MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default UFC 221 | Results **Spoiler**

    Yoel Romero def. Luke Rockhold by knockout (punches). Round 3, 1:48
    Curtis Blaydes def. Mark Hunt by unanimous decision (30-26, 30-26, 29-27)
    Tai Tuivasa def. Cyril Asker by TKO (strikes). Round 1, 2:18
    Jake Matthews def. Li Jingliang by unanimous decision (29-28, 30-26, 30-26)
    Tyson Pedro def. Saparbek Safarov by submission (kimura). Round 1, 3:54
    “Maestro” Dong Hyun Kim def. Damien Brown by split decision (29-28, 28-29, 29-28)
    Israel Adesanya def. Rob Wilkinson by TKO (strikes). Round 2, 3:37
    Alex Volkanovski def. Jeremy Kennedy by TKO (strikes). Round 2, 4:57
    Jussier Formiga def. Ben Nguyen by technical submission (rear-naked choke). Round 3, 1:43
    Ross Pearson def. Mizuto Hirota by unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)
    Jose Quinonez def. Teruto Ishihara by unanimous decision (30-27, 29-28, 29-28)
    Luke Jumeau def. Daichi Abe by unanimous decision (29-28, 29-27, 28-27)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Kolere, wat een laatste afmaker van Romero zeg. Lekker economisch gevochten trouwens, even dacht ik dat ie na z'n rush in het begin van de tweede al aan het gassen was. Mooie win hoor.

    Hunt, heerlijk hoe hij steeds bleef opstaan na die take downs, lompsterke kerel is het ook...maar hij moet onderhand wel eens gaan denken aan stoppen, want veel is het verder niet meer.
    It's okay to be white

  9. #9
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Weer derde ronde KO wauw
    ,,,,,
    (>.<)

  10. #10
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Wat heerlijk zeg die arrogante Rockhold onderuit. Ik vind hem echt de grootste kwal in de UFC. Romero held, op zijn 40ste nog zo mee kunnen draaien en ertoe doen!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    t. Ik vind hem echt de grootste kwal in de UFC. Romero held, op zijn 40ste nog zo mee kunnen draaien en ertoe doen!
    Gewicht niet gehaald (en niet zo'n beetje ook) en doping gebruiker.. Dus grote klootzak en geen held. Ik snap dat het uit commercieel oogpunt door moet gaan maar eigenlijk moet je het gevecht schrappen. Nu heeft Rockhold een onterechte loss op zijn CV.

    Overigens is Rockhold ook een lul maar dat terzijde.
    Last edited by Bromios; 11-02-2018 at 12:47.

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Weidman was niet ontevreden...



    It's okay to be white

  13. #13
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Lol. Mooie foto. Even paar partijen terug bekijken.

  14. #14
    Join Date
    May 2016
    Posts
    141
    vCash
    121500

    Default

    Dat is leuk voor Weidman, maar volgens mij is 'ie tegen beide heren vrij hard ko gegaan.. Ik zou me in zijn geval iets nederiger gedragen.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Wat een baas die Romero!
    Heerlijke KO. Zat er vol op!

  16. #16
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet waarom veel mensen rockhold een arrogante gast vinden, ik vind het reuze mee vallen.
    Een zelfverzekerde surfdude die strijdlustig is, misschien omdat hij het allemaal brengt op een rustige toontje wie weet.

    Zijn team mag onderhand wel door hebben dat hij in zijn achteruit niet kan boksen, en een beetje in paniek raakt als iemand te dicht bij komt.
    Daar moet hij aan werken vind ik, verder is alles top.

  17. #17
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Gewicht niet gehaald (en niet zo'n beetje ook) en doping gebruiker.. Dus grote klootzak en geen held. Ik snap dat het uit commercieel oogpunt door moet gaan maar eigenlijk moet je het gevecht schrappen. Nu heeft Rockhold een onterechte loss op zijn CV.

    Overigens is Rockhold ook een lul maar dat terzijde.
    Was romero niet een invaller op korte termijn? Vandaar de moeite om dat gewicht te halen? En is hij een bewezen doping gebruiker? Ik denk dat ze dat allemaal wel doen of hebben gedaan dus als dat zo is dan kun je dat tegen elkaar wegstrepen imo.

    Persoonlijk vind ik dat als je je in zo een sterke divisie op je 40ste zo kan huishouden je echt een baas bent.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Romero is gewoon een dubbele held omdat hij bovenop zijn wins ook nog eens USADA parasieten kan ontwijken. Ja hij gebruikt iets meer dan alle andere vechters(en ja iedereen gebruikt) maar dan doet hij er ook wat mee. Het is spectaculair om te zien.

    Weidman vs Jacare
    Romero vs Whittaker 2
    Rockhold vs Gastelum

  19. #19
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Kolere, wat een laatste afmaker van Romero zeg. Lekker economisch gevochten trouwens, even dacht ik dat ie na z'n rush in het begin van de tweede al aan het gassen was. Mooie win hoor.

    Hunt, heerlijk hoe hij steeds bleef opstaan na die take downs, lompsterke kerel is het ook...maar hij moet onderhand wel eens gaan denken aan stoppen, want veel is het verder niet meer.
    Hunt kan stoppen , zijn opvolger is er al die tai Tuivasa is ook een Samoan die klapte er goed op zeg zijn tegenstander had trouwens wel kop van beton die ging maar niet neer.

  20. #20
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Hunt kan stoppen , zijn opvolger is er al die tai Tuivasa is ook een Samoan die klapte er goed op zeg zijn tegenstander had trouwens wel kop van beton die ging maar niet neer.
    Hij is door Lazaar K.O. geslagen. Ik vond het weinig bijzonders. Dit hele event niet trouwens maar dat kan gebeuren.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Was romero niet een invaller op korte termijn? Vandaar de moeite om dat gewicht te halen? En is hij een bewezen doping gebruiker? Ik denk dat ze dat allemaal wel doen of hebben gedaan dus als dat zo is dan kun je dat tegen elkaar wegstrepen imo.

    Persoonlijk vind ik dat als je je in zo een sterke divisie op je 40ste zo kan huishouden je echt een baas bent.
    Hij was inderdaad een invaller maar was al in trainingskamp dus dat was een slecht excuus.

    Hij was tot eind 2016 geschorst. Volgens hem vanwege vervuilde supplementen.

    Maar dan zou hij iets van 14 kilo eiwitpoeder per dag moeten hebben gegeten.

  22. #22
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen die een highkick vol op zijn hoofd krijgt raakt op zijn minst aangeslagen, die barages die lazaar daarna gooide inclusief volle knieen hebben hem niet neer gekregen, het was een stop van de scheids, hij stond nog op zijn benen alleen kon niet herstellen die gast heeft wel een kin.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hij was inderdaad een invaller maar was al in trainingskamp dus dat was een slecht excuus.

    Hij was tot eind 2016 geschorst. Volgens hem vanwege vervuilde supplementen.

    Maar dan zou hij iets van 14 kilo eiwitpoeder per dag moeten hebben gegeten.
    Dat het een vervuild supplement was is bewezen, anders had hij niet na 8 maanden weer in de kooi gestaan.
    When life gets tough...
    Put on your boxing gloves

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Dat het een vervuild supplement was is bewezen, anders had hij niet na 8 maanden weer in de kooi gestaan.
    Ze hebben inderdaad in de winkel een pot gekocht en getest en daar zat hetzelfde spul in. Stond niet op de verpakking en dus hebben ze de straf verlaagd. Romero gaat nu de fabrikant aanklagen (bericht van ergens halverwege januari).

    Fabrikant zegt dat de hoeveelheid die door "onzorgvuldige productie" in het product terecht is gekomen niet in verhouding staat tot de hoeveelheid die in het bloed van Romero terecht is gekomen. USADA zwijgt er over voor zover ik weet.

    Zou leuk zijn als hij die rechtszaak doorzet. Fabrikanten hebben boter op hun hoofd want hoe kan er nou toevallig verboden middelen in komen als zij geen enkel product maken waar dat in kan en mag zitten. Stond toevallig op het aanrecht ? Zonder verboden middelen is de supplementenindustrie praktisch overbodig. Maar hijzelf is ook niet volledig clean. Dat is toch wel duidelijk.

    Maar het zal wel weer op een schikking uitdraaien. Wat jammer is. In Europa pakken ze dit soort dingen meestal aan door de belastingdienst er op af te sturen. Wat niet op het etiket staat kun je ook niet ingekocht hebben dus dan is er een zwart geld circuit.

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Zou leuk zijn als hij die rechtszaak doorzet. Fabrikanten hebben boter op hun hoofd want hoe kan er nou toevallig verboden middelen in komen als zij geen enkel product maken waar dat in kan en mag zitten. Stond toevallig op het aanrecht ?
    Vervuild basisproduct waar de fabrikant niet op controleert, want geen interesse of noodzaak.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •