MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default Thailand trainingskamp/vakantie 2008..!!!

    Beste leden,

    Ik ga vanaf 9/10 juli t/m 31 juli naar Thailand, Koh Samui!! Wie gaan er nog meer in deze periode?? En kan iemand mij ook toevallig helpen met de volgende: ''Wij komen aan op Bangkok, echter moeten wij bij Koh Samui zijn. Hier heb je dus een aparte ticket voor nodig. Nu is mijn vraag dan ook, is het beter/goedkoper als ik de ticket vanaf hier boek, of beter in Bangkok?

    Ik zie jullie hopelijk tegemoet.

    Osh..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik ben twee keer in Thailand geweest en je kan makkelijk aldaar tickets kopen. Alles wat je hier al koopt kost je meer.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben van de partij! A.s. vrijdag vertrekken we, maar we gaan niet naar Koh Samui (misschien de volgende keer). Ticket kun je hier boeken en kan goedkoper zijn, in geval van een speciale aktie. Dan zou ik het rechtstreeks - via internet - bij de luchtvaartmaatschappij regelen en niet bij het reisbureau. Volgens mij zijn er een paar maatschappijen die vliegen op Koh Samui (one to go, Bangkok Airways en Nok air misschien).

    Zit je trouwens alleen in Koh Samui of ben je ook van plan naar andere delen doe te gaan? In dat geval zou ik je misschien nog wel wat leuke tips kunnen geven.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Ja, wij komen dus aan op 10 juli in bangkok. We wouden een paar dagen in Bangkok blijven, en dan een vlucht nemen naar Koh Samui op 11/12 juli ofzo. Dus misschien een goeie hotel in Bangkok? En als we zeg maar een paar dagen in Bangkok blijven, is het dan niet beter om het juist daar te boeken?
    Alvast bedankt,

    PS: Abraham gaat ook met ons mee

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by *.Lionheart.* View Post
    Ja, wij komen dus aan op 10 juli in bangkok. We wouden een paar dagen in Bangkok blijven, en dan een vlucht nemen naar Koh Samui op 11/12 juli ofzo. Dus misschien een goeie hotel in Bangkok? En als we zeg maar een paar dagen in Bangkok blijven, is het dan niet beter om het juist daar te boeken?
    Alvast bedankt,

    PS: Abraham gaat ook met ons mee
    Ik dacht dat Abraham naar Pattaya ging Als het goed is zie ik Abraham donderdag nog wel op de training en dan zal ik hem nog wel wat tips geven. Hotels kun je ook in Bangkok zelf boeken, dat kan voordeliger zijn dan wanneer je het hier boekt. Ik weet in Bangkok nog wel wat leuke en goedkope hotels, laat ik nog wel even weten aan Abraham.

    Wat betreft de vlucht, die kun je ook makkelijk daar boeken. Zeker als je nog een aantal dagen in Bangkok bent. Mijn ervaring is dat de binnenlandse vluchten vrijwel nooit helemaal vol zitten, dus er is bijna altijd wel plek. Ben alleen niet op Koh Samui geweest, maar ik denk niet dat dit erg verschilt. Misschien dat anderen hier dat wel weten.

    Anyway, een hele fijne vakantie toegewenst!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Veel plezier lionheart.

    Als je op Koh Samui ben loop eens langs (of ga er trainen, nog beter) het WMC camp lamai gym. Wordt lesgegeven door oa Nokweed Davy die in vroegere tijden eens tatus had die Saenchai nu heeft. Nokweed vocht op zijn oude dag zelfs met 74 kg tegen Jerome le BAnner.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    ik ga 30 augustus tot 20 sept naar thailand...
    eerst paar dagen in bangkok en dan naar pattaya trainen bij rosalie!!
    heb er zin in!!!!

  8. #8
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Lucky sons of bitches hier!
    yup...

    en ik haat ze allemaal
    niet uit afgunst hoor...

    uit principe

  9. #9
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    doe gewoon hardcore en neem de bus naar surathani en van daaruit de boot naar koh samui... mietjes reizigers tegenwoordig allemaal

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by *.Lionheart.* View Post
    PS: Abraham gaat ook met ons mee
    O..in dat geval verwacht ik in ieder geval wat mooie foto's van onze grote vriend uit het oosten met zijn mooie nieuwe witte trunk aan...

  11. #11
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik dacht dat Abraham naar Pattaya ging Als het goed is zie ik Abraham donderdag nog wel op de training en dan zal ik hem nog wel wat tips geven. Hotels kun je ook in Bangkok zelf boeken, dat kan voordeliger zijn dan wanneer je het hier boekt. Ik weet in Bangkok nog wel wat leuke en goedkope hotels, laat ik nog wel even weten aan Abraham.

    Wat betreft de vlucht, die kun je ook makkelijk daar boeken. Zeker als je nog een aantal dagen in Bangkok bent. Mijn ervaring is dat de binnenlandse vluchten vrijwel nooit helemaal vol zitten, dus er is bijna altijd wel plek. Ben alleen niet op Koh Samui geweest, maar ik denk niet dat dit erg verschilt. Misschien dat anderen hier dat wel weten.

    Anyway, een hele fijne vakantie toegewenst!
    Ja dat zou echt super zijn. We kunnen alle tips wel gebruiken.
    Jij ook een hele fijne vakantie toegewenst. Misschien zien we elkaar daar wel. May-b dat we die 2 dagen in hetzelfde hotel als jullie kunnen gaan overnachten.


    @ Payap, Bedankt. Ik zal zeker ook even langs de WMC camp lamai gym gaan, aangezien het toch in Samui is.

    @ Jojo. We twijfelden tussen Superpro Samui en Fairtex gym. Toch gekozen voor Superpro Samui. Veel plezier daaro.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    yup...

    en ik haat ze allemaal
    niet uit afgunst hoor...

    uit principe
    chief zullen wij daar ook es heengaan ipv lowlands ?
    uiterst vriendelijk drinkklimaat daar
    beetje rondhangen met een biertje en kijken hoe die lui zich kapot trainen.
    en s avonds naar wedstrijden kijken en 9 jarige jochies in hun reet neuken...

    on topic: wij zijn toen met de bus vanuit bangkok naar koh samui gegaan (dan nog wel ff met de boot over uiteraard)
    en dat kost echt bijna niks

  13. #13
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    chief zullen wij daar ook es heengaan ipv lowlands ?
    uiterst vriendelijk drinkklimaat daar
    beetje rondhangen met een biertje en kijken hoe die lui zich kapot trainen.
    en s avonds naar wedstrijden kijken en 9 jarige jochies in hun reet neuken...

    on topic: wij zijn toen met de bus vanuit bangkok naar koh samui gegaan (dan nog wel ff met de boot over uiteraard)
    en dat kost echt bijna niks
    Klopt dat kost ook weinig. Maar ben je dan niet weer eens 12 uur ofzo onderweg?

  14. #14
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by nicolas the red View Post
    doe gewoon hardcore en neem de bus naar surathani en van daaruit de boot naar koh samui... mietjes reizigers tegenwoordig allemaal
    hmmm....
    google earth is minder postitief over je cunning plan Nicolas..

    We could not calculate driving directions between Het Haantje, Coevorden, The Netherlands and Changwat Surat Thani, Thailand.

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    chief zullen wij daar ook es heengaan ipv lowlands ?
    uiterst vriendelijk drinkklimaat daar
    beetje rondhangen met een biertje en kijken hoe die lui zich kapot trainen.
    en s avonds naar wedstrijden kijken en 9 jarige jochies in hun reet neuken...
    klinkt niet verkeerd....

  15. #15
    chief108 Guest

    Default


  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Hey Chief, aangezien je zo enthousiast bent, wilde ik je nog even vertellen dat de koffers inmiddels zijn gepakt. We zijn er helemaal klaar voor

  17. #17
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Hey Chief, aangezien je zo enthousiast bent, wilde ik je nog even vertellen dat de koffers inmiddels zijn gepakt. We zijn er helemaal klaar voor
    speciaal om jullie te fucken doen wij ff een bommelding
    das pas lachen met een uur of 5 vertraging en jengelende kinderen op die gepakte koffers hangen

    onderschat nooit de pleziertjes van de gefrustreerde man

  18. #18
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Is er maar 1 persoon, van deze hele forum, die in de periode van juli naar Thailand gaat? Dat zou wel jammer zijn zeg!!

  19. #19
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    speciaal om jullie te fucken doen wij ff een bommelding
    das pas lachen met een uur of 5 vertraging en jengelende kinderen op die gepakte koffers hangen

    onderschat nooit de pleziertjes van de gefrustreerde man
    fuckin' A

    reps...

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by *.Lionheart.* View Post
    Is er maar 1 persoon, van deze hele forum, die in de periode van juli naar Thailand gaat? Dat zou wel jammer zijn zeg!!
    Jose Stephen zweerft rond juli ook in Thailand rond. Denk dat hij rond die tijd in Pattaya is.

    Je zou als je in Bangkok ben ook ff langs Rob Cox kunnen gaan. Hij is Engelsman die al tig jaar in Thailand woont en de professor van het muaythai in Thailand. Hij was voorheen internationaal coordinator van Kaewsamrit maar heeft sinds enkele maanden een eigen kamp Kiatphontip in Bangkok.

    Super aardige vent. Die je zeker help met vragen en als je tips nodig heb.

    zijn kamp: KiatphontipGym Muay Thai (Thai Boxing) Gym :: Home
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Off-topic:
    Doet mij altijd denken aan Baldrick uit Blackadder.

    /Off-topic
    Jammer genoeg, voor mij, pakten zijn plannetjes nooit so goed uit. En ik ga weer eens naar centerparcs.......*zucht*
    Last edited by blackadder; 01-07-2008 at 20:08.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Hahaha, idd! Heb je jezelf hier trouwens naar die serie vernoemd?
    Hoe raad je het zo? Het toendertijd erg ondergewaardeerde eerste seizoen is mijn favoriet.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Geniale serie idd! Maar daar hoort wel een plaatje bij he!

    Zal nu weer on-topic gaan.

    Thailand, vet man!
    Thailand supervet!!! Heb er ergens nog wel een denk ik.

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    Ik ga naar cali-LA en de westcoast langs misschien hop ik nog wel even bij Rutten en Couture binnen
    Vet Rosse. Dan verwachten we toch wel eens Mixfight on Tour - Rodeo Drive...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •