MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 75
  1. #26
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Ok nu slaat dat hele Fedor gedoe echt helemaal nergens meer op
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    It's all about the cash and nothin' about the honour! "just another day at the office..."
    Fedor's eigen woorden...

  3. #28
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    @ Flipper..

    Aiaiai Dan Severn...dat is gewoon gemeen ouwe.

    Zag laatst een recente ''partij'' van hem op extreme channel, wat een drama.

  4. #29
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Het is toch niet zeker of wel? M-1 zei toen bij het Barnett-gedoe dat ze Fedor liever tegen Rogers wilden zetten dan tegen Belfort...omdat de fans liever Fedor vs Rogers zagen. Dan hebben ze nu vast dat uitgangspunt overboord gegooid want ik denk dat niemand op Fedor vs Ricco zit te wachten.
    er is in iedergeval nog niets bekent bij m1

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Butterbean? Hell no. "Veel" te veel Risico met die haymakers.


    Ik geloof niet zo in deze roddel hoor. Was yahoo ook niet die site die de dood van Kimo naar buiten bracht?>

  6. #31
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Eerst maar eens afwachten wat er van waar is, dit is natuurlijk te erg voor woorden.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Schiet me net te binnen dat ik volgens mij laatst ergens las dat Strikeforce nog geen PPV-deal heeft met een netwerk, en dat het dus gratis in de V.S. te zien is.
    Wellicht geven ze Fedor dan nu koekies totdat er een PPV-deal is, want als die deal er is ga je niet veel PPV's verkopen met Fedor vs Rodriguez, en zul je Rodriguez moeten vervangen door een betere vechter.
    Mijn theorie: is er voor het debuut-gala van Fedor geen PPV-deal, dan krijgt Fedor een koekie zodat het gratis kijkende publiek (waarschijnlijk meer 'mainstream'-kijkers dan wanneer je uitsluitend PPV hebt) denkt "Wow, die Rus is goed!", en hopelijk de volgende keer een PPV koopt.
    Is er voor het debuut-gala van Fedor wel een PPV-deal, dan komt er een sterkere tegenstander voor Fedor. Want laten we wel wezen, als je als Strikeforce een berg knaken moet betalen voor Fedor, ga je hem toch niet tegen een niet-verkopende naam als Rodriguez zetten?
    Ze hebben wel een deal. Die deal is met showtime. showtime kost 10 dollar per maand. je kunt abonement dag later al opzeggen dus voor 10 dollar ppv kijken.

    eat that UFC!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    jeez' ILK, wat een conspiracy theory heb jij weer...
    maar wat is er in godsnaam aan de hand rond Fedor zn management?
    het kan toch niet moeilijk zijn om een mooie partij te regelen???????
    "If you have to stop and think, it's too late"

  9. #34
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Niet dat ik het allemaal goed wil praten, maar Ricco Rodriguez heeft wel een record van 35-10 en is echt geen can.
    De meeste van z'n verliespartijen zijn via decision, dus sowieso iemand die moeilijk echt te verslaan is.

    Overeem komt hierna wel, Rodriguez is een prima opwarmertje imho.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Thumbs down

    Dit kan toch niet waar zijn?

    Vooralsnog ga ik er vanuit dat die partij nooit gaat gebeuren. Nog een grotere mismatch dan Zulu destijds!

    Overeem, Werdum, Rogers, Yvel, hell zelfs Buentello is een betere tegenstander.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Nog een grotere mismatch dan Zulu destijds!
    Kom op zeg....wel effe een beetje realistisch blijven he

    Fedor zou eigenlijk tegen Barnett geknokt hebben een tijdje terug, en het is niet de schuld van Fedor of z'n management dat dat niet is gebeurd.
    Jullie doen nu net alsof Fedor de laatste tijd alleen maar tegen cans heeft gestaan. Je kan nu eenmaal niet altijd tegen de nummer 2 van de rankings knokken, dat gebeurde in PRIDE al helemaal niet.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Is dat ook echt PPV? Dacht dat ik iets las over dat Showtime niet echt PPV was. Meer soort van abonneezender in z'n totaliteit, dus niet dat je puur voor Strikeforce betaalt.



    Hahaha, is allemaal de schuld van Mixfight. Ik lees hier soms zulke mooie dingen (zoals toen of Fedor wel of niet naar de UFC zou gaan) dat je er vanzelf in meegaat.
    Wanneer je de zender alleen aanschaft voor strikeforce heb je in ware een goedkope ppv.

    Het is idd een aboneezender die het aanbied, maar om nou meteen te denken dat er iets achter zit...

    Kan natuurlijk ook dat ze de fan iets tegemoet willen komen met 10 dollar inplaats van de UFC 40 dollar.

    bij 40 ga ik illegaal, 10 wil ik best een keer betalen :-)
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  13. #38
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Schiet me net te binnen dat ik volgens mij laatst ergens las dat Strikeforce nog geen PPV-deal heeft met een netwerk, en dat het dus gratis in de V.S. te zien is.
    Wellicht geven ze Fedor dan nu koekies totdat er een PPV-deal is, want als die deal er is ga je niet veel PPV's verkopen met Fedor vs Rodriguez, en zul je Rodriguez moeten vervangen door een betere vechter.
    Mijn theorie: is er voor het debuut-gala van Fedor geen PPV-deal, dan krijgt Fedor een koekie zodat het gratis kijkende publiek (waarschijnlijk meer 'mainstream'-kijkers dan wanneer je uitsluitend PPV hebt) denkt "Wow, die Rus is goed!", en hopelijk de volgende keer een PPV koopt.
    Is er voor het debuut-gala van Fedor wel een PPV-deal, dan komt er een sterkere tegenstander voor Fedor. Want laten we wel wezen, als je als Strikeforce een berg knaken moet betalen voor Fedor, ga je hem toch niet tegen een niet-verkopende naam als Rodriguez zetten?

    in grote lijnen ben ik het hier ook mee eens er word natuurlijk naar de ppv toegewerkt ,en zou alistair in mijn ogen eerst tegen werdum gaan en de winnaar daarvan tegen fedor ,en zal zn eerste partij op mainsteam en in de kooi natuurlijk niet de knaller worden maar het moet denk ik wel een amerikaan zijn in mijn ogen ,mischien niet voor de hardcore fans maar voor het grote publiek heeft dat meer waarde dan alistair

  14. #39
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Als dit doorgaat moet ik eerlijk zeggen dat ik het een beetje heb gehad met Fedor en zijn onaantastbaarheid. Zo kan ik ook nog 20 wins aan mn belt hangen. Hooguit 4x per jaar vechten, waarvan 1x tegen een echte tegenstander... Dit gaat echt nergens over. Ook voor de sportman Fedor. Ik bedoel, hij zal toch zelf ook meer voldoening krijgen van het feit dat hij van gerenomeerde vechters wint dan tegen dit soort fastfood. Wat is nu de voldoening, buiten de miljoenen die hij zal ontvangen hoogstwaarschijnlijk, om tegen iemand van dit kaliber te vechten. Zo wordt hij dalijk toch ook niet meer serieus genomen. Was hij maar in de UFC gaan vechten, daar ligt het gemiddelde niveau dan toch weer een stukje hoger, want daar lopen dit soort gasten niet rond en zal hij misschien wat meer vechten. Hopelijk is dit eenmalig binnen Strikeforce en krijgt hij hierna meteen een titelshot of een tegenstander van formaat, anders daalt hij bij mij iig in achting.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  15. #40
    Jochem Guest

    Default

    Vind het wel een leuke partij! Ricco is misschien wel over the top, maar zeker geen can. Fedor vecht zo weinig dat ie wel ff scherp mag stellen. Dan 2 maanden later tegen overeem of Werdum.

    grappling vs minotoro

    YouTube - Minotoro vs Ricco Rodriguez
    Last edited by Jochem; 14-08-2009 at 17:45.

  16. #41
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ze hebben wel een deal. Die deal is met showtime. showtime kost 10 dollar per maand. je kunt abonement dag later al opzeggen dus voor 10 dollar ppv kijken.

    eat that UFC!
    Dirk wat ben je toch een hater.

    Wie wil er nou voor 10 dollar zo'n ppv kijken?
    Ik kijk het wel GRATIS op internet.

    Deze match up is echt een fucking JOKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    From Best!

  17. #42
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Als dit doorgaat moet ik eerlijk zeggen dat ik het een beetje heb gehad met Fedor en zijn onaantastbaarheid. Zo kan ik ook nog 20 wins aan mn belt hangen. Hooguit 4x per jaar vechten, waarvan 1x tegen een echte tegenstander... Dit gaat echt nergens over. Ook voor de sportman Fedor. Ik bedoel, hij zal toch zelf ook meer voldoening krijgen van het feit dat hij van gerenomeerde vechters wint dan tegen dit soort fastfood. Wat is nu de voldoening, buiten de miljoenen die hij zal ontvangen hoogstwaarschijnlijk, om tegen iemand van dit kaliber te vechten. Zo wordt hij dalijk toch ook niet meer serieus genomen. Was hij maar in de UFC gaan vechten, daar ligt het gemiddelde niveau dan toch weer een stukje hoger, want daar lopen dit soort gasten niet rond en zal hij misschien wat meer vechten. Hopelijk is dit eenmalig binnen Strikeforce en krijgt hij hierna meteen een titelshot of een tegenstander van formaat, anders daalt hij bij mij iig in achting.
    x2
    From Best!

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Als deze wedstrijd echt zou plaatsvinden dan lacht Dana zicht echt de tyfus, en geloof maar dat hij dan bij elke gelegenheid die hij krijgt Fedor met de grond gelijk maakt.


  19. #44
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Vind het wel een leuke partij! Ricco is misschien wel over the top, maar zeker geen can. Fedor vecht zo weinig dat ie wel ff scherp mag stellen. Dan 2 maanden later tegen overeem of Werdum.

    grappling vs minotoro

    YouTube - Minotoro vs Ricco Rodriguez
    Dat was bijna tien jaar geleden...

    Fedor wordt geacht de beste vechter ter wereld te zijn. Dan laat je hem toch niet vechten tegen iemand die bijna een decenium geleden gepiekt heeft? De laatste overwinning van betekenis van de beste man was in 2002!

  20. #45
    chief108 Guest

    Default

    oh jottem
    wat een leuk nieuws..

  21. #46
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Vind het wel een leuke partij! Ricco is misschien wel over the top, maar zeker geen can. Fedor vecht zo weinig dat ie wel ff scherp mag stellen. Dan 2 maanden later tegen overeem of Werdum.

    grappling vs minotoro

    YouTube - Minotoro vs Ricco Rodriguez
    ja toen was het een topvechter. compleet afgetraind en toentertijd de beste vechter van de wereld. Dat is nu helaas wel anders.

  22. #47
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    Is gelukkig een gerucht! OEFFFF...

    Strikeforce wil niets liever dan een partij tussen Fedor en Alistair..

    Ricco wordt het gelukkig niet..

    Als ze de partij Alistair vs Fedor gaan bouwen verwacht ik dat Fedor eerder tegen Werdum of Rogers vecht.

    In september vecht zeer waarschijnlijk ook een K1 vechter in Strikeforce Challengers series (ShoMMA). Deze zwaargewicht kan in de toekomst ook zeer zeker een toegevoegde waarde worden.

    Osu,

    Martijn

  23. #48
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shooto Holland View Post
    Is gelukkig een gerucht! OEFFFF...

    Strikeforce wil niets liever dan een partij tussen Fedor en Alistair..

    Ricco wordt het gelukkig niet..

    Als ze de partij Alistair vs Fedor gaan bouwen verwacht ik dat Fedor eerder tegen Werdum of Rogers vecht.

    In september vecht zeer waarschijnlijk ook een K1 vechter in Strikeforce Challengers series (ShoMMA). Deze zwaargewicht kan in de toekomst ook zeer zeker een toegevoegde waarde worden.

    Osu,

    Martijn

    is saki de K1 vechter?

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    denk eerder sem schilt! zou mega zijn..


    op de vot dermit

  25. #50
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Een nederlandse K-1 vechter of wat?
    From Best!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •