MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 101
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Vroeger nam men ook altijd kooitjes met vogels mee de mijnen in. Als 't vogeltje dan de pijp uit ging, wist men dat er dodelijke gassen hingen (of dat er weinig zuurstof was). En net nu Payap in Suriname is, lopen ze daar opeens met die kooien. Verband? (misschien kan Payap niet tegen pittig eten en gaat ie daar van gassen)
    Ha Ha! kan aardig tegen heet eten maar soms heb je hier een hap er tussen met een lading sambal! En gassen lukt me ook aardig.

    Maar die vogels zijn ze wel gek op hier. Zat er wa met een taxi chaffeur over te lullen en die ded daar ook aan. Hij legde uit dat die dingen aardig geld konden opleveren. En wat voor soorten er zijn en hoe ze fluiten. Hij heeft de halve rit al die vogels zitten na doen. God zij dank had ik een aantal parbo's achter mn kiezen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #27
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    En gassen lukt me ook aardig.
    Fijn om te weten waar ik me appartement mee moet delen!!!

    Maar van dat welkombord vind ik dan wel lief! Bacardi Black cat ken ik NOG niet!!

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    A.s. zondag komt de grote groep vechters en gevolg aan maar gisterenavond landde nog enkele personen alvast wat eerder. Daaronder niemand minder dan Kabouter Anthony Kane! Kabouter is in Suriname en nationale bekendheid. Mede door zijn uitspraken, en zijn overwinning op Angelo Simson. Vandaag was hij dan ook al gelijk uitgebreid op tv te bewonderen waar hij de oren van zijn kop werd gevraagd.



    De dames partij tussen Danique Tolenaars en Saraya Truideman was vandaag en gisteren in diverse kranten te bewonderen. Ook waren beide dames ook op tv te bewonderen net als Ashwin Balrak.



    We zullen zo snel mogelijk een interview met Kabouter Anthony Kane proberen te maken voor mixfight.nl en hopen deze morgen te kunnen plaatsen.



    Hieronder een interview met Danique Tolenaars en Saraya Truideman en enkele krantenartikelen over hun.





    Saraya Truideman (Ultimate Gym)



    Saraya, je vecht 30 augustus tegen iemand die de halve wereld overvliegt om tegen jou te vechten. Hoe voelt dat aan om zo’n internationale partij te vechten?

    Gewoon normaal. Ik heb al twee keer tegen een buitenlandse vechtster gevochten. Het is niet iets nieuw voor me.


    30 augustus vecht je in eigen land. Een stimulans om je extra te bewijzen?

    Ja, natuurlijk. Ik ga mijn uiterste best doen voor mijn land. Ik wil hun iets laten zien!




    Als 30 augustus de laatste gong heeft geslagen van jullie wedstrijd. Hoe voelt, en wat denkt je tegenstandster dan?

    We hebben allebei armen en benen en mogen de beste winnen.


    Nog een boodschap voor de mensen en fans?

    Ik hoop dat ze allemaal komen om de Surinaamse vechters te ondersteunen. Wij zullen ons uiterste best doen om jullie wat moois te laten zien.


    Danique Tolenaars (TB den Haag / Team Slamm!!)



    Danique, je vliegt de halve wereld over om hier in Suriname te komen vechten tegen Saraya. Je moet wel iets bijzonders van plan te zijn?

    Zeker! Ik ben van plan hier een harde partij neer te zetten. Ik kom om te winnen. En eigenlijk op KO!


    Je tegenstandster moet zich in eigen land voor haar eigen mensen bewijzen. Hoe voelt dat om in een ander land tegen de thuis favoriet te vechten?

    Ik vecht ook een thuis wedstrijd. Mijn moeder is Surinaams. Ik heb hier mijn roots en mijn familie woont hier! 30 augustus vecht ik in Suriname voor mijn eigen Suriname!



    Als 30 augustus de laatste gong heeft geslagen van jullie wedstrijd. Hoe voelt, en wat denkt je tegenstandster dan?

    Die laatste gong komt er niet als het aan mij ligt. Ik ben van plan de partij al voortijdig op KO te beslissen.


    Nog en boodschap voor de mensen en fans hier in Suriname?

    Kom allemaal kijken. Ik vecht voor jullie en zal voor spektakel zorgen. Niet alleen ik maar alle vechters zijn gebrand om te gaan knallen de 30e augustus!
    Last edited by Mixfight reporters; 21-08-2009 at 05:14.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    thanks voor de mooie fotos.en intervieuw.

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Top Chris!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Mooie update vanuit Su .
    Zal een winstpartij opleveren voor Danique.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Bedankt Chris

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #33
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Beste Danique,
    Onderschat niemand! Blijf geconcentreerd.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    NOG 6 KG. ERAF KANE! HEB AFGELOPEN ZONDAG WEER GE-BBQ. MOEST AAN JULLIE DENKEN. VANUIT NEDERLAND DUIMEN WIJ VOOR TEAM SLAMM!! V. R. EN GUILLY

  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag de 23e augustus en het gaat nu echt beginnen. Daarmee bedoelen we dat vandaag de grote groep vechters en gevolg aankomen hier in Suriname. Ten tijde van dit schrijven hangen de dames en heren boven de oceaan op weg hier naar toe waar men rond 15.00 uur lokale tijd zal landen (20.00 Nederlandse tijd). Onder deze groep de mixfight heren Richelieu en Onne1983.



    Uiteraard zullen we zo richting vliegveld gaan en de aankomst vastleggen en hier posten. De komende tijd gaanw e ook proberen zo veel mogelijk interview met de aanwezige te maken en hier t posten. Later vandaag komt het interview met Anthony Kane.



    In de tussen tijd nog even een korte terugblik op een oud gala van "Return Fighters" en wel "The Return of the King 2". Zoals de titel aangaf wederom met "King of the Ring" Tyrone Spong in de hoofdrol. Maar toch klopte dit niet echt. De partij waar iedereen naar uitkeek en alle aandacht naar uitging was die tussen de lokale held Angelo Simson en de brutale uitdager Anthony Kane. Hier in Suriname vooral bekent als Kabouter.



    Met zijn brutale uitspraken had Kabouter zich hier beroemd gemaakt. Zeker toen hij het waar maakte. Het is dan ook zo dat momenteel Kabouter de man hier is in Suriname. Overal waar hij komt komen mensen naar hem toe. Eergisteren bezocht hij even een discotheek en daar werd zelfs de muziek stil gelegd om te vermelden dat kabouter binnen was.



    Zoals gezegd de partij waar iedereen het over had was die tussen Angelo Simson en Anthony Kane. Deze partij werd een punten overwinning voor Kane. Mede door de 8 tellen die hij in de 5e ronde uitdeelde. Maar er was meer. Sterke optredens van Anthony Neykrui en Andy Ristie. Een internatioanle dames partij. De harde knieen van Errol Koning die hem de overwinning bezorgden. Spong die van Zoeylner won. Rodney verloor van Kulak. De harde overwinning van Lo-A-Njoe, Balrak die van Thomas Hron won en uiteraard veel lokale partijen.



    Ook was het een van de laatste partijen van Ginty Vrede. Hij wist hier een mooie KO overwinning te behalen. Een maand later zou hij op jonge leeftijd overlijden.



















    Last edited by Mixfight reporters; 23-08-2009 at 14:59.

  11. #36
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Top Chris,

    Zojuist is de rest van de groep vechters aangekomen in het North Resort in Parimaribo en de stemming is uitstekend te noemen. Na de gebruikelijke stress op Schiphol kwamen we na een lange vlucht aan, waar Germaine de Randamie behoorlijk werd binnegehaald door de lokale achterban! Foto's volgen!

  12. #37
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt Mixfight Bedankt Slamm dat wij die hier zijn achtergebleven uitgebreid aanbod komen met foto's van wat er allemaal in Suriname gebeurd echt top!!!
    komen er ook leuke filmpjes van wat er daar allemaal gebeurd?

    TOP TOP TOP!

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    De vechters en gevolg zijn gisteren allemaal veilig aangekomen. Velen schrokken wel van de hitte maar gelukkig bracht het zwembad verkoeling. En er stond een limousine klaar om de reis van vliegveld naar hotel, die zo'n uur duurt, zo aangenaam mogelijk te maken! Vanmorgen al de eerste training waar fiks gezweet werd. Foto's daaran volgen snel.

    Hier de foto's van de aankomst op het vliegveld en bij het hotel.

































































































    Last edited by Mixfight reporters; 24-08-2009 at 19:03.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    2.526
    vCash
    126000

    Default

    Commentaar overbodig!
























  15. #40
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha te gek hoor!

    Zal me een feest zijn daar allemaal toffe gasten bij elkaar!
    Ja Man Ja

  16. #41
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    HESDEY KIJKT NIET MEE NAAR DE FOTO'S EN LEEST DE REPORTAGE NIET. HIJ WORDT ER AGRESSIEF VAN!
    MOESSIE, BLIJF VAN DIE VROUWEN AF!

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Vandaag werd in twee verschillende Gym's (Boni Gym en The Gym) de eerste training afgewerkt. Voor een eerste training na een lange vlicht zagen de vechters er allemaal al goed scherp uit, en er werd hard getrraind. De eerste dag gingen de reporters Chris van der Meide en Harmen Bakker mee met de groep van Slamm!! naar Boni Gym.

































































































































































































    Last edited by Richelieu; 25-08-2009 at 02:51.

  18. #43
    Join Date
    May 2009
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Errug mooie trainings foto's keep them coming!!!

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Echt super foto's... bedankt!

  20. #45
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    834
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben helemaal niet jaloers op jullie....

    Je kan wel denken dat mn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!!

  21. #46
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    mooie sfeer foto's .


    Die Fredje Royers is die mee als begeleider van Germaine?

  22. #47
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Top weer dit!

    Verzoek: interviews met Royers, Germaine, Kaestner en Onne (in zijn rol als moderator van K-1fans.com)
    Last edited by Richelieu; 26-08-2009 at 12:06.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    tsja ziet er lekker uit daar.... wat is die Kuku weer aan het stunten zeg

    enne Chris... da's toch geen armbar man

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  24. #49
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    BESTE MOESSIE,
    JE KEEK ECHT EEN HOND IN DE OGEN. IK ZAG DE TWIJFEL IN JE OGEN EN MEENDE EVEN TE ZIEN DAT JIJ DACHT IN DE SPIEGEL TE KIJKEN!

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    tsja ziet er lekker uit daar.... wat is die Kuku weer aan het stunten zeg

    enne Chris... da's toch geen armbar man
    Ha Ha! Was een gevalletje van in het rijk der blinden is de man met een oog koning (of zo iets want heb een paar parbo's en mixjes achter mn kiezen!)

    Al drie jaar niet meer grond getraind sinds mijn kruisband operatie. En daarvoor ook maar kort mee bezig en net begonnen.

    En dat voor een oude man van 43!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •