MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 51 to 75 of 133
  1. #51
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Zegt iemand die gwynette Martha een soldier vind.

    haha inderdaad!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!


    ps:
    al het gejank over Badr meteen...ik denk dat het grootste probleem met Badr zijn fans zijn...begin daar steeds meer van overtuigd te raken...hij is een mongolen-magneet

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!


    ps:
    al het gejank over Badr meteen...ik denk dat het grootste probleem met Badr zijn fans zijn...begin daar steeds meer van overtuigd te raken...hij is een mongolen-magneet
    Opmerkelijk dat je met minimaal 2 moordenaars (1 nog verdacht dan) hebt getraind. Mensen die met hun destijds getraind hebben zijn ook 'mongolen'? Moeten wij nu iets van je denken?

    Ironisch als je de Badr topics op dit forum bekijkt en jouw deelname m.b.t. het plaatsen van reacties (voor mij zijn extreme fans in deze hetzelfde als extreme haters zoals jij).

  4. #54
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Logisch, iemand in de fik steken is niet zo boeiend als een theedoek vasthouden.
    Kan je anders nog wel een vermeend incident herinneren van brandbom/brandstichting door de theedoekvasthouder. ..had ook zo kunnen aflopen

  5. #55
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by bladetrinity View Post
    Zegt iemand die gwynette Martha een soldier vind.
    Haha precies, maar zo is willem

  6. #56
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!
    als jij maar niet de volgende bent dan... die naam van jou jongen.. 'Illest' oei oei

  7. #57
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Haha idd. Nickname illest.
    Enough said.

  8. #58
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!
    Statistiek is een mooi iets. Criminaliteit komt in de vechtsport veel voor. Maar dit is wel bijzonder. En op dit forum begaat Willem binnenkort ook nog wel een moord denk ik en dan heb je er al 3. Ik denk dat jij gewoon op het dam& schaak forum moet gaan zitten dat lijkt me beter voor het imago van onze sport.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Statistiek is een mooi iets. Criminaliteit komt in de vechtsport veel voor. Maar dit is wel bijzonder. En op dit forum begaat Willem binnenkort ook nog wel een moord denk ik en dan heb je er al 3. Ik denk dat jij gewoon op het dam& schaak forum moet gaan zitten dat lijkt me beter voor het imago van onze sport.
    hahaha omg...
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #60
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Wat iemand in zn privé doet gaat me niet aan. Hoop alleen dat ie snel weer staat te knallen in de ring...
    hahahah, willempie moet nog even leren wat sarcasme is.

  11. #61
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Als dit echt waar is....

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  12. #62
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    O dus jij vind iemand vermoorden even erg als iemand helemaal in elkaar slaan.
    Die clowns hier worden met de dag lachwekkender.

    Prostituee....risico van het vak...elke dag kan je laatste zijn.....weet ze toch....

    (Met 2 maten meten)
    It's okay to be white

  13. #63
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor!


    ps:
    al het gejank over Badr meteen...ik denk dat het grootste probleem met Badr zijn fans zijn...begin daar steeds meer van overtuigd te raken...hij is een mongolen-magneet
    Zal toch wel niet zo uniek zijn, daar?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #64
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Statistiek is een mooi iets. Criminaliteit komt in de vechtsport veel voor. Maar dit is wel bijzonder. En op dit forum begaat Willem binnenkort ook nog wel een moord denk ik en dan heb je er al 3. Ik denk dat jij gewoon op het dam& schaak forum moet gaan zitten dat lijkt me beter voor het imago van onze sport.
    Pik, jij kent mij niet dus praat niet zo over me.
    Zolang er niemand aan me vrouw, familie of brothers komt zalnik geen gekke dingen doen.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Vechtsport is mijn ervaring nou niet de sport waar de meest intelligente mensen aan meedoen maar, dit is wel erg. Afgelopen jaar is dit forum ook zwaar achteruit gaan. Vooral met al de drama. Focus je op de sport en niet de mensen op het forum.
    With great Powers comes hot Bitches

  16. #66
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wel grappig hoe Willem altijd zijn woordjes klaar heeft staan, maar nu de gehele discussie ontloopt en over iemands naam gaat beginnen

  17. #67
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hee Willem, die negrep is niet netjes hee. Nu moet ik weer allemaal grapjes gaan verzinnen of nuttige dingen gaan plaatsen om mijn reputatie omhoog te krikken

    En je weet, wij soldaten geven veel om onze reputatie!!!!!

  18. #68
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Opmerkelijk dat je met minimaal 2 moordenaars (1 nog verdacht dan) hebt getraind. Mensen die met hun destijds getraind hebben zijn ook 'mongolen'? Moeten wij nu iets van je denken?

    Ironisch als je de Badr topics op dit forum bekijkt en jouw deelname m.b.t. het plaatsen van reacties (voor mij zijn extreme fans in deze hetzelfde als extreme haters zoals jij).
    Nee, je hoeft niks over mij te denken. Ik vind de gedachte totaal niet cool dat ik met zulke gasten getraind heb. Blijkbaar oefent onze sport een grote aantrekkingskracht uit op mensen die tot zulke dingen in staat zijn.
    Ik vind dat best wel triest...zielig hoe dat meisje aan haar eind is gekomen

    en jammer dat elke thread in een badr-thread verandert
    Last edited by Illest; 19-06-2014 at 10:27.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post

    en jammer dat elke thread in een badr-thread verandert
    Ach gossie, ik dacht juist dat ik jou daar een dienst mee zou bewijzen.

  20. #70
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Laten we Badr hier lekker buiten laten, die heeft genoeg eigen topics op het forum.
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #71
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hee Willem, die negrep is niet netjes hee. Nu moet ik weer allemaal grapjes gaan verzinnen of nuttige dingen gaan plaatsen om mijn reputatie omhoog te krikken

    En je weet, wij soldaten geven veel om onze reputatie!!!!!
    You must spread some Reputation around before giving it to mario the count again.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Ach gossie, ik dacht juist dat ik jou daar een dienst mee zou bewijzen.
    je moet je niet zo bezig houden met mij....freak!

    er is een meisje vermoord...

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    je moet je niet zo bezig houden met mij....freak!

    er is een meisje vermoord...
    Sorry hoor niet huilen.

    En wat heeft dat met een vermoord meisje te maken? Daar heb jij toch niets mee te maken toch? Behalve dat jouw trainingspartners bejaarden en prostituees (JJ is nog verdachte) vermoorden en jij Badr overal aan het afzeiken bent vanwege mishandelingen (ook erg)?

  24. #74
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    Dit is de tweede, na Rozenblad waar ik mee getraind heb en die zoiets gestoords heeft gedaan. Ik heb er geen woorden voor. t
    Haha 😊. En dit komt van de man die zijn neefje van Mikes Gym heeft afgehaald omdat de crimineel Badr daar trainde. Maar ondertussen zelf met 2 moordenaars trainen 😜.

  25. #75
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Haha ��. En dit komt van de man die zijn neefje van Mikes Gym heeft afgehaald omdat de crimineel Badr daar trainde. Maar ondertussen zelf met 2 moordenaars trainen ��.
    Wist hij dit toen hij met hem trainde?
    Anders is jouw vergelijking nogal scheef.
    Is het bevestigd dat het Jones is?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •