ik snap de reacties wel, maar silva deed het niet slecht tegen werdum... en heeft arlovski redelijk makkelijk aan de kant gezet. ik zie ook liever fedor of werdum, maar ik wil ook graag overeem aan het werk zien...als dat nu tegen iemand is die op papier minder allure heeft, so be it...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tbrd View Post
    pff. Hoe krijg coker het toch IEDERE keer voor elkaar de matchup te regelen die ik niet hoef te zien.
    Dat hij onderhand eens een goede matchmaker in dienst neemt in plaats van zelf aan te klooeien.
    je hoeft niet te kijken....

    En voor de mensen die lopen te klagen, gebruik die grijze massa eens en denk na....

    strikeforce heeft:
    Alistair Overeem [CHAMP]
    Fedor Emelianenko (M-1)
    Fabricio Werdum
    Antonio Silva
    Brett Rogers
    Bobby Lashley
    Andrei Arlovski
    Shane Del Rosario (HW & LHW)
    Ron Sparks
    Mike Kyle
    Mike Whitehead
    Levar "Big" Johnson
    Daniel Cormier
    Ray Sefo

    hiervan zijn er 3 die het verdienen om voor de title te vechten...
    1 is er geblesseerd (Werdum)
    1 heeft er net verloren (Fedor)
    dus dan blijft er maar 1 over: Bigfoot (14-2, oud Elite XC champ) wat echt geen pannekoek is.
    Is dit nou zo moeilijk om te begrijpen?

    Ik kan in ieder geval niet op het gevecht wachten. Eerst dat gejank dat Ali nooit vocht voor Strikeforce, en nu zeiken dat het niet de tegenstander is die we allemaal willen dat het is.... jullie zien hem liever maar 1 keer per jaar vechten?

    Live with it, stelletje azijnzeikers!
    Last edited by dirk5; 11-08-2010 at 16:11.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #9
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    je hoeft niet te kijken....

    En voor de mensen die lopen te klagen, gebruik die grijze massa eens en denk na....

    strikeforce heeft:
    Alistair Overeem [CHAMP]
    Fedor Emelianenko (M-1)
    Fabricio Werdum
    Antonio Silva
    Brett Rogers
    Bobby Lashley
    Andrei Arlovski
    Shane Del Rosario (HW & LHW)
    Ron Sparks
    Mike Kyle
    Mike Whitehead
    Levar "Big" Johnson
    Daniel Cormier
    Ray Sefo

    hiervan zijn er 3 die het verdienen om voor de title te vechten...
    1 is er geblesseerd (Werdum)
    1 heeft er net verloren (Fedor)
    dus dan blijft er maar 1 over: Bigfoot (14-2, oud Elite XC champ) wat echt geen pannekoek is.
    Is dit nou zo moeilijk om te begrijpen?

    Ik kan in ieder geval niet op het gevecht wachten. Eerst dat gejank dat Ali nooit vocht voor Strikeforce, en nu zeiken dat het niet de tegenstander is die we allemaal willen dat het is.... jullie zien hem liever maar 1 keer per jaar vechten?

    Live with it, stelletje azijnzeikers!
    Absoluut x2...

    Ik snap echt niet wat er mis is met deze matchup. Silva is geen pannekoek. PUNT.

    Wel zit ie een heel level beneden Overeem. Maar hij is wel de nummer 1 contender op dit moment lijkt mij.
    Fedor kan echt geen title shot krijgen nu... (uit principe, omdat ie net verloren heeft... maar goed, Rogers kwam ook uit een loss)
    Werdum is out...

    Dus ja. wat anders?

    Hoe zat t eigenlijk met Barnett? Had die niet ook getekend bij strikeforce? Wil hem ook wel tegen Overeem zien hoor.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Overeem vecht toch gewoon K1 in October? (meen ik hier ergens gelezen te hebben in ieder geval)
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  12. #12
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    overeem fedor gaat hem niet meer worden. Hoop echt dat overeem een jaartje naar de ufc gaat

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    je hoeft niet te kijken....

    En voor de mensen die lopen te klagen, gebruik die grijze massa eens en denk na....

    strikeforce heeft:
    Alistair Overeem [CHAMP]
    Fedor Emelianenko (M-1)
    Fabricio Werdum
    Antonio Silva
    Brett Rogers
    Bobby Lashley
    Andrei Arlovski
    Shane Del Rosario (HW & LHW)
    Ron Sparks
    Mike Kyle
    Mike Whitehead
    Levar "Big" Johnson
    Daniel Cormier
    Ray Sefo

    hiervan zijn er 3 die het verdienen om voor de title te vechten...
    1 is er geblesseerd (Werdum)
    1 heeft er net verloren (Fedor)
    dus dan blijft er maar 1 over: Bigfoot (14-2, oud Elite XC champ) wat echt geen pannekoek is.
    Is dit nou zo moeilijk om te begrijpen?

    Ik kan in ieder geval niet op het gevecht wachten. Eerst dat gejank dat Ali nooit vocht voor Strikeforce, en nu zeiken dat het niet de tegenstander is die we allemaal willen dat het is.... jullie zien hem liever maar 1 keer per jaar vechten?

    Live with it, stelletje azijnzeikers!
    Als je het niet voor elkaar krijgt je no1 en no2 tegen elkaar te laten vechten terwijl ze alletwee in je organisatie zitten dan doe je iets verkeerd.
    En als Rogers na een loss voor de titel mag dan Fedor al helemaal lijkt me.
    Josh Barnett zie ik trouwens ook nog liever.
    Ook het beloofde middleweight tournament is half van de baan en de vechters zelf morren ook over matchmaking en hoe vaak ze vechten(Diaz, Riggs).

    Strikeforce heeft ons zeker ook mooie partijen gegeven zoals Henderson-Shields, Mousasi-Lawal, Fedor-Rogers, maar voor de rest vind ik dat hij het niet goed doet en kan hij het beter overlaten aan een echte matchmaker en zichzelf uitsluitend op de promotie richten.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    SF is niks, UFC hell yeah bitch!! alleen overeem zie ik graag naar de UFC komen de rest kunnen ze lekker laten wegrotten daar in SF want fedor raakt toch geen stuiver meer en werdum was een fail in UFC en brengt alleen z'n leven in gevaar als er weer zo'n UFC gek komt met zo'n opstoot, arlovski zelfde verhaal als fedor en bigfoot is niet beter dan de gemiddelde UFC vechter...

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tbrd View Post
    Als je het niet voor elkaar krijgt je no1 en no2 tegen elkaar te laten vechten terwijl ze alletwee in je organisatie zitten dan doe je iets verkeerd.
    En als Rogers na een loss voor de titel mag dan Fedor al helemaal lijkt me.
    Josh Barnett zie ik trouwens ook nog liever.
    Ook het beloofde middleweight tournament is half van de baan en de vechters zelf morren ook over matchmaking en hoe vaak ze vechten(Diaz, Riggs).

    Strikeforce heeft ons zeker ook mooie partijen gegeven zoals Henderson-Shields, Mousasi-Lawal, Fedor-Rogers, maar voor de rest vind ik dat hij het niet goed doet en kan hij het beter overlaten aan een echte matchmaker en zichzelf uitsluitend op de promotie richten.
    Dat het toernooi van de baan is ligt niet aan strikeforce....dat is verboden door the Athletic Commision.
    Verder als je het per jaar gaat bekijken heeft Diaz 3 keer gevochten... hetzelfde als UFC WW champ GSP. En dat met een veel minder diep roster
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Dirk 5 heeft gelijk!

    Het zou een leuke wedstrijd voor Overeem zijn
    En zo kan hij dan mooi makkelijk zijn centjes verdienen en keihard gaan trainen voor de clash met Werdum of Fedor

  17. #17
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    SF is niks, UFC hell yeah bitch!! alleen overeem zie ik graag naar de UFC komen de rest kunnen ze lekker laten wegrotten daar in SF want fedor raakt toch geen stuiver meer en werdum was een fail in UFC en brengt alleen z'n leven in gevaar als er weer zo'n UFC gek komt met zo'n opstoot, arlovski zelfde verhaal als fedor en bigfoot is niet beter dan de gemiddelde UFC vechter...
    Als iemand hier de naam mixfighttrol verdient ben jij het wel.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Bigfoot vind ik wel een goede tegenstander .

    En w.b.t. P188 ; Wat een ongelooflijke onzin.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Had liever tegen Bobby lashly gezien... Een Show wrestler molllen Zijn we daar ook vanaf.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    ik snap de reacties wel, maar silva deed het niet slecht tegen werdum... en heeft arlovski redelijk makkelijk aan de kant gezet. ik zie ook liever fedor of werdum, maar ik wil ook graag overeem aan het werk zien...als dat nu tegen iemand is die op papier minder allure heeft, so be it...
    dit dus...

    En bigfoot is echt geen walkover voor overeem. Hij is een van de meest underrated vechters in mma. Ik zie hem winnen van de meeste ufc heavy's... Ik geef hem meer kans dan Bart Rogers...

  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    SF is niks, UFC hell yeah bitch!! alleen overeem zie ik graag naar de UFC komen de rest kunnen ze lekker laten wegrotten daar in SF want fedor raakt toch geen stuiver meer en werdum was een fail in UFC en brengt alleen z'n leven in gevaar als er weer zo'n UFC gek komt met zo'n opstoot, arlovski zelfde verhaal als fedor en bigfoot is niet beter dan de gemiddelde UFC vechter...
    What the fuck lul jij allemaal man...

    zo te zien is petrosyan "troll" 188 weer bezig op volle toeren... Enigste ufc vechters die bigfoot in mijn ogen aan zouden kunnen zijn cain en jds. En dan geef ik ze beiden niet meer dan 60 - 40 kans om te winnen van bigfoot. Bigfoot is echt geen walkover, en ik vind hem een titelshot echt wel verdienen..

    ooh wacht, jij bent een troll, jongens:

  22. #22
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    antonio silva is een hele goede vechter. en dat ze antonio afrekenen op de loss van Werdum is niet tercht. Het had net zo goed de beslissing voor Antonio kunnen zijn. Daarnaast was de man net herstellende van kanker en was dit weer z'n come back gevecht. Als antonio vanouds is wordt het een mooie partij tegen Overeem

  23. #23
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Vind het noch maar de vraag of deze partij ervan komt, met SF weet je het nooit zeker. Maar zoals anderen al gezegd hebben, het belangrijkste is dat we eindelijk Overeem weer eens aan het werk zien, en daar gaat het om te kijken.

  24. #24
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Overeem doet waarschijnlijk mee wat je kan zien op zijn twitter account;Getting my body in shape 4 my nxt fight in October.. wht's it gonna B Strikeforce or K-1? I dont know yet
    http://twitter.com/alistairovereem

    Hoop toch dat hij voor Strikeforce gaat !

  25. #25
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Dan doet ie het maar allebei...
    Deed good old Ramon Dekker ook....sloeg in Thailand een of andere wereldkampioen overhoop,om vervolgens 2 weken daarna in Parijs een Europeese titel te pakken/succesvol te verdedigen om een week daarna in de sporthallen Zuid in A'dam weer iemand op z'n gemakje te slopen..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •