MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 145
  1. #51
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    goeie timing hesdy! doh
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    EN hoe dan ook Balrak en Hesdy doen het beide veel beter als Badr, 82kg en 128 kg coke ipv portiers in elkaar rammen haha
    ja zeker,. zijn een beetje de gewichten waar ze hier mee rondlopen.
    als je iets illegaals doet doe het dan goed en nie half

  3. #53
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    mijn gevoel zegt dat Hesdy er niets mee te maken heeft. Zie in hem niet de type die dit zou doen. Ga der van uit dat hij snel weer vrij komt.

    EN hoe dan ook Balrak en Hesdy doen het beide veel beter als Badr, 82kg en 128 kg coke ipv portiers in elkaar rammen haha
    badr heeft die drugshandel ook niet nodig met zijn miljoenencontract bij k1 en kia. haha
    ik heb hesdy ook nog niet in een bentley voorbij zien komen.
    btw: jammer voor de vechtsport dit, hopelijk is het een misverstand en komt hij snel vrij en kan hij gewoon vechten op 6 maart.

  4. #54
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Klote!

  5. #55
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    echt klote dit
    daar gaat 6maart main event

  6. #56
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    ALS dit verhaal klopt ben je echt een stumper Hesdy!

  7. #57
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Steek maar lekker je kop in het zand :P
    LOL!

  8. #58
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    K-1 contract in Japan? Dat is nu mooi door z'n neus geboord (ach K-1 is toch al failliet).

    Balrak zou Hesdy nog gebeld hebben: "he hang je nog aan de lijn?"

    Hesdy en Balrak zijn wel met beide neuzen dezelfde kant opgegaan

    De kleding-sponsor van Hesdy (Le Coke Sportif) zou wel tevreden zijn met zoveel gratis reclame

    Sorry hoor voor zoveel flauwigheid

  9. #59
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Ja we kunnen er grappen over maken maar de media smult er van en de sport zakt alleen maar verder in de stront, en dat de k1 naar de klote gaat helpt het ook niet echt mee jaren trainen alles op zij zetten voor je sport en dan eigenlijk niets verdienen is gewoon triest zolang er geen erkening voor de vechtsport is in dit land zullen we altijd van dit soort berichten tegen blijven komen.
    Als je als voetballer miljoenen verdient kun je leven van de sport ook na je sport carriere, maar als profvechter is het gewoon zwaar om wat te verdienen ik praat niet goed om dan in donkere zaakjes te gaan handelen ik beschuldig ook niemand maar ik kan het wel begrijpen.
    [SIGPIC]

  10. #60
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Slaat nergens op Knift. Ashwin Balrak heeft ook gewoon een goede baan, criminaliteit word gewoon aangetrokken door de macho-cultuur.
    Als je de criminalitiet in gaat omdat je niet genoeg auto's hebt ben je simpelweg een crimineel, het is niet dat ze aan het uithongeren zijn ofzo.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Triest als dit waar is. Triest voor de sport in het bijzonder, triest voor hem team om hem heen.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #62
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Ja we kunnen er grappen over maken maar de media smult er van en de sport zakt alleen maar verder in de stront, en dat de k1 naar de klote gaat helpt het ook niet echt mee jaren trainen alles op zij zetten voor je sport en dan eigenlijk niets verdienen is gewoon triest zolang er geen erkening voor de vechtsport is in dit land zullen we altijd van dit soort berichten tegen blijven komen.
    Als je als voetballer miljoenen verdient kun je leven van de sport ook na je sport carriere, maar als profvechter is het gewoon zwaar om wat te verdienen ik praat niet goed om dan in donkere zaakjes te gaan handelen ik beschuldig ook niemand maar ik kan het wel begrijpen.
    Als topvechter kun je ook veel geld verdienen, en dat jij kan begrijpen dat een profvechter zich inlaat in donkere zaakjes begrijp ik dan werkelijk niet. Als je een proffesionele vechter bent, dan zet je alles op zij voor je carriere en ga je niet alles riskeren kwijt te raken door je bezig te houden met duistere praktijken. Dat zou echt niet zo slim zijn.
    Ik hoop van harte dat Gerges er niets mee te maken heeft, maar zo ja, dan is het echt zijn eigen schuld als dat hem sponsoren/geld/gevechten gaat kosten.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    En iedereen maar klagen over het foute imago dat de sport heeft. Dat lokken ze toch alleen maar zelf uit op deze manier. de ene na de ander verziekt het gewoon.. Dat er in het publiek gasten zitten die slecht zijn voor de sport is al klote.. maar als de vechters zelf ook gewoon een stomme verstand niet kunnen gebruiken dan houd het snel op. Ik hoop echt dat dit een misverstand is maja de politie komt niet voor niks aan je deur. Bij mij zijn ze ook nog nooit geweest dus er zou heus wel iets van waar zijn.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Hyxas View Post
    Als topvechter kun je ook veel geld verdienen, en dat jij kan begrijpen dat een profvechter zich inlaat in donkere zaakjes begrijp ik dan werkelijk niet. Als je een proffesionele vechter bent, dan zet je alles op zij voor je carriere en ga je niet alles riskeren kwijt te raken door je bezig te houden met duistere praktijken. Dat zou echt niet zo slim zijn.
    Ik hoop van harte dat Gerges er niets mee te maken heeft, maar zo ja, dan is het echt zijn eigen schuld als dat hem sponsoren/geld/gevechten gaat kosten.
    met alle respect, 1 kg is 30.000 euro. dat verdient gerges nog geen eens voor 1 partij. Dat keer 128... is heeel wat partijen hoor. Dat zou hij in ze gehele carriere nog niet verdienen.
    Home mtk-gym.nl


  15. #65
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default Hesdy Gerges opgepakt

    HESDY HEEFT HELEMAAL GEEN BROER!!!!

  16. #66
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Inkoopprijs is waarschijnlijk 75% van de verkoopprijs en dat moet je het ook nog delen met iedereen die er bij betrokken is.

  17. #67
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    met alle respect, 1 kg is 30.000 euro. dat verdient gerges nog geen eens voor 1 partij. Dat keer 128... is heeel wat partijen hoor. Dat zou hij in ze gehele carriere nog niet verdienen.
    Dat is toch geen reden om dan maar coke te gaan verhandelen...?

  18. #68
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Slaat nergens op Knift. Ashwin Balrak heeft ook gewoon een goede baan, criminaliteit word gewoon aangetrokken door de macho-cultuur.
    Als je de criminalitiet in gaat omdat je niet genoeg auto's hebt ben je simpelweg een crimineel, het is niet dat ze aan het uithongeren zijn ofzo.
    Ja oke Ashwin heeft een goeie baan, maar kun je er nog 10 opnoemen en nogmaals praat ik het niet goed maar het gebeurt wel! en wat doen de meeste jongens na hun top carriere ....dan gaan ze aan de deur staan enz enz nou daar heb je dan jaren lang voor getraint.
    [SIGPIC]

  19. #69
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Het gebeurde 20 jaar geleden , het gebeurt nu , en als de sport niet de erkening krijgt die het verdient gebeurt het over 10 jaar nog!
    [SIGPIC]

  20. #70
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Kut kut kut en nog eens kut!
    hesdy bedankt

  21. #71
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  22. #72
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    pffff wat een gedoe zeg

  23. #73
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Het gebeurde 20 jaar geleden , het gebeurt nu , en als de sport niet de erkening krijgt die het verdient gebeurt het over 10 jaar nog!
    Sorry hoor, maar van de "erkening die het verdient" word ik altijd een beetje wee.
    Er zijn zoveel sporten die niet de erkening krijgen, en waar sporters verrot hard moeten trainen.
    Triathlon, atletiek, fietsen, zwemmen, noem maar op. Jonge topzwemmers trainen iedere ochtend tussen 5.30 en 7.30 , even een ontbijtje en s'middags (na school/studie) weer aan de bak. Als ze te ver van een goede zwemclub wonen, gaan ze naar een gast gezin.
    En hoeveel zwemmers zijn er na hun carriere finacieel onafhankelijk denk je?
    Een enkeling die geen finaciele steun van familie behoeft om zijn sport te beoefenen, en het geluk heeft een sponsor te vinden.
    Bij vechtsport al heel anders, sponsors genoeg, ook bij beginnende A.
    Startgage bij A vechters en voor heel wat toppers is er een goede boterham te verdienen.
    Daarnaast zouden ze ook best een studie kunnen doen, al is het deeltijd, als ze zeker willen zijn van een baan na hun carriere.
    Maar als je alleen maar `binnen wil zijn` op je 30ste, denk ik dat ze iets nastreven wat een beetje naief is.
    Het percentage voetballers dat (extreem) veel verdient valt ook wel mee, er zijn er zat die een baan moeten zoeken na hun carriere.
    Maar als je alleen naar de absolute top kijkt , voel je jezelf al snel te kort gedaan.

  24. #74
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    zie AT 5

    Net op AT 5: Hesdy Gerges opgepakt met 128 kilo Coke!!


    WOOT DA FOOOOOKKKKKKKK

  25. #75
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •