MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 43 FirstFirst ... 6789101112131420 ... LastLast
Results 226 to 250 of 1075
  1. #226
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    10 jaar lang blessure leed, gebroken duimen,kruisband, rib, schouder ACL3, de hele rattenplan.
    Ik deed Judo, Silat, MT en MMA. Dit heeft mijn droom verpest, maar hierdoor ben ik mentaal/spiritueel enorm gegroeid en fysiek heel bewust gemaakt.
    Ik ben trainer en masseur geworden.

    Ik ben een jaar verder na mijn schouder en enorm sterk geworden. Weer 6 kg spiermassa erbij (terug).
    Ik heb me helemaal op 5 x 5 Stronglifts gegooid om zo weer de oude ik terug te krijgen en iedereen om me heen die traint mee te sleuren en gek te maken. Ik ga een beter lichaam bouwen dan ooit. Maar vechten blijft bij dromen.
    Ik heb mijn lichaam nodig en ben toch al 33 nu.
    Ik schiet bij elke rontgenfoto een foto van het scherm. Kan al bijna mijn hele lichaam aan elkaar plakken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Even een update want ik zit in week 6.

    Heb even verhoogd maar mijn zwakke schouder begon onmiddelijk te zeuren. Ging ook niet meer weg en geeft last met squatten omdat dan mijn arm niet vevder naar achter kan om de stang vast te houden dus ben weer terug op normaal schema. Dan maar wat langer onderweg. squat nu wel met zo'n manta ray plastic gevalletje want mijn schouder trekt het anders niet. jammer maar helaas.

    Nu :
    squat 80
    bench 60
    barbell row 60
    overhead press 47,5
    deadlift 80

    zit alleen nog wel eens met een extra rustdag omdat ik met het werk niet uitkom en dan niet kan trainen. Zit dus in trainingsweek 6 maar ben wat langer bezig.

  3. #228
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Goed bezig mannen! @Silat, zes kilo spier na zoveel blessure leed is een hele prestatie te noemen.
    @bromios prima toch! Lekker op je eigen tempo, naar je lichaam luisteren is een van de belangrijkste voorwaarden om langetermijn succes te boeken.

    Ralf
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  4. #229
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Goed bezig Bromios.
    Als je schouder niet verder naar achter kan draaien zitten de spieren op je shouderblad vast.
    Koop een grote harde stuiterbal bij intertoys ofzo en stop die in een oude sok. Gooi hem over je schouder en leun tegen een muur.
    Zoek de meest gevoelige plek op en rol rustig heen en weer. Gaat je goed zeer doen!
    Je kan waarschijnlijk met die hand ook geen autogordel pakken..
    Is het je werk arm?

    Hey Ralf, ik heb de noxipro vandaag binnen. Morgen ochtend ga ik helemaal uit mijn dak. Ik he. De sleutel van de sportschool want we zijn dicht. ;-)

    Na 8 weken 5x5 kwam ik tegen de max en zakte het zelfs iets af. Dus tijd voor verandering.
    Ik ben over gegaan terug naar hypertrofie zoals ik jaren lang deed. 3 dagen split. Dus 3 dagen trainen en 1 a 2 dagen rust.
    Zo heeft iedere groep 4 á 5 nachten rust. Perfect dus.
    Drie dagen uit je dak en 2 dagen er naar toe leven. (ik draai weer door, maar dat geeft niet)

    Duwen, benen, trekken. Setjes 4 x 8/12. Ik ben 3 weken met shotgun bezig. Ik schommel nu tussen de 79/80 kg 6%.
    Het vershil met vroeger is nu echt de onderkant. SQ en DL maakt me veel groter op de bovenkant.
    Met pure definitie.
    Mijn metabolisme is heel hoog, Ik moet me helemaal gek eten om niet terug te vallen. Ik hoop het nu eens gewoon 2 jaar vol te houden.

    Ik ben weer een blij mens geworden door hard te trainen.
    Het doel is dit jaar naar 85 minimaal.

    Ralf welke weightgainer moet ik nemen?
    Last edited by Silat; 27-05-2012 at 01:39.

  5. #230
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Hey Ralf, ik heb de noxipro vandaag binnen. Morgen ochtend ga ik helemaal uit mijn dak. Ik he. De sleutel van de sportschool want we zijn dicht. ;-)

    Na 8 weken 5x5 kwam ik tegen de max en zakte het zelfs iets af. Dus tijd voor verandering.
    Ik ben over gegaan terug naar hypertrofie zoals ik jaren lang deed. 3 dagen split. Dus 3 dagen trainen en 1 a 2 dagen rust.
    Zo heeft iedere groep 4 á 5 nachten rust. Perfect dus.
    Drie dagen uit je dak en 2 dagen er naar toe leven. (ik draai weer door, maar dat geeft niet)

    Duwen, benen, trekken. Setjes 4 x 8/12. Ik ben 3 weken met shotgun bezig. Ik schommel nu tussen de 79/80 kg 6%.
    Het vershil met vroeger is nu echt de onderkant. SQ en DL maakt me veel groter op de bovenkant.
    Met pure definitie.
    Mijn metabolisme is heel hoog, Ik moet me helemaal gek eten om niet terug te vallen. Ik hoop het nu eens gewoon 2 jaar vol te houden.

    Ik ben weer een blij mens geworden door hard te trainen.
    Het doel is dit jaar naar 85 minimaal.

    Ralf welke weightgainer moet ik nemen?
    Het is jammer dat je niet onbeperkt vooruitgang kan boeken op leuke systemen als 5*5, noxipro gaat er in ieder geval voor zorgen dat jij het maximale uit je training kan halen.

    De weightgainer die ik je aanraad is leangain http://www.bodyenfitshop.nl/weight-g...tion/lean-gain er komen hierover enorm veel positieve resultaten bij ons binnen.

    Hoe is het met je koolhydraten en eiwitten direct na de training?
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  6. #231
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Hoi Ralf even een snelle reactie. Later kom ik terug op de training van vanochtend

    Na al mijn compounds pak ik de NO Synthesize erbij en drink ik tussen iedere set isolatie oefeningen door.
    Als ik klaar ben pak ik direct de shaker, melk, een banaan, een hele berg Brinta en dan Why van MDY 4 scheppen. (staat hier op het werk) maar wil mijn eigen ding hebben, ik had eerst BSN Syntha 6.

    Fles water er achteraan en op de fiets terug naar huis eet ik vijgen en dadels.

    Thuis weer magere kwark met musli.

    Straks grote zak met aardappelschijfjes bakken, kogelbiefstuk en rode koolo met appel.

    Vanavond Totsi's

    En weer magere kwark met musli voor slapen gaan.

    Ontbijt was vanochtend 4 bruine boterhammen met chocopasta en magere kwark.
    Vijgen en dadels (10 totaal)

  7. #232
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Hoi Ralf even een snelle reactie. Later kom ik terug op de training van vanochtend

    Na al mijn compounds pak ik de NO Synthesize erbij en drink ik tussen iedere set isolatie oefeningen door.
    Als ik klaar ben pak ik direct de shaker, melk, een banaan, een hele berg Brinta en dan Why van MDY 4 scheppen. (staat hier op het werk) maar wil mijn eigen ding hebben, ik had eerst BSN Syntha 6.

    Fles water er achteraan en op de fiets terug naar huis eet ik vijgen en dadels.

    Thuis weer magere kwark met musli.

    Straks grote zak met aardappelschijfjes bakken, kogelbiefstuk en rode koolo met appel.

    Vanavond Totsi's

    En weer magere kwark met musli voor slapen gaan.

    Ontbijt was vanochtend 4 bruine boterhammen met chocopasta en magere kwark.
    Vijgen en dadels (10 totaal)
    Daar is in ieder geval over nagedacht. Heb je je energiebehoefte en e/k/v verhoudingen berekend? Meestal kan daar nog wel wat extra worden aangescherpt.

  8. #233
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Daar is in ieder geval over nagedacht. Heb je je energiebehoefte en e/k/v verhoudingen berekend? Meestal kan daar nog wel wat extra worden aangescherpt.
    heb jij toevallig dat excel bestandje waar je je e/k/v kan berekenen?

  9. #234
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Daar is in ieder geval over nagedacht. Heb je je energiebehoefte en e/k/v verhoudingen berekend? Meestal kan daar nog wel wat extra worden aangescherpt.
    Er is inderdaad goed over nagedacht! Ook over energiebehoefte en e/k/v verhouding heb je gelijk

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    heb jij toevallig dat excel bestandje waar je je e/k/v kan berekenen?

    Hier staat hij

    http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/eenvoudig-caloriebehoefte-berekenen-214633/

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  10. #235
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Er is inderdaad goed over nagedacht! Ook over energiebehoefte en e/k/v verhouding heb je gelijk




    Hier staat hij

    http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/eenvoudig-caloriebehoefte-berekenen-214633/

    Mike
    bedankt

  11. #236
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Goed bezig Bromios.
    Als je schouder niet verder naar achter kan draaien zitten de spieren op je shouderblad vast.
    Koop een grote harde stuiterbal bij intertoys ofzo en stop die in een oude sok. Gooi hem over je schouder en leun tegen een muur.
    Zoek de meest gevoelige plek op en rol rustig heen en weer. Gaat je goed zeer doen!
    Je kan waarschijnlijk met die hand ook geen autogordel pakken..
    Is het je werk arm?
    Goeie tip, ga ik proberen. Ik heb door familieomstandigheden 5 dagen niet kunnen trainen. Morgen eerst een crematie en dan weer verder. Terug langs de intertoys !!

  12. #237
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    TTT

    Ik ben even een stapje harder gegaan.
    Ik kreeg een uitnodiging op DBB forum voor de online contest 2012.
    31 juli moet ik in best shape zijn en foto's inleveren.

    Vandaag rustdag, morgen weer knallen. (been wiebelt...)

  13. #238
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    TTT

    Ik ben even een stapje harder gegaan.
    Ik kreeg een uitnodiging op DBB forum voor de online contest 2012.
    31 juli moet ik in best shape zijn en foto's inleveren.

    Vandaag rustdag, morgen weer knallen. (been wiebelt...)
    Succes Silat! Ik heb je pm beantwoord

    Groetjes Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  14. #239
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    TTT

    Ik ben even een stapje harder gegaan.
    Ik kreeg een uitnodiging op DBB forum voor de online contest 2012.
    31 juli moet ik in best shape zijn en foto's inleveren.

    Vandaag rustdag, morgen weer knallen. (been wiebelt...)
    leuk man. succes met trainen.
    Dokter gaf bij mij aan een dag of 10 rust te nemen met mijn schouder.

    Morgen begin ik weer. Even een stapje terug en weer omhoog werken. Wel jammer want zat aan 97,5 squatten dus de magische 100 moet nog even 2 weekjes wachten.

  15. #240
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    leuk man. succes met trainen.
    Dokter gaf bij mij aan een dag of 10 rust te nemen met mijn schouder.

    Morgen begin ik weer. Even een stapje terug en weer omhoog werken. Wel jammer want zat aan 97,5 squatten dus de magische 100 moet nog even 2 weekjes wachten.
    Ik geef je groot gelijk. Die twee weken rust zorgen er wel voor dat jij dadelijk op 120 kg zit en nog jaren kan sporten
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  16. #241
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat je schouder snel gefixt is Bromios! Heb je de stuiterbal al?

    Google ff:
    "Freak contest 2012"
    Voor mij log..

  17. #242
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik hoop dat je schouder snel gefixt is Bromios! Heb je de stuiterbal al?

    Google ff:
    "Freak contest 2012"
    Voor mij log..
    Ja, en niet de bal maar ik stuiterde door de kamer, dus maar even naar de dokter gegaan. Niet veel aan de hand behalve dat er eerder al een wat bot is afgebroken, maar rust moet het oplossen.
    Vonden mijn hamstrings trouwens ook wel lekker.

    Teeeering wat ben jij droog zeg.

  18. #243
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik hoop dat je schouder snel gefixt is Bromios! Heb je de stuiterbal al?

    Google ff:
    "Freak contest 2012"
    Voor mij log..
    sodemieter....goeie foto's man...kurk droog!!

  19. #244
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Yep it get's a bit freaky...

    En ik moet lachen, want met een naam als TRXfreak scoor je natuurlijk niet veel punten bij echte bodybuilders.
    Alleen ijzer monsters daar natuurlijk.

    Nog een paar weken en ik ga nog wat droger worden, als dat nog kan.
    Vast wel...

  20. #245
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Silat kan je even je PM lezen aub

    Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  21. #246
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    check je PM Mike

    En hoe gaat het met de trainingen hier???

  22. #247
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Nice Marcel!! Ziet er goed uit!

  23. #248
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Tobias!

    Ik ben momenteel even ziek.. 12 weken nonstop gebeukt. Met max 2 dagen rust in de eerste 6 weken, daarna 3 dagen trainen 1 dag rust. Dat werd teveel. 6 weken terug voelde ik mijn keel al opkomen. Steeds maar onderdrukt.
    Dus morgen m'n 4e rustdag en dan is het wel genoeg.
    Ik was maandag 81,2, dus ik ben benieuwd wat 4 dagen gaat doen. Ik blijf hetzelfde eten.

  24. #249
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    zit inmiddels aan de 100kg squat maar mijn onderrug begint op te spelen. Ben dus even terug naar ongeveer 70% voor een week of wat en ben de cardio aan het verhogen want die hardnekkige buik moet er af.

  25. #250
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Ben ff benieuwd, wat deathliften jullie max?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •