MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 161
  1. #26
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Als Alistair dat contract al heeft getekend dan wordt het een zware dobber... a contract is a contract is a contract.... Je hebt het zelf getekend
    Ik weet ook niet meer wat ik moet denken...

    Stel dat het zo is dat GG hem bezeikt heeft middels een kut contract... nou fijn, dan moet je een contract van te voren lezen en niet ondertekenen...

    Vroeger heeft een werkgever mij ook wel eens een arbeidsovereenkomst gestuurd waar zaken in stonden waar ik het niet mee eens was... heb dan ook niet getekend.

    Maar goed... kan ook zijn dat er bewuste misleiding of dwaling aan te pas is gekomen. Dan is het een andere zaak.

    Weet je wat... ik ga me er niet mee bemoeien.. Ik wens Martijn en de crew (oprecht) het allerbeste! En ik gun Alistair een mooie tijd in de Ring of kooi.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin het is precies andersom
    @ MICHA,

    Zoals vele de vraag stellen, verklaar je nader. Ook ik ben erg benieuwd wat juist jij hier op te zeggen hebt.

    Je publiceert à cliffhanger post vanuit oogpunt GG dat t onzin is. Je kunt je wellicht voorstellen waar Alistair kennelijk geld mist, missen wij een stukje content van jou.

    Alles heeft zin, zelfs onzin. Verklaar je nader....

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    jammer dat die rechtzaak niet in NL is, anders was ik zeker even een kijkje gaan nemen op de publieke tribune
    voordeel van een rechtzaak in de VS is dat je het waarschijnlijk op FOX live kan volgen..........

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    #paktpopcorn#

    #komt ernaast zitten, zet 3d brilletje op en graait handje popcorn mee#


    Verdomme, dit is niet gunstig voor de voorbereiding van Overeem mannen!!@#$
    "If you have to stop and think, it's too late"

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Jammer dat een lange samenwerking en denk zelfs een vriendschap weer kapot gaat om geld!
    Wie zijn fout het ook is blijft jammer!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #31
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Die vriendschap en samenwerking is toch ook ontstaan door geld!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    #komt ernaast zitten, zet 3d brilletje op en graait handje popcorn mee#


    Verdomme, dit is niet gunstig voor de voorbereiding van Overeem mannen!!@#$
    Tuurlijk is dit KUT, dit soort gezeik in je voorbereiding is ronduit KUT.. Dat spookt toch de hele tijd in je achterhoofd rond, of je wil of niet.

    MICHA, verklaar je nader. Je schreeuwt iets maar onderbouw het dan ook aub.


  8. #33
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Jammer dat een lange samenwerking en denk zelfs een vriendschap weer kapot gaat om geld!
    Wie zijn fout het ook is blijft jammer!
    er was ooit een film kan me alleen 1 2 3 niet herinneren welke waar ze zeggen Friends and money, Oil and water.

    wens overeem het beste voor zijn wedstrijd dat lijkt mij voor hem op het moment het belangrijkste.

  9. #34
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik snap niet waarom Alistair hier naderhand pas achter komt. Je gaat toch niet blindelings alles ondertekenen zonder dat je eigenlijk weet wat je tekent? Het is toch geen kind.
    Dat kun je GG niet kwalijk nemen, en een rechter zal waarschijnlijk hetzelfde menen.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ik snap niet waarom Alistair hier naderhand pas achter komt. Je gaat toch niet blindelings alles ondertekenen zonder dat je eigenlijk weet wat je tekent? Het is toch geen kind.
    Dat kun je GG niet kwalijk nemen, en een rechter zal waarschijnlijk hetzelfde menen.
    MMA vechters hebben nog altijd niet zo veel keus als voetballers

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    MMA vechters hebben nog altijd niet zo veel keus als voetballers
    Minder keus om te lezen? Waarom? Omdat ze soms dichtgeslagen ogen hebben?


  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Belangrijke contracten altijd eerst door een advocaat laten checken.
    Dat doe je toch ook als je een auto koopt van iemand. In je proefrit eerst even langs een garage rijden voor de waarheid.

    Neemt niet weg dat het gewoon allemaal smerige spelletjes zijn.
    En ja alweer om money, money, money!

    Fucked up stress voor je belangrijkste wedstrijd ooit.
    Ik hoop dat ie z'n mind clear kan houden.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Zijn haast Don King praktijken die Bas Boon laat zien als dit allemaal waar is...

  14. #39
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Jammer dat een lange samenwerking en denk zelfs een vriendschap weer kapot gaat om geld!
    Wie zijn fout het ook is blijft jammer!
    Als ik Alistair's verhaal goed lees, dan gaat het hem niet eens om het geld (ik kan me ook niet voorstellen waarom hij anders dat contract getekend zou hebben), maar om vertrouwen dat zwaar beschadigd is en zaakjes die achter zijn rug om besproken worden. Dit zijn wel dusdanig essentiële dingen, waar een relatie met een management op valt of staat. Is dat vertrouwen weg, dan moet je ermee stoppen. Als dan blijkt dat je bent opgelicht, dan kan je er idd voor kiezen om terug te krijgen wat van jou is.

    Hoop zoals iedereen dat het Alistair zelf niet zal beïnvloeden in zijn voorbereiding op Lesnar. Hij zal alle energie nodig hebben.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  15. #40
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Belangrijke contracten altijd eerst door een advocaat laten checken.
    Dat doe je toch ook als je een auto koopt van iemand. In je proefrit eerst even langs een garage rijden voor de waarheid.

    Neemt niet weg dat het gewoon allemaal smerige spelletjes zijn.
    En ja alweer om money, money, money!

    Fucked up stress voor je belangrijkste wedstrijd ooit.
    Ik hoop dat ie z'n mind clear kan houden.

    True maar ik neem aan dat je elkaar wil gaan vertrouwen. Dat GG dingen achter houdt voor Alistair is smerig. Ik denk dat Alistair idd dicht bij de waarheid zit.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Boelly92 View Post
    er was ooit een film kan me alleen 1 2 3 niet herinneren welke waar ze zeggen Friends and money, Oil and water.

    wens overeem het beste voor zijn wedstrijd dat lijkt mij voor hem op het moment het belangrijkste.
    Godfather 3 ...pas nog gezien
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  17. #42
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Beiden zitten fout?
    Wie vecht, wie vang de klappen op, wie riskeert zijn gezondheid, voor wie komen de toeschouwers ?
    De vechters hebben altijd gelijk, de managers, zaakwaarnemers etc etc, bij hun gaat het alleen maar om geld het zijn net als POOIERS, de dames het vuilen werk laten doen !
    Ga je hier wat kort door de bocht? Natuurlijk zijn het de vechters die de risico's nemen en het spectakel brengen. Daar moeten ze in het algemeen goed voor worden gecompenseerd. Maar managers/zakenwaarnemers zijn vaak ook de mensen die de contacten leggen, de onderhandelingen voeren, ervoor zorgen dat vechters qua reizen, trainingslocaties, promotie, marketing, etc, etc. en daarmee ervoor zorgen dat vechters zich optimaal kunnen richten op de sport. En natuurlijk zou het werk v/d manager voornamelijk en mede in het belang van de vechter moeten zijn.

    Dat het hier anders lijkt te zijn, wil niet zeggen dan andere managers/zakenwaarnemers ook zo zijn.

    En verder vind ik dat als je een contract tekent je altijd goed moeten kijken wat het gaat inhouden financieel etc etc. En als het niet weet, take your time en vraag het aan bv een advocaat. Vriendschappelijke en zakelijke relaties kunnen hier nog wel eens door elkaar heen lopen en leiden tot mis(ver)standen...
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  18. #43
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Overeem z'n denkwijze is iets in de lijn van: alleen omdat ik de deur niet op slot heb gedaan, hoef je nog niet direct het hele huis leeg te roven.
    Blijkbaar vertrouwde hij z'n management en is ie er achteraf achter gekomen dat dit ten onrechte was.

    Maar goed, ik weet niet in hoeverre deze breuk met GG hem meer vrijheid geeft om in de VS te opereren bij andere teams etc. Dus er zijn nog wel andere motieven te bedenken voor deze gang van zaken. Het feit dat hij al een aantal mensen in eigen dienst had om op eigen benen te staan, doet mij vermoeden dat hij wel voorbereid was op een breuk met GG. Maarja dat is natuurlijk pure speculatie :P

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Alistair moet wel naar de rechter want zijn contract moet ontbonden worden. Dat gaat GG niet doen natuurlijk want dan krijgen ze geen geld meer.

    Micha gaat hier toch niet meer op reageren want dat zal de GG advocaat ten stelligste afraden dus daar hoef je niet meer om te vragen.

    GG zal zeggen dat ze jaren op eigen kosten geïnvesteerd hebben en daarom recht hebben op dat geld, en de vechter dat recht heeft op dat geld omdat hij de klappen opvangt.

    Een betrouwbaar management is goud waard maar de praktijk wijst uit dat iedereen hebberig wordt juist als het geld voor het opscheppen ligt terwijl je dan juist gemakkelijk kan delen.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Minder keus om te lezen? Waarom? Omdat ze soms dichtgeslagen ogen hebben?
    er is nog te weinig concurrentie in de MMA wereld, daardoor hebben veel vechters niet echt de luxe om een degelijk contract te kunnen tekenen, als je MMA Pro wilt worden zul je jezelf er bij neer moeten leggen dat je genaaid wordt. Zelfs in de UFC moeten veel vechters het nog doen met een appel en een ei.
    Last edited by ijsbier; 10-11-2011 at 13:22.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Als je al meer dan 10 jaar een goede vertrouwensband hebt met je management en die vragen je of je een contract wilt tekenen, dan teken je die blindelings, omdat je denkt dat je elkaar 100% kan vertrouwen.
    Blijkbaar was het management toch niet te vertrouwen.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    maar ik begrijp de ergernis van sommige mensen hier niet zo, als Alistair naar de rechter wilt gaan, dan mag die dat doen toch? daarvoor zijn we in Nederland.

  23. #48
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als je al meer dan 10 jaar een goede vertrouwensband hebt met je management en die vragen je of je een contract wilt tekenen, dan teken je die blindelings, omdat je denkt dat je elkaar 100% kan vertrouwen.
    Blijkbaar was het management toch niet te vertrouwen.
    Het enkele feit dat AO een zaak heeft ingediend betekent niet dat hij gelijk heeft. Ik als jurist zie vaak genoeg zaken van een arm stelletje dat in gemeenschap van goederen trouwt. 1 van de 2 begint een bedrijf en verdient miljoenen. De partner past op het huis en coördineert de schoonmaker. 1 van de twee wil toch leuker jonger ding en gaat scheiden. En dan wil de partner, die als primaire hobby shoppen heeft, 50%. Billijk? Tja. Juridisch correct? Ja.
    Ik heb geen idee hoe het staat in deze zaak, dat zullen slechts enkele weten.

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    maar ik begrijp de ergernis van sommige mensen hier niet zo, als Alistair naar de rechter wilt gaan, dan mag die dat doen toch? daarvoor zijn we in Nederland.
    Het ligt bij een Amerikaanse rechter .

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Breach of contract Fraud and deceit Totrious interference. Allemaal woorden die in zulke zaken gaan vallen.

  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Breach of contract Fraud and deceit Totrious interference. Allemaal woorden die in zulke zaken gaan vallen.
    leuk en aardig dat jij hier telkens een "cliffhanger" komt droppen... maar kun je ook nog gewoon een fatsoenlijk, uitgebreid uitleg geven of zit dat er niet in?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •