MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47

Thread: Rico vs Hesdy

  1. #26
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Capo dei capii View Post
    De VIP was inderdaad heel VIP. Half teringleier Amsterdam zat daar zijn geld wit te wassen.

    De normale kaarten werden niet verkocht en gratis gedumpt.

    Arena was altijd uitverkocht
    mischien die laatste event in België en the box maar arena zat altijd vol
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Arena was altijd uitverkocht
    mischien die laatste event in België en the box maar arena zat altijd vol
    Omdat veel kaarten gratis werden weggegeven. Rutz heeft dat zelf verklaard. Met een volle Arena kon hij de directie van K-1 imponeren en zo een samenwerkingsverband met ze sluiten.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    https://youtu.be/tNNZZIaEASc

    https://youtu.be/s1wkRvjvR-s

    Jamal geeft ook aan dat de wedstrijd in tweede helft van 2020 er aan zit te komen dat is hem beloofd. Hij zal eerst een wedstrijd tussen door doen net als Rico een wedstrijd tussen door zal doen omdat hij bezig is met zijn film carrière.

    Een collision 3 zal dus ver weg zijn en ook niet meer interessant denk ik. Aan de ene kant wel goed zo krijgen andere vechters ook weer de kans.

  4. #29
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Echt onzin. Jamal verdient eens direct een partij tegen Rico. Wat nou tussendoor partij

    Er zit nu zoveel hype erop.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    302
    vCash
    30500

    Default

    Als Jamal zijnde had ik ook graag ff een opwarmer gewild. Veel te lang stil gestaan nu

  6. #31
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    En hij komt dus nog op de fightcard in Utrecht? Slimme zet van Glory en voor hem om de aandacht nog een beetje vast te houden en de boel op te warmen voor de partij tegen Rico.

    Iemand enige idee van z'n tegenstander? Plazibat lijkt mij nog de meest interessante van alles tussen de top 4 en 10....

  7. #32
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    En hij komt dus nog op de fightcard in Utrecht? Slimme zet van Glory en voor hem om de aandacht nog een beetje vast te houden en de boel op te warmen voor de partij tegen Rico.

    Iemand enige idee van z'n tegenstander? Plazibat lijkt mij nog de meest interessante van alles tussen de top 4 en 10....
    Hij kan zomaar verliezen tegen Plazibat dus beter niet haha.

    Antonio is de toekomstige champ.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat je Jamal vs Tafa rematch krijgt als tussen partij. Tafa daagde hem een tijd terug nog uit voor een rematch. Ook een wedstrijd van niks. Als je ook nog Rico vs Hesdy krijgt dan bloed het eerder dood dan dat er leven is in het zwaargewicht divisie. Wel zonde na zoveel aandacht 3,5 miljoen kijkers bij collision 3 eigenlijk moet je nu doorpakken.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    In dat interview met Mixfight was het wel duidelijk dat Jamal niet in Utrecht gaat vechten voor een opwarmertje.

    Glory gaat Plazibat niet tegen Jamal zetten als opwarm partij voor Jamal, er is een reële kans dat Jamal die wedstrijd verliest.

  10. #35
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Fair enough, maar je Plazibat ook niet meteen tegen de top 3 zetten. Zou JBS hem actief uit de weg gaan denk je?

  11. #36
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Waarom niet Plazibat heeft tegen de gatekeeper Jafharr Wilnis gewonnen (waar Jamal 2x van heeft verloren).
    3 win partijen in Glory o.a tegen Maheddine (als last minute invaller) en Mozny.
    Ik zou die Plazibat wel willen zien tegen Adegbuyi.

    Jamal moet gewoon direct tegen Rico voor de titel. Opwarm partij kan een risico zijn, stel dat Jamal verliest of blessures oploopt tijdens een opwarm partij dan is die titel partij nog verder weg.
    Er is nog niks bekend wat er na Glory 75 Utrecht gaat komen.

  12. #37
    Join Date
    May 2014
    Posts
    527
    vCash
    111758

    Default

    Ook een prima punt: Badr leek echt heel weinig last te hebben van het gebrek aan wedstrijd ritme.

    Misschien dat ik Plazibat dan wel liever tegen D'angelo Marschall zou zien omdat ik zijn stijl wat aantrekkelijker vind tegenover elkaar.

    Zijn er al geruchten over een volgend evenement? Glory moet toch wel weer met een stevig evenement komen in de eerste helft van dit jaar met aansprekende namen op de kaart - het zou echt harstikke zonde zijn om het momentum van december weer helemaal te laten weg zakken.

  13. #38
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Bij Badr Hari is het gewoon meestal de vraag heeft hij serieus lopen trainen? Dat is altijd het punt geweest bij Badr. Hij won altijd middels zijn talent en nam het trainen niet zo serieus. Voor een wedstrijd 6 weken trainen is dan niet goed. Op z’n minst anderhalve maand heb je nodig :-) Als Badr gewoon blijf trainen elke dag 2 x dan is iedereen de klos.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Volgens mij kan het lijf van Badr twee keer per dag niet aan. En zijn mentale gesteldheid ook niet.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Volgens mij kan het lijf van Badr twee keer per dag niet aan. En zijn mentale gesteldheid ook niet.
    Wat een onzin die man is 35 niet 53!

  16. #41
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Wat een onzin die man is 35 niet 53!
    Vroeg oud dus.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Oké dan traint ie 1 keer per week boeien wel knap dat ie het op kan brengen die ouwe dat ie onze wereldkampioen 2x 8 tellen geeft.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Oké dan traint ie 1 keer per week boeien wel knap dat ie het op kan brengen die ouwe dat ie onze wereldkampioen 2x 8 tellen geeft.
    Dat is talent, kan je niet trainen.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    Dat is talent, kan je niet trainen.
    Klopt hij kan op z’n reet gaan zitten en wachten op de volgende wedstrijd. Je hebt helemaal gelijk joh!!

  20. #45
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

  21. #46
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Klopt hij kan op z’n reet gaan zitten en wachten op de volgende wedstrijd. Je hebt helemaal gelijk joh!!

    Dat zeg jij. Ik vond 'm bij Rico-Badr I al een verouderde indruk maken. Hij had zich deze keer wel serieus voorbereid. Maar nu wil het lichaam niet meer.

    Misschien eens wat slimmer gaan vechten. Hij had deze pot kunnen winnen.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Mma dna heeft JBS geïnterviewd, die wil wel een opwarmpartij tegen Plazibat.
    https://mmadna.nl/interview-jamal-be...ten-voor-rico/

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •