MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 162
  1. #51
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Denk ook dat badr deze partij wint op ko..saki ook een van mijn favorieten maar denk niet dat ie het geweld van badr aan kan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Darkness View Post
    gewoon knalharde technische K.O van Badr!!.....
    Keep on dreaming Darkness.....but there is à time you have to wake up.

  3. #53
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Keep on dreaming Darkness.....but there is à time you have to wake up.
    x2. Saki !!

  4. #54
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Je kan Badr niet mogen of zelfs haten, maar twijfel niet aan zijn kickboks kwaliteiten!!
    Badr wint deze 100%.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #55
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Je kan Badr niet mogen of zelfs haten, maar twijfel niet aan zijn kickboks kwaliteiten!!
    Badr wint deze 100%.
    absoluut
    Badr wint deze zeker.

  6. #56
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Meen je dit serieus?
    Saki is gewoon letterlijk en figuurlijk een maatje te klein voor Badr.
    Badr heeft tegen elke top 5 vechter gestaan en gewonnen.
    Welke wereld top heeft Saki verslagen?

    Het is Badr zijn afscheidspartij dus reken er maar op dat ie er op gebrand is om hem in de 1e ronde zwaar KO te slaan.
    Precies hij wil altijd al zwaar winnen maar nu is ie nog veel meer gebrand om te winnen...is zijn laatste partij vrees dat saki de eerste ronde zwaar neer gaat....houd saki de eerste ronde vol weet ik het zo net nog niet,Saki is wel een taaie...maar zet me geld wel op Badr zowiezo.

  7. #57
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

    Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

    Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!
    Home mtk-gym.nl


  8. #58
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

    Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

    Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!
    x2
    denk dat het een spannende partij gaat worden en het is ook bekend dat Badr niet altijd goed met een tik op z'n kin omgaat, dus ben benieuwd!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #59
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Toch vind ik jammer dat hij niet tegen Hesdy vecht! En reken maar dat Badr een zware dobber krijgt tegen Saki. Hoog niveau, beiden kunnen geen fouten maken... die wordt meteen afgestraft.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

    Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

    Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!
    ben wel benieuwd op wie jij je vcash gaat zetten. ik wil met jouw wel een weddenschap maken ik ga al in op badr en jij al in op saki. afgesproken!!

  11. #61
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Uiteraard hoop ik dat Badr op zijn kont gaat / zitten. Die mogelijkheden zijn er zeker. Toch zou ik neutraal gezien op Badr gokken in deze pot. Maar vergeet ook niet dat Badr in een hele lange tijd alleen maar anderhalf rondje tegen Hesdy heeft gevochten en heel lang helemaal niet getraind heeft. Je weet dus niet of het dezelfde Badr is qua niveau/ scherpte.

  12. #62
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    ben wel benieuwd op wie jij je vcash gaat zetten. ik wil met jouw wel een weddenschap maken ik ga al in op badr en jij al in op saki. afgesproken!!
    IK ga niet betten op deze. Ik zeg zeker niet dat Saki gaat winnen hoor. Ik vind het een 51% badr 49% saki. Kan gewoon totaal beide kanten op.
    Home mtk-gym.nl


  13. #63
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    IK ga niet betten op deze. Ik zeg zeker niet dat Saki gaat winnen hoor. Ik vind het een 51% badr 49% saki. Kan gewoon totaal beide kanten op.
    ooh op deze ga je niet betten dus je zet je vcash in. alleen als je 100% overtuigend ben, beetje jammer

  14. #64
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    ooh op deze ga je niet betten dus je zet je vcash in. alleen als je 100% overtuigend ben, beetje jammer

    hahaha ja natuurlijk doe ik dat alleen als ik overtuigd ben. Sim fiddim vriend
    Home mtk-gym.nl


  15. #65
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    wedden dat Badr in de derde ronde zijn beheersing verliest?
    Ik ga de weddenschap met je aan...hoeveel wil je erop inzetten? En geen Jamila praktijken met weddenschappen aangaan (Michel Andrade vs. Nathan Corbett) en dan daarna negeren en niks meer van je laten horen. Maja GG & geldzaken....
    Dus zeg het maar...

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    X2

    Het is idd een hele grote eer en een historisch moment om hem te mogen zien trainen..
    Vind je? Ik heb wel eens met hem getraind. Niets bijzonder, buiten dat hij je gewoon hard slaat ook ben je 20 kg lichter.

    Ben van beide geen fan, maar hoop dat Saki hem op z'n plek zet en dat hij in Amerika ook even netjes in de rij mag gaan staan net als iedereen.
    Eerst leren boksen, dan stoer praten en niet andersom.

    Los daarvan gun ik hem zeker die carrière net als iedereen, zo lang hij maar normaal doet.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    lol, mensen jullie doen alsof Saki een of ander pannenkoek is die voor Hari wordt gesmeten.

    Saki heeft wel Spong KO geslagen, Melvin KO geslagen, Ghita verslagen en AListair met 1 arm aan het wankelen gezet.

    Saki is geen bob sapp ofzo, kom nou!
    de spong van nu zou ik wel willen zien tegen saki. spong was net aan het wennen aan het gewicht, neemt niet weg dat saki terecht gewonnen had.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Vind je? Ik heb wel eens met hem getraind. Niets bijzonder, buiten dat hij je gewoon hard slaat ook ben je 20 kg lichter.

    Ben van beide geen fan, maar hoop dat Saki hem op z'n plek zet en dat hij in Amerika ook even netjes in de rij mag gaan staan net als iedereen.
    Eerst leren boksen, dan stoer praten en niet andersom.

    Los daarvan gun ik hem zeker die carrière net als iedereen, zo lang hij maar normaal doet.
    Badr Hari niks bijzonders? ben benieuwd wie jij bent en of jij Badr een pak rammel hebt gegeven met sparren..

    tot die tijd ben jij ook niet veel bijzonders..

  19. #69
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Badr Hari niks bijzonders? ben benieuwd wie jij bent en of jij Badr een pak rammel hebt gegeven met sparren..

    tot die tijd ben jij ook niet veel bijzonders..
    Badr is geen god ofzo. Natuurlijk is er niets bijzonders aan hem buiten het feit dat hij super goed kan kickboksen.
    wat verwacht je dan dat iemand zegt? dat ze door badr weer licht in het leven zien?

    Hij zegt ook nergens dat hij badr een pak rammel heeft gegevn of iets dergelijks.
    Home mtk-gym.nl


  20. #70
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Vind je? Ik heb wel eens met hem getraind. Niets bijzonder, buiten dat hij je gewoon hard slaat ook ben je 20 kg lichter.

    Ben van beide geen fan, maar hoop dat Saki hem op z'n plek zet en dat hij in Amerika ook even netjes in de rij mag gaan staan net als iedereen.
    Eerst leren boksen, dan stoer praten en niet andersom.

    Los daarvan gun ik hem zeker die carrière net als iedereen, zo lang hij maar normaal doet.
    Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

    Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
    Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

    Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
    Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.
    Last edited by Voetvankoe; 27-11-2011 at 19:06. Reason: 2x

  21. #71
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

    Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
    Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

    Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
    Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.
    fanboy alert.

  22. #72
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Volgens mij ben jij gewoon zwaar toegetakeld tijdens die training met Badr.

    Je bent van beide geen fan, maar hoopt wel dat saki Badr op zn plek zet. hmm interessant.
    Ik bespeur een Badr hater.. haat ontstaat vaak door jaloezie en jaloezi is een ziekte, daar hebben wel meer mensen last van hier op MF valt mij op.

    Oh ja en Badr hoeft niet achter in de rij te staan, want de bokswereld heeft hem nodig dus hij mag die lange rij zo voorbij lopen. (wildcard)
    Je hebt het nog steeds niet door he? Badr Hari is niet zo maar iemand.

  23. #73
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij heeft deze man last van een minderwaardgheidscomplex en heeft die Badr nodig als een role model

  24. #74
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

    Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?

  25. #75
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Voetvankoe View Post
    Hier de Badr haters komen nu ineens massaal tevoorschijn.

    Waar komt jullie haat voor Badr Hari toch vandaan? Is het iets persoonlijks of misschien iets maatschappelijks (omdat hij Marokkaans is)?
    kijk, hij trekt de marokkanen kaart.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •