MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 167
  1. #101
    Join Date
    Sep 2018
    Posts
    242
    vCash
    15500

    Default

    Geloof me,niemand in de hele wereld heeft deze ziekte gekregen door het eten van een vleermuis, probeer het maar. Waar het wel vandaan komt zullen we waarschijnlijk nooit weten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Geloof me,niemand in de hele wereld heeft deze ziekte gekregen door het eten van een vleermuis, probeer het maar. Waar het wel vandaan komt zullen we waarschijnlijk nooit weten.
    Eentje maar goochemerd. ketenbesmetting. Ebola, sars, mers idem dito. dat is al wel duidelijk. Kan ook ander bushmeat zijn geweest maar welke markt deze versie van Corona komt weten ze al wel.

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ja het is van een vleermuis overgesprongen naar een ander zoogdier en toen naar de mens. Zo een mutatie kunnen ze niet eens in lab maken. Moeder natuur is de grootste en slimste bioterrorist die er is. Nee het komt ook niet door 5G.

  4. #104
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Geloof me,niemand in de hele wereld heeft deze ziekte gekregen door het eten van een vleermuis, probeer het maar. Waar het wel vandaan komt zullen we waarschijnlijk nooit weten.
    Ik geloof je niet.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Eentje maar goochemerd. ketenbesmetting. Ebola, sars, mers idem dito. dat is al wel duidelijk. Kan ook ander bushmeat zijn geweest maar welke markt deze versie van Corona komt weten ze al wel.
    Lekker slachten waar je bij staat schijnt ook bevorderend te werken. Dan spuit de boel lekker in de rondte.

  6. #106
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Wel aan China te danken dit

  7. #107
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    En niet de eerste keer

  8. #108
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    175 doden, nieuw record, gaat lekker

  9. #109
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    175 doden, nieuw record, gaat lekker

    De IC ligt vol met dikzakken volgens de artsen. (80%)

  10. #110
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Obesitas is a hell of drug stay lean.

  11. #111
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Overgewicht is inderdaad de grootste vriend van Corona. Helaas in mijn omgeving ook 2 voorbeelden van.

  12. #112
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

  13. #113
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Exact en ze krijgen nu de rekening gepresenteerd....

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  15. #115
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat Zweden het wel goed doen. Binnen de grenzen van de IC-capaciteit zo snel mogelijk groeps immuniteit opbouwen.

  16. #116
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk dat Zweden het wel goed doen. Binnen de grenzen van de IC-capaciteit zo snel mogelijk groeps immuniteit opbouwen.
    Ik vraag me af of ze op deze manier goed kunnen beoordelen of ze die IC capaciteit hebben. Ze beginnen al behoorlijk in paniek te rkane namelijk. En ze gaan dan wel makkelijk voorbij aan de kwetsbare groepen waar IC geen oplossing voor is. Die gaan gewoon dood. Ze zeggen daar wel rekening mee te houden in hun advies, maar we gaan het zien.

    Als je de hele bevolking test dan kan je dit soort aanpak heel specifiek afstemmen op de zieken, risico groepen, mensen met immuniteit en contacten van zieken. Maar zolang je niet weet wie het allemaal bij zich draagt is dit russische roulette.

    Als laatste is nog steeds niet duidelijk hoe lang die immunitiet duurt als je het gehad hebt. als die periode te kort is dan bouw je dus nooit groepsimmuniteit op, tenzij een heel groot deel van de bevolking het snel krijgt. en dat proberen ze ook niet te doen volgens mij.

    We gaan het merken.

  17. #117
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    , tenzij een heel groot deel van de bevolking het snel krijgt. en dat proberen ze ook niet te doen volgens mij.
    Volgens mij is dat nou juist wel de insteek. De kwetsbare groep is beschermd als de rest het gehad heeft (met de kennis van nu) . Dus hoe eerder dat zo is hoe sneller we de boel weer op gang hebben. Maar je moet wel de mogelijkheid hebben iedereen die het heeft te behandelen.

  18. #118
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Volgens mij is dat nou juist wel de insteek. De kwetsbare groep is beschermd als de rest het gehad heeft (met de kennis van nu) . Dus hoe eerder dat zo is hoe sneller we de boel weer op gang hebben. Maar je moet wel de mogelijkheid hebben iedereen die het heeft te behandelen.
    idd precies Nederland is niet in lockdown

  19. #119
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.648
    vCash
    126000

    Default

    Ik begin meer begrip te krijgen voor die Brexit
    https://nos.nl/artikel/2330773-macro...-het-spel.html

    Wanneer zullen de events weer starten? Wat denken jullie?

  20. #120
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik begin meer begrip te krijgen voor die Brexit
    https://nos.nl/artikel/2330773-macro...-het-spel.html

    Wanneer zullen de events weer starten? Wat denken jullie?
    Wanneer Dana het weer mag doen van zijn bazen bij Disney en ESPN. Dat is wanner zij er vertrouwen in hebben dat ze een aanvaardbaar risico op imago schade lopen.

  21. #121
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lorenzo View Post
    Geloof me,niemand in de hele wereld heeft deze ziekte gekregen door het eten van een vleermuis, probeer het maar. Waar het wel vandaan komt zullen we waarschijnlijk nooit weten.
    ok

  22. #122
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Ik begin meer begrip te krijgen voor die Brexit
    https://nos.nl/artikel/2330773-macro...-het-spel.html

    Wanneer zullen de events weer starten? Wat denken jullie?
    Macron is de baas van een land die ook nooit luisteren als ze geld moeten besparen. Gaan nog steeds halverwege de 50 met pensioen. Dus die moet niet zeuren.

    Ik verwacht dat USA nog wel even in de problemen zitten. Hier starten we voorzichtig weer op

  23. #123
    Join Date
    Mar 2018
    Posts
    217
    vCash
    30500

    Default

    Moet zeggen dat ik steeds agressiever wordt van die complotgekkies. Het virus zou ontwikkeld zijn door China of de VS, Bill Gates wil de wereld domineren en gaat ons allemaal laten inspuiten met nano chips onder het mom van vaccins en met 5G worden we voortaan op afstand bestuurd en gecontroleerd. Anderen zijn nu opeens helemaal into Robert Jensen die allerlei filmpjes maakt en mensen wijsmaakt dat het allemaal onzin is wat er gebeurt door de overheid en dat we allemaal slapen en niet doorhebben wat er echt gebeurt. WTF man

    Zijn mensen aan het doordraaien ofzo fuckin hell

  24. #124
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Lowkick92 View Post
    Moet zeggen dat ik steeds agressiever wordt van die complotgekkies. Het virus zou ontwikkeld zijn door China of de VS, Bill Gates wil de wereld domineren en gaat ons allemaal laten inspuiten met nano chips onder het mom van vaccins en met 5G worden we voortaan op afstand bestuurd en gecontroleerd. Anderen zijn nu opeens helemaal into Robert Jensen die allerlei filmpjes maakt en mensen wijsmaakt dat het allemaal onzin is wat er gebeurt door de overheid en dat we allemaal slapen en niet doorhebben wat er echt gebeurt. WTF man

    Zijn mensen aan het doordraaien ofzo fuckin hell
    x2, Robert Jensen serieus nemen....., dat is een beetje de Nederlandse Alex Jones geworden.

  25. #125
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    x2, Robert Jensen serieus nemen....., dat is een beetje de Nederlandse Alex Jones geworden.
    Vet is naar zijn hoofd gestegen. Zou hij veel met Bas B in contact zijn?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •