MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 18 of 21 FirstFirst ... 81415161718192021 LastLast
Results 426 to 450 of 505
  1. #426
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    en elke keer veranderen van een kamp helpt ook niet. als je jones- jds- cain in een ander kamp zet dan winnen ze ook nog wel.. daar kan het niet aan liggen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #427
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by O'reily View Post
    ja bepaalde middelen verhogen je zuurstof opname zoals epo, maar dat wordt in de vechtsport niet gebruikt, in de vechtsport gebruiken ze eerder boldenone, testosteron kortwerkend en insuline en winstrol. proviron en anavar. de laatste 4 zijn snel uit het lichaam zodat je op de afgesproken test clean bent... steek proeven sucks dat kan je niet gokken daarom kon allistair niet veel. Te veel spiermassa op een naturel geworden lichaam, kan je trainen wat je wilt je raakt gewoon uitgeput.. bij de ufc moet je een lichaam hebben zoals cain en jds , redelijk normaal ogend met een goede conditie je ziet nergens over gespierde atleten aan de top in de ufc.
    Ben het met je eens. Dat grote (gekweekte ped) lichaam wordt een nadeel indien je geen rommel meer kan nemen. Waarom wordt Epo eigenlijk bijna niet gebruikt in de vechtsport? Conditie is cruciaal hebben we weer gezien

  3. #428
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Wat ik vreemd vind... Er wordt in deze thread openlijk de hoop geuit dat Alistair weer aan de PEDs gaat (cq. met TRT de schade van zijn voorgaande PED gebruik herstelt), om competitief te blijven (de Ubereem variant). Dit wordt in ieder geval geïnsinueerd. Een beetje cynische gedachte. Wanneer een NL-er wordt verslagen door iemand onde de PEDs, roepen wij anders.

    Wat mij betreft is er toekomst voor Alistair. Ook in de UFC. Maar dan zal hij dat wel gewoon moeten waarmaken binnen de bestaande regels. Klaar.

  4. #429
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Wat ik vreemd vind... Er wordt in deze thread openlijk de hoop geuit dat Alistair weer aan de PEDs gaat (cq. met TRT de schade van zijn voorgaande PED gebruik herstelt), om competitief te blijven (de Ubereem variant). Dit wordt in ieder geval geïnsinueerd. Een beetje cynische gedachte. Wanneer een NL-er wordt verslagen door iemand onde de PEDs, roepen wij anders.

    Wat mij betreft is er toekomst voor Alistair. Ook in de UFC. Maar dan zal hij dat wel gewoon moeten waarmaken binnen de bestaande regels. Klaar.
    Wie zegt überhaupt dat Alistair niet nog steeds een beetje gebruikt; de tests maken geen onderscheid tussen natuurlijk en synthetisch testosteron, dus tot een ratio van 5:1 kan hij makkelijk blijven gebruiken.

    Alle respect trouwens voor Sonnen, hij heeft wel een grote mond enzo, maar hij komt elke keer om te knokken.

  5. #430
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Doodziek. Heb het vannacht meteen uit gezet.

    Net nog een keer gekeken en m'n humeur wordt er niet beter van.

    Nou heb ik Browne hoog zitten en had ik al voorspeld dat dit nog niet gewonnen was maar tijdens de eerste twee minuten zat ik toch heel blij te zijn in m'n eentje achter m'n computer vannacht.

    En toen gassde Overeem bigtime. Je ziet hem gewoon ophouden met slaan terwijl hij Browne tegen de kooi heeft. Volgens mij doet hij nog even z'n arm omhoog en besluit dan maar niet te slaan en een keer goed adem te halen en toen kwam Browne terug.

    Die Browne is trouwens wel serieus hard en heeft voor 4 man aan heart. Het is wel zo eerlijk als iemand op een gegeven moment ook gewoon blijft liggen en opgeeft als hij die knieën eet. Ik heb die barrage heel goed bekeken en hoe Browne er aan toe was maar daar was geen stoppage, heeft de ref uitstekend gedaan om door te laten vechten.

    Je ziet hem die trap ook voorbereiden. Twee keer downstairs, wachten tot Overeem z'n handen laat zakken om die plek te dekken en hoppa, on the button. Als Overeem zo moe was had hij of bovenop hem moeten zitten en tegen de cage houden tot de bel, of uit de reach van die trappen, die hem stuk voor stuk pijn deden, cruisen en kijken of je tussen de rondes jezelf kan herpakken.

    Eerste wat ik dacht is dat we nu Overeem tegen fucking Big Country krijgen die hem in de 3e ronde met een right overhand KO'd nadat hij door 3 knieen op z'n kin is doorgelopen en dan nog even de vette snee op z'n bek twittert.

    Contract is voorbij toch? Ik denk dat zijn marktwaarde echt weg is, hoorde het publiek ook niet echt voor hem warmlopen. Dus dat wordt of voor wisselgeld knokken tegen has beens en gatekeeper spelen als hij al niet gewoon gecut wordt. Als Dana hem eigenlijk kwijt wil is dit het perfecte moment iig.

    Misschien een beetje gechargeerd allemaal, ben nog een beetje teleurgesteld.

    Anyhoo, WAR OVEREEM! Ik hoop dat hij een manier vindt om hiervan terug te komen en binnen de regels van de Amerikaanse athletic comissions een trainingsregime vindt waar hij de conditioning heeft om in elk geval 2 volle rondes door te pakken of met gameplan gebaseerd op 3/5 rondes zichzelf te pacen.

    Kutzooi, hoerenkots.

  6. #431
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MRV View Post
    Wat ik vreemd vind... Er wordt in deze thread openlijk de hoop geuit dat Alistair weer aan de PEDs gaat (cq. met TRT de schade van zijn voorgaande PED gebruik herstelt), om competitief te blijven (de Ubereem variant). Dit wordt in ieder geval geïnsinueerd. Een beetje cynische gedachte. Wanneer een NL-er wordt verslagen door iemand onde de PEDs, roepen wij anders.

    Wat mij betreft is er toekomst voor Alistair. Ook in de UFC. Maar dan zal hij dat wel gewoon moeten waarmaken binnen de bestaande regels. Klaar.
    Dat is bijna niet mogelijk, op een ''naturel'' manier heeft een cain en jds veel meer te zeggen, al weet ik niet of hun gebruikt hebben denkt het wel. Maar dan zeker hele andere soort dosis en schema. Te veel spiermassa aan je frame heb je in vechtsport niet nodig het beperkt je alleen. Spiermassa kost zuurstof en als je teveel hebt is het op. Als je dan niet met brute kracht kan beslissen raakt je tank snel leeg, en een lege tank is ook je techniek weg. kijk maar naar carwin etc etc misschien was het voor ali beter geweest om zijn gameplan niet op kracht te doen maar proberen naar de grond te gaan net als lesnar, die had helemaal weinig conditie en techniek maar dat is achteraf. ( al wil ik brock en ali niet met elkaar vergelijken natuurlijk)
    Last edited by O'reily; 18-08-2013 at 20:27.

  7. #432
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Blijf vooral maar je hoofd in het zand steken. Ff een paar feiten voor je op een rijtje.

    - voordat alistair 'opeens' flink ging groeien was hij een zeer matige lhw die het tegen bijna alle toppers moest afleggen.
    - alistair verandert uit het niets in een gigantische spierbunder waar menig bodybuilders van dromen en begint te domineren (met name in japan waar men niet wordt getest).
    - hij komt naar de ufc en een paar maanden voordat hij tegen jds moet vechten vindt er random testing plaats (keith keizer van nsac gaf zelf aan dat het leek alsof alistair uit het gebouw probeerde te vluchten) en er blijkt dat alisair's t/e ratio 14:1 was.
    - hij wordt geschorst en onder strengere toezicht geplaatst (dus vaker getest worden etc.)
    - hij komt terug tegen bigfoot en ziet er opeens een stuk minder 'droog' gespierd uit dan de afgelopen jaren. Bovendien blijkt na zijn partij dat zijn t/e ratio opeen gevaarlijk laag niveau zit voor een athleet. Hhmm van 14:1 ratio naar gevaarlijk laag.. Raar vind je niet?! Maarja misschien was zijn partij tegen bigfoot gewoon ff pech na een lange lay off.
    - hij vecht tegen browne en ziet er wederom zowel fysiek als qua prestaties niet op die 'ubereem' die de afgelopen jaren links en rechts mensen door de ring slingert en ko slaat (zonder binnen 2 minuten moe te zijn).

    maar blijf vooral geloven dat het niks met ped's te maken heeft
    Helemaal mee eens!!

  8. #433
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default



    Ben erg benieuwd waar die plannen uit bestaan. We'll see!

  9. #434
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Travis Browne of Daniel Cormier, ze pakken Overeem allebei
    Ik moet echt waarzegger worden hier op MF. Laatst 2de ronde KO bij Anderson Silva tegen Weidman voorspelt, nu in dit topic voor mongool uitgemaakt. Kom maar op

  10. #435
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik moet echt waarzegger worden hier op MF. Laatst 2de ronde KO bij Anderson Silva tegen Weidman voorspelt, nu in dit topic voor mongool uitgemaakt. Kom maar op
    Wacht effe, ik zoek een struisvogel, pluk een veer en stop hem in je aars. Daar kick je op toch?

  11. #436
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Minotauro is gewoon de mixfight GOAT. Je zou voor de Amerikaanse overheid moeten werken met zulke voorspellende gaven.

  12. #437
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tentakel View Post
    En even offtopic. Wat vinden jullie van die enorme baarden in de UFC (ala Browne/Nelson)? Zou dat nog schelen bij het opvangen van een goede klap? Ik denk dat dat opzich nog wel meevalt, maar ik heb er eigenlijk nog nooit wat over gehoord of gelezen.

    Ik denk wel dat het een beetje een vertekend beeld geeft voor de tegenstander. Je probeert de kin te raken natuurlijk. Scheelt misschien wel als je niet precies kan zien waar die zit?
    Nou goede tip voor Overeem dan! Ik zie het al voor me, the Reem met baard

  13. #438
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Minotauro is gewoon de mixfight GOAT. Je zou voor de Amerikaanse overheid moeten werken met zulke voorspellende gaven.
    Een goat is hij wel ja, iedere keer als hij gelijk heeft begint hij te blehten en als hij geen gelijk heeft hoor je hem niet.

  14. #439
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben Alistair fan. Maar eerlijk is eerlijk... Dana heeft altijd zijn doubts gehad over AO in de UFC. Dit oa wegens het gebrek aan PED controle in Azië en wegens de "hand picked opponents" van m'n de laatste jaren. Voorlopig lijkt Dana gelijk te krijgen. Binnen de huidige spelregels en tegen het huidige UFC roster is Alistair geen top 5 HW. Helaas.

  15. #440
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    UFC Fight Night 26 results: Could this be the end of Alistair Overeem in UFC?

    By Brian Hemminger @BrianHemminger on Aug 18 2013, 11:30a 69

    Jared Wickerham

    Alistair Overeem might be too expensive for throwaway heavyweight fights.

    When Alistair Overeem entered the Octagon for the first time, he was a rock star.

    The reigning Strikeforce Heavyweight Champion had won the K-1 Heavyweight Grand Prix in kickboxing, had not been defeated in 11 mixed martial arts (MMA) fights over a four year period and many were hailing him as the next potential UFC champion. His first round destruction of former champion and WWE superstar Brock Lesnar only made the hype reach more epic proportions. But everything has gone wrong since that December 2011 evening, culminating in Overeem's first round knockout defeat to Travis Browne in the co-main event of UFC Fight Night 26 last night (Aug. 17, 2013) at the TD Garden in Boston, MA.

    One of the big narratives heading into Overeem's showdown with Browne was the fact that he didn't seem as popular as before. His mystique had worn off ever since the failed testosterone ratio test following the UFC 146 announcement press conference, his nine month fight license suspension and his subsequent third round knockout defeat at the hands of Antonio Silva earlier this year. Just like the Silva fight, Overeem started strong against Browne, hurting "Hapa" with a big knee to the body and pouring it on with huge punches along the fence. Against lesser men, he'd have likely scored a TKO finish, but Browne barely held on and managed to not only survive, but then knock "The Reem" out with a beautiful front kick to the face.

    At this point, one must ask whether Overeem is more trouble than he's worth.
    UFC was willing to put up with Overeem's questionable period of growth into an elite heavyweight, the runaround he gave the Nevada State Athletic Commission (NSAC) prior to the Lesnar fight and even the failed drug test which forced him out of the UFC 146 main event title picture. They gritted their teeth and beared it because he was still a winner, he still mattered in the heavyweight division.
    But what now, after two straight knockout losses in fights he seemingly had in the bag? UFC President Dana White fielded questions about the current Blackzilian at last night's media scrum and had some interesting remarks regarding "The Reem."

    "You guys especially believed [Overeem] was the best at one time. He had a big following. You bring a guy like that in and you see what happens. You bring in guys who are the best in the world or supposedly the best in the world and we find out. That's what we do."


    When asked about Overeem's future, White had a short and simple reply:
    "I have no idea. I don't know."


    Not exactly a vote of confidence from the boss.


    Based on details recovered from a lawsuit filed against Overeem by his former management after he signed with UFC, it's public knowledge that the former K-1 Grand Prix Champion is in the middle of an eight fight UFC contract. Overeem was paid a $1 million signing bonus spread out over his first three fights with the promotion ending with his performance last night. He also was raking in $250,000+ per fight as well as a pay-per-view (PPV) cut on major UFC events.

    At this point in his deal, UFC was probably hoping Overeem would have either fought for the belt with a huge buyrate or be defending his title by now. Would it really be worth it to pay him that much money to fight Mark Hunt or Stefan Struve?

    That's for the UFC brass to decide, but things certainly don't look good for the powerful Dutchman.

    Source: http://www.mmamania.com/2013/8/18/46...istair-overeem

    Last edited by rollermanskunk; 18-08-2013 at 23:10.

  16. #441
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Ik gun hem echt een comeback van heb ik jou daar in de ufc. Maar feit is gewoon zijn chin kan weinig hebben. En dat is in mijn ogen een groter probleem dan zijn gastank in de HW divisie. De eerste 2 minuten is het een beest die je door heel de kooi hene slaat en je zwaar damaged al dan niet al meteen uitschakeld. Helaas is het na die 2 minuten andersom. Zijn combinatie cardio + chin laat zien dat als de tegenstander los gaat op hem dat het snel gebeurt is voor Alistair. Ik ben benieuwd of die nog een partij krijgt en of die zich dan wel weet te herpakken. Maar nog ooit winnen van een Cain en Jds zie ik nooit meer gebeuren. Al helemaal niet omdat de HW divisie zijn zwaktes nu door en door kent.

  17. #442
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Ik vraag mij af wat het kost om dit contract af te kopen. Denk inderdaad dat hij nu 'te duur' is om tegen een Nelson te vechten...

  18. #443
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop niet dat die gecut wordt, zou er echt kapot van zijn. Om heel eerlijk te zijn zie ik hem tegen een Nelson in deze staat ook niet winnen. Als ik hem was zou ik gewoon het TRT gebeuren aanvragen, of gewoon weer de naald erin. Alles of niets.

  19. #444
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Ik hoop niet dat die gecut wordt, zou er echt kapot van zijn. Om heel eerlijk te zijn zie ik hem tegen een Nelson in deze staat ook niet winnen. Als ik hem was zou ik gewoon het TRT gebeuren aanvragen, of gewoon weer de naald erin. Alles of niets.
    1: trt aanvragen en vervolgens licentie krijgen om te vechten gaat in sommige staten niet als je eerder betrapt bent op het gebruiken van ped's.
    2: gewoon de naald erin en weer betrapt worden tijdens een random test? Goed idee idd.

    best raar trouwens dat sommigen hier als oplossing voor alistair het gebruik van trt aanraden.... Best bizar als je erover nadenkt. Als hij in eerste instantie niet zichzelf volspoot waardoor die een t/e ratio van 14:1 zou hebben, zouden mensen hier ook geen hoge verwachtingen van hem hebben gehad i guess

  20. #445
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Hij zal nog wel andere werkgevers kunnen vinden, mits die weggestuurd wordt door UFC. Zat andere bonden, maar een topsalaris zal die wel moeten vergeten denk ik.

    Ik heb heel wat reacties gelezen. Hier en daar komen forumleden met sterke argumenten/mogelijke oorzaken voor zijn huidige situatie. Als aanvulling daarop: Zijn grootste fout in zijn carriere was toch vertrek van GG. Vechtsporter zijn is toch meer dan alleen trainen en wedstrijden draaien. De mensen achter het toneel zijn naar mijn idee even belangrijk als de vechtsporter zelf. Het is tenslotte commercie, met een sterke management team die over een sterke netwerk beschikt, zou die niet tot de punt komen waar die nu is belandt. GG bood niet alleen kwalititatieve trainingsmogelijkheden aan hem, ook zakelijk gezien begeleidde men hem optimaal. Dat is nu duidelijk minder, als vb.: Met GG achter zich zou die nooit betrapt worden op hoge waarden en als dat zou gebeuren, dan zou men dat heel snel kunnen oplossen, zonder bijkomst van media. Toch wel triest dit, jammer om hem zo te zien.

    Hij moet nu van zijn vechtstijl veranderen, dat game-plan van opjagen, hoek drijven en beuken heeft zijn magie verloren zonder de brute kracht die met behulp van middelen verkregen is. Hij moet nu een andere stijl aannemen. Wat zo goed als onmogelijk is, zeker op die leeftijd leer je dingen niet zo snel aan. Afleren van oude gewoonten is ook lastig, gezien het feit dat hij jarenlang die stijl heeft gehandhaaft. Het ziet er slecht uit voor hem. Mentaal gezien moet je ook erg sterk zijn om van deze negatieve situatie iets positiefs te behalen. Moet toch wel over een sterke wil beschikken, wie weet, wonderen bestaan ;-)

  21. #446
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Idd. Voorheen ging de discussie nog over of hij wel of niet PEDs gebruikte... Nu wordt het hem zelfs aangeraden. Zo lang hij maar blijf winnen. Heeft niks met sport te maken.

  22. #447
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Tuurlijk. Het is ondertussen hetzelfde verhaaltje als het wielrennen. Iedereen doet het, en diegene die er het meest secuur mee omgaan worden niet gepakt.

    Wij nederlanders raden het aan om te gebruiken omdat we willen dat hij zijn partijen wint, feitelijk gezien moet hij het gebruiken om bij te blijven.

  23. #448
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    Hij zal nog wel andere werkgevers kunnen vinden, mits die weggestuurd wordt door UFC. Zat andere bonden, maar een topsalaris zal die wel moeten vergeten denk ik.

    Ik heb heel wat reacties gelezen. Hier en daar komen forumleden met sterke argumenten/mogelijke oorzaken voor zijn huidige situatie. Als aanvulling daarop: Zijn grootste fout in zijn carriere was toch vertrek van GG. Vechtsporter zijn is toch meer dan alleen trainen en wedstrijden draaien. De mensen achter het toneel zijn naar mijn idee even belangrijk als de vechtsporter zelf. Het is tenslotte commercie, met een sterke management team die over een sterke netwerk beschikt, zou die niet tot de punt komen waar die nu is belandt. GG bood niet alleen kwalititatieve trainingsmogelijkheden aan hem, ook zakelijk gezien begeleidde men hem optimaal. Dat is nu duidelijk minder, als vb.: Met GG achter zich zou die nooit betrapt worden op hoge waarden en als dat zou gebeuren, dan zou men dat heel snel kunnen oplossen, zonder bijkomst van media. Toch wel triest dit, jammer om hem zo te zien.
    Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet zijn beste zet was om GG te verlaten. Het wordt nu achteraf duidelijk dat zijn carriere sterk bergafwaarts gegaan is na zijn vertrek bij GG. Bij Strikeforce gelden denk ik toch wel de zelfde doping controles als bij de UFC, dus als hij daar nooit gepakt is met doping.. dan betekent dat waarschijnlijk dat de artsen die GG inhuurt beter in staat waren om zijn waarden acceptabel te houden dan hij zelf of de artsen die hij zelf inschakelde (al zullen de heren van GG natuurlijk ontkennen dat hij bij hun gebruikte).

    Maar als hij gepakt werd kon GG daar ook niets aan doen, GG ligt sowieso al niet lekker bij Zuffa.. En als hij verhoogde waardes had ben je gewoon de pineut. Maar je kunt wel zorgen dat je ten alle tijden binnen toleranties blijft. De toleranties zijn al best ruim. Als jij daar net onder zit sta je nog steeds ruim boven de meest extreme natuurlijke gevallen.

    Persoonlijk maakt het mij niet veel uit of vechters doping gebruiken, dat moeten ze zelf weten.. Als 10:1 toegestaan is staat het de mensen vrij om zo dicht mogelijk bij die waardes te komen. Maar als ze slim zijn mikken ze dan op 8:1 of 9:1 en niet op 9.9:1, want dan hoeft er ook maar iets te gebeuren en je bent de lul. Ik heb dan ook geen medelijden met vechters die boven die waardes uit komen en gepakt worden.. De grens opzoeken mag, maar daar overheen gaan is gewoon dom.

  24. #449
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet zijn beste zet was om GG te verlaten. Het wordt nu achteraf duidelijk dat zijn carriere sterk bergafwaarts gegaan is na zijn vertrek bij GG. Bij Strikeforce gelden denk ik toch wel de zelfde doping controles als bij de UFC, dus als hij daar nooit gepakt is met doping.. dan betekent dat waarschijnlijk dat de artsen die GG inhuurt beter in staat waren om zijn waarden acceptabel te houden dan hij zelf of de artsen die hij zelf inschakelde (al zullen de heren van GG natuurlijk ontkennen dat hij bij hun gebruikte).

    Maar als hij gepakt werd kon GG daar ook niets aan doen, GG ligt sowieso al niet lekker bij Zuffa.. En als hij verhoogde waardes had ben je gewoon de pineut. Maar je kunt wel zorgen dat je ten alle tijden binnen toleranties blijft. De toleranties zijn al best ruim. Als jij daar net onder zit sta je nog steeds ruim boven de meest extreme natuurlijke gevallen.

    Persoonlijk maakt het mij niet veel uit of vechters doping gebruiken, dat moeten ze zelf weten.. Als 10:1 toegestaan is staat het de mensen vrij om zo dicht mogelijk bij die waardes te komen. Maar als ze slim zijn mikken ze dan op 8:1 of 9:1 en niet op 9.9:1, want dan hoeft er ook maar iets te gebeuren en je bent de lul. Ik heb dan ook geen medelijden met vechters die boven die waardes uit komen en gepakt worden.. De grens opzoeken mag, maar daar overheen gaan is gewoon dom.
    Alistair werd gepakt omdat er tijdens een press conference voor zijn gevecht tegen jds (maanden voor het gevecht) opeens een onaangekondigde random test werd afgenomen door de nasc. Volgens mij is alistair bij strikeforce nooit random getest maar gewoon op vaste tijden (net voor/na het gevecht). Ook zal dit voor zijn partij tegen brock het geval zijn geweest. Waarschijnlijk zorgde hij er altijd voor dat zijn t/e ratio net voor het gevecht weer op acceptabele niveau zat.

    volgens mij is t/m 4:1 toegestaan door de athletic commission. Het feit dat alistair toen op 14:1 zat laat zien dat hij niet net over de grens zat maar dat hij gewoon lekker de volle lading nam. En tja, als je een paar jaar lang op dat soort waardes zit en dan opeens afzakt naar een waarde dat als gevaarlijk wordt beschouwd voor topsporters... Tja dat zul je ook wel terugzien in je prestaties idd.

  25. #450
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wacht effe, ik zoek een struisvogel, pluk een veer en stop hem in je aars. Daar kick je op toch?
    Ik hoef jouw vieze veer niet

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •